Jump to content

Schimbarea bucselor brat fata...


rvm
 Share

Postare recomandată

Am inteles de la un service Skoda, ca pentru Octavia 2, dupa schimbatul bucselor nu mai este necesar reglajul unghiurilor.

Totusi, dupa interventie la bucse (2 mici si 2 mari de aluminiu) volanul sta stramb. Sun la alt service Skoda si intreb cum se face, si imi spune ca obligatoriu la fiecare interventie la bucse se regleaza unghiurile.

Pareri, experiente asemanatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...la fel mirat sunt si eu, deoarece la Autec, cand am intrebat, unul mi-a zis ca se impune reglaj apoi a venit altul cu alta opinie..ca nu se impune; :emthup:

Se impune reglaj, dupa umila mea parere neavenita, atunci cand se schimba capetele de bara...alea de vin din caseta de directie (parca asa le spune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta schimba cu tot cu suport, si probabil de aceea; desfac si nu tin cont de nr de ture, cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat intr-un service si nu mi-a ''stricat'' directia! Nici nu s-a pus problema de refacerea geometriei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa indelungi cautari, am reusit sa ma informez din documentatia de service. Dupa schimbarea bucselor NU este necesar reglajul unghiurilor.

Legat de schimbatul bucselor (mici si mari), daca un service va spune ca trebuie sa schimbati tot bratul doar pentru inlocuirea acestora, nu le schimbati acolo pentru ca ori nu este dotat cu scule corespunzatoare impuse de OEM ori incearca sa va stoarca de bani. Bucsele mici, cat si cele mari se pot cumpara atat separat cat si cu tot cu brat.

Problema este urmatoarea: primul service a avut in realitate dreptate ca reparatia respectiva nu necesita reglaj de unghiuri. Insa, ar fi putut sa recomande ca la aproape 3 ani vechime, masina ar trebui sa faca o verificare de unghiuri, indiferent de problema bucselor. Aceasta verificare de unghiuri am facut-o la un alt service (care spuneea ca e obligatoriu reglajul unghiurilor dupa inlocuire bucse) si rezultatul a fost ca au trebuit ajustate unghiurile.

VehicleAlignement_When.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o intrebare, nu stiu daca e topicul corect dar intreb aici:

Am fost la o verificare si mi s-a spus ca ar trebui schimbate bucsele consola (stanga si dreapta). Am 29000 km si pana acum nu am schimbat nimic si nici nu am simtit vreo pb la masina. Nu am intrebat mai multe si imi pare rau ca nu am facut asta pt ca nu credeam ca schimbatul lor ajunge la 7 mil:

Mai pot merge cu ele ceva timp? sau risc alte chestii?

Au si alta denumire aceste bucse? am mai cautat pe net si am gasit despre bucse bascula, mari, mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca la bucsele bascula mari se refera.. sau suport trapez cum le vei gasi pe unele locuri.

post-17228-0-79945400-1344497909_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca acelea sunt si pb ar fi la guma dinauntru.

Codurile lor ar fi: 1k0199231j si 1k0199232j.

Stie cineva unde as putea sa vad niste preturi dupa cod? Ce firme ar fi mai bune?

Modificat de BlaBla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 posibilitati : bucsa cu tot cu suportul de aluminiu sau doar bucsa (se depreseaza din suportul de aluminiu - caz in care iti trebuie 2 bucati de 1K0 407 183 E)

Daca iei doar cele 2 bucse de cauciuc - mergi pe original, sunt foarte acceptabile la pret.

Daca iei bucsa cu tot cu suportul de aluminiu - Lemforder, Trw, febi

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai as lua cele de cauciuc originale daca nu sunt foarte scumpe. Bucsele cu tot cu suportul din aluminiu sunt in jur de 2.5 mil bucata.

Numai ca atunci cand am intrebat cel de la receptie mi-a zis ca nu se poate decat sa se schimbe tot bratul.

Ms frumos de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar bucsa, pe cod OEM costa aprox 50 lei la colegul volksman. am luat eu un set acum vreun an cu 100 lei. Daca ai un mecanic bun, nu merita sa le cumperi cu suportul de aluminiu. Da-i un mesaj colegului si cerei oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul ala bun trebuie obligatoriu sa aiba o presa buna (hidraulica sau cu surub) ca sa poate monta in conditii bune bucsele in suportul de aluminiu. Asa am vazut destui care bateau cu tubulara de 41 in bucsa si o deformau ca naiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit am inteles ca ar trebui schimbate si suruburile de la console ca sa nu se sudeze mai ales daca se umbla acolo. Exista un cod si pt ele?

Am sa intreb bineinteles de presa si sa fie fara batai directe in bucsa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburi :

N 91039802 - 2 bucati

N 10579702 - 4 bucati

N 10141003 - 2 bucati

si ar fi de preferat strangere la cuplu cu cheie dinamometrica pentru ca se insurubeaza in aluminiu

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cine ma poate ?ajuta pt octavia2 a mea 1,9 tdi,cod motor BXE vreau sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare si la magazinul de piese auto mi-au spus ca vine doar cu tot cu bara stabilizatoare stie cineva daca se pot schimba doar bucsesle de pe bara??? pls?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este. Bucsele nu vin separate. Insa nici nu se prea uzeaza. Eu personal nu stiu pe nimeni care sa fi avut nevoie sa le schimbe

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am si eu o întrebare din ce s-a spus deja mai sus codurile de la bucșele mascula sunt 1k0199231j si 1k0199232j cu tot cu partea de aluminiu si 1K0 407 183 E fara partea cu aluminiu. In schimb am vazut pe unele forumuri din afara ca unii colegi ar fi înlocuit aceste bucșe cu cele fie de la Seat Cupra fie cu cele de la Audi S3 acestea fiind ceva mai solide adică sunt pline. Sunt un pic derutat pentru ca tot un coleg a spus ca in cazul lui bucșele cu codul 6ll 407 183 care sunt de la Seat Cupra nu s-ar fi potrivit, diametru lor e 52 in loc de 54 sau ceva de genul. Ma interesează dacă a schimbat cineva efectiv bucșele astea cu bucșele de la unul din cele doua modele. Daca da ce cod au avut noile bucșe folosite si cat de mulțumiți sunteți de ele. Masina mea e o Octavia 2 Facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit pe bucsele normale. Cele de Cupra sunt prea rigide.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei din auzite sau ai testat personal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am mers ceva kilometri cu octavia 2 cu astfel de bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci pana la urma se potrivesc cele de cupra  6LL 407 183 in loc de 1KO 407 183 E pe O2?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt alea

 

cauta 1K0 199 231 N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0 199 231 N - este cu tot cu partea metalica. Am vazut ca se poate schimba doar bucsa, partea de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si bucsa separat de suportul metalic ,teoretic merg si alea de cupra si de TT parca

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baiatul de la service mi-a recomandat sa schimb cu tot cu partea metalica, deoarece ar fi destul de complicat sa schimbi doar partea de cauciuc (pentru el probabil). A gasit niste explicatii pe acolo. Daca comand bucsa cu tot cu partea metalica, aceasta vine si cu cele 2-3 suruburi de aluminiu?! am inteles ca sunt destul de pacatoase (au filetul sensibil) si ar tb inlocuite odata cu bucsa?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!