Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Live, de la locul faptei.

post-66542-1393686818466_thumb.jpg

Trebuie sa dau o tura sa se curete protectia aia de pe discuri si apoi...rodaj.

Pe spate nu am schimbat inca.

Link către comentariu

Se pare ca protectia de la Wolf + tratamentul Turtle Wax pe geamuri au trecut cu bine de iarna :)

post-66542-13938444279175_thumb.jpg

Link către comentariu

Sambata am montat franele fata si apoi am plecat cu un prieten, nu am avut cand sa ma ocup si de puntea spate. Duminica a plouat...

Uite, am desfacut plicul sa te lamuresti cu vaselina :)

post-66542-13938706977759_thumb.jpg

Modificat de Muale
Link către comentariu

aaa vaselina e in plic  :))...ce ciudata e  :lol:

Modificat de lucyyy
Link către comentariu

Si vaselina? Cum e vaselina?  :icon_geek:

pana la urma de care e, siliconica?

nu de alta dar cele cateva grame nu sunt suficiente pt toate gaurile (ai ma refer doar la cele de la etrieri... )

Modificat de Muale
Link către comentariu

Siliconica e vasilina transparenta care de regula este folosita la angrenaje foarte fine si la automatizari.

Din pacate nu mai am prin casa sa pun o poza cu ea.

http://www.e-vasion.ro/Amenajari-interioare-si-exterioare/Solutii-intretinere-auto/VASELINA-SILICONICA-WURTH/

Ca fapt divers,mi-a cerut un vecin acum ani de zile.... dadea la dacie pe bord cu ea.....stralucea bordul mult si bine. :lol:

Link către comentariu

Si asta ce tip de vaselina o fi? In afara de faptul ca nu trebuie sa atace cauciucul burdufului (sau este cauciuc rezistent ?) si sa reziste temperaturilor mari din zona aia.

Sa stiu cu ce completez...

 

Pe bord stiu ca siliconul era la putere, luat vrac din targ. Un prieten cu logan are o sticla de frutti fresh de 0.25l cu silicon mereu la indemana :O

Link către comentariu

Nu...am plecat pe fuga dimineata si am uitat complet.

Oricum nu am cum sa desfac cu tubulara hexagonala din dotare.

Link către comentariu

Sambata am montat franele fata si apoi am plecat cu un prieten, nu am avut cand sa ma ocup si de puntea spate. Duminica a plouat...

Uite, am desfacut plicul sa te lamuresti cu vaselina :)

Mersi mult, nu trebuia sa te deranjezi! Am vazut ca ai schimbat discurile pe fata si credeam ca ai uns cu aceeasi vaselina si ghidajele de pe fata, de aceea am insistat.

Eu zic ca este siliconica, am una de la Liqui Moly care arata cam la fel, aceeasi culoare si consistenta. Cea siliconica si cea rosie (Red Rubber Grease) par a fi singurele recomandate pentru asa ceva intrucat nu ataca burdufele de cauciuc si rezista destul de bine la temperaturi mari.

Link către comentariu

Pe fata nu dai cu vasilina pentru ca spre finalul vietii placutelor culisele sunt libere si stau in ,,aer''.Daca aplici vasilina si ramane in zona aia o sa stranga tot praful si toata mizeria pe culise.E indicat doar sa stergi culisele si sa aplici pe ele un strat fin de ulei...doar cu degetul.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu

pe fata am scos cilindrii aia (culisele), am curatat cu o perie de sarma pt ca in capatul filetat era o depunere neagra si am uns cu niste vaselina, pelicula f subtire.

pe spate voi curata gaurile (spray de frane si o perie de sarma improvizata dintr-un cablu de frana) si voi umple gaurile cu vaselina. cea din plic nu este suficienta, de aia ma interesez de care este sa caut sa cumpar inca o cutie.

 

Concluzia: trebuie vaselina cu Li sau Mo ?

Link către comentariu

Lasa locul uscat si apoi il umplu cu vaselina.

In linkul tau scrie :  Inainte de utilizare curatati suprafetele cu spray de frane TRW disponibilaici !

 

Tu il ai in stoc?

Modificat de Muale
Link către comentariu

Nu am.Aia e reclama la reclama cu TRW,tie iti trebuie un spray degripant gresant in zona aia...nu o sa faci nimic cu sprayul de frane.

Ala e uscat si in 3 secunde dispare,sprayul degripant/degresant actioneaza mai mult si mai bine si elimina mizeria si rugina mult mai bine decat spray-ul de frane.

Sprayul de frane e bun pentru discuri noi sa iei vopseaua de protectie de pe ele,pentru curatat de praful de la placute etc.

Pe sprayul de frane textar scrie asa:do not use on termoplastics such as pvc,perspex,polystyrene,rubber or painted surfaces.

Link către comentariu

pe fata am scos cilindrii aia (culisele), am curatat cu o perie de sarma pt ca in capatul filetat era o depunere neagra si am uns cu niste vaselina, pelicula f subtire.

pe spate voi curata gaurile (spray de frane si o perie de sarma improvizata dintr-un cablu de frana) si voi umple gaurile cu vaselina. cea din plic nu este suficienta, de aia ma interesez de care este sa caut sa cumpar inca o cutie.

 

Concluzia: trebuie vaselina cu Li sau Mo ?

Trebuie sa pui foarte putina, cea din plic ar trebui sa fie arhisuficienta. Iti dadeau mai multa daca era cazul :)

Link către comentariu

Gabi, nu cred ca ne intelegem. Spray de frane sa curat gaura in care sta culisa aia, apoi gresez si o montez. O sa dau si cu WD40, dar nu cu rol de ungere in timpul functionarii.

Toni, un plic la 1 culisa as intelege, dar la 4?!

Intre timp, se lucreaza :

post-66542-13939578582418_thumb.jpg

Link către comentariu

Toni, un plic la 1 culisa as intelege, dar la 4?!

Eu asa zic... Cred ca trebuie doar o pelicula fina.

 

Cam asa arata niste culise unse:

 

mxbrfy29a_brake_pads_96_Yukon.jpg

Link către comentariu

Alea sunt pt etrier fata. Acolo nu poti sa pui mai mult ca oricum o da afara.
In spate, gaura e mai mare, culisele se prind cu un burduf, nu se infileteaza.

post-66542-0-86237400-1394008231_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu

Eu cand am schimbat pe spate discurile, mi s-a recomandat intr-un topic specific aici pe forum sa folosesc vaselina grafitata pt ungerea acelor culise.

Am gasit la Unix la 10 lei un tubulet din care nu cred ca am consumat mai mult de un sfert.

 

Acum, ca o fi buna sau nu, mie mi s-a recomandat pt ca rezista la tempt mari, am deja 10.000km si 2 ani parca de la schimb si nu am nici o pbma.

Luna trecuta am efectuat rar-ul si cum voi pleca din tara i-am rugat sa nu ma menajeze cu absolut nimic.

Pe fata franele mi-au iesit 65% parca cu o abatere de 4%, iar pe spate tot putin peste 60% si cu o abatere de zero %. La cererea mea a efectuat testul de 2 ori pe spate si am zero % diferenta de franare intre cele 2 roti.

 

Deci, daca nu era buna acea vaselina sigur in tot acest timp imi afecta ceva la frane.

 

Culisele originale eu nu le-am schimbat pt ca nu prezentau urme de uzura iar kit-ul pe spate, discuri si placute l-am folosit de la TRW.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!