Jump to content

Docmumentatie BN6


Komissar
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Caut si eu pt. un amic documentatia tehnica, (si schema ) instructiuni de instalare , precum si alte articole relevante pt. un sirocol de VW Bus, model Eberspacher BN 6.

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact BA6. BN nu-s decit 2 sau 4. BN4 e si el tot de bus. Mai exista si BA4, la 411/412. Pe care-l are amicul?

Pt. BA6, de alaturi:

www.type2.com -> library -> la litera B gasesti BA6 heater -> gasoline/petrol heater ->Ebersp

Pages_from_RLF.pdf

Pages_from_RLF1.pdf

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate Domn,

iesti un mare om in ceea ce priveste documentatiili.

Cu multumiri, dar (pentru ca trebuie sa fie intotdeauna un DAR)omul mi-a livrat divisu'in piese componente si mintea-mi batrana nu ma duce sa-l asamblez.

in plus nu am butonul din bord care executa comanda.

vreau sa-l cumpar.

iata cum arata in realitate.

P.S. daca ai amabilitatea si i-mi dai permisiunea sa te pot suna am toate cele pe P.M. :D

post-39440-1272628107_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Ratb e taica lor in materie de incalzitoare d-astea si mai are si diverse piese de bus, mai mult ca sigur utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: eeeee, exagerezi, jane... :rolleyes: da' mersi... :rolleyes:

Am facut un UP! la un topic similar, unde dadea Seba un linc bun... :rolleyes: Vedeti si acolo...Da' teoria e una si BN6 sau ce e in laba, e alta...Trebuie intai sa scot la imprimanta color niste planse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...bre, ca sa fim clari de tot: ,,e" urate rau de tot, complicate, cu multe matze...si inca n'am zis de montare nimica...Eu unul nu ma apuc sa montez, sa trag fire pe sub burta animalululi pt. nici o suma. Am zis. Ma bag DOAR ca sa vedem cum porneste, daca o face si atat...Sa n'avem vorbe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

....Tovarasi!... :blah_:

--ce-am cetit io in cartzi, pana acum:

1- are trei turbine care consuma taaare.

2-consuma curent ca babauu...300 watzi...

3-- consuma, de asemenea si gaz destul, la vro 1,5 litri pe ora...ia faceti calcul la 8 ore...

4--din cauza temporizatorului, zice, ca se seteaza la maxim 10 minute...si se opreste..nu potzi dormi.

CONCLUZIE__ NU poti sta o noapte in bus, papa curentul, gazul si trebuie sa dai la 10 min, din buton.

--Vorbesc de BA6, desigur...Repet: are careva unu' functional, sa vaz si io unu' bun?? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
....Tovarasi!... :blah_:

--ce-am cetit io in cartzi, pana acum:

1- are trei turbine care consuma taaare.

2-consuma curent ca babauu...300 watzi...

3-- consuma, de asemenea si gaz destul, la vro 1,5 litri pe ora...ia faceti calcul la 8 ore...

4--din cauza temporizatorului, zice, ca se seteaza la maxim 10 minute...si se opreste..nu potzi dormi.

CONCLUZIE__ NU poti sta o noapte in bus, papa curentul, gazul si trebuie sa dai la 10 min, din buton.

--Vorbesc de BA6, desigur...Repet: are careva unu' functional, sa vaz si io unu' bun?? :rolleyes:

ar fi prea fain sa mearga si la mine....am unu identic pe motorina la Bus T3 luat recent, azi am fost sa vedem de ce nu baga caldura, el baga doar aer la temp ambientala :D si tipu cind l-a vazut a zis ca e antichitate si nu merita reparat, nici macar nu l-a desfacut sau sa verifice ceva la el si altu in Cluj n-am gasit, acuma io va intreb daca baga aer ce poate fi dus sau ce se poate face sa bage aer cald ? functioneaza si temporizarea merge cam 10 min apoi face pauza si porneste iar dupa cca 15 min acuma nu stiu exact cum ar trebui sa functioneze referitor la temporizare. mutumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sirocolul este un arzator de benzina sau motorina cu tiraj fortat. Acestea fiind zise, este clar ca trebuie sa ai un proces de ardere ce implica: 1. sursa de aprindere si 2. un flux de combustibil.

Deci ... verifica functionarea pompei de combustibil, traseul (furtunele de combustibil ) de la pompa pana in camera de ardere. ( ca idee - pompele astea de sirocol trebuie sa faca "tzac-tzac-tzac" atunci cand merg).

Verifica si bujia incandescenta, asta e relativ usor de verificat, in sensul ca o poti desface, cupla la + si- al unei baterii, si daca se inroseste este buna.

Asta este pe scurt... desigur ca sirocolul poate sa aiba si un regulator de presiune dupa pompa de benzina, ceva electronica care controleaza secventa de aprindere, impulsurile pompei,etc si viata se poate complica :icon_thumright: Dar incearca pe cat posibil sa faci aceste verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!