Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

de la o vreme se aude un zgomot cand schimb vitezele din schimbator(un zgomot de frecare cauciuc pe cauciuc.,)e posibil sa fie din cauza temperaturii negative cu multe grade de afara/??mentionez ca masina nu are nici 40k,ma gandesc ca factorul uzura ar iesi din ecuatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cumva e zgomotul produs de talpa uda a pantofului care se freaca de protectia de cauciuc a pedalei de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat şi eu zomotul de mai sus, şi iarna trecută şi iarna asta, în general la temperaturi sub 0°C. La mine dispare după 10-15 min de mers. Cel puţin în cazul meu se manifestă la accelerare/decelerare. Dacă ţii mâna pe schimbătorul de viteze, se sesizează o mică vibraţie.Am abia 16.000 km.

Nu e vorba de talpa umedă a pantofului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit intr-un topic mai vechi problema discutata mai sus:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Am acelasi Golf6 1.6 102cp si mai nou am descoperit acelasi zgomot.dispare cand calci ambreiajul. daca ii dai drumul brusc face zgomot. eu cred ca este rulmentul de presiune ptr ca face si cand e pe liber

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca am o problema la o cutie manuala, 6 viteze:

- uneori cand vreau sa schimb din a 1-a in a 2-a nu merge, levierul pare blocat acolo, iar daca trag mai tare se aude un sunet foarte ciudat ca si cum ambreiajul nu ar fi apasat. Mentionez ca tin pedala de ambreiaj apasata la podea, am avut grija de asta.

- problema se manifesta in general cand vreau sa schimb dintr-o viteza inferioara intr-o viteza superioara si motorul este turat la ~3000 de ture. Nu apare de fiecare data, ci intermitent.

- la marsarier nu am avut niciodata probleme, a intrat de fiecare data din prima, a iesit de fiecare data ok.

A mai patit cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva se intampla in situatiile in care vrei sa schimbi viteza dintr-o bucata, adica mia repede, la modul sportiv. Incearca sa faci miscarea din 2 bucati sa zicem ca o faci in 1,5-2s in loc de 1s...e oarecum empirica explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla numai cand incerc sa schimb viteza dintr-o bucata :(

In ultimele zile, mail ales la ce trafic a fost am avut ocazia sa testez. Cel mai des se reproduce problema cand scot din vitezele 1 si 3.

cred ca o sa merg la reprezentanta, pana nu se intampla ceva mai nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine agata in treapta 1 si R , dar de cateva zile am observat altceva : de la 2000 de ture in sus vibreaza schimbatorul de viteze(vibratia o simti doar daca tii mana pe schimbator).Se simte putin mai accentuat cand cobar la vale,turatia trecand de 2000, neapasand acceleratia. Masina este noua , pe 8 mai am ridicat-o de la dealer si in prezent are 1400 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dsg dar simt vibratia in pedale (ca sa stea peste 2000 trebuie sa pun schimbatorul in S - asta e consolarea, ca in D turatia e suficient de mica ca sa nu vibreze). Dupa cum descrii e aceeasi vibratie, asa ca nu esti singur, dar n-am fost sa intreb daca e "normala".

Atita ca asta inseamna ca nu e cutia de vina.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guesswho - nu e normal, si a mea e manuala si nu vibreaza. Zici ca de cateva zile a inceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de cateva zile , sau cel putin de atunci am obserbat eu . Vibratiile se simt si in pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

asa a inceput si la mine, ati sesizat cumva daca se manifesta mai tare atunci cand e mai frig afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a parut dar nici nu m-am stresat (folosesc S numai cind e nevoie); cel mai bine se simte in frina de motor, cind retrogradezi de la 2000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in frana de motor cand trece de 2000 rot/min se simte cel mai bine .(asta la manuala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

mergeti la porsche, stati pe capul lor, a mea a stat 2 luni in service pt cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

De o vreme incoace am o chestie enervanta, care bineinteles se intimpla doar cind are chef masina. Cutie DSG, 1 an si ceva, vreo 19kkm

Cind plec de pe loc, nu de la inceput dar inainte sa schimbe in D2 (cam pe cind m-as astepta sa cupleze complet ambreiajul) si de multe ori si in D2, trepideaza. Timp de cam 1 secunde, ma scutura de 2-3-4 ori (in decursul secundei cu pricina). In trepte superioare e liniste.

Azi de exemplu a mers brici. Acu doua zile a inceput brici si dupa vreo 10km a inceput sa faca figuri.

Problema a aparut prima data acu niste luni dupa un drum de vreo 200 de km.

Ce nu stiu e cum comanda cutia ambreiajele, in D1 nu cred ca e complet cuplat, pare sa fie viteza doar de plecat de pe loc.

Si nu pot sa bag mina in foc de unde vin trepidatiile, motor (m-as astepta sa apara si in alte situatii), ambreiaje, altceva de pe transmisie...?

Pina nu se manifesta previzibil n-are rost sa pierd timpu la service, dar daca a mai patit cineva sau are idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva daca la cutia M5, la 2.0 TDI, 110cp, se schimba/completeaza uleiul ?

merge perfect masina/cutia, dar ma gandesc ca facea si ea 4 ani luna asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De ceva timp am sesizat un zgomot metalic (se aude foarte incet) ce imi da impresia ca vine de la cutia de viteze, cand masina e pe liber. Daca apas abreiajul, zgomotul dispare. Ulterior am sesizat accelasi zgomot si in mers, dar doar cand e vreo curba la stanga (la dreapta sau mers drept nu se aude nimic). Aveti idee ce se intampla? este vorba de un VW Golf 6 1.6MPI cv M5. Uneori, cand e motorul rece, imi da impresia ca iese mult mai greu sau mai bine zis cu o oarecare intarziere (de cand apas ambreiajul si pana reactioneaza) din treapta 1. Exista posibilitatea sa nu fie suficient ulei in cutie? stiu ca VW Caddy 2.0 SDI au probleme cu nivelul uleiului in cutie din fabrica. Aveti idee ce tip de ulei am nevoie? sau unde pot afla ce tip de ulei?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sa va povestesc ce intamplari frumoase am eu cu aceasta jetta 2011 1,6 tdi ! am constatat in urma cu 1 luna de zile un zgomot ciudat la relanti . ma gandeam ca mi se pare sau este normal sa faca asa masina... dar din pacate se pare ca m'am inselat si mi'am facut programare cu masina in service la vw . se pare ca nu e doar volant cu probleme , si din cutia de viteze se aude un zgomot ciudat !!! precizez ca este cutie manuala ... nu este dsg ca sa zicem ca mai are stiu eu ce probleme... astept maine sa o desfaca si sa-mi comunice diagnoza sa vedem la ce concluzie s'a ajuns in final ... a mai patit cineva ceva de genul acesta ??? va tin la curent !   si un scurt video dar nu este realizat foarte extraordinar ! spre sfarsit se aude cel mai bine

 

 

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce ar trebui sa fiu atent la rezolvarea problemei ?! ceva sfaturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am foat azi si pana la urma slava domnului nu este din cutie nici o problema ... Ar fi discul de ambreiaj care acum e mono nu mai este ca inainte cu 2 placi si ar avea arcurile care amortizeaza o problema si ar scoate zgomotul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se aude și la mine...parcă chiar mai tare. Până la urmă ţi-au făcut ceva la service sau doar au constatat că problema e de la acele arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... e de luni in service au trimis tot felul de diagnosticari la bucuresti!au desfacut-o, au dat cutia jos. au cerut audiograme, dar cred ca se va ajunge la schimbarea kitului de ambreiaj !astept maine exact ! du-te cu ea . s-ar putea sa ti-o tina vreo 2 saptamani dar sa stii ca un kit de ambreiaj sigur e 5000-6000 lei original daca nu si mai mult ... nu stiu am zis asa un pret estimativ. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai mașina în garanție?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!