Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

e clar ca trebuie o vaselina sa rezite temperaturilor. ce am enumerat eu , ambele rezista. doar sa nu atace burduful de cauciuc.

nu e graba, vremea de afara nu ma lasa sa umblu acolo.

o sa verific daca sunt uzate, le voi compara pe cele noi cu alea de pe masina.


Vaselina siliconica sau cu litiu ar trebui?

Modificat de Muale
Link către comentariu

Sunt cam ciudate traseele alea pe deasupra bornei negative. Sunt puse de tine sau... sunt  originale? In mod normal, ar trebui sa respecte traseul cu celelalte conductoare, ce ies din cutia de sigurante (de deasupra bateriei) si sa mearga impreuna, nicidecum sa se duca asa....dezordonat, peste borna de minus. Bine ca ai depistat la timp, astfel colonia de dintosi lucra mai departe si cine stie ce se mai intampla.

Link către comentariu

Firele alea sunt trase de mine, sunt pt DRL.

Un soarece (mic, a avut loc sa se strecoare acolo) a ros izolatia.

Problema e...unde sta? Daca roade si altceva si am belele?

Link către comentariu

Clar, nu-i place sistemul tau DRL :)). Iti recomand sa izolezi firele cu izolatia stricata, eventual sa le mazgalesti cu ceva ce nu-i va place soarecului si... cel mai important, stabileste alt traseu, frumos + introducerea firelor prin tub copex pvc.

Da... daca roade si altceva, pot aparea probleme.

 

PS: cumpara-ti o pisica si leag-o de masina :))

Link către comentariu

Protest impotriva locurilor de parcare inguste (apropo,s-a scumpit la 3.5 la Universitate).

Bagati-o la taranisme :)

post-66542-13943600064354_thumb.jpg

Link către comentariu

Pachet complet

post-66542-13946436352659_thumb.jpg

Bine...mai lipseau suruburile ce intra in culise sa fie noi.

Sper sa se incalzeasca si in weekend sa am timp sa le schimb.

Link către comentariu

sfatul meu e sa nu cumperi culizele decat daca cele vechi sunt rupte.

cumpara vaselina siliconica si burdufele de cauciuc. desfaci, cureti bine gaurile si vezi daca se misca liber tijele.

Link către comentariu

Curatenie de primavara, era cam neglijata la interior.

post-66542-13949023957732_thumb.jpg

Cred ca e ok sa pun anvelopele de vara, nu?

Link către comentariu

Cred ca merg Vali...

Ps : a mea tipa dupa o curatare la intrerior ! ;)

Link către comentariu

E cald in moldova, apai la voi in bucale. Cred ca poti pune fara grija :D

Link către comentariu

Si a mea cere grav o curatare interioara. Pune sus anvelopele, din cate am auzit doar azi se mai raceste un pic, iar de maine avem iar 18+.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ai putea sa le schimbi azi...desi e mai frig ca ieri...

Si daca tot umbli acolo poti schimba si protectia aia de amortizor..ca tot ai scule:-P

Link către comentariu

...si daca schimb protectiile umblu si la culise ca tot sunt in zona. :)

Link către comentariu

Nu m-am incumetat la altceva in afara de schimbul anvelopelor de vara, ocazie cu care am descoperit ca o roata avea presiune de 0.2 :( . Am dat fuga la pompa cu 20km/h, o sa le verific presiunea peste cateva zile.

Am bagat 2.2 peste tot si voi scadea la 1.9/2.1.

Sunt in cautare de 2x anvelope vara 195/65r15, poate auziti ceva ;)

Link către comentariu

la r15 este extrem de putin - se simte infiorator pe curbe... se deformeaza rau

un 2.3 e ok

la r15 este extrem de putin - se simte infiorator pe curbe... se deformeaza rau

un 2.3 e ok

Link către comentariu

e doar un pic underrated - este axata pe confort ;) Daca vrei sa mergi ceva mai tare undeva spre 2.5 e optim.

 

trebuie sa caut o poza cum se deformeaza in viraj pe circuit (ca acolo am poza doar) cauciucuri pe 15 umflate "normal"

Link către comentariu
bbogdanmircea

Lol. Daca vrei circuit nu te duci cu balon de 65 pe 15. Eu cand eram in Iasi chiar daca era fata la 2.1 simtem imediat orice groapa in sira spinarii. Cred ca la 2.5 deja e teroare.

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu

mad_kat, ai trecut de la "extrem de putin" la "un pic underrated" :))

vreau sa merg ceva mai tare dar nu am unde.

 

cat despre circuit, unde am mentionat eu termenul asta alaturi de masina mea? acolo e alta mancare de peste, nu se aplica aici.

Link către comentariu

Circuit inseamna extrem. De ce am ajuns cu 195/65/15 pe circuit - e long story... Gumele 215/45/17 au ajuns cu o saptamana mai tarziu... soarta.

 

@Muale - nu am vrut sa te simti prost ca respecti abtibildul ala. Si am dat un exemplu extrem - stiu cum merg eu, chiar si cu Bora, si cat de tare simt diferenta intre diverse presiuni in cauciucuri - sa nu mai zic diferenta intre 15 - 16 - 17

 

Cum vrei tu pana la urma, fiecare face ce vrea, doar impartaseam oleaca din exprerienta

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!