Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

si unde vad daca scrie ca e autoutilitara??? eu am inteles ca ar fi combi masina si de marfa si de persoane da nu pot descifra  la tipul masinii imi scrie ca e 7HC /AXENXO/TRANSPORTER



codul modelului 689 02R1,

clasa vehiculului 01,

tipul caroseriei  0200,

tip 7HC,

Denumire comerciala :TRANSPORTER,

Denumire clasa vehicul :Autoturism,caroserie inchisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat s-o dezmembrezi mai bine incerci s-o duci afara s-o vinzi,cred ca iti recuperezi ceva mai mult decat aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as vorbi cu cei ce aduc masini de afara sa ma ajute cu-n hendler ceva si as duceo inapoi in germania si as treceo autoutilitara,daca ai omu e foarte simplu vi inapoi o inmatriculezi dupa care o faci iar de persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja am discutat  pr asta  problematic este ca eu deja am trecut cu ea prin RAR si are carte de identitate ca M1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Salut baieti am sa va cer si eu ajutorul :

    Locuies in Spania de cativa ani si mi am cumparat aici in 2008 un VW Transporter 2,5 TDI 130cv nou si l am inmatriculat ca mixt-adaptabil, este cu geamuri si 7+1 locuri, bun situatia face sa ma intorc acasa si as vrea sa imi aduc cu mine si masina, problema e ca nu stiu daca as putea sa o inmatriculez ca autoutilitara. Nu ma indur sa o vand ca am cumparato de noua si am avut multa grija de ea, are numai 80 de mii de km. De aceea apelez la ajutorul vostru sa ma indrumati ce as putea sa fac. Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mixt sant numai 5 locuri (6 daca in fata sant 3) si trebuie sa fie prevazut cu gratar despartitor intre locurile pasagerilor si portbagajul propriuzis,la RAR prima poza la gratarul despartitor o face.Un fax de pe carte catre RAR si te lamuresc ei mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e trecut M1, nu ai ce sa-i faci.. decat sa o detarezi sau ce variante au cei din spania..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Buna  aici in Spania e trecuta ca mixta-adaptabila, aici nu exista M sau N doar autoturism, mixt-adaptabil (adica ceva intre turism si autoutilitara) si camion (in categoria asta intra pick-up urile si autoutilitarele -de exemplu cum ar fi un T5 pt marfa fara geamuri in partea din spate)

   Cum zice razvi am sa trimit o copie dupa fisa tehnica a masini in tara sa vad ce imi raspund.

   Multumesc inca odata pt raspuns, si daca cineva stie mai bine ce e de facut, i as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
multivan 2005

Salut. Contribui si eu la capitolul probleme la T5 Multivan 2,5 AXD 130cp.

Am 185000 km si tocmai am schimbat axul care iese din cutia de viteze si se imbina cu planetara intermediara si planetara intermediara.

Aveau joc in canelurile cu care se imbina. 

Cost piese 

Axul din cutie original 950 lei

Planetara intermediara 1250 lei.

In afara de o pmpa de apa la 70000 km si 2 turbine din cauza acestei pompe de apa nu am avit alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fiu rautacios  la 185 de mii nu ti se pare suficient   :10[1]:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate n-o fi km reali

 

atatea bube am facut eu in dublul km lui.. adica 360k cat are in prezent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Dragos Caraulan

Salut tututor,

 

Asa cum am scris acum 2 luni, am revenit cu informatii referitor la problema pe care am avut-o la momentul cumpararii autoturismului: ulei in vasul de expansiune.

Primul pas a fost in schimbarea racitorului de ulei, apoi am schimbat pompa de apa, tot a aparut ulei in vasul de expansiune, asa ca am hotarat sa desfac motorul si sa schimb garnitura de chiulasa.

Am dus masina la service, s-a desfacut motorul si am constatat urmatoarele: garnitura de chiulasa nu era atinsa, dar pe blocul motor se afla o supapa mica care, dupa spusele mecanicului nu lasa sa se scurga tot uleiul dupa oprirea motorului. Aceasta supapa se afla in imediata apropiere a garniturii de chiulasa si se desfiletase, de aici si problema cu aparitia uleiului in vas. Pe langa filet, la presiuni mari se infiltra uleiul care ajungea in sistemul de racire.

Am schimbat: garnitura de chiulasa( nu era necesar, dar daca tot am desfacut motorul), bujiile, capacul de plastic de la axa cu came, acea supapa de care am vorbit mai inainte, toate furtunele( s-au dilatat excesiv) de la sistemul de racire, antigelul din instalatie, lichidul de servodirectie,

Costuri: piese, am mers pe originale - 1500 lei, manopera - 1100 lei. 

Problema rezolvata( am rulat 300 de km de la schimbarea pieselor), caz inchis.

Sper sa fie de folos si altora expunerea mea.

Voi posta si o fotografie in viitorul apropiat a supapei care mi-a creeat problema.

Va multumesc tuturor pt tot suportul acordat.

 

In rest sa auzim numai de VW.......

Modificat de Dragos Caraulan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam de existenta supapei cu probleme, bine de stiut pe viitor pentru toti colegii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
multivan 2005

Revin cu o noua problema aparuta la T5 Multivan 2,5 din 2005  192000 km reali.

Venind pe autostrada cu 120 km/h a inceput sa tremure masina. A inceput sa mearga in 4 in loc de 5 cilindri. La relanti batea de ziceai ca s-a rupt ceva in motor. Aceste simptome erau intermitente. Am banuit ca este un injector si am dus masina la un service care verifica si repara injectoare. 

Inca nu stiu ce au injectoarele dar azi cand m-am dus sa vad si eu cum arata motoru pe interior am observat ca una din camele de la axa cu came este tocita.

Celelalte sunt OK. Alt lucru care mi se pare cel putin ciudat este faptul ca motorul este foarte murdar pe interior si are de puneri de "noroi".

Uleiul l-am schimbat la 15000 de Km si am folosit la inceput Castrol si ulterior Mobil.

Cred ca cel putin unul din ele a fost contrafacut.

Oricum nici vw nu mai este ce era inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multivan 2005

Dupa ce am mai studiat tot felul de forumuri am aflat ca uzura la axa cu came este boala frecventala motoarele PD. Se pare ca aceasta uzura apare din cauza unei supape care regleaza debitul de ulei in chiulasa si se afla undeva in chiulasa. Pentru a se ajunge la ea trebuie scoasa chiulasa de pe motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am 350 de mii de km si am schimbat doar ambreiaj si volant. in rest numa de bine

 

E drept ca m-am hotarat sa schimb mai multe acuma, da asta pentru ca le simt uzura si mai bine acuma decat sa astept sa pice. voi reconditiona turbo, am mai mare incredere decat in unul low cost de prin cine stie ce tari. voi schimba pompa servo ca suna. pentru ca am si eu uzura la planetare si pt ca imi doresc, am cumparat o cutie de 4motion cu toate elementele pana la roti de pe un multivan de 80km.

 

Totusi, masina asta m-a tinut 350km, cu o exploatare inumama. Eu nu fac diferenta intre masina si un ciocan. Eu am tot respectul pentru ea. Cei drept ca e luata din Germania, nu de aici.

 

Inainte de asta am avut de la 0km pana la 88km un T5 1.9 TDi, luata din Romania. Cu aia e alta poveste. Nu as mai lua niciodata un 1.9 pe dubita.

 

Numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel dat de producator, schimbat la 30km. castrol, cu ceva cod sae sau sawe. Destul de scump, pe la vreo 80 de lei litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut soila! am si eu un t5 2.5 130,,,, am facut o scanae cu vag,,, si sint cam ingrijorat de rezultatul injectoarelor,,,, ma gindesc poate sa fac un reglaj,,, poti sa faci un log la tine sa compar rezultatele,,,, la mine avansul e de -1.1 la cald,, si btdc 7.1... nustiu deca e normal asa sa fie,,,mersi

post-43787-0-91971000-1380653771_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu i-am mai facut vreo diagnoza de vreo 3 ani de cand am reconditionat turbina :)

 

am sa incerc sa fac in perioada urmatoare sa vad ce parametri are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De curind am cumparat si eu un T5 2.5 TDI 174 CP

Am o intrebare pt Capusang .De unde ai cumparat setul de 4motion si cit costa pt ca sint si eu interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

1.Observ multe T5 cu cutia terminata,cum se face ca pe  sectiunea Touareg R5  nu este nimeni care sa semnaleze aceasta problema ?

Ar fi existat macar unul sa caute ajutor in sectiunea reszpectiva,toate cu probleme sunt cu cutie automata.

Cumva carati peste limita admisa :)    ?!

2.Probleme la axele cu came am auzit pe multe pd 2.5 tdi nu ar fi o noutate.

 

M-ar bate gandul la un Touareg   insa problemele voastre de la cutiea manuala imi dau de gandit :)

Drumuri fara incidente :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la touareg e alta cutie... e cutie de turatie nu de tractiune ca la T5

plus ca motorul e longitudinal la touareg si nu transversal ca la T5

axul cu came.. aici sunt discutii intregi,

cea mai potenta explicatie tehnica mi-a fost data de un tehnician de la Mahag VW din munchen:

la turatii mari, nu mai ajunge uleiul bine pe axul cu came, si de aici uzura si ulterior probleme

plus ca la T5 mai exista si alti factori, majoritatea le abuzeaza foarte mult, se pune si 5 tone pe T5... bagaje + remorca

chiar tehnicianul de la mahag mi-a zis ca ar fi trebuit sa le faca din titan sau diamant :)) , cutiile, geometria variabila si alte piese care sustin atata greutate si sarcina

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin si eu cu alte probleme.

 

In urma unei diagnoze in toamna mi sa spus ca am un injector cu val marita 2,2 dar ca nu art trebui deocamdata sa ma ingrijoreze  deci am plecat la drum(2500km in DK) acolo timp de  45 zile am circulat in fiecare zi cel putin 150 km pe zi fara probleme majore insa de la un timp am obs ca  uneori imi baga noxe in interior si scoate fum ca o locomotiva , apoi tot uneori  in mers la acceleratie mai agresiva masina trepida din toate incheieturile si ca sa fie tacamul complet in drum spre Romania  mi sa aprins becul in bord de la ulei  .......fiind pe autobanda nu am oprit  imediat iar pina am oprit eu sa stins de la sine.

Am verificat si am constatat ca am nivel crescut la ulei.

Concluzia unora e ca acel injector imi baga motorina in baiea de ulei.

Are vreo legatura  trepidatul cu asta????

Modificat de maryag_20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!