Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

Dragos Caraulan

Salutare Colegu'!

Ma voi uita maine de dimineata in locul specificat de tine, dar cred ca mai sigur nu este navigatie, ca este loc suficient langa frana de mana, ca imi pun acolo in fiecare dimineata cand merg la servici, servieta. Am atasat si o poza cu navigatia.

Sa auzim numai de VW!!!

Dragos C.

PS - sambata viitoare voi trece prin Slobozia, si daca nu te deranjeaza sa servim o cafea impreuna si sa discutam despre cate ceva la acest model. Se poate sa-mi scrii nr tau de telefon?

post-113830-0-55028600-1355603910_thumb.

Modificat de Dragos Caraulan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

Salutare,

Am gasit magazia de CD-uri, este asezata sub scaunul pasagerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut ca n-a fost greu?Cine cauta ....gaseste. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

Salut!!

Asa este, trebuia cautat mai insistent.Multumesc pt ....impuls!!

Dragos C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Dragos Caraulan

Salutare!!

Am revenit cu o noua intrebare la problema mea, care aparent trecuse dupa schimbarea pompei de apa si a racitorului de ulei. Astazi am revenit din tara, am parcurs cam 1500 de km, si in unele zone unde era permis am circulat si cu 160km/h.

dupa aprox. 400 de km mi-a indicat nivel scazut de ulei. Am oprit in primul MOL si am completat cu acelasi ulei cu care facusem schimbul acum 2 luni. M-am uitat si in vasul de expansiune si am gasit ulei cam de 2 degete. L-am scos fara pe tot cu ajutorul unui furtun si am completat pana la nivel cu antigel. Observ ca numai la turatii mai mari de 2800 gasesc ulei in vasul de expansiune. Daca stie vreun cunoscator il rog sa ma ajute cu un sfat in rezolvarea problemei.

P.S. am mai intrebat si pe altii prin Tulcea si mi-au indicat sa schimb garnitura de chiulasa, ca ar fi ultima piesa din acest puzzle, dar prefer un raspuns de la posesori de T5.

Va multumesc anticipat pt. ajutor.

Dragos C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am avut probleme in 350k km si nici n-am auzit pe la nimeni la aceste motoare sa schimbe garnitura de la chiulasa

dar e posibil, daca l-a scapat fara apa vechiul proprietar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am t5 dar am avut acelaeasi simptome, si am dat chiulasa jos.

nu era de acolo, ci era de la racitorul de ulei, si apa

daca se completeaza cu apa, la un moment dat acela se fisureaza, si tot asa in 1000 de km mi-a ajuns uleiul pe minim

iti spun asta sa nu dai jos chiulasa si sa vezi ca nu e de acolo, si mai degraba faci un test la racitorul de ulei, care trebuiie sa fie u!ndeva in apopierea de filtru de ulei

mai spun odata chiar daca ma repet,!

Nu da jos chiulasa daca nu verifici racitorul mai intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

nu am t5 dar am avut acelaeasi simptome, si am dat chiulasa jos.

nu era de acolo, ci era de la racitorul de ulei, si apa

daca se completeaza cu apa, la un moment dat acela se fisureaza, si tot asa in 1000 de km mi-a ajuns uleiul pe minim

iti spun asta sa nu dai jos chiulasa si sa vezi ca nu e de acolo, si mai degraba faci un test la racitorul de ulei, care trebuiie sa fie u!ndeva in apopierea de filtru de ulei

mai spun odata chiar daca ma repet,!

Nu da jos chiulasa daca nu verifici racitorul mai intai

Salut,

Multumesc tuturor pt sfaturi. Racitorul de ulei l-am scimbat primul impreuna cu termostatul ( ca intre timp s-a dus si el, din cauza uleiului ), la 1 noiembrie, cand am schimbat si toate consumabilele, asa se face dupa ce cumperi o masina din afara. Apoi la 3 saptamani am schimbat si pompa de apa. Doar la accelaratii mari gasesc ulei in vasul de expansiune. Am mers cu masina timp de o saptamana cu schimbari de viteze la 2300 de ture, vasul era curat. Poti sa ma ajuti cu informatia privind testarea racitorului de ulei, cum se procedeaza? Ca la Tulcea nu sunt mecanici specializati pt T5.

Cu respect, Dragos C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la mine i-am umplut circuitul de apa cu apa, si am astupat un capat de la ulei cu degetu, iar pe la celeant am bagat cu pistolul de aer comprimat .

daca e dus, trebuie sa vezi cum scoate bule de aer pe circitul de apa

ideea e ca el nu trebuie sa curga tare, ci doar in presiune de ulei, deci cand bagi aer sa aiba macar 7 bari, ca pe acolo ajunge si presiunea de ulei, lasand la o parte faptul ca se mai incalzeste tot corpul in timpul mersului, si se dilata tot si gaura este mai mare atunci.

racitorul de ulei ai zis ca l-ai schimbat, adica este nou sau e sh?

daca vrei poti sa ma suni, ai nr la profil!

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Unde se afla termostatul La un vw transporter t5 2006 2461 cmc 96 kw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna baieti,

Mi am achizitionat si eu un Vw T5 transporter shuttle 2461 cm tdi 174 CP (cu ochii inchisi ). Problema e ca la 238 000 ia fost schimbata turbo, iar la 260 000 radiatorul racitor ulei....acum am ulei in vasul de expansiune si imi e teama sa pun solutia de curatare sa nu imi distruga furtunele.( cica asta se duce dupa citeva curatiri)

Masina merge super bine trage , are pornire la sfert de cheie etc chiar in conditii de iarna.

Ma gindesc ce sa fac sa o marit sau sa am rabdare cu ea???

Are motor de 2461, 174Cp, AXE GWB din 2004 cu motor pe pinioane.

La consum e super are 7,5 consum( goala e drept)

Stie cineva motarele astea sunt cu probleme ???

:dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de apa e schimbata vreodata ? :) eu am schimbat-o de 2 ori pana la 360k

si eu am avut probleme, dar n-am bagat solutie de curatare, ci am pus un ulei mai ieftin, am rulat motorul in gol, am scurs uleiul si apoi am pus ulei bun, asta era pe la 280k

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nimic la el deocamdata , de la cine am luat-o cica ia schimbat radiatorul de la racitorul de ulei si bineinteles uleiul .

Am programare pe luni sa merg pentru curatare vas de expansiune, si sa vedem ce mai apare avind in plan ulterior dupa o scurta perioada sa schimb pompa si setul de role si curele care angreneaza alternatorul si nu mai stiu ce altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista curele la motorul asta, totul e pe pinioane

la AC exista un cuplaj cu o fulie, aia de obicei cedeaza repede

cod cuplaj cauciuc 6P6 W 070903327 C PA66 HNBR GF

iar pt sistemul roata libera adica cel pe care intra cuplajul din cauciuc: INA F-237653 070 903 201 C GERMANY 61 T 1215 INA

mai exista si la alternator un cuplaj, la fel daca nu e schimbat la timp, se duce fulia, si nu mai incarca bateria

astea sunt consumabile si trebuie schimbate, la fel ca si pompa de apa, care duce 100-120.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de informatii am sa tin cont .... motorul meu e AXE urmat de un alt cod daca e important GWB 128 KW

TDI SG6 si da, asa este, motorul e pe pinioane.

Am insa mari emotii de cum scap eu de uleiul ala din vasul de expansiune.

tare imi e teama sa nu ma tina dintr-o problema in alta.

Tu ce stii motoarele astea sunt ok sau is mai bune alea pe curele????

Si e adevarat motorul e de tuareg ???

Scuze ca pun atatea intrebari dar abia am cumparat masina si sunt in plop in ceea ce o priveste.

Mai am un Golf 4 TDi la care tin aproape si schimb totul la timp insa aici nu stiu ce sa tin aproape....... dar sper sa ma familiarizez, insa mai intai tre sa ma conving ca nu am facut o greseala cumparand modelul asta :dry: :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si al meu tot AXE este, e un singur motor 2.5 R5 TDI, si e acelasi motor pus si pe touareg, difera prinderea (pe touareg fiind pus longitudinal nu transversal ca la noi)

daca schimbi pompa de apa se rezolva cu uleiul, altfel inseamna ca a fost scapata fara apa, si s-a cam dus garnitura de la chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura nu e dusa cica ,, apa am urmarit-o si nu se ridica mai sus de 90 grade.

Am dat comanda azi la aproape toate furtunele, la cuplaje compresor, pompa de apa, revizie completa , furtunele din spate serocoului si inclusiv vasul de expansiune .

sper sa merite investitia facuta si sa scap de stresul asta ca sincer imi e tare draga masina dar problema asta imi sta pe creier.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

Salut,

Si eu am aceiasi problema, ulei in vasul de expansiune, asa am cumparat masina din Germania. Am schimbat mai intai racitorul de ulei, nici un rezultat, am schimbat si pompa de apa, tot am gasit ulei in vasul de expansiune. Astept sa vina primavara si sa o bag in service sa schimb si garnitura de chiulasa. Apa sta teapana la 90 de grade, nu prea cred ca e garnitura. S-ar putea sa fie o problema care nu se stie cum se rezolva. Toate piesele le-am pus noi.

Referitor la modul cum am curatat singur vasul de expansiune de ulei: am desfacut toate furtunele ( 3 buc.) si mufa electronica de pe vasul de expansiune, le-am lasat indreptate in sus ca sa nu curga antigelul din instalatie, am scos vasul afara, am scurs antigelul cu ulei din vas, apoi am spalat vasul cu apa fierbinte cu detergent de 2-3 ori, apoi am facut operetiunea inversa de montare la loc, si completat cu antigel si putina apa distilata. Am facut asta de 3 ori in iarna asta, cand observam ca in vas se aduna ulei mai mult de 3 degete. Uleiul sta deasupra fiind mai usor decat antigelul.

Daca reusesti sa rezolvi problema te rog sa scrii pe forum ce ai schimbat.

Cineva de pe acest forum mi-a indicat sa mai schimb inca o data racitorul de ulei. Am sa o fac si pe asta dar dupa ce schimb garnitura de chiulasa, doar daca mai apare ulei in vasul de expansiune.

Daca tot mai apare ulei, tind sa cred ca chiulasa e fisurata, si de aceea a vandut neamtul masina destul de ieftin( 12.600 euro), ea fiind de noua pe la 77.000 euro.

E un VW Multivan de 2,5L din 2005.

In rest sa auzim numai de VW.......

Modificat de Dragos Caraulan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi vin piesele pe original din Germania si o sa vad dupa ce monteaza mecanicul meu toate astea cum se comparta.

Da masina cum merge trage bine?????

Ma gindeam ca daca masina merge bine si apa nu trece de 90Grade poate in timp se mai curata uleiul de pe celelate accesorii ramase neschimbate ca de ex furtune sau alte piese prin care trece antigelul in drumul lui si daca in vas acum nu mai apare decit putin ulei poate de acolo vine uleiul.

Eu stiam ca acest ulei dispare in timp dupa citeva schimbari si cam dupa aproximativ 1 an .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa sta teapana la 90 de grade, nu prea cred ca e garnitura. S-ar putea sa fie o problema care nu se stie cum se rezolva

e suficient sa fie arsa garnitura numai putin... asta nu afecteaza racirea, dar intra uleiul in sistemul de racire, deci poate sa stea teapana apa la 90 grade, asta nu inseamna ca garnitura de la chiulasa nu are bube :)

in ultima masura, desfaceti motoarele si vedeti care e treaba cu garnitura de la chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

Salut,

Voi face si aceasta operatiune, de a schimba garnitura de chiulasa. Poate pe acolo sa intre ueli in instalatia de racire si apoi in vasul de expansiune. Cam la o luna imi apare aprins in bord martorul de nivel de ulei scazut, normal ca uleiul se regaseste in vasul de expansiune, completez cu ulei, spal vasul si merg mai departe, pana la schimbarea garniturii de chiulasa care o voi face la primavara. Mi-au zis mecanicii cu care am mai discutat pe tema asta ca e destula munca pt schimbarea garniturii de chiulasa. Manopera ajunge pe la 400 de lei.

Pt utilizatorul "maryag_20" - masina trage f bine, nici o problema nu am intalnit din octombrie 2012 de cand am cumparat-o. Dupa logica mea, uleiul nu are unde sa dispara, se va acumula in vasul de expansiune si va curge pe la iesirea de siguranta peste furtune si conexiuni, atacandu-le incet dar sigur, si la un moment dat vei face racirea cu ulei, consecinta - se va duce si termostatul, eu am patit-o si l-am schimbat si pe el odata cu racitorul de ulei. - cost 750 de lei cu manopera.

In rest sa auzim numai de VW.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400 lei manopera nu e mult

atat am dat eu ca sa-mi desfaca motorul tot sa-mi schimbe oringurile de la pompa duse, poate o sa patiti si voi

mie imi pierdea presiune la motorina cand statea nepornita, si pornea foarte greu dupa 20 ore, parca aducea motorina din fundul rezervorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna baieti,

Am revenit sa va anunt ca am scos masina din service unde am schibat toata furtunaria de pe traseul antigelului, pompa apa,vas expansiune, toate filtrele, fulie si nu mai stiu ce cureluse plus schimb de ulei , placute frane fata spate, toate bujiile  ma ajuns toata distractia 5200 ron.

 problema e ca  tot imi apare ulei in vas, mecanicul spune ca se aduna de pe traseu si va dura un pic.

cica daca nu imi face presiune in vas si daca nu scade nivelul la antigel treaba e buna.Cam in 1000 km parcursi la drum intins s ar curata.

Voi ce ziceti???

Modificat de maryag_20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!