Jump to content

Suspensie Sharan


alexander
 Share

Postare recomandată

numai bine Razvi_gly,si poate revii in breasla  :Driver:  :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara,am tot citit dar nu gasesc combinatea de culori ce este la mine pe masina,eu am alb-galben si am gasit alb-verde stie cineva care e diferenta?

35e094ecbadbcfcbf37e9170a4b7c6ac.jpg

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele culori reprezinta duritatea lor.alea cu alb,galben am avut si eu erau foarte confortabile dar prea moi-5 pers+remorca la hopuri atingeau.acum am cu o singura dunga albastra-mai tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat,amortizoare Monroe pe ulei si arcuri KYB,sa inaltat bine de fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vroiai sa o inalti trebuia sa pui arcuri si amortizoare de 4 motion si drumuri grele. este diferenta considerabila la inaltime si grosimea spirelor . Spun din experienta proprie ca am avut un arc rupt la a mea si am pus un arc obisnuit pana am gasit ce imi trebuia mie si statea masina lasata bine pe o parte . Difereta cam de 2-3 degete intre aripa si roata intre cele 2 parti ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vrut,arcurile rupte si amortizoarele praf,arcuri am cautat 2 zile si nu am stiut ce sa pun si am luat kyb pina la urma,ma enerveaza dar nu am ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat ,,barca,, si a devenit iaht.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat la , un 4 motion pe spate amortizoare , si arcuri , era pe dreapta arc rupt spira , si amortizor curs , am pus amortizoare cu ulei .

Saptamana viitoare o sa le schimb si pe fata , pe fata  am sa pun Optimal pe ulei , si ce mai este pe acolo , bucsa mare , rulment , flasnsa amortizor lemforder .

Si cred ca atata ii ajunge pe anul acesta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce amortizoare pe ulei,ai pus pe spate,pe mine ma costat amortizoarele-200lei buc,arcurile 150lei buc+mai multe(capete bara,bielete,flansele de sus......iar azi am tratat sa trec la T5 de 2,5tdi din 2006 si 4x4 inca ma gindesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te costa mult intretinerea la t5 , pentru ca motorul in sine este mai scump la impozit , si consumul o sa fie ceva mai mare , dar ai un autobuz 4x4 .

Si din ce am mai citit mai au ceva problemute motoarele de 2,5 in special cu axele cu came , dar nu doresc sa te dezamagesc , sau influentez , eu spun numai ca sunt ceva bani in plus la intretinere .

Pe amortizoare am dat pe unul 200 si pe arc 180 parca , amortizoarele , nu stiu de care sunt , dar stiu ca sunt pe ulei , persoana de la care am achizitionat masina le-a achizionat , deaceea nu stiu ce pret au .

Eu am acizitionat sharanul de 1 luna , si pe langa passat mi se pare galagios , si lent , ma refer in mod special la motor .

Si la voi se aude motorul mai tare cand accelerezi ? Sau mi se pare mie , pentru ca in passat nu se aude in halul ala motorul can ii dau blana .

Daca is scot la punct mort , nu mai este zgomotul asa de pronuntat .

Masina este din 2001 4x4 .

zGomotul se aude numai de la motor , din alta parte , de la cardan sau punte spate nu am zgomote suspecte pe moment , o sa apara si alea , cu timpul , dar asta ii , ii ceva diferenta intre 4x4 si 2wd .

Numai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi. Am schimbat telescoape, flanse si rulmenti la toate 4 roti dar am uitat sa ii intreb pe baietii de la service detalii despre telescoape. Sunt marca Bilstein, made in Germania. Nu stiu daca sunt pe ulei sau gaz.  Ce parere aveti?

post-111300-0-07497800-1451466466_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate mai atent pe ambalaj ca scrie ce fluid au in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,deci in concluzie dupa ce am citit toate paginile tot nu am inteles care amortizoare sant OK cele pe gaz ,care le am si eu pe masina,sau cele pe ulei care se pare ca nu sant asa de rigide.Am un arc pe spate rupt cu dunga albastra,si acum vine intrebarea,sa cumpar SH tot cu dunga albastra? sau noi,bineinteles amandoua+si  amortizoarele ar trebui desi nu par defecte.Pareri.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vizitat azi un magazin piese auto si mi sa comunicat ca programul ptr amortizoare nu e cu ulei ,doar pe gaz si ulei ,parca a zis vanzatorul.Deci la un moment dat va trebui sa cumpar pe gaz+ulei precum zice programul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare puteti sa-mi spuneti din experienta voastra cate spire au arcurile de pe fata cat si cele de pe spate ? Am o dilema in aceasta privinta; am comandat pentru masina mea amortizoare si arcuri noi pe fata de la un magazin de piese auto , si mi le-au dat in functie de numarul de sasiu numai ca comparandule zilele astea mi-am dat seama ca nu sunt la fel cele de origine au 5 spire iar cele noi 6 .arcurile deo4igine au puncte alb galben si albastru  astea noi sunt de la marca sachs, credeti ca le pot monta ?nu o sa trebuiasca sa pun si pe spate noi de aceiasi marca si acelasi magasin ca sa nu stea prea sus pe fata ? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

ma poate ajuta cineva cu  valoarea inaltimii piulitei de la rulmentul de presiune - cap amortizor? cele 2 piulite nu sint identine si ma intereseaza inaltimea lor !

Modificat de teddyax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva daca se pot regla suspensiile? am un sharan din 2001 auy si e foarte jos,cam cu 2 cm.cum las putea ridica mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 1/31/2011 at 8:18 AM, vlad196938 said:

Probleme cu suspensia la un ford galaxy 1,9 tdi , an 2000, 90 cp

Expun problema aici pentru ca Sharan, Galaxy si Alhambra sunt la fel la sasiu, motor,etc.

Problemele sunt la palierele cap amortizor(niste bucse mari din cauciuc , care vin montate pe rulmentul de sarcina de pe amortizor) ,

adica , am schimbat pina acum 6 perechi, cu acelasi rezultat , acelasi zgomot cand dau un pic prin gropi (un clampanit urat in zona de sus a amortizoarelor). Tipurile pe care le-am montat sunt ruville, bosch, lemforder si dupa ce am vazut ca nu reusesc am schimbat si amortizorul si palierele si rulmentii de sarcina si palariile de tabla de pe arcuri. Palierele de ultima data sunt originale ford . Dupa vreo 5 zile , acelasi zgomot cand ajung prin vreo groapa cat de mica . A mai patit cineva asa ceva , sau aveti vreo alta solutie la problema asta ?

Poate exista niste paliere mai mari in diametru, sau mai dure ca si material......

Adresa mea de mail : vlad196938@gmail.com . Multumesc !

   Ai rezolvat cumva problema ?  Acelasi clampanit am si eu pe dreapta fata, cu joc pe verticala atunci cind roata este suspendata, am schimbat flanse si rulmenti sarcina, piulita de la rulmentul de sarcina mai ingusta (mecanicii au presupus ca ca atinge palaria de sus direct in piulita anulind efectul tamponului)   - bataia si jocul pe verticala persista. Mi s-a recomandat schimbarea amortizotului, dar nu cred ca voi rezolva problema pina nu scap de jocul pe verticala ! Ce solutii aveti?

Modificat de teddyax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosit cineva flanse amortizor de golf 4 ? mi se par un pic mai inalte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cei mai multi recomanda flanse amortizor cele originale de la reprezentanta,eu am folosit cam 4 firme,ultimele au rezistat 8 luni,acum o sa cumpar de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat azi rulmentul pe fata la masina si cand am desfacut surubul care fixeaza fuzeta de telescop surubul s-a rupt din cauza rugini si coroziunii , dupa mult chin si burghie rupte am reusit sa scot fuzeta sa schimb rulmentul dar o parte din filet era afectata de burghiul meu si ca sa pot pune roata sus am folosit un surub de 12 de cumparat  cu o piulita in exterior ca sa fiu sigur ca tine cat de cat. Acuma intrebare mea este urmatoarea, ati mai patit careva ceva de genul si ce ati facut, cel mai bine ar fi sa schimb fuzeta dar nu am bani acuma si mi-ar parea rau de rulmentul nou montat , as pune un surub care sa reziste bine dar nu stiu unde gasesc unul din otel cum trebuie ca pe cel vechi abia l-am gaurit si am vazut ca prin el si prin urechea de pe telescop se transmite toata greutatea masini la suspensie

16809308_1264463010289035_415559168_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este optiunea cea mai ortodoxa.. eu personal nu am avut de-a face cu o situatie de genul. Oricum macar cauta sa pui un șurub mai lung cu cel putin 3 pasuri iesite dupa piulita. Eventual daca e suficient de lung sa pui o contra-piulita, o saiba grover... ceva care sa impiedice auto-desfiletarea. Suruburi mai "sănătoase" poti gasi in bazar, talcioc etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut (otonel), si mie mi s-a intamplat sa se rupa surubul acela, poti aplica metoda lui Marius, pentru suruburi insa pe fiecare este o cifra ,ceva de genul 8,8 care iti indica cat de otelit e cu cat cifra e mai mare cu atat mai otelit e . Daca gasesti ceva de genul 10,9 nu o sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!