Jump to content

Schimbarea bucselor brat fata...


rvm
 Share

Postare recomandată

Amortizoarele le-ai schimbat vreodata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat bucsele si am pus Lemforder pline, si pot sa spun ca acum am un comportament de masina noua, nu mai face zgomot la gropi, treceri de cale ferata si nu s-a schimbat nimic in privinta vibratiilor fata de cele in X. Masina are comportament normal. Ba chiar, cu cele  originale in X uzate  facea zgomot la trecere de cale ferata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Cata BOSS said:

Si eu am schimbat bucsele si am pus Lemforder pline, si pot sa spun ca acum am un comportament de masina noua, nu mai face zgomot la gropi, treceri de cale ferata si nu s-a schimbat nimic in privinta vibratiilor fata de cele in X. Masina are comportament normal. Ba chiar, cu cele  originale in X uzate  facea zgomot la trecere de cale ferata.

Salut!

Poti sa zici ce coduri au bucsele astea pline? Ai cumparat doar bucsele sau bratul echipat cu bucse pline?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder 27135 01 (vin 2 bucati la codul acesta) . Oficial nu o sa le gasesti ca sunt pentru Skoda Octavia( ci pt Audi A2) (pret in Italia 24 eur) si vin doar bucsele, fara brat

 

Si daca tot esti acolo ar fi bine de verificat si bucsele de la brat din fata (cele mici)  Lemforder 29916 01  x 1 bucata

Untitled-1.jpg

2016-01-30 10.20.47.jpg

2016-01-30 11.49.17.jpg

2016-01-30 10.20.43.jpg

Modificat de Cata BOSS
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/14/2016 at 8:48 PM, Cata BOSS said:

 

Multumesc mult pentru detalii. Mai am o intrebare, daca se poate, te rog, poti sa imi zici daca este dificil de scos vechile bucse si introdus cele noi in corpul bratului? Poti detalia putin cum ai procedat in cazul tau?

Multumesc!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De scos si bagat bucsele eu am avut o presa hidraulica, Am fost in 2. Asa faci treaba rapida si fara efort 

Fara presa cam greu de scos si la fel de bagat .(Nu te gandi ca din 2 ciocane le bagi).

De restul operatiunilor cred ca iti dai si tu seama, dat roata jos, dat bratul jos (1 surub la bucsa fata,3 piulite la pivot, 3 suruburi la suportul bucsei din spate si iese bratul cu suport cu tot.

Verifici daca bratul are uzura la partea care intra in bucsa spate (acel hexagon). trebuie sa intre presat, presat bine, ca eu tot cu presa l-am bagat.

Schimbi bucsele, (de preferat si cele mici din fata bratului ca mai mult ca sigur si alea au uzura) montajul in ordine inversa, Suruburile 5 si 6 se strang cu masina in pozitia normala (nu ridicata pe cric sau elevator).

 

detaliile sunt aici

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/axles_steering/front_suspension_drive_shafts/summary_of_components_assembly_carrier_anti-roll_bar_track_control_arm_aluminium_assembly_carrier/removing_and_installing_track_control_arm_with_bracket_aluminium_assembly_carrier/

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/axles_steering/front_suspension_drive_shafts/summary_of_components_assembly_carrier_anti-roll_bar_track_control_arm_aluminium_assembly_carrier/replacing_rubber-metal_bearing_for_track_control_arm_aluminium_assembly_carrier/

9247-BGS.jpg

octavia-mk2-248.png

octavia-mk2-241.png

octavia-mk2-242.png

octavia-mk2-243.png

octavia-mk2-244.png

octavia-mk2-245.png

octavia-mk2-246.png

octavia-mk2-247.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. O recomandare de service auto care sa efectueze aceasta operatiune de inlocuit bucsa bascula, fara suport de aluminiu si un pret aveti?

Totodata, cei care v-ati montat bucse pline in locul celor originale, in X, mai aveti vreun feedback privind uzura si comportamentul masinii?

Eu ma gandesc doar sa nu afectez alte componente in timp si sa fie mult prea rigida masina.

 

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vreo 10000 km cu bucse pline si pot sa-ti spun ca masina nu este mai rigida, este mai ferma,. Comportamentul este imbunatatit, nu mai se mai aud batai pe sub ea la gropi si in curbe statea mai bine

De vreo 2000 km am trecut si la suspensie sport H&R si de aici se simte mai multa rigiditate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara ! 

Cei care au montat bucse pline in locul celor in X din suportul de aluminiu de la brat, va rog sa imi spuneti si mie cum se comporta masina! Este mai rigida sau nu, cati km aveti cu ele.

Am montat si eu pe skoda octavia 2 bucsele pline de la firma Lemforder (50 lei bucata) ca aveam joc mare pe ambele parti si am facut o tura pe un drum denivelat, masina pare putin mai rigida fata de cele in x care aveau joc si erau imbatranite.  Sunt multumit deocamdata pt ca nu mai are joc, e mult mai stabila. In timp cred ca se mai lasa cauciucul si se mai diminueaza din rigiditate.

O seara placuta !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele pline sunt si vor fi mai rigide decat cele in X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine, pare mai rigida putin. E e mai stabila pe la xxx la ora si nu mai troncane. Cu cele vechi care aveau si joc pe la xxx la ora parca eram cu barca. Cu cele noi pline e alta viata. 

La acele viteze decoleaza avioanele, nu sunt pentru mers pe strada! Citeste si respecta Regulamentul!

Modificat de vdragos
Viteze peste cele legale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am un set de bucse cu tot cu corp de aluminiu de la passat b6 BM berlina.  Am schimbat toata toate articulatiile pe fata la inceputul lui 2017, ~18000km de atunci. 

Dar parca nu ma mai multumeste directia si as vrea sa inlocuiesc bucsele mari cu unele pline in corpurile de aluminiu care le am deja. 

Se potriveste 100% bucsa plina cu codul 27135-01?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara ! Va rog sa imi spuneti cei care aveti bucse pline pe octavia 2, aveti cumva vibratii in caroserie si trepidatii usoare in volan la viteze de peste 100 km/h  de la aceste bucse pline? Am echilibrat rotile la 3 centre, am pus alte anvelope noi, nicio imbunatatire. Are momente cand volanul nu trepideaza deloc si trepidatiile in caroserie sunt de intensitate foarte mica pe unele portiuni de asfalt la aceeasi viteza. Tot cu aceeasi viteza rulam incepe si tremura volanul, vibratii in caroserie destul de puternice,  se simt chiar si in acceleratie.  Daca merg cu 100 de km/h  merge perfect pe orice tip de asfalt,  daca trec de 100 incepe sa ma scoata din minti. Am crezut ca este din volant ca era obosita, am pus kit nou la fel face, masina cu bucsele acestea pline e tot  rigida dupa 15 mii km parcusi.  Mentionez ca nu am jocuri la directie, planetarele sunt ok, motorul functioneaza in parametrii. Sa fie jantele deformate? sunt jante aftermarket r16 cu inele de centrare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alte roti de imprumut originale de la un prieten, asta ca sa scoti din ecuatie jantele, e pacat sa schimbi piese aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Vreau sa schimb si bucsele cele pline cu unele in X ca tot rigida este si dupa 15 mii, ca avantaje nu mai balanseaza la viteze mari, in rest parca se rupe sasiul cand dai intro gaura si am jante r16 daca aveam r 18 era dezastru.

Renunta la quote, se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Citare inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Dupa 14  ani si 18500 km, a venit momentul sa schimb bucsele comfort.Pt cei ce doresc sa faca operatia in regim propriu vreau sa le prezin un mic truc care micsoreaza efortul si timpul.

Daca bucsele mici ale bratului nu sunt uzate, ca in cazul meu si se doreste doar schimbarea bucselor comfort ,nu este necesara scoaterea intregului brat inferior (asa cum  este de altfel precizat in manualul de reparatii, se demonteaza doar corpul de aluminiu cu bucsa respectiva ( 2 suruburi cu cap de 16 si unul de 19).Nici macar roata nu am dat-o jos, doar am suspendat masina pe capre metalice.Axul bratului inferior care intra in bucsa trebuie lubrefiat din belsug ( WD-40 sau chestii de genu`) dupa care se scoate relativ usor cu un levier sau o surubelnita mai groasa.Trebuie fortat bratul sa coboare un pic ( un amic care preseaza cu un levier e priceless!) ca sa faceti loc pt scoaterea bucsei spre spate.Acolo este cu carenaj de plastic care sta in calea bucsei, de aceea trebuie presat bratul in jos, adica partea dispre bucsa.

Depresarea bucsei vechi din corpul de aluminiu am facut-o pe presa hidraulica cu ajutorul unui dorn facut la imprimanta 3D (!!!).A fost mai usor asa decat sa confectionez un dorn metalic, desi am si strung....Eram si curios de rezistenta unui dorn din plastic folosit in combinatie cu o presa de 20 de tone....oricum , a scos bucsa fara nici o problema.Dupa scoaterea bucsii, se curata bine alezajul cu o perie de sarma rotativa si se greseaza cu vaselina siliconica si se introduce noua bucsa cu presa hidraulica.

Toata lucrarea mi-a luat cc 3 ore, lucrat fara graba.

PS.Pot ajuta cu presat/depresat bucsa comfort colegii din Cluj.Free of charge.

20191012_103553.jpg

20191012_103602.jpg

20191012_124406.jpg

20191012_124722.jpg

20191012_125536.jpg

Modificat de alin 105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am parcurs 22 de mii cu cele pline, crezand ca se mai inmoaie, degeaba!! Am am cumparat bucse in X cu tot cu suport de la Lemforder si vreau sa spun ca e alta masina acum, vibratiile la plecarea de pe loc au disparut, dupa o anumita viteza imi trepida volanul foarte rau, acum mai trepideaza foarte foarte putin, nu mai bubuie cand trec peste denivelari sau gropi, amortizeaza foarte bine, cele pline erau foarte rigide. Nu o sa mai fac experimente ca nu merita, pun ce a recomandat fabricantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut

Îmi cer scuze daca deranjez.

Dețin o Octavia 2 cu pachet drumuri grele și aș dori să schimb bucsele brațului fata cele în forma în x și sunt nehotărât in ce sa aleg,cele în x normale sau meyle HD care sunt aproape pline.

Am citit toate posturile dar văd că părerile sunt împărțite.

Mulțumesc.

Screenshot_2020-04-16-22-43-11-739_com.android.chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alege X originale . Meyle sunt proaste

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns

Un cod sau ce marca

Modificat de vdragos
Citare absolut inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod OE  1K0407183E 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am pus bucșe lemforder având același cod ca și cele originale .mașină și a schimbat ținută de drum și a devenit un pic mai rigida.multumesc pentru sfatul de a nu pune bucșe pline .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru drumuri bune , sunt ok si cele pline. Dar in Ro nu prea avem drumuri bune, asa ca nu are rost. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!