Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Volan de Audi nu iau,asta imi place destul de mult. De imbracat in piele,se rezolva la pret acceptabil.

M-am uitat la un volan desfacut si firul se poate trage destul de elegant in volan.

Trebuie doar spira cu cablu de un diametru potrivit pt consumul de curent; daca e mai subtire se incalzeste si spira si volanul.

Florin,tu zici sa pun spira de Audi in locul cele actuale? (ESP nu am,doar ASR)

Nu este o solutie sa pun ceva banda de cablu pe langa ce este acum;banda cu 2 fire care sa alimenteze?

Link către comentariu

Avand in vedere oboseala mecanica la care sunt supuse firele care vrei tu sa le tragi, pe langa spira - nu iti recomand.

Da, spira de A6 C5 - fara ESP - clasica, doar cu ASR - si pentru masinile cu incalzire volan.

Link către comentariu

Exact,trebuie ceva sa reziste. Eventual similar cu spira din volan.

Nu refuz sfatul tau cu transplant de la Audi dar mi se pare greu de gasit pe cineva sa dezmembreze un C5 cu volan incalzit,fara ESP si sa vanda doar spira (la un pret convenabil)... ar trebui sa se alinieze astrele pt asa ceva sau ma sperii eu prea usor?

Cablu tip panglica se gaseste. Mai sunt aplicatii in care exista miscare (aparate,roboti industriali) ,de aia ma gandeam sa pun ceva separat.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Ce idei nastrusnice ai!!!

Si mie imi ingheata dimineata mainile pe volan dar eu folosesc manusi, dar daca vrei sa incerci asa de amorul artei then go for it!

Cu siguranta ca nu e imposibil de realizat!

Link către comentariu

:) pai vreau sa o fac daca nu este cu mult mai scump decat o pereche de manusi. Adica sa nu schimb volan si alte nebunii.

Link către comentariu

Eu zic ca e realizabil, si nu cu bani multi. Oricum, tu imbraci volanul in piele acum, nu ?

Link către comentariu

Ma gandeam sa il imbrac,am vazut la cativa de pe forum ca le-a iesit o treaba buna. Inca nu am dat startul imbracarii dar proiectul cu incalzirea volanului este legata de schimbarea pielii.

Buget...? 150-200 lei pielea pe volan, cablu,buton,rezistenta in volan pana intr-o suta cred.

Daca am norocul sa gasesc spira de Audi,pe la ce pret poate sa fie?

Link către comentariu

hmm.... sa zicem in jurul la 150 lei - dar oricum, o vinzi pe a ta, dupa aia...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Interesanta ideea si eu sunt pe punctul de a imbraca volanul in piele si parca asta face acesta modificare asa mai mult pentru mine.Personal n-am vaz masina cu volanul incalzit pana acum si mi se pare ceva frumos.

Ce vreau sa te intreb ce cablu sau film de incalzire folosesti?

Masina ta are Esp sau doar Asr ? A mea are Esp si cred ca e mai scumpa spirala. Am sa ma interesez sa vad ce preturi gasesc , defapt piesa asta e decisiva in demararea sau renuntarea proiectului.

Link către comentariu

eu am doar ARS.

ideea mi-a venit dupa ce am mers cu noul Touareg 3.0 V6 Hybrid :) ce avea aceasta functie.

spirala aia costa destul...de aia as incerca sa gasesc ceva asemanator (o panglica electrica cu 2 fire). acest tip de cabluri se folosesc in div. aplicatii unde utilajul sau montajul se misca des.

ar trebui sa desfac sa vad exact despre ce e vorba...cat loc am,despre ce lungime e vorba.

pt incalzirea propriu-zisa ma gandeam sa desfac firul de pe o perna de incalzire scaune. inca nu am masurat ce lungime trebuie pt a infasura volanul.

Link către comentariu

ASR....

Nu prea e cine stie ce log, in interiorul spirei actuale.. dar daca zici ca ai ceva tip panglica, care sa reziste la consumul incalzirii volanului, se poate incerca.

Link către comentariu

Da, am ASR, nu am ESP. Mai incurc literele,se intampla oricui :P

Pt a ajunge la spira aceea trebuie dat jos airbag,volan si de aici nu mai stiu...desfac suruburi de pe cutia ce le contine sau...? Am incercat sa caut pe net imagini dar am gasit doar cu ea desfacuta deja. un step-by-step nu. Poate nu am scris ce trebuie la cautare...

Link către comentariu

Se da jos airbag, volan, dupa care raman carcasele coloanei. 2 suruburi cap cruce sub ea, plus un torx, si doua surubele mici, in fata. Atata tot.

Spira e prinsa in cleme si are conectorul sub ea.

Link către comentariu

Mai adresez o intrebare celor cu mai multe cunostinte de electrica: ce diamentru ar trebui sa aiba conductorul din spira pt a nu se incalzi f mult la alimentarea rezistentei? (logica imi spune ca trebuie sa fie mai gros decat rezistenta).

Daca, de ex. folosesc un cablu cu 6-10 fire si impart in 2 (pe masa si plus), ar rezulta 5 fire pe plus care adunat au o arie a sectiunii destul de mare; rezultatul ar fi la fel ca la folosirea a 2 fire de diametru egal?

Link către comentariu

cel original (la masinile care au asa ceva de fabrica) e de 1mm, pentru fiecare conductor. unul pt masa, altul pentru plus.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

De mult nu am mai mers prin oras cu geamul deschis... Vine primavara!

Zilele astea as vrea sa schimb anvelopele de iarna si fac o geometrie.

In mers simt o vibratie,ca si cand s-ar freca ceva pe podea... Sa fie vreun rulment sau ce poate fi?

Sent from my HTC using Tapatalk.

Link către comentariu

Azi am pus anvelopele de vara,am echilibrat jantele si am facut geometria.

Urmeaza si o baie,nu a mai vazut spuma de mult.

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13319072015399_thumb.jpg

post-66542-1331907216065_thumb.jpg

Link către comentariu

Valorile sunt ok? Adica sunt in marja dar intreb daca s-a lucrat bine sau putea sa regleze mai bine?

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13319166938356_thumb.jpg

Link către comentariu

Am schimbat rotile si am facut geometria (dupa cum am spus mai sus).

Cand mergeam spre casa am sesizat un huruit cand viram stanga de volan; in dreapta nu se auzea. Nu este zgomot de planetara,este ca si cum ar avea un rulment niste nisip in el (viraje in mers,viteza 40-60kmh si tras scurt de volan ca sa trec de pe o banda pe alta) iar cand sa parchez huruie ceva pe dreapta,cred ca flansa amortizorului.

Zgomotul de pe dreapta l-am mai auzit o vreme dar a disparut; acum a reaparut. E posibil sa apara in urma ridicarii masinii la vulcanizare? S-au intins amortizoarele si s-a miscat ceva pe acolo? Cu motorul pornit,virez si simt vibratii in volan si mazina huruie,de parca freaca ceva pe caroserie.

Va rog sa imi spuneti cum pot testa sa stiu ce este...zgomotul asta e destul de ....sinistru cand se aude.

**din ce am cautat pe forum,lumea indica probleme la bucsele de la bara stabilizatoare dar eu am schimbat recent acele bucse,impreuna cu cele 4 de pe bascula fata.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

vecine...stii de vibratiile alea provocate de fulia de la altenator?cand virezi pe loc stanga dreapta?

sa nu fie alea...verifica intinzatorul de la cureaua de accesorii si vezi ce cursa are...

Link către comentariu

nu exclud sa fie ce spui tu dar se manifesta doar pe loc? si in plus...de ce pe timp de iarna nu s-a auzit nimic si zgomotul a revenit de cand am fost la vulcanizare?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

pai ma gandesc asa...

cauciucurile de vara sunt un pic mai dure,forta de frecare dintre cauciuc si asfalt devine mai mare si pompa servo este solicitata mai mult...sau...

simpla coincidenta:)

Link către comentariu

aderenta cred ca au mai buna cele de iarna,sunt mai moi la caldura. de aia se si schimba sa nu fie ca radiera pe smirghel...vara se tocesc repede

Link către comentariu

Intinzatorul ala de pe curea (sau amortizor de vibratii,cum se numeste) cu motorul la relanti tremura putin,catova mm in fiecare parte; cred ca e normal-absoarbe vibratii de pe curea.

Ciudat este ca nu a mai facut acel zgomot (huruiala,freaca metal...) de care vb mai sus. Deci face doar cand il apuca...

Acele capacele din compartimentul motor se misca atunci cand misc volanul,este normal?

Zgomotul cand virez spre stanga este mereu acolo;zgomot de rulment in care a intrat nisip- este rulmentul de vina? Se manifesta doar cand virez spre stanga? Spre dreapta nu se aude nimic...

Ce as putea sa mai verific sa stiu exact care sunt problemele? Sa ma apuc sa strang piese...

Link către comentariu

Legat de huruiala la viraj pe loc, eu la golf 4, patesc la fel daca ridic masina pe cric, banuiesc ceva legat de flanse, se aseaza aiurea in prima faza....

Dupa ceva viraje nu se mai aude

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!