Jump to content

Schimbarea bucselor brat fata...


rvm
 Share

Postare recomandată

Nu este deloc complicat numai ca nu are presa si accesoriile aferente probabil si atunci e mai usor sa inlocuiasca un suport si 3 suruburi decit sa munceasca 10 min max sa demonteze bucsa si sa o puna pe cea noua.Depinde de ce kit comanzi unele au si sint mai scumpe altele nu,vazusem meyle HD cu suruburi incluse 215ron fara 145 ron. Fara suportul de aluminiu 45 ron.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si producator cel putin pe golf 5 (care e la fel la bucse cu octavia) oem este Meyle, de alea am pus si eu si iti recomand.  Am platit ~ 140-150 ron /bucata. La fel a fost si cand am schimbat eu bucsele, mecanicul de la vremea respectiva a zis ca trebuie sa schimb cu totul, ca risca sa nu stiu ce, si asta mi s-a zis in 3 locuri. Dar nu cred asa ceva, pur si simplu cine nu vrea sa schimbe doar bucsele fara partea metalica nu are echipamentul necesar si nici vointa/cunostinte sa faca asta.

 

 

Cel mai bine te duci la cineva mai priceput, iti cumperi cele 2 bucse (fara partea de aluminiu) te costa maxim 70 ron, manopera tot pe acolo, si de diferenta economisita mai schimbi altceva pe la masina.

 

2x bucse cu suportul din aluminiu = 250 ron

2x bucse fara partea de aluminiu (doar miezul)= 70 ron 

 

Manopera va fi la fel, cu alte cuvinte tocmai economisesti 180 ron, bani cu care iti cumperi 4 litri de ulei la urmatoarea revizie. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord pana la un punct:

Si eu recomand Meyle dupa ce am testat si altele ( lemforder, trw) dar schimbul de miez trebuie facut de maxim 3 ori, cu atentie maxima la jocul care poate aparea intre miez si carcasa de aluminiu.

Un alt punct ar fi ca la un anumit numar de schimburi de bucse mari( 2 3 4) am inteles ca se uzeaza acel stutz care intra in miezul bucsii. Acesta se uzeaza si nu se mai incadreaza in locasul sau avand astfel joc chiar daca bucsa e noua. In cazul asta se schimba bratul cu totul ( probabil o varianta ar fi upgrade la brate de tt de aluminiu- sper sa nu vorbesc prostii). Ca idee, pretul unui brat complet de otel (brat+bucsa mare+bucsa mica) este undeva la 300 de ron.

O alta idee: Meyle este plin in timp ce Lemforder este semi-plin; aici ma refer la miezul de cauciuc. Detaliu care pentru mine a contat.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te duci la magazin si cauti pe codul dat mai sus o sa iti gaseasca si doar bucsa , fara suportul metalic...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti mecanicii spun ca se schimba cu tot cu blocul de aluminiu. Motivul e ca nu vor sa riste sa strice bucsa cand o baga pe bloc in sensul ca poate agata si deforma bucsa si nu vor sa riste sa plateasca ei alta noua. De asemenea tot mecanicii o sa va umple capul ca trebuie dat jos tot bratul pentru a se schimba bucsele mari si asa va taxeaza la manopera aproape dublu. Adevarul e ca bucsele respective se schimba foarte usor si spun asta din propria experienta. Nu este necesar demontarea bratului iar bucsa se poate scoate si introduce in blocul de aluminiu cu o presa sau chiar si cu o minghina mai mare. Cu atentie operatiunea se poate realiza oriunde nu neaparat in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In urma reviziei (la elcargid buzau) de la sfarsitul verii la masina din semnatura (oct II), cica ar trebui sa schimb cam multe bucse dupa cum urmeaza:

Bucsa anterioara bascule – 

Bucsa posterioara bascule –

Bieleta antiruliu fata x 2 –1K0411315K  lemforder  e buna?

Brate inferioare anterioare spate -

 

Puteti sa ma ajutati cu niste coduri si preturi pe original (reprezentata daca se poate ca ei mi-au dat un total de 1500 lei cu tot cu manopera si m-a cam luat cu lesin :D) ca pe producator intreb/am intrebat la colegii de pe forum.

Multumesc anticipat.

 

PS: am uitat un lucru, trebuie facuta directia si unghiul de fuga dupa o operatiune de genul de mai sus?

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam citi km ai de au constatat ca trebuie schimbata bucsaraia.Bieletele antiruliu  Lemforder sint ok.Teoretic platesti pret de reprezentanta nu ?! de ce te miri,ca sa-ti faci o idee de piese intra pe unix.ro si vezi preturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam 117000 km la revizie si pe fata nu am schimbat pana acum (cu toate ca reviziile au fost facute numai la reprezentanta), doar pe spate am schimbat bratele alea anul trecut si am ramas cam mirat cand mi-au spus ca prezinta joc si trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.

Eu am schimbat acele bucse cu cele de Cupra, si sunt fortae multumit.

Operatiunea este posibila, ele se potrivesc in camasa de aluminiu si asta m-a scutit de vreo 400ron chletuiti.

Codul pentru bucsele de Cupra este 6LL 407 183. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se potrivesc si la Passat B6? Unde ati schimbat bucsele fara partea de aluminiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare o am si eu.

 

Unde as putea merge in Bucuresti pentru a schimba bucsele fara suport?

 

Au inceput sa se auda putin la denivelari si ma enerveaza.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele astea mari nu se aud pe denivelari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar impreuna cu cele mici, la manevre stanta dreapta in mers(balans)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,am o Octavia Tour 2 2011 si doresc sa schimb bucsele fata , am doar 57000km majoritar extraurban dar au inceput sa faca un mic zgomot,intrebarea este daca le montez cele cu miez plin -rigid fata de cele obisnuite afecteaza cumva celelalte piese sau doar e mai rigida masina cum am citit? Ma gandesc sa inlocuiesc doar bucsa nu cu tot cu suportul de lauminiu, ce parere aveti de Swag , am inteles ca ar fi OEM.

Modificat de ccc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune tot bucsele normale in X si mergi pe OEM, se gasesc fara suportul de aluminiu., la aprox 50 lei / buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Asadar mi-a venit si mie randul sa schimb bucsele fata.

 

Intreb pe cei care au schimbat doar miezul si au montat din acelea pline, cum se comporta, merita? Sau sa merg pe cele in X?

 

Lemforder 34559-01  pret 7.5 euro   cod OEM 1K0 407 183 E cele in X

Lemforder 27135-01  pret 14  euro   cod OEM 8Z0 407 183 A pline

 

 

 

post-23977-0-36681700-1445619882_thumb.j

post-23977-0-38600100-1445619890_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bucsele de la bratele anterioare , cele mari din spate, din suportul de aluminiu.

Modificat de Cata BOSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre astea:

 

bascule-echipate-cu-pivoti-si-bucsi-skodbascule-echipate-cu-pivoti-si-bucsi-skod

 

dupa cum se vede in a 2a poza, axul trapezului este complet distrus, si de aceea cauzeaza joc in miezul bucsei, si oricate bucse noi ai schimba tot o sa ai bataie de bucsa uzata, de aceea se recomanda schimbarea bratului cu unul ce nu are uzura (nou sau din dezmebrari, masori diametrul hexagonului) fie se aplica metode mai romanesti,vanish si lipici special aplic cu heatgunul pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

As vrea sa fac si eu schimbul bucsilor mici si mari de pe fata si v-as sa ma indrumati legat de codurile OEM, doar miez si care sunt mai potrivite, x sau pline? 

 

Am citit despre cele de Cupra dar vad ca parerile sunt impartite. Codul gasit aici pe forum este: 6LL 407 183. Recomandati? Sau OEM is mai ok?

Despre cele mici nu prea stiu nimic.

Merci.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este bun, cumpara producator lemforder, doar bucsa, si vezi ca exista mecanici cu feedback pe forum care schimba bucsele fara partea metalica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, voi cauta, recomanzi pe careva in mod deosebit ? Codul strict al bucsei il ai?

Codul este bun, cumpara producator lemforder, doar bucsa, si vezi ca exista mecanici cu feedback pe forum care schimba bucsele fara partea metalica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este ala pe care l-ai postat, eu am fost la un depozit mare de piese auto si le-am furnizat codul respectiv si intial nu mi-ai gasut bucsele pt ca omul cauta dupa seria de caroserie pt golf 5, ulterior le-am zis ca sunt de curpa si le-au gasit. Nu pot sa-ti recomand pe nimeni, incearca la aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am si eu o O2 Break din 2007, am schimbat la 140.000 km aceste bucse cu TRV pe model original, in X, acum am aproape 190.000 km si s-au dus din nou. Am un prieten mecanic si mi-a recomandat bucsele pline. Toate bune, le-am schimbat. Problema e ca sunt foarte rigide, se simte inclusiv vibratia motorului la relanti. La mers pe drum de macadam, cu viteza mica sunt OK, insa cand cresti viteza la 30-40 km/h in sus se simte destul de nasol la denivelari mici, liniile de tramvai sunt un cosmar, am crezut ca mi se rupe bordul :) Nelinistea mea in acest moment este daca nu cumva aceste bucse rigide nu vor afrecta si alte componente ale suspensiei, in primul rand rotula ce face parte din ansamblul basculei sau cea de-a 2-ua bucsa? Se mai lasa cumva in timp? Rog un raspuns din parte celor care au incercat deja acest experiment, deja ma cam bate gandul sa montez inapoi bucse in X. Multumesc!

Modificat de costibontea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vor afecta si alte componente.

Nu se vor lasa in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!