Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

Sunt posesorul masinii din semnatura si am o problema uneori (rar masina nu vrea sa intre in viteza intai) Apare foarte atipic aceasta "problema" dimineata,seara,cald,rece la pornire in trafic dupa 2 ore nu e ceva cauzat doar intr-o anumita circumstanta ,la incaput am crezut ca nu apas ambreiajul pana la capat dar nu este cazul cu el in podea maxim tot nu intra trebuie sa apas ambreiajul sa o duc in a 2-a si dupa 1-2 incercari intra PS: chair conduc ok ambreiaj calcat mereu la maxim si nu sunt genul care il tine mereu apasat problema s-a manifestat prima data pe la 10000 km

Mai are cineva aceasta problema sau ma poate ajuta cu un mic sfat? am revizia programata pe data de 7 mai si o sa le spun si celor de la Midocar de problema aparuta

PPS:Foarte multumit de masina :icon_thumright: eu si greierul meu stang din bord

Cu respect Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mergi la dealer/service si spunele despre aceasta problema. Eu sunt de parere ca este timoneria dereglata, sau in cel mai rau caz sincronul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASA FACE SI A MEA ,AM FOST LA SERVICE SI SPUN CA NU E NICIO PROBLEMA

Modificat de dudu
renunta la CAPS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati cand se intampla sa ma calcati odata ambreiajul si sa vedeti daca tot face, mai e varianta cu bagat in a-2-a si iar in a-1-a. Sunt foarte multe tipuri de masini, mai exact cutii care agata in treapta 1 din cand in cand si asta doar cand stationeaza. Incercati sa bagat cand masina se misca cu 2-5 km la ora, mai agata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu agata decat in stationare am incercat cu ambreiaj calcat si bagat in a 2-a si dupa 1-2 incercari merge dar niciodata nu mi-a agatat in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar am patit si eu de cateva ori, la pornirea din stationare sa agate in treapta 1 sau masalier. Trebuia sa mai apas o data ambreajul ca sa intre. Facea asta uneori, dar in ultima vreme nu am mai patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lovit si eu de aceasta problema, am avut aceeasi reactie, am apasat ambreiajul pana la podea sa fiu convins ca nu e de la mine. Masina nu a agatat NICIODATA in mers, ci doar la semafor cand dadeam sa plec. S-a intamplat rar e drept (5-6 ori in 22000 km/1 an), dar s-a intamplat.

Astept cu nerabdare sa povestesti ce ti-au spus cei de la service. Sa le mentionezi despre cei doi termeni pe care i-a insirat colegul mai sus, timonerie si sincron ca daca ar fi dupa ei absolut orice comportament ciudat/problema e "normal". :Driver:

Numai bine!

Edit: cum zice seeker, si la marsarier am patit asa, si recunosc, muuuult mai des. Am remarcat cu tristete ca mecanicii de la service care mi-au manevrat masina n-au avut aceasta problema.

Modificat de HNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem si la mine, dar am uitat sa precizez, am patit si la bagatul in marsarier o sa va tin la curent cu "rezolvarea" problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai aici e "problema" de fapt ca nu este nici o defectiune, treapta 1 si r sunt nesincronizate si sunt momente cand nu-se aseaza pinioanele corect, mai incercati cand bagati in viteza sa "cautati" usor locul unde ar trebui sa intre, deci sa nu fortati, veti vedea ca intra. Oricum reapasarea ambreiajului sau bagarea in treapta 2 realiniaza pinioanele.

Repet, nu este un defect, se intampla la multe modele de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gigelm5m3 - in ziua de azi toate cutiile VW sunt sincronizate complet. Problema se simte doar la treapta 1 sau R pentru ca astea sunt treptele cele mai mici si sincro-ul agata mai greu.

Daca ti la viata cutiei de viteze nu fortezi sa intre si nu incerci pana intra. Mai bine bagi rapid in orice alta treapta, si dupaia in a 1-a, ca sa lasi sincro-ul de la o viteza mai mare sa opreasca din inertie ambreiajul.

Suna anevoios, dar iti va intra in instinct si asa nu vei ajunge peste 2-3 ani sa afli ca-ti trebuie un sincro nou pentru treapta 1, sau mai rau... o cutie noua.

Degeaba mergi la service cu "problema" asta, nu o sa rezolvi nimic, e o chestie universala la cutii manuale, si mai universala la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfat de fortat nu am fortat niciodata ,doar am bagat in a 2-a si dupa incet in prima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la intrarea in treapta 1.

Executati miscarea exact ca la carte, adica miscati levierul exact catre dreapta si usor in fata. Nu glumesc. Aceleasi senzatii le-am avut si eu. Dupa 28000 km m-am obisnuit cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Executati miscarea exact ca la carte, adica miscati levierul exact catre dreapta si usor in fata.

Asa ajungem in tr.5 dupa orientarea mea :)

Cred ca vrei sa zici stanga...

E normal sa intre mai greu "la rece", e normal sa intre mai greu cand scoti din R si vrei 1 rapid, totusi e o mecanica care gestioneaza rapoartele astea. "Agatarea" se poate regla in service

Singurele griji reale apar atunci cand nu vei putea introduce intr-o treapta de viteza deloc sau ff greu (sincroane si alte nebunii)

Nu cred ca exista user pe acest forum, indiferent de tipul si starea masinii lui care sa poate afirma ca-i intra ca-n unt...

Sfatul meu?! Bucurati-va de masini si faceti-va griji doar cand trebuie/merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. Corect , spre stinga. Am fost neatent. Oricum cutia de viteze este foarte precisa. Mie imi place tare mult cum schimba. Visul meu -DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si la mine, tot foarte rar, si de fiecare data am facut 1-2-1 pana si-a dat drumu, e drept ca poate nu atat de fin pe cat trebuia din ce-am citit mai sus. tot relativ la cutia de viteze, patesc uneori cand bag in R sa aud un fel de sunet de freza din cutie, ca si cum ar prinde ceva metalic si-ar freca, fix inainte sa intre treapta pana in capat, dupa care dispare. se aude destul de scary, posibil sa schimb eu mai violent sau sa fie prea turat motoru - in orice caz pedala de ambreiaj e pana jos. a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la revizie si le-am spus si de "problema" cutiei,mi-au recomandat daca mai face sa imi fac rezervare in service sa o las de pe o zi pe alta timp in care ei sa dea jos cutia si sa o verifice...

Sper sa nu mai faca ca altfel la dentist cu ea :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce de pe o zi pe alta? Fac operatiunea dupa program? La ce povesti horror am vazut pe forum cred ca daca o sa fiu nevoit sa las masina mai mult timp in service imi iau liber de la serviciu si dorm in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Fiind topic legat de cutii de viteza... ( nu am vrut sa deschid unul nou.. desi poate era cazul .. va prezint problema intampinata )

Cumparat masina noua si dupa nici 2 saptamani am auzit zgomote ciudate doar in anumite momente sub motor. Cutie 6 trepte manuala..

Am continuat sa merg cu ea si mi-am zis ca la prima ocazie cand am timp sa ajung in service, trebuie sa ii fac o verificare. Practic se auzeau zgomote de metal pe metal NUMAI cand motorul era subturat doar in treptele 2 si 3.. (semana cu zgomotul de la masinile diesel la relanti.. dar este mult mai metalic) Cutia intra perfect in viteza si nici prin gand nu-mi trecerea ca ar fi de acolo. Ca exemplu: Cand pleci de pe loc.. la semafor si bagi treapata 1 si apoi imediat treapta doi 2 sau cand incetinesti spre 5km/h si apoi pleci mai departe subturat cu a 2-a se auzeau zgomote care duceau spre ideea ca este ceva nok in zona axului central. Un zgomot greu de explicat dar care parea totusi normal pentru o masina subturata si fortata.

Dupa investigarea altor masini asemnatoare la service.. mi-au cerut aprobarea pentru desfacerea cutiei si astazi am primit vestea soc. Cutia prezinta probleme. Masina are 3500 km si deja sta in service iar acest lucru nu cred ca este demn de VW G6 cea mai vanduta masina 2010. Zgomotele au fost inregistrate si trimise in Germania spre analizarea finala si justificarea comenzii de piese. Mi-au spus la telefon exact despre ce piese este vorba din cadrul cutiei de viteze.. sigur sigur numele incepe cu S .. dar la nervii pe care ii am pur si simplu am uitat.

Am scris acest post ca un aviz pentru cei care au mai scris pe aici de zgomote ciudate cand motorul este subturat si la service nu le-au descoperit nimic. Am cerut sa se testeze masina pe sosea. S-a testat si o alta masina identinca. Norocul meu a fost ca am dat pentru un maestru sef mult mai experimentat ca in alte parti care mi-a spus clar ca zgomotele nu sunt normale.

Din pacate nu gasesc cele 2 posturi cu probleme asemanatoare .. cine stie poate o fi comunca problema si cu alte masini. Cert e ca in timp aceasta problema duce la probleme mult mai mari in cadrul cutiei de viteze si cum garantia tine DOAR 2 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai Doar 2 ani are si motorul.nu inteleg dc trebuie sa accentuezi ca are doar 2 ani.banuiesc ca este vorba de "sincroane" si nu mai fi atat de agitat.se intampla si la marci mai pretentioase.ai fost ghinionist.totul se va rezolva si vei fi din nou fericit.mai multe ca sigur esti un caz izolat.daca era problema comnuna stiau deja mecanicii de ea si se mai plangeau si alti colegi de forum.o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Patrick la ce serivce ai fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBV1 si da este vorba de sincroane .. si nu ma plang.. ci doar zic ca 2 ani este extrem de putin pentru o garantie de masina in ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesorul masinii din semnatura si am o problema uneori (rar masina nu vrea sa intre in viteza intai) Apare foarte atipic aceasta "problema" dimineata,seara,cald,rece la pornire in trafic dupa 2 ore nu e ceva cauzat doar intr-o anumita circumstanta ,la incaput am crezut ca nu apas ambreiajul pana la capat dar nu este cazul cu el in podea maxim tot nu intra trebuie sa apas ambreiajul sa o duc in a 2-a si dupa 1-2 incercari intra PS: chair conduc ok ambreiaj calcat mereu la maxim si nu sunt genul care il tine mereu apasat problema s-a manifestat prima data pe la 10000 km

Mai are cineva aceasta problema sau ma poate ajuta cu un mic sfat? am revizia programata pe data de 7 mai si o sa le spun si celor de la Midocar de problema aparuta

PPS:Foarte multumit de masina :) eu si greierul meu stang din bord

Cu respect Dan

Am intalnit aceeasi problema la TSI-ul meu, nou-nout. Din 10 tentative de introducere in viteza 1, vreo 3-4 nu reusesc. Am observat insa ca daca - inainte de a baga in viteza - trag usor de maneta catre dreapta, apoi o duc catre 1-a merge foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mult laudatul Golf 6 este o masina plina de defecte. Dupa 2 ani de cand a aparut, lumea incepe sa se planga. Eu sunt ghinionistul posesor al unui G6. Intr-un an jumatate am schimbat mai mult decat am schimbat la vechea masina in 5 ani.

Prima problema a fost cu Airbag-ul sofer pe care nu-l recunostea si am continuat cu centura de siguranta, boxa fata dreapta, macarale geamuri electrice, resoftare motor de 3 ori, consum de curent in stationare, senzor ABS, servodirectie electromecanica defecta, cutia agata in R si treapta 1 i-ar acum am scurgeri de ulei din cutia de viteza. Sunt programat pt schimbarea unui semering, asta la prima vedere ca nu au desfacut sa vada exact ce are.

Rog un moderator sa deschida un topic cu probleme, defecte Golf 6 sa putem posta acolo. Sunt sigur ca sunt mult mai multe defecte de descoperit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intristeaza ce spui...sper...pentru mine, sa fii un caz izolat. sper sa ii se dea de cap si sa nu mai dai de alte belele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Nu sariti la masini noi, scoase din fabrica. Asteptati un an cel putin pana sa cumparati masina noua. Primul an e perioada de proba unde in "mers" se repara problemele care nu le-au gasit in teste si le gasesc clientii. Toate problemele ce le aveti sunt probleme ce vor fi rezolvate insa din pacate va streseaza pe voi.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!