Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

Salutare,eu am un T5 Multivan de prin 2004, si de la o vreme daca il accelerez brusc si tare, ca in situatia unei depasiri se intampla cateodata sa raman fara putere si e nevoie sa iau contactul si sa il pun imediat inapoi. Dupa asta isi revine si merge ca inainte. Un mecanic mi-a zis odata ca sa nu mai fac acea intrerupere de contact in timpul mersului , ca ar putea afecta ceva. Am inteles de pe la inceputul topicului ca ar fi o problema cu turbina tre buie neaparat schimbata sau se poate umbla la debitmetru?

Eu am manual in limba romana, a mea e din 2004 , daca te avantajaza cand ai drum pe aici iti fac o copie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ contribuabilul mergi sa iti faca un specialist o diagnoza. erorile se stocheaza si asa poti afla exact motivul pentru care ei acel " limp mode" un mod de avarie in care functioneaza motorul. Pot fii mai multe cauze.. nu te apuca sa schimbi turbine sau alte componente pana nu esti sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la turbina problema, de la geometria variabila

eu am schimbat-o de nevoie si tot nu s-a rezolvat problema

acum cu turbina noua KKKK, la temperaturi mari (30 grade afara) incarcata la drum intins daca o calc deodata, tot se mai blocheaza

blocajele nu se stocheaza in memorie, pentru ca sunt blocaje mecanice, si odata ce ii iei contactul si il pui inapoi din ecu dispare blocajul

cel putin asta a fost raspunsul pe unde am intrebat si eu la specialisti

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema persista, chiar si dupa inlocuirea turbinei, atunci ce potem face?

Am mai auzit de aceeasi problema si la un pasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura nu am avut niciodata probleme cu erori. In schimb am avut la un passat PD 101 cai. Luam limp-mode complet aleatoriu.. uneori la acceleratii normale cate odata la mers constant. 3 mecanici au zis ca trebuie schimbata turbina iar eu am refuzat sa cred asta.. masina nu consuma ulei si cand mergea mergea foarte bine.. in final a rezolvat-o cineva printr-un simplu reglaj si vreo 2 teste la drum cu masurare de presiune si minuni de genul in timp ce mergea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam ca daca din mers la accelerarea brusca da eroarea asta si nu se mai accelereaza, sa nu cumva faptul ca iau si pun contactul sa afecteze ceva, cum ar fi o variatie de tensiune electrica, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fac asta de aproape 3 ani incoa... dar numai vara mi se blocheaza, in rest nu are probleme

iar turbina originala a picat pentru ca n-am schimbat pompa de apa la timp si a intrat apa in ulei, ca apoi sa ajunga si la turbina

a fost taicamiu cu ea la un tip de vreo 4 ori, care la fel a facut zeci de setari din diagnoza, si tot nu s-a rezolvat problema

ne-am resemnat amandoi si am zis ca asta e problema acestui tip de motor :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
contribuabilul

Esti totusi mai bine decat mine, eu am asteptat vremea rece sa vad daca ma mai slabeste problema si din pacate inca persista. La viteza mare sau in sarcina cand o accelerez brusc, ca in cazul unei depasiri imi lesina motorul. O sa mai caut, am inteles ca e vorba de un senzor de presiune, voi incerca si varianta asta si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este o eroare de soft acel senzor are tendinta de se balbaie,este o eroare des intalnita la motorizarea 2,5 .Am fost si eu cu ea la reprezentanta si dupa mai multe setari, tot revenea. Eu am observat o chestie cand masina era rece rece dimineata vara iarna nu conta o porneam si aproape instant pornea si ventilatorul de racire al radiatorului, si totusi motorul era rece rece ,daca opream motorul ventilatorul se oprea dupa cam 10 min, atunci cand se incalzea de obicei facea ca la tine nu conta daca este vara s-au iarna. Eu faceam asa trageam pe dreapta si pe loc faceam asa : calcam ambreiajul si tineam calcat fara sa dau drumu o bagam in viteza 1 si o turam la maxim , la mine nu se tura mai mult de 3000 de ture fix si o tineam asa cam 10-13 sec .Si nu mai facea o buna perioada de timp. Daca se tureaza mai mult de 3000 de ture tine tu din pedala la 3000 ,la mine nu se tura mai mult de 3000 cu ambreiajul calcat si bagata in vit 1.Bafta si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut dc ai gasit codurile de la cuplaje alternator,ac si servo te rog sa mi le dai si mie am aceeasi problema cu directia grea in mers la touareg r5 2006 2,5tdi automat sau poate un nr de telefon sa te sun multumesc frumos

am revenit soila as vrea dc se poate si niste poze cu locul in care se afla aceste cuplaje si tinand cont ca am cunostinte de mecanica chiar si practica poate reusec sa le schimb eu nu ca sunt zgarcit dar nu prea am baza in mecanicii multumesc anticipat dc poti sa ma suni asta e nr meu 0742996346 sau te sun eu nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C.auta in urma si o sa gasesti codurile respective postate de mine.Mai sigur postul 67 sau 68,iar daca cauti mai bine gasesti si poze cu motorul meu cind am schimbat cuplajele resective dar nu mai stiu daca in topicul acesta sau altul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m am uitat azi si nu se vede semne de uzura totusi mie mi se mai blocheaza volanul in mers adica parca il tine ceva si dupa cateva secunde isi revine brusc si am usurinta directiei normala poate nu m am uitat eu unde trb ai putea sa imi pui o poza nu mai stiu ce sa fac cu directia asta ca e cam periculos multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a postat colegul vanfan codurile mai in spate

cod cuplaj cauciuc 6P6 W 070903327 C PA66 HNBR GF

iar pt sistemul roata libera adica cel pe care intra cuplajul din cauciuc: INA F-237653 070 903 201 C GERMANY 61 T 1215 INA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos soila si vanfan iar cupla aceea care trb sa o vad este cumva cea care intra in caseta de directie?dc e aia la mine nu se vede nici un semn de uzura sau altceva cauza,aproape,blocajului poate sa fie cauzata si de la celelalte cuplaje adica altermator sau AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplajele acelea au rol de angrenare a alternatorului respectiv a pompei servo[care la rindul ei angreneaza compresorul AC] deci stergerea dintilor cuplajului cauciucat duce la nefunctionarea totala a alternatorului sau pompei servo[+AC].Intreruperile in timpul virajului de regula sunt din cauza pompei servo fiind insotite si de un huruit specific pompei servo[mai ales cind virezi la maxim.].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vanfan te mai deranjez un pic aceste coduri pe care mi le ati dat se potrivesc si ptr 2,5tdi r5 touareg 2006 nu?sunt aceleasi?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre acelasi motor cu foarte, foarte mici diferente. .La T5 este pus transversal iar la Touareg longitudinal.Codurile sunt aceleasi .Diferentele sunt de genul;suport motor , joja de ulei iese prin locuri diferite... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

daca gasesti vreo solutie, nu ezita sa ne zici si noua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

eu am la servici un t5 4 motion cumparat de nou si toate servicurile facute la vw in momentul de fata are 132.000 km,am schimbat odata ambreaju,si acuma a crepat pompa servo.

multa bafta dar eu nu as da bani pe asa o rapandula,trage de rupe dar atit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a crapat pompa de servo pentru ca n-ai schimbat la timp cuplajele de la AC.. pana la urma se blocheaza si rupe si axul de la servo..

am patit-o si eu pe la 190.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo se demonteaza greu pompa ? ati reparat careva pompa se mai poate face ceva cu ea sau iau una noua? problema la mine nu e cu pompa in sine functioneaza tot las masina doar ca baga uleiul din motor in circuitul de servo.si mil arunca pe sus afara a umplut tot motorul. dau o bericica pentru un raspuns bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rupt axul cu totul, si stiu ca s-a schimbat usor, il intreb pe taicamiu ca s-a ocupat el atunci de ea

a fost vreo 700 lei noua.. parca, ma interesez si iti zic diseara

s-a blocat din cauza cuplajelor de la AC, care in mod normal se schimba la fiecare 80.000km

oricum astea sunt bubele motorului R5 2.5 TDI de pe transporter si touareg

- cuplajele ac = mi-a stricat servo, si fulia de la alternator.. asta a fost 100 lei.. dar ramase fara curent masina :)

- axul cu, came, din cauza exploatarii pe perioade foarte lungi..

- cutia de viteze se va bloca in jur de 300.000km

- pompa de apa musai schimbata la fiecare 100.000km, altfel intra apa in ulei cum am patit eu

- oringurile de la pompa duse.. pierde presiune la motorina cand sta pe dreapta, si porneste greu

multi mi-au zis ca la cuplul de 400Nm, greutatea si puterea acestui motor... cauzeaza problemele de la axul cu, came si de la cutie

cica trebuia sa-l faca mai mare, cum sunt cele V6 3.0 TDI, sau sarcina maxima sa fie limitata

sa vezi ce bube au motoarele 1.9 TDI puse pe T5-uri.. ca alea sunt prea mici pentru 3.5 tone sarcina maxima :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
contribuabilul

Pana la urma, dupa ce am vandut duba am aflat de la cumparator ca acea problema care oprea turbina si motorul intra in limpe mode la accelerari bruste in conditii de sarcina se datoreaza controlerului de la turbina. Nu de la turbina si nici de la senzorul de presiune de pe tubulatura. Mi-a relatat ca dupa inlocuirea acelei piese aceasta problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contribuabilul

ii schimbasem senzorul de pe tubulaturasi degeaba, problema reaparea.

ma gandeam sa ii schim si eu turbina si chiar s-o modific sa o fac 4motion, adica sa ii pun grupul de spate plus planetare, cardanul si grupul de fata avand in vedere cum a fost iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!