Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

Mai facut de am iesit la 1:30 afara ....  la mine se aude mai pronuntat parca haraie ceva [freaca ] ... Si nu se aude asa mereu cand se incalzeste mai dispare din zgomot, o fi ambreaju , placa de presiune, volant vreun arc , rulment, ce o fi nu stiu . In concluzie nu trebuie sa faca asa . In iunie fac schimbul de ulei si o sa vedem ce zice  aia la servis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

cel mai probabil este volant... si la mine se aude acel zgomot cand este la relanti dar in mers nu se simte nimica... un pusti de la servis mia zis ca daca nu trepideaza cand plec de pe loc si cand este la relanti nu are probleme volant, pun un video sa auzi cum face la mine. https://www.youtube.com/watch?v=rkDDPCv1Kd8&feature=youtu.be

 

ce inseamna 'trepideaza' la pornitul de pe loc ? eu cand las ambreajul si apas acceleratia, in acele 1-2 secunde cat sunt ambele pedale la acelasi nivel dar spre directii diferite, simt ca masina incepe sa se miste si cam atat.. adica.. nu inteleg ce inseamna efectiv 'trepidatii' ? poate sa spuna cineva de aici ? se simt vibratii in volan, in schimbator.. ? 

 

si eu am probleme cu volant, am 160 k. in dreptul rotii fata stanga se aude un tacanit diferit la relanti, dar in mers nu se simte nimic. iar dupa ce se incalzeste, problema dispare. iarna cand era mai frig, cand eram in a 4-a peste 70 km/h, se auzea pronuntat sunetul volantei cum 'bate'. 

 

incerc sa imi fac o idee cat de uzata e volant si cand ar trebui sa o schimb sau care ar fi riscurile sa mai merg cu ea asa, de aceea intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intr-un final sau adeverit banuiele ca o sa pice volant dupa 10 mi de km de la achizitie, a picat cilindru receptor de la ambreiaj 200 lei si 100 . am venit cu ia asa avariat de la Pitesti spre tgv iar intre timp... din cauza ca am mers  cu ai sa dus si volant... bate ca toti draci . Cand este apasata nu batea decat foarte putin se auzea . iar la debraiere... zici ca batea clopotele... , volanat 2400 kit ambreiaj 700 + 400 lei manopera. suma rotunda 3500

 O sa pun poze cu Volant discu si placa de presiune... cele uzate....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am si eu o problema cu volant la un golf VI 1.6 TDI Bluemotion. Voiam sa intreb, stie cineva daca volant pentru golf VI 1.6 TDI se potriveste si la TDI Bluemotion? Am vazut la 1650 lei kit ambreiaj cu volant masa dubla, dar in descriere spune pentru autovehicule fara functia START STOP. Nu m-ar deranja daca nu ar mai functiona aceasta functie, doar sa se potriveasca volant. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cunosc acest detaliu, si nu stiu cine ti l.ar putea oferi aici, dar nu va inteleg pe astia care,faceti modificari de genul lasa ca merge si fara, anulezi una alta la ea. Daca masina ti.a venit cu start stop bluemotion si e facuta in asa fel, pastreaz.o asa. Dai un ban in minus si s.ar putea sa bagi mai multi pe urma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns! Am fost la un service VW si mi s-a spus ca o volant cu functie start-stop SACHS e undeva la 3300 ron. Insa am gasit acum kit ambreiaj +  volant masa dubla sachs CU functia start stop pt 1.6 tdi si 2.0 tdi la doar 1600. Este posibil sa fie asa diferenta de preturi? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea, intrucat distribuitorii de piese au un pret mult mai mic decat tata distribuitor porsche romania, care isi introduce un frumos adaos. eu de exemplu am dat pe un set placute fata 275 aceeasi treaba la vw dealer 410 lei . deci, daca piesa este acelasi cod sa te astepti la diferente de pret de acest gen !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Intervin si eu in dezbatere referitor la costul kit-ului de ambreiaj cu Volant pt. 1.6.TDI. Volantul meu da semne de oboseala la 144 000 km, dar dupa spusele mecanicului ar mai tine 10-15 mii fiind doar sintome usoare (trepidatii in pedala si zgomot 2 min dupa pornire).  Eram la un pas sa merg pe kit SMF, dar am renuntat la idee pt. ca vreau o masina silentioasa si fara vibratii. Am cautat intens kit-ul complet si m-am lovit de diferente mari de pret, respectiv 1250 - 1600 - 2800 lei toate sachs. Intrebarea mea este : daca a cumparat cineva de pe net asa ceva si daca este ok? Pretul de reprezentanta mi se pare exagerat luand in considerare ofertele de pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor puteti comanda aceleasi piese care le comandati de la reprezentanta si de la distribuitorii de piese la preturi mult mai mici fata de reprezentanta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti dar te lovesti de unele probleme, comanzi de pe internet te duci la servis nu se potriveste piesa... faci retur... aia la servis face spume ca le ocupi elevator... este problema cu garantia , O cumperi tu si cei din servis poate nu o monteaza bine  si se strica ceva, ei zice ca e piesa defecta sa faci retur si multe alte chesti, pt cateva sute eu va recomand sa nu va complicati + ca pe net nu sunt cu tva [nu toate] .

O volant nu poate sa fie mai ieftina de 1800 la 1.6 tdi fara start stop  [poate cine stie cum . ] iar kitul de ambreiaj , aici sa puteti salva niste banuti sunt mai mute tipuri de ambrej . Iar daca suneti mai agresiv si in traffic si sunt multi soferi pe masina recomnad un kilt de ambreiaj sport este in jur de 1000 de lei cu cateva sute mai  mult decat cel normal [ dar cine opteaza pt ambreiaj sport si conduce asa batraneste il va uza mai rau + volant va pica mai repede . Recomandarea mea este sa puneti piesele originale si sa va feriti de reprezentante [ ca in orice servis sunt 1 ,2 mecanici care stiu iar restul tilicari nu vreu sa-i jicnesc dar asta este adevaru. mie mia desfacut masina un pustan si constatarea seful de servis cu mecanicu inginer , iar reasamblarea tot pustiu]. Recomnd un sit orientativ pt preturi [epiesa.ro] daca e considerate reclama pm si sterg

 

I-mi cer scuze pt carnatu asta de lectura .

Modificat de sevtgv25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit! Pentru cine este interesat eu mi-am achizitionat de pe net set ambreiaj cu tot cu volant masa dubla Sachs pentru golf 6 1.6 tdi cu functia start stop la pretul de 1650 Ron, in conditiile in care la un service autorizat VW pretul doar pentru volant mi-a fost prezentat a fi 3200 ron. Dupa montarea piesei probemele au incetat (trepidatii, zgomote, etc.). Daca este cineva interesat de unde am luat piesa pm pentru detalii:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Ai iesit foarte bine ca pret, kitul ambreiaj+volant, dar pentru motor fara start stop tot cam asa e pretul sau mai ieftin? Manopera cat a fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul pentru motor fara start stop e cam tot la fel. Manopera m-a costat 300 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hallo. , Eu am o Jetta DIN 2012 am 55 de Mii km si la relantiu are Motorul o vibratie deosebita simt in Scaunul soferului si Motorul trepideaza Mai tare doar la relantiu , oare sa fie volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 zile au Fost schimbate toate 4 injectoare , a Mai avut cineva Problema AStA cu vibratia la relantiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pedala foarte tare si bate de pe la jumatate, cand cupleaza, din descrierile anterioare trebuie schimbat ambreiaju + volant.

Ma gandesc sa pun  simpla pt fiabilitate daca se poate pe CAYC, G6 1.6 TDI cu start stop.

 

Mai am urmatorul fasait, cineva mi-a aratat ca e rola intizatoare, desi am scimbat distributia cu role la Frontal anu trecut - nu am stat langa ei, mare greseala....

E normal la 155k sau 10k-daca a fost schimbata?

https://www.youtube.com/watch?v=CyP3BGF6SZc

 

 

 


Mie domnul de la Vw Galati mi-a spus ca este un caz destul de izolat si ca nu au mai fost probleme de genul acesta

Totusi hai sa zicem ca e un dram de bun simt tinand cont de durerea de "spate" a grupului Vw in ultima vreme !

Nu e nici un caz izolat, toate vag-urile intre 150-200k au probleme cu volant, sunt facute sa pice,  economia actuala se bazeaza pe consum, altfel dadeau falimet producatorii de masini, probabil te-a vazut mai tinerel.

Ai fost la Ivas sau Ada motors?

A fost un coleg la Ada cu un golf 6 tsi si nu stiau sa schimbe becu de la far, care se coate cu mana, venise cu patentu.... cum spunea cineva, la orice service sunt 2 mecanici, restu, ajutori de caine lup, zici ca sunt in practica de la liceu auto.

 

geoeo008

Ai Pm.

 

Cine stie codu la volant si ambreiaj pt G6 1.6 TDI rog sa il posteze.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream ca nu e normal la 23 000 km cati aveam eu ! Ceva ciudat se intampla cand e motorul mai rece si o aud caraind asa cand se subtureaza putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pedala foarte tare si bate de pe la jumatate, cand cupleaza, din descrierile anterioare trebuie schimbat ambreiaju + volant.

Ma gandesc sa pun  simpla pt fiabilitate daca se poate pe CAYC, G6 1.6 TDI cu start stop.

 

Mai am urmatorul fasait, cineva mi-a aratat ca e rola intizatoare, desi am scimbat distributia cu role la Frontal anu trecut - nu am stat langa ei, mare greseala....

E normal la 155k sau 10k-daca a fost schimbata?

https://www.youtube.com/watch?v=CyP3BGF6SZc

 

 

 

Mie domnul de la Vw Galati mi-a spus ca este un caz destul de izolat si ca nu au mai fost probleme de genul acesta

Totusi hai sa zicem ca e un dram de bun simt tinand cont de durerea de "spate" a grupului Vw in ultima vreme !

Nu e nici un caz izolat, toate vag-urile intre 150-200k au probleme cu volant, sunt facute sa pice,  economia actuala se bazeaza pe consum, altfel dadeau falimet producatorii de masini, probabil te-a vazut mai tinerel.

Ai fost la Ivas sau Ada motors?

A fost un coleg la Ada cu un golf 6 tsi si nu stiau sa schimbe becu de la far, care se coate cu mana, venise cu patentu.... cum spunea cineva, la orice service sunt 2 mecanici, restu, ajutori de caine lup, zici ca sunt in practica de la liceu auto.

 

geoeo008

Ai Pm.

 

Cine stie codu la volant si ambreiaj pt G6 1.6 TDI rog sa il posteze.

Pe sit-ul Valeo gasesti kit 4p-835035 compatibil cu motor CAYC/cutie LHW,LUB,MDZ.Daca nu ai stat linga masina cind s-a facut reparatia nu poti sti daca s-a inlocuit rola intinzatoare sau nu, ar trebui demontat si vazut daca rulmentul are joc,daca nu are se pune vaselina si se remonteaza.Am vazut cazuri cind rulment nou a venit din fabrica cu foarte putina vaselina si in 3 luni a cedat (experienta proprie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina, care a fost luata de curand adusa din Germania, este un Golf 6 1.6 tdi cod motoc cayc cod cutie lub, care in rulare mai ales cand sunt  la o viteza mai mare in treptele 3, 4, 5, (si in decelerare cu frana de motor) se aude un zgomot ca de frecat fier pe fier.

Pentru ca am fost si al mecanici cu masina si unul mi-a zis ca e pe gata rulmentul de la roata din dreapta iar unul a zis ca nu are nimic citind pe forumuri am facut unele teste:
- la viteza de 50 la ora am oprit motorul si am scos din viteza iar zgomot tot s-a auzit
- zgomotul se aude indiferent si daca merg pe drum drept sau nu
In ideea sa verific daca e problema la rulmentii de la roti am ridicat masina cu partea din fata pe butuci cu rotile date jos si am pornit motorul am bagat in viteza a 5-a si am observat dupa cate cred ca zgomotul vine de la cutia de viteze, in paretea stanga adica cea a soferului zgomotul se aude mai tare. Postez un link unde se poate auzi zgomotul respectiv:
 


Dupa cate am observat eu nu se aude nimic cand apas ambreiajul, nu face niciun "clanc", doar cate o data cand apas si las pedala de ambreiaj creste pentru putin timp(o secunda) turatia. Cum sta la relantii creste cu 100-150 de rotatii. Iar despre vibratii in pedata de ambreiaj, nu sunt foarte accentuate, am observat unele vibratii ma accentuate in habitaclu la relanti cand motorul e rece. Am condus si un golf 4 si la ala avea vibratiile si mai mari dar si numar de km mai multi (masina respectiva nu avea nico problema mecanica). Ce implica vibratiile de la pedala de ambreiaj?
De intrat intra bine in viteze si nici nu sare din viteze.

Ce parere avieti cei care ati mai avut probleme la cutia de viteze?

Modificat de bacclaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat acum 2 saptamani ambreiajul. L-am tinut un an cu bataie, iar acum mi s-a parut ca s-a accentuat. 153.000 km. Cand pedala era apasata pe jumatate, se auzea un zgomot aiurea si se simtea o vibratie fina in pedala, in concordanta cu zgomotul. Acum ca l-am schimbat (eu cand am cumparat masina anul trecut avea deja zgomotul, dar se auzea doar la pedala apasata pe jumatate, acum se auzea mereu), au disparut si alte trepidatii din masina, pe care nu le-am sesizat ca fiind deranjante. Altfel porneste de pe loc, altfel schimb viteza. 2350 m-a costat cu manopera cu tot. Sachs, volant cu masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la mecanic cu masina sa vad despre ce este vorba. Se pare ca problema nu este de la volant, ambreiaj ci are ceva rulmenti care sunt gata in cutia de viteze. Mecanicul m-a sfatuit sa i-au alta second, zicand ca, cu costurile de reparatie ale ei ajung cat cu una second hand. Acuma nu stiu ce sa fac am gasit o firma de la cluj care zic ca sunt profesionisti ( sait web: www.cutiedeviteze.ro/). Ati auzit careva de firma asta, ati fost clientul lor, ce parere aveti? Oare sa i-au una second?

Maine ii sun pe cei de la Cluj sa vad ce zic.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cumparat cineva de la www . kitambreiaj-volant a. ro ? au un kit pt golf 6 1.6 tdi cu start stop suspect de ieftin 1650 comparativ cu vro 3 serviceuri care au raportat preturi intre 2-3000.

 

raul_t pp ca ai schimbat si volant, nu numai ambreiaju.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

urmeaza sa schimb si eu volant + kitul de ambreiaj zilele astea la masina din semnatura

exista vreunul din voi care a asistat la operatiunea de demontare-montare a volant + kit ambreiaj?

simt un fior rece pe spate cand vad ca astia din clip da jos cutia de viteze in totalitate

ce vreau sa spun defapt e ca nu mi-as lasa masina pe mana lu nea Ion din coltz care are service..

nu pare prea simpla operatiunea..

niste preturi si recomandari de la cei ce au schimbat recent?! in Brasov sau Bucuresti

 

Modificat de Julwere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!