Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

o culoare mai inchisa...care sa nu iasa in evidenta...parerea mea...

daca aveai niste etrieri mai... "am cu ce"...mergeau culorile astea...rosu...galben...alb...sa ii pui in evidenta...dar asa cei stoc...eu spun ca nu merita efortul

parerea proprie si personala :D

Link către comentariu

Gri metalizat...cum sunt si cand sunt noi

Link către comentariu

Daca tot vrei sa-i vopsesti, eu parca nu as merge pe alb... cred ca se murdareste destul de repede si nu va arata bine. Eu tot rosii i-as face...

Link către comentariu

Rosii i-as face.

Cu ce ii vopsesti? Iti iei foliatec?

Link către comentariu

Am cautat ieri putin dar vopsea rezistenta la temperaturi mai ridicate nu gasesc decat rosu/galben la tub spray si gri-ul de sobe la cutie.

@Tibi da,foliatec vreau dar cea mai comuna nuanta este tot rosu.

M-am gandit la alb dar se vede imediat praful de placute si parca nu e de-acolo.

@Circoloco la gri nu ma gandeam dar pare interesant.

Nu vreau ceva sa iasa in evidenta asa ca galben,rosu le exclud. Ramane in cautare albastru,gri sau negru.

Pana atunci am cumparat o vopsea pt scutul de la motor. Sa vad cand ajung sa il demontez si sa il vopsesc.

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13373276478365_thumb.jpg

post-66542-13373276739034_thumb.jpg

Link către comentariu

Am ales gri pt etrieri, sugestia lui Circoloco a fost buna (etrierii din spate sunt gri...cat de cat iar cei din fata deja negrii).

Astept putin soare si ii vopsesc. Din pacate nu am gasit cutie cu vopsea si am luat la spray-aerosol. Va trebui sa izolez cu atentie zona.

Ca sa il desfac in totalitate sa il pot vopsi separat de masina ce pasi trebuie urmati?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

la ce te referi cand zici in totalitate?sa ii vopsesti pe banc?sa le desfaci si conducta de lichid?

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Ca la schimbul de placute...are un surub. Doar portetrierul nu o sa poti sa-l dai jos pentru ca este integrat in fuzeta. As zice sa izolezi frumos pe acolo fara graba si sa ii faci asa. Placutele sunt asezate si ele cum trebuie pe discuri, oricum va ramane etrierul atarnat de furtunul lichidului de frana...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

sunt 2 suruburi razvan:P

o sa ai nevoie de inelara/tubulara de 13 si pentru contra o fixa de 15...si daca totusi vrei sa dai de tot jos...cred ca 10 la furtunul de lichid

mai bine faci cum zice si el...cu o pensula mica...si multa rabdare:)

L.E.

si daca chiar ai chef de demontat...dai discurile si placutele jos si va arata asa...si poate iti este mai usor sa vopsesti

post-14266-0-80919000-1337373009_thumb.j

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Asta e problema,am la spray vopsea. E mai greu de aplicat decat cu pensula.

Astept sa se potoleasca vantul,altfel se poate sa gazez si alte piese si nu vreau asta.

Spre rusinea mea nu am schimbat vreodata placute de frana. Nu cred ca e mare inginerie dar pana nu o fac odata...mai greu.

Sent from my HTC using Tapatalk.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

daca se nimereste sa fiu si eu acasa poate dau o fuga sa te asist:-))

nu e mare inginerie...mai nasol este daca nu s-a umblat de mult timp ca desfaci suruburile mai greu...

sa nu te apuci pana nu faci rost de o fixa de 15...

Link către comentariu

eu zic sa izolezi bine pe acolo,curati cu o perie de sarma bine , degresezi ,si dai cate straturi vrei.

la mine a tinut aprox 2 ani si jumate.

spor

Link către comentariu
cristi_eftimie

prima data e mai greu,dar cu putin curaj si sculele potrivite o sa reusesti,

pe spate e putin mai greu cu comprimarea cilindrului,dar se face

pe fata ai de desfacut 2 suruburi cu imbus(si conducta de frana)

iar pe spate 2 suruburi cu cap de 13,dar trebuie sa ti contra cu 15,cum a spus si Lawrentiu(aici poti demonta si portetrierii sa-i vopsesti)

daca vrei sa-i demontezi de tot de pe masina trebuie sa gasesti ceva dopuri pentru conductele de frana ca altfel o sa schimbi si lichidul de frana

spor la demontat

uite ce am gasit eu:

la postul 27 ai exemplificati toti pasii pentru partea spate:

http://forum.4tuning...ice/page-2.html

Modificat de Electrick's
Link către comentariu
bbogdanmircea

Foarte frumos sunt facute tutorialele...pacat ca am dat de ele atat de tarziu...felicitari pentru munca depusa

Muale niste banda de aia de hartie, e foarte buna daca ai ceva de vopsit, izolezi frumos pe langa etriere si dup-aia usor usor din aproape le faci perfect.

Eu nu am jante asa ca n-am de ce sa vopsesc ca nu se vede...

Link către comentariu

si eu spun ca poti sa izolezi foarte bine cu bana de hartie, cu atentie apoi aplici cate straturi vrei (lasi timp de uscare intre ele) si va iesi super. asa am facut eu si nu a fost nicio problema

Link către comentariu

Da ,voi aplica metoda asta pt ca e multa bataie de cap daca demontez furtunul de lichid de frana.

Abia acum vad utilitatea acelor teancuri de reviste de la cora...izolez arcada rotii cu ele :))

Link către comentariu

nu trebuie neaparat sa izolezi si discul sau cine stie cat de mult, izoleaza bine acolo in zina etrierului pentru ca nu merge imprastiat spreiul...eu am izolat tot la prima roata pt ca imi era frica sa nu vopsesc tot pe acolo iar cand am vazut cum e spreiul am inceput sa rad. vezi atata doar sa fie rezistent la temperatura.. si cantitate vreo 300 400 ml si poti da 3 4 straturi nu ff groase sa nu curga. eu asa am facut si sunt f multumit

Link către comentariu

Am rezolvat si cu scutul. Din cauza ploii am amanat montajul pt maine.

Sper sa reziste macar 2 ani vopseaua asta.

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13377062274723_thumb.jpg

Link către comentariu

Pai da, nu cred ca o sa mai ai probleme degraba. Esti multumit de scut ? Vine mai jos ca si cel de plastic ? In legatura cu murdarirea motorului, cum ti se pare comparativ cu cel de plastic, protejeaza mai bine ? De protectie la lovituri nu mai vorbesc, e evident :)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

colegu...am si eu o dilema...gaura aceea de vizirare...este suficienta pentru schimbul de ulei?

sau cum procedezi la schimbul de ulei?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Marius, nu stiu ce sa spun in legatura cu inaltimea. Cel de plastic era franjuri inca de cand am luat masina (rupt,peticit,nituit) dar la cat de firav este nu rezista mult mai ales iarna.

Posibil cel de plastic sa se muleze mai bine pe motor,cel de metal e mai "din topor" dar inaltimea fata de asfalt tot aia este.

Cu murdarirea motorului...cel de metal acopera mai mult,protejeaza la stropituri dar praf de pe drumuri se pune oricum,indiferent ce scut ai. L-am luat pt a nu agata/lovi ceva; iarna oricum ating cu el in multe locuri,mai ales cand se fac santurile de la roti si mijlocul ramane suspendat.

Consider ca la Golf este necesar scut din cauza distantei relativ mici motor-sol.

(maine ii mai dau un strat si il montez la locul lui)

Laurentiu, la motorul meu,gaura este perfecta. Chiar eu am facut un schimb de ulei. La motoarele benzina am inteles ca nu pica cum trebuie si schimbul se face cu scutul jos (ma refer la scuturile de la Odorhei)

Oricum cu o tubulara de 17 parca desfaci scutul in 5 minute.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am si eu scut metalic si DA, dau scutul jos la schimbul de ulei.Dar nu e asa complicat, parerea mea...

Link către comentariu

Vali, toate diesel-urile de pe G4 au busonul golire baie ulei in aceeasi pozitie, numai la benzinare e diferit ?

Tie cum ti l-au livrat si cat te-a costat transportul ?

Pe site, pretul actual este de 300 lei...

De aici ti l-ai comandat ? http://www.scutmotor.co/scut-motor-metalic-vw-golf-4-1998-2004

Modificat de MariusAP
Link către comentariu

Nu stiu daca toate diesel au aceeasi pozitie. Citeste pareri pe topicul despre scut,poate cineva cu AXR si-a montat. Oricum este o problema minora daca nu vine gaura de vizitare unde trebuie. Nu e greu sa dai tot scutul jos de 1-2 ori pe an (cam cate schimburi de ulei ai anual...?)

Au livrat prin Fan Courier (ambalat in folie,carton) si m-a costat vreo 330 lei cu totul; nu tiu daca aveau vreo promotie,transportul mi s-a parut cam ieftin avand in vedere greutatea.

Da,ala e site-ul (desi cred ca l-au modificat putin la aspect), la contact nu vad nimic scris.

Mai sunt unii in Brasov dar mi se par mai firave scuturile lor. Si mai scumpe.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!