Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

@manuta - cand e fabricat Golf-ul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) Nu sariti la masini noi, scoase din fabrica. Asteptati un an cel putin pana sa cumparati masina noua. Primul an e perioada de proba unde in "mers" se repara problemele care nu le-au gasit in teste si le gasesc clientii. Toate problemele ce le aveti sunt probleme ce vor fi rezolvate insa din pacate va streseaza pe voi.

Bafta

In cazul de fata nu putem vorbi de o constructie noua deoarece Golf VI nu este o constructive noua. Tehnologia e identical cu cea de la golf V doar ambalajul, interiorul si cateva bucse sunt diferite.

In rest sunt de acord cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu reusesc uneori sa bag in R. Trebuie sa bag in alta treapta si apoi in R sau sa iau piciorul de pe ambreiaj si sa incerc din nou ca sa mearga. Am avut pana acum 4 masini si nu am patit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi forumisti...

Din pacate am simtit si eu uneori cum "agata" cutia de viteze, cel mai des la schimbatul in R.

Am fost la revizie si l-am rugat pe mecanic sa arunce o privire si la prblema asta. Se pare ca a facut un reglaj la ceva si acum merge mai frumos.

Inca nu am ma simtit sa "agate", mai mult mi se pare ca in toate treptele parca intra mai frumos.

Cred ca cei care ati simtit aceleasi probleme sa ar fi bine sa mergeti la service sa se uite cineva si sa incerce sa remedieze problema.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme la al 1.4 80

Au cazut macaralele la 800km iarna, a cazut geamul din stanga in usa...noroc ca eram in masina..

Acum aud niste sunete de la ambreiaj..are 16.000 si niste nespecialisti mi-au spus ca este rulmentul de presiune.

Asta din cate spune pbv-ul nu este pe garantie...

Incepe bataia de joc cat de curand..

In cazul de fata nu putem vorbi de o constructie noua deoarece Golf VI nu este o constructive noua. Tehnologia e identical cu cea de la golf V doar ambalajul, interiorul si cateva bucse sunt diferite.

In rest sunt de acord cu tine.

Nu..nu este aceeasi constructie.Asta este o poveste a celor din service tocmai pentru a-si justifica o experienta pe care nu o au.

Exemplu:

Ca sa umble la macarale la golf-ul 6 trebuie sa deschida fetele de usi pe exterior, la mine le-au deschis prin interior...le-au smuls..nu au avut nici o idee de unde sa se apuce de ea.

Nu vrei sa stii ce urme au lasat de la surubelnite acolo unde au facut parghie ca sa fortese scoaterea fetelorde usa.

Toata masina este diferita.Daca are aceeasi forma nu inseamna ca este identica.

Este modificata toata pentru siguranta, izolare fonica ...si materiale mai ieftine acolo unde se poate. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii..

Masina are aproximativ 3 saptamani de cand este in service.. Dupa analiza zgomotului in DE .. s-a trecut la schimbarea semeringurilor, sicroanelor, suruburi si piulite si la testarea finala.. zgomotul mai exista dar mult mai slab.. asa ca au hotarat sa schimbe si capul axului daca nu ma insel. Masina a stat mai mult in service decat la mine din pacate.

Din cauza faptului ca e perioada de concedii .. tehnicienii se schimba mereu si pur si simplu stau si astept, dar spre binele meu totusi tinand cont ca majoritatea dintre ei mi-au spus ca prin gasirea defectiunii am scapat de o distrugere completa a cutiei de viteze peste 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manuta - cand e fabricat Golf-ul tau?

2009 e anul de fabricatie si o am de pe data de 16 ian 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam - pentru ca e bine de stiut daca problemele (in general) sunt la modele de la inceputul productiei - putand fi considerate "bolile copilariei"

al tau s-ar incadra in acest criteriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme la al 1.4 80

Au cazut macaralele la 800km iarna, a cazut geamul din stanga in usa...noroc ca eram in masina..

Acum aud niste sunete de la ambreiaj..are 16.000 si niste nespecialisti mi-au spus ca este rulmentul de presiune.

Asta din cate spune pbv-ul nu este pe garantie...

Incepe bataia de joc cat de curand..

Nu..nu este aceeasi constructie.Asta este o poveste a celor din service tocmai pentru a-si justifica o experienta pe care nu o au.

Exemplu:

Ca sa umble la macarale la golf-ul 6 trebuie sa deschida fetele de usi pe exterior, la mine le-au deschis prin interior...le-au smuls..nu au avut nici o idee de unde sa se apuce de ea.

Nu vrei sa stii ce urme au lasat de la surubelnite acolo unde au facut parghie ca sa fortese scoaterea fetelorde usa.

Toata masina este diferita.Daca are aceeasi forma nu inseamna ca este identica.

Este modificata toata pentru siguranta, izolare fonica ...si materiale mai ieftine acolo unde se poate. :biggrin:

M-au sunat din service..este un rulment in spatele cutie care trebuie schimbat.

Nu a fost neoie sa desfaca cutia.

Are cineva idee despre ce rulment poate fi vorba? :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii..

Masina are aproximativ 3 saptamani de cand este in service.. Dupa analiza zgomotului in DE .. s-a trecut la schimbarea semeringurilor, sicroanelor, suruburi si piulite si la testarea finala.. zgomotul mai exista dar mult mai slab.. asa ca au hotarat sa schimbe si capul axului daca nu ma insel. Masina a stat mai mult in service decat la mine din pacate.

Din cauza faptului ca e perioada de concedii .. tehnicienii se schimba mereu si pur si simplu stau si astept, dar spre binele meu totusi tinand cont ca majoritatea dintre ei mi-au spus ca prin gasirea defectiunii am scapat de o distrugere completa a cutiei de viteze peste 2-3 ani.

Din cate spui tu nici ei nu stiu prea bine ce trebuie sa schimbe, decat asa, prin eliminare. Amatorisme made in Romania. Cand vor termina te rog sa ne spui care a fost bug-ul. Numai bine si asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii..

Masina are aproximativ 3 saptamani de cand este in service.. Dupa analiza zgomotului in DE .. s-a trecut la schimbarea semeringurilor, sicroanelor, suruburi si piulite si la testarea finala.. zgomotul mai exista dar mult mai slab.. asa ca au hotarat sa schimbe si capul axului daca nu ma insel. Masina a stat mai mult in service decat la mine din pacate.

Partea asta cu analiza zgomotului in DE este din alt film.

Vorba unui coleg,carpeala romaneasca..s-au incarcat ei de importanta cu DE cu analizele lor.

Imi este greu de crezut ca VW se carpea sa dea o cutie noua, la atatea probleme, nu cred ca intrau in faliment daca-ti schimbau cutia.

Ei care schimba si masini intregi...

Sa nu te plimbe cei din service , nu o spun cu rautate, dar poate ar fi bine sa pui problema altfel ca ce-ti spun ei, cred eu, sunt basme.

De ce nu incerci si tu sa vorbesti cu DE?

Modificat de Xchb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam - pentru ca e bine de stiut daca problemele (in general) sunt la modele de la inceputul productiei - putand fi considerate "bolile copilariei"

al tau s-ar incadra in acest criteriu

Sa stii ca la asta ma gandesc si eu. Mie mi-au resoftat mototrul acum 2 luni dupa mare tam-tam, softul din 2009 nu mai exista pe noile masini, s-a dovedit a fii o greseala. Asta mi-a zis cel de la porsche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea asta cu analiza zgomotului in DE este din alt film.

Vorba unui coleg,carpeala romaneasca..s-au incarcat ei de importanta cu DE cu analizele lor.

Imi este greu de crezut ca VW se carpea sa dea o cutie noua, la atatea probleme, nu cred ca intrau in faliment daca-ti schimbau cutia.

Ei care schimba si masini intregi...

Sa nu te plimbe cei din service , nu o spun cu rautate, dar poate ar fi bine sa pui problema altfel ca ce-ti spun ei, cred eu, sunt basme.

De ce nu incerci si tu sa vorbesti cu DE?

Cum as putea sa fac asta.. Din ce am inteles masina este aproape gata.. zgomotul cica nu mai exista.. luni s-ar putea sa pot sa o ridic. Au zis ca nu ar fi putut schimba cutia ca piesele avariate reprezinta o mica parte din ea. O sa intreb luni cand ajung pe acolo ce s-a rezolvat si vom vedea apoi. Daca m-au plimbat cei din service cum as putea afla? Ce intrebari ar trebui sa le pun sa vad ca nu m-au pacalit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai ridicat masina pana la urma? Sunt curios ce au schimbat la ea si daca mai apare zgomotul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva probleme cu R-ul? Uneori iese greu din viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana la urma care e buba de se aud acele zgomote metalice? Nu au reusit in service sa-i dea de cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cutiei de viteze este si la masina mea, se manifesta in special cand e mai frig afara, intra foarte greu in viteze, daca peste noapte o las scoasa din viteze problema nu mai apare dimineata. la revizie au zis ca nu e nimic defect (pbv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa circa o luna de condus normal .. iata ca zgomotul a reaparut.. Nici nu stiu ce sa fac.. sa ma duc dinou cu ea in service.. alte 3-4 saptamani.. sau sa merg inainte. Oricum zgomotul nu este chiar asa de prezent ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a disparut zgomotul respectiv de vreo cateva sute de km desi sunt cu "stetoscopul" pe ea. Am analizat zgomotele si eu unul nu cred ca sunt din pinioane sau sincroane. As merge pe volant dar fara dovezi palpabile ramane doar o parere. Sunt curios ce ti-au raspuns cand ai intrebat care a fost buba.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stimati colegi cand dau cu spatele uneori nu pot sa aduc levierul schimbatorului la liber si sa dau treapta I decat daca opresc motorul,nu stiti ce ar putea fi E un golf 6 TSI 160 cp din septembrie 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sal again,

Din pacate si datorita unui ghinion enorm cand a fost data masina in fabricare (ca mi-a picat mie) zgomotul a reaparut. Nu este asa sesizabil ca inainte dar la rece cand plec de pe loc si virez stanga/dreapta se aude foarte bine. ASta este .. nervii i-am lasat deoparte ca si asa nu am ce face si am plecat cu ea dinou la PBV.. Deja ma cunosc cu cativa tehnicieni de acolo :)) .. A intrat masina in service si acum 3 zile am primit telefonul magic: S-au gasit piese stricate in cutie .. rulemntul la treapta a doua spart.. si datorita faptului ca masina este dinou in service cu probleme la aceeasi zona se va face o expertiza amanuntita impreuna cu un service din DE.

Asta e.. bine macar ca va intra in reparatie.. sper sa schimbe totul si sa nu mai apara problema.. mai ales ca masina mai are doar 1 an garantie. Din ce mi-a fost explicat .. sunt un caz la 6000 .. deci norocul a fost imens. Oricum mare atentie tuturor care aud zgomote metalice.. din ce am inteles au mai fost dupa mine inca 2 cazuri asemenatoare, nedescoperite la alte service-uri.

Totusi este o cutie VW ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din semnatura si am sesizat un usor suierat la cutie cand sunt in treapta II-a, la viteza de deplasare si turatie scazuta a motorului (nu in sarcina si nici in frana de motor) deci undeva "intre", si asta doar in treapta a II-a. Intra in orice viteza cu minim de efort avand doar 3000km. Voi ce credeti: face "obiectul" unei consultatii la "doftor" sau sa astept sa mai "creasca", poate va trece ... :unsure:

Va multumesc si astept pareri de la voi! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva e turbina care intra in functiune/se opreste?

descrie putin mai explicit acest suierat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus sa fie de la turbina. Suieratul l-as descrie ca si acela cand mergi in marcharriere (inapoi) dar muuuuult mai putin sesizabil. Repet:doar in tr. a II-a, la o usoara apasare a acceleratiei. Acest suierat l-am sesizat mergand in coloana la ~20km/h; daca schimb vitezele accelerand, nu se aude nimic. :Driver: safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca e tot de la turbina. Asa face si a mea chiar daca am 2.0tsi, daca mergi constant nu se mai aude nu?

Ps. Ce turbine aveti pe 1.2 tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!