Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

stai calm ,nu m-am simtit prost. le umflu in functie de sticker si de fund, nu de spusele altora.

cu un golf 4 de 100cai nu merg pe circuit, deci nu imi fac probleme de genul asta. nici "tare" nu merg  ca iau o groapa, o bunicuta sau o amenda.

tocmai de aia nu ii inteleg pe aia de fac modificari costisitoare si merg cu 40km/h (dar se lauda ca au herghelie sub capota).

 

le-am lasat asa si sunt tari. le voi verifica sa vad daca vreunul pierde presiune si le las la 2.1 fata si 2 spate.

Link către comentariu

Mda, inseamna ca merg ceva mai tare decat tine - prefer sa zgaltaie oleaca dar sa ia virajul pe traiectoria pe care o vreau eu.

 

Despre putere - am zis de f multe ori - nu trebuie sute de cai sa mergi sportiv/tare etc. Evident, pe un Nring iti trebuie cai multi - dar pe o sosea normala, o Cheia, Siriu sau Trans te poti da foarte bine si "tare" si cu un ALH de 90 de exemplu. Nu sunt neaparat facute pentru asta - dar cumva le-a iesit binisor platforma si distributia maselor, incat cu minima grija si mici upgrade-uri (cauciucuri, frane, niste bucse de cupra) pot face fata cu brio.

 

Offtopic - am mai spus parca - pe circuit la Arad, acum cativa ani, am fost masini de pana la 200 si ceva cp. Cel mai bun timp l-a scos insa una cu 105cp benzina aspirat, insa cu rotile si suspensia corecte.

Link către comentariu

Mda, inseamna ca merg ceva mai tare decat tine - prefer sa zgaltaie oleaca dar sa ia virajul pe traiectoria pe care o vreau eu.

 

Probabil ai masina mai puternica, talpa mai grea sau cel mai important - pe unde sa mergi.

 

Despre putere - am zis de f multe ori - nu trebuie sute de cai sa mergi sportiv/tare etc. Evident, pe un Nring iti trebuie cai multi - dar pe o sosea normala, o Cheia, Siriu sau Trans te poti da foarte bine si "tare" si cu un ALH de 90 de exemplu. Nu sunt neaparat facute pentru asta - dar cumva le-a iesit binisor platforma si distributia maselor, incat cu minima grija si mici upgrade-uri (cauciucuri, frane, niste bucse de cupra) pot face fata cu brio.

 

Cat de tare sa te dai pe Transfagarasan?! E f aglomerat si risti sa te duci in prapastie daca fortezi...

 

Offtopic - am mai spus parca - pe circuit la Arad, acum cativa ani, am fost masini de pana la 200 si ceva cp. Cel mai bun timp l-a scos insa una cu 105cp benzina aspirat, insa cu rotile si suspensia corecte.

 

Corect, cand mergi tare conteaza si suspensie si frane si anvelope pe langa puterea motorului. Cand mergi pana la mall si pana la Auchan, niste furtune de frana metalice sunt la fel de performante ca 100 euro agatati la oglinda :)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Masina (vorbim de VAG aici) e teoretic mai slaba ca a ta - insa talpa e mai greuta probabil - si remapul este destul de fain. Pe unde sa mergi... aici incerc sa imi aleg traseele sa nu prind maximul de aglomeratie - uneori imi iese, uneori nu. In vara trecuta am ocolit destul de mult prin zona Sibiului - dupa ce am aflat prin statie ca e intr-un loc un accident cu o coada de cativa km... Atunci mi-a "iesit".

 

Pe trans - in functie de ora / zi saptamana te poti da FOARTE tare. Si de-asta e important sa ai macar frane si cauciucuri bune, sa nu ajungi in prapastie cand fortezi. Stiu ca e cvasiirelevant - insa am ajuns sus dinspre cartisoara, vara trecuta, cu Bora, cu 12.5 consumul pe bord (nu zic si timpul cronometrat). Pentru concediul ala bagasem 2.7, si s-a simtit cu brio.

 

Daca masina e utilizata majoritar urban nu merita - eu merg insa mult extraurban - upgrade-uri d-astea merita.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

eh lasa ca si eu pe Transalpina am incins franele vechi de pocneau cand am oprit. dar ala e un drum odata pe an, in rest merg in frumoasa capitala si nu vreau sa umplu masina de greierasi avand suspensii sport si anvelolpe beton.

 

trecand mai departe...se pare ca am o problema si la senzorul ce aprinde lampile de marche arierre. sper sa nu fie cauzata de soarecele ce mi-a ros si firul de DRL.

becurile se aprind si se sting cand cuplez ambreiajul (motorul, cutia se misca in suporti).

Link către comentariu

Am verificat bujiile, toate sunt ok.

V-as recomanda sa le verificati anual pt ca masina porneste chiar daca nu toate sunt ok. Pe langa asta, desfacan filetul evitati sa se gripeze/ sa se rupa cand umblati la vreuna dupa 5 ani.

Link către comentariu

Am luat o cheie dinamometrica, o voi folosi la prezoane, filtrul de ulei...

post-66542-13956660703183_thumb.jpg

Link către comentariu

Da, asa am facut. E treaba de 15 minute.

Cred ca merge cu aparatul de masura dar desfacandu-le eviti sa se blocheze filetul.

Modificat de Muale
Link către comentariu

stai ca tot nu am inteles...ai scos fiecare bujie in parte si dupaia cum ai verificat care ii buna si care nu?

Link către comentariu

Da, am scos fiecare bujie si am pus curent pe ea ( de la bateria masinii) si m-am uitat daca se inroseste varful.

Link către comentariu

aha.oricum bujiile se verifica altfel fara sa le scoti de 100 de ori din chiulasa...nu de alta da poate se largeste filetu,pui fir direct in bujie si dupaia la baterie..si daca nu face scantei debea dupaia scoti bujia aia pentru ca este arsa,sa le scoti pe toate mi se pare pierdere de timp.cand scoti o bujie invarti putin inainte putin inapoi...nu trebuie in fiecare an sa le scoti doar de dragu de a vedea daca se inrosesc.

Link către comentariu

Da, merge si cum spui tu cu scanteia. Dar am inteles ca sunt cazuri cand bujia se inroseste spre baza sau mai greu (in loc sa faca varful rosu imediat) si asta ar afecta pornirea.

Ceva de genul asta

DieselRx Glow Plug Comparison:

Asta ar fi un motiv pt a le vedea cand se inrosesc.

Intre timp am aflat sursa problemei cu becurile de marsarier

post-66542-13956820993173_thumb.jpg

La cutiile cu 6 viteze, senzorul e intr-un log mai greu accesibil. Trebuie scoasa bateria, demontata cutia bateriei si bagate niste maini dibace. Ce sa zic...m-am chinuit destul sa scot mufa. Ca sa scot senzorul trebuie sa ma bag sub ea, sa scot scutul...sper sa nu fie nevoie.

Am montat provizoriu bateria, mufa nu am conectat-o. Trebuie sa repar firul ciupit, recomandari?

Aaa, era sa uit. Am schimbat si culisele unui etrier. Din pacate am uitat acasa burdufele de cauciuc, deci trebuie sa demontez din nou. Vaselina din plicul de 5 grame este suficienta pt 4 culise (eu m-am lacomit si am luat un tub de 25 grame suplimentar :( ).

Modificat de Muale
Link către comentariu

Deci am avut dreptate in 2 privinte:

1 trebuie demontat scutul ca sa poti scoate contactul de mers indarat.

2 firul este ciugulit exact la iesirea lui din teaca de protectie si era vorba de un contact imperfect si comutatorul este perfect functional.

Mufa are o siguranta rosie (roz)care tine papucii si care trebuie scoasa prin lateralul mufei ?

Depinezi pinii si dupa ce intaresti firul (caca nu ai posibilitatea cu cositor cu toate ca nu este recomandat,dar gasesti tu o solutie)aplici tub termoretractibil.

Vezi cum sunt firele, daca sunt tari e posibil sa cedeze din alt loc.

Link către comentariu

1. Scos scutul sau prin lateral. Probabil se poate si pe sus, cu sculele potrivite.

2. La iesirea din teaca, eu am inteles la iesirea din mufa...

 

Nu m-am uitat atent la mufa, nu scot pinii. Repar firul in locul rupturii cumva, sper sa reziste.

As putea sa cositoresc daca ma chiunui putin.

Link către comentariu

Banuiam ca terminatia cablului pana in mufa o sa arate ceva de genul asta.De regula pe la senzori din cauza vibratiilor sau a vechimii firele au de suferit exact in zona aia.E vorba de 5-10 milimetri de fir care ies din teaca de protectie (furtunul randalinat de plastic).

Vad ca la tin cablajul arata diferit fata de cutiile cu 5 trepte.

post-64586-0-41536200-1395733059_thumb.j

Link către comentariu

Am primit un mic pachet de la colegul de forum robert r. (Ii multumesc pentru ajutor).

Lampi pentru luminile de sub usa si ghidaje optice pentru iluminat manerele interioare.

post-66542-13957380207_thumb.jpg

Eu am lumini sub usa dar sunt montate direct in fata de usa, cu lampile astea va fi mai estetic, mai aproape de original.

Link către comentariu

da, de pe audi pt lumina in manerul interior.

era un topic pe aici in care se discuta despre lumina manerelor, erau acolo codurile. din pacate nu mai gasesc topicul.

Link către comentariu

Aseara am reusit sa inlocuiesc culise+burduf la etrierii spate.

post-66542-13958199147349_thumb.jpg

Se poate observa uzura (normala) pe unul si rugina pe celalat (blocat).

Burduful era ciupit 1mm, cred ca pe acolo a tras apa,praf si a contaminat vaselina.

Astept sa iau spray de frane,aseara am scapat un jet wd40 pe disc/placuta.

Link către comentariu

Am rezolvat si cu senzorul de marsarier, totul e ok.

Si cum aveam ceva timp, am folosit si un spray pt igienizarea traseului de ventilatie (nu miroasea urat dar vreau sa vad daca sesizez vreo schimbare).

post-66542-13958572608275_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu, pe el scrie ca se pune spre centrul masinii dar nu in dreptul gurilor de ventilatie.

Pe unde intra aerul cand e pe recirculare?

Link către comentariu

Da, in zona aia stiu si eu dar e acoperita de buretele ala. Deci nu trage direct din masina, ci cumva pe langa bord.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!