Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Te rog mult sa postezi primele impresii cu Motul. Sunt curios, mai ales ca am in masina (al 2lea schimb de motul), sunt super incantat/multumit dar vad ca toata lumea sugereaza o schimbare, si anume : ravenol vpd/vmo.

Iti urmaresc topicul pt ca de multe ori ma inspir de aici, deci cunoac si faptul ca ai avut in trecut VPD in masina. Sunt fffff curios de trecerea ta la Motul - ce aduce bun, ce aduce rau, in opinia ta evident.

Multumesc!

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cricul arata foarte bine:d Felicitari pentru alegere...si este greu ca e gandit sa il muti pe roti in service nu sa te plimbi cu el pe scari:))

Ce te-a apucat cu Motul?l-ai primit si pe ala?daca ti-a mai ramas vre-un strop de ravenol il vreau eu:))

Link către comentariu

Poti, te rog, sa masori ce inaltime are cricul in zona de mijloc? Sunt curios daca ar intra coplet sub masina mea.

Link către comentariu

Misu, ok. Si eu sunt curios mai ales daca se aude tacanit la prima pornire si daca il mananca intre schimburi.

Laurentiu, l-am primit si pe asta, da. Vreau-nu vreau il pun in motor :)

Cricul...sa il vezi pe asta langa primul, e urias. Trebuie sa il pun la treaba curand...

Toni, are 15-16 cm daca vrei sa il bagi pe tot. Daca nu intra, poti ridica din margine cu cricul masinii si apoi pui asta unde ai nevoie (motor,punte).

Link către comentariu

La mine tacanit se aude la prima pornire 2 secunde dupa care se infunda complet, se aude doar un "tors" frumos (motul 505.01 specific)

La tine nu se aude un tacanit primele 2 secunde la prima pornire ?:)

Link către comentariu

se aude mai ales cand motorul e rece si a stat mult oprit. uleiul se scurge in baie si dureaza pana ajunge sus. nu o vad ca pe o problema.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am dat praful jos, atat la exterior cat si la interior si am curatat chederele geamurilor (ceva ce vroiam de mult sa fac), a ramas carpa neagra de cata mizerie a iesit. Acum se aude altfel cand urca geamul.

Maine plecam la munte.

Chiar daca (inca) e julita in fata, pun si doua poze :)

post-66542-14044875047332_thumb.jpg

post-66542-14044875159182_thumb.jpg

Modificat de Muale
Link către comentariu

Face treaba buna rau Laseru'. Sunt sigur ca ii trece si julitura in curand :D

Link către comentariu

Face treaba dar e agresiva solutia...ataca vopseaua unde e ciupita.

Consum 6.5% pe 150 km pana la Cheia.

Trebuie sa fac geometria, pe serpentine scartaie rotile.

post-66542-14045708841988_thumb.jpg

Link către comentariu

Daca gumele sunt de rahat sau slabute scartaie si cele pe 16. Pe cheia m-a uimit si pe mine - scartaiau pe curbele nasoale - si saptamana trecuta pe Dealul Negru mers la limita masinii nu a scartait nimic. Eu am senzatia ca ale mele trebuie incalzite bine inainte de a te da - si prin jegurile alea de sate dinainte de serpentinele spre Cheia n-ai nici o sansa sa faci asta :(

Link către comentariu

Gata plimbarea, am urcat pana la cruce via Babele. Nu mai pot de picioare dar a meritat pt peisaj.

post-66542-14046823654137_thumb.jpgpost-66542-14046823792402_thumb.jpg

Masina a fost ok, s-a miscat bine pe Cheia si peste tot pe unde a fost nevoie de depasiri...

376km cu 5.1% cred ca e ok.

post-66542-14046824753816_thumb.jpg

Link către comentariu

Hai ma... te plangi pentru 3 ore de mers? Cred ca ai urcat de jos din Busteni.

Cum ti se pare atunci 30km si 15 ore... prin muntii Vrancei :))

Link către comentariu

Nu din Busteni, undeva de la Parcul National Bucegi / Piatra Arsa, Babele - cruce.

Am avut noroc de vreme buna, desi la cruce erau vreo 8-10 grade.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ai fost pe transbucegi nu?ai lasat masina la piatra arsa si pe urma pe jos...

Am fost si eu acum 2 ani cred...drumul destul de bun dar in constructie...au mai facut ceva la el?

Oricum...peisajul este frumos...merita mersul pe jos:)

Link către comentariu

drumul e f bun pana la Piatra Arsa (asfaltul). De acolo e bariera ca e parc national.

Link către comentariu

Cunosc zona, desi nu ma dau in vant dupa ea. Cu fostul job am urcat (motorizat cei drept) pana la Costila, iar in plimbari... prin mai multe locuri. De la Piatra Arsa, banuiesc ca ai facut 3 ore dus intors, cu tot cu poze la cruce :P. Cu putin mai mult talent, ai timp sa te duci pana la Omu, bei o bere si revii la masina; pana ajungi, cu efortul depus, nici nu se cunoaste berula :))

 

Pentru peisaje adevarate, ia-l pe Laurentiu in Rasnoave, la niste via ferrata, sau alege alte zone din Bucegi, nu alea comerciale, unde e mai multa liniste, locuri mai frumoase si mai naturale.

Link către comentariu

1 ora am pierdut la Babele + cruce si inca vreo 3,5 pe traseu.

Link către comentariu

m.... acum fie-mi iertata "curiozitatea" dar... cam mult timp pierdut la babele. La cabana aia nu as sta nici batut, atitudinea personalului si preturile de pe acolo ma fugresc repede. Asa.. cateva poze la babe, repede niste poze la sfinx si ... cam atat, nimic special de vazut. Mai mult timp se poate acorda la cruce si la privelistea vailor de sub el.

Timpii mari pe care ii zici, se mai datoreaza intr o oarecare masura si incaltamintei. Pe munte si pentru mersul pe munte e recomandat un bocanc, sau un pantof sport cu o talpa buna, ca altfel simti orice pietricica.

O atentie importanta e de acordat si protectiei solare, daca ai pielea sensibila. Eu la un drum babele - omu si retur, mi-am tras un "bronz"/arsura destul de frumusica; si acum dupa tura din vrancei am inca buzele arse de parca am luat bataie :))

Link către comentariu

Ieri am facut un test pe 2 etrieri, curatat cu Decanol si apoi vopsit cu vopsea termorezistenta (cica pe baza de silicon).

Sa vedem daca este mai rezistenta ca ultima.

post-66542-14053135821788_thumb.jpg

Link către comentariu

Köber Spray - vopsea rezistenta la temperatura 800°C

Vopsea auto cu o mare putere de acoperire si uscare rapida. Ideala pentru reparatii rapide, de dimensiuni medii si mici, la orice componente ale autovehiculului care sunt expuse temperaturilor inalte (ex: sistemul de evacuare). Se usuca dupa aproximativ 30 de min.

 

post-64586-0-51475900-1405322225_thumb.j

Link către comentariu

daca te uiti in urma, am folosit ceva similar dar nu ar rezistat.

plus ca la etrier prefer vopsea la pensula pt aplicare exacta. cand am dat prima oara am consumat cativa mp de hartie si banda de mascare :(

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!