Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

Ba da. Mai are 8 luni garantie ! Dar iti spuneam pt tine sa te duci sa nu mai stai cu ea asa. Pe garantie o rezolv dar si asa dupa 1 an si 30000 km neimpliniti. 28500.oricum zgomotul aparuse mai demult dar am zis ca poate mi se pare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva asemanator se aude si la mine dar mai putin sesizabil si fara sa calc ambreiajul.In exploatare nu are nici un simptom asa ca nu m-am impacientat prea tare .Sa ne ti la curent cum sa rezolvat prb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎2‎/‎7‎/‎2013 at 17:48, acomputers a scris:

Salut,

De ceva timp am sesizat un zgomot metalic (se aude foarte incet) ce imi da impresia ca vine de la cutia de viteze, cand masina e pe liber. Daca apas abreiajul, zgomotul dispare. Ulterior am sesizat accelasi zgomot si in mers, dar doar cand e vreo curba la stanga (la dreapta sau mers drept nu se aude nimic). Aveti idee ce se intampla? este vorba de un VW Golf 6 1.6MPI cv M5. Uneori, cand e motorul rece, imi da impresia ca iese mult mai greu sau mai bine zis cu o oarecare intarziere (de cand apas ambreiajul si pana reactioneaza) din treapta 1. Exista posibilitatea sa nu fie suficient ulei in cutie? stiu ca VW Caddy 2.0 SDI au probleme cu nivelul uleiului in cutie din fabrica. Aveti idee ce tip de ulei am nevoie? sau unde pot afla ce tip de ulei?

multumesc!

Salut. La cea ce spui tu ai avea probleme la rulmenti din cutie sau discul de ambreiaj ( joc in arcuri) . Daca nu aveai ulei in cutie huruia de te durea capul. Cel mai bine te duci la cineva priceput care repara cutie de viteze. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎3‎/‎2013 at 20:49, liviu. a scris:

Ceva asemanator se aude si la mine dar mai putin sesizabil si fara sa calc ambreiajul.In exploatare nu are nici un simptom asa ca nu m-am impacientat prea tare .Sa ne ti la curent cum sa rezolvat prb.

liviu nu cumva ai probleme cu lantul ? ca vad ca ai 1.2 tsi. sau sa faci un update la soft ! colegul ffocus la 1.2 tsi-ul lui a facut un update ca ii facea un zgomot ciudat cand accelera ... ce sa zic.. va tin la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de prb cu lantul ,nu e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S.a dat la schimbat discul de ambreiaj ! Functiona normal doar ca arculetzele amortizoare de pe disc faceau aceasta galagie ... Nu am inteles de ce faceau galagi clar este ca se va schimba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum il fabrica? Sau cum? Ca e cam de mult masina in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de lunea trecuta este in service ! si da.. e cam mult. abia acum am inteles care este treaba cu garantia :)). deci de la mine si pana la fabrica trece prin 3 "persoane" care diagnosticheaza problema. Treaba sta in felul urmator mi-a explicat foarte amabil domnul de la garantie si a fost chiar mai prompt in a ma telefona decat consilierul care se tot lasa pe o ureche si astepta sa il sun eu. chiar terminase programul omul si s-a scuzat ca ma suna asa tarziu ora 18:30 pentru a ma deranja spunandu-mi ca s-a confirmat aprobarea de a schimba piesa si ca-mi poate da masina sambata cel mai tarziu luni si ca ii pare rau pentru discomfortul creat doar ca el este legat la maini din cauza importatorului. Deci treaba sta in felul urmator dupa cum spuneam...

 

1. sunt eu persoana care reclama problema aparuta la al meu produs (in cazul meu autoturismul)

2.cei de la service constata problema si incerce sa o demonstreze importatorului (in cauzul meu s-au facut audiograme, s-a demontat, s-au facut poze etc.)

3.importatorul primeste tot raportul cu toate aceste date, inregistrari, poze dupa care (daca este convins ) trimite un raspuns afirmativ service-ului de a schimba sau repara piesa sau subansamblul respectiv

4.importatorul dupa toata tarasenia aceasta, trimite mai departe fabrici producatoare toate rapoartele si facturile pentru a-i plati toate costurile care au stat la baza schimbarii piesei respective, manopera etc. si se poate sa se ceara si o analiza a piesei (se va trimite si piesa la analizat)

 

Mie domnul de la Vw Galati mi-a spus ca este un caz destul de izolat si ca nu au mai fost probleme de genul acesta si de asta ar fi durat mai mult, dar oricum mi-a spus mai "soptit" ca procedura dureaza destul pana analizeaza importatorii.

Iar cazul meu este fericit ca imi primesc masina in 2 saptamani intrucat am sunat pana la importatori si le-am trimis o cerere pentru a-mi analiza cazul mai repede intrucat chiar am nevoie urgenta de masina si nu ma pot folosi de ea. apreciez totusi ca ieri seara am trimis mesajul si astazi am primit confirmarea ca piesa se va livra. Oricum observ ca au inceput sa se schimbe inspre bine treburile pe la Grupul VW in Galati, si sper sa nu-mi schimb parerea. sa va pun si e-mailul primit de la importator. Totusi hai sa zicem ca e un dram de bun simt tinand cont de durerea de "spate" a grupului Vw in ultima vreme ! 

 

 

 

Buna ziua!


Referitor la stadiul lucrarii de la autoturismul dvs., va comunicam faptul ca a fost transmisa comanda de piesa, aceasta urmand sa ajunga la noi cel mai probabil in cursul zilei de vineri. Speram ca sambata cel tarziu sa va predam autoturismul reparat. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca a fost un defect oarecum atipic, mai putin intalnit, am vrut sa ne convingem ca nu sunt si alte piese avariate, am vrut sa avem certitudinea ca defectul a provenit de la discul de ambreiaj si nu a fost generat de o alta piesa. Mentionam ca acestea au fost motivele pentru care am intarziat cu luarea unei decizii in ce priveste metoda de reparatie.
Rugam sa intelegeti ca deciziile pripite pot genera disconfort atat pentru client cat si pentru reparator si din acest motiv vrem sa constientizati ca reparatiile sunt facute la un grad sporit de profesionalism.
Multumim pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s.a inlocuit discul de ambreiaj si este ok acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Acum am citit, zici ceva la inceput ca discul de ambreiaj nu e cu masa dubla? Stiam ca la toate motorizarile diesel mai noi de la VAG sunt cu masa dubla, pe Jetta/Golf 6 diesel s a pus disc de ambreiaj simplu? Ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Doar discul ! Arcurile amortizoare de pe disc si bucsa de teflon de centrare aveau o marja de miscare cam ridicata si produceau zgomot mai ales at cand motorul era rece !

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul de 1.6 tdi s-a renuntat la volant cu dubla masa - am avut probleme cu ambreiajul si am vz toata tarasenia, de fapt cutia de viteze de pe Jetta este generatie Octavia 1 cu mici imbunatatiri ambreiajul la acest model este pe original doar LUK si Sachs pe producator dar daca masina vine echipata cu LUK nu se potriveste alt ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cutia de viteze de pe jetta 6 nu e la fel ca cea de pe golf 6 1.6 tdi? Ca sunt aceleasi rapoarte de turatie am vazut

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da este aceeasi cutie doar ca la Golf 6 nu stiu sigur daca este facuta in Argentina ca la Jetta Tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-as bucura sa fie volant simplu caci este mai ieftin. Dar cand am auzit pretul kit-ului si anume 40 mil la reprezentanta, am intrebat doar din curiozitate caci nu am avut absolut nici o problema cu ea pana acum, mi-am dat seama ca sigur e dubla in banii acestia   :icon_confused: . Nu cred ca mai exista diesel cu voltan simplu pe masinile actuale dar daca ai vazut tu ochii tai ... in fine nu stiu ce sa iti zic insa mie imi cam este greu de crezut.


http://www.tocmai.ro/kit-ambreiaj-vw-golf-6-cu-volant-1-6-tdi-cayb-cayc-8987469.html

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-JETTA-1-6-TDI-SACHS-CLUTCH-FLYWHEEL-KIT-4IN1-CAYC-105-BHP-2009-2010-/400490714610

http://www.ebay.co.uk/itm/Vw-Golf-Mk6-1-6-Tdi-09-09-Sachs-Dual-Mass-Flywheel-With-Clutch-kit-Bearing-/290878027756

 

Am luat asa intamplator si pare ca pentru CAYC 1.6 TDI sunt duble.

Modificat de ionut_jetta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine kit-ul de ambreiaj original a fost undeva pe la 1650 cu tot cu rulment LUK fara Volant la Brady Trade pe Iuliu Maniu si va garantez ca volant-ul este simpla masa de aceea nu mai tb sa iti faci probleme ca nu va pica, eu am avut niste probleme de fapt de garantie dar normal cum este la noi in tara tb sa stai cu masina o sapt in service sa se faca comisie... etc m-am lasat pagubas, aveam nevoie de masina si l-am schimbat pe banii mei.

Modificat de B80DUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta intre Volant simplu si dublu masa si de ce pica mai repede ala dublu fata de cel simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut recent un drum la reprezentanta si cu aceasta ocazie am intrebat si de volant. Mi-au zis ca pe CAYC exista ca piese de schimb atat volant simplu cat si dublu. Iar din fabrica au spus ca masina poate veni cu volant simplu sau dublu au fost variante si variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ca poti pune ambele variante de volant pe acest motor, cel simplu, desi e mai durabil cica ar fi mai zgomotos si ar avea un usor tremurat la plecare, cel dublu e super silentios , dar mai problematic, pica mai des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu, asa este, desi sunt mai pretentioase cele duble ofera si avantaje, atenuarea vibratiilor, a zgomotului, practic ofera un condus mai confortabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare . eu am alte simptome se aude un chitatit ca si cum ar fi o curea dusa dar cand apas ambreajul dispare orice zgomot . Un "mechanic" mi-a spus ca ar fi ori volant ori ambreajul sau amndoua nu stie sigur dar ceva are , tin sa precizez ca nasina are 158000k este din 2010 dar de vro 6 luni sta pe dreapta , pareri ceva cam ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un filmuletz si sa vedem/auzim daca cunoastem ceva simptome !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 http://youtu.be/aFvxiYdEpGg   calitatea Sonora nu este cea mai buna dar azi am scoso putin din parc si am mers vro 10 metri  nu se mai auzea decat foarte putin ,  as mai avea cateva intrebari  daca sunteti amabili sa imi raspindeti . am cod motor[  cayc   lhw  ] are distributie lant sau curea . iar cutia de viteze  imi merge foarte greu . Masina este adusa din Germania unde pe carte servis nu sa efectuat nici o schimbare este in germana si ce am reusit sa traduc este doar filter motorina polent etc ulei dar nu si curea sau lant... multumesc anticipat pt raspunsuri

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!