Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

distributia este pe curea. se schimba la 180K km, iar rolele la 360k km. la cele mai noi de 2010 inclusiv se schimba la 210K si rolele tot atunci.

ceea ce am spus mai sus este extras din tabelele de service.

pt romania (tari cu mult praf) se recomanda schimbarea la 120K km.

 

mie imi suna mai mult a zgomot de curea/intinzator. daca ar fi de la volant/cutie ar trebui sa se auda mai pronuntat cand bagi urechea sub partea fata a masinii sau in dreptul rotii stanga-fata.

ps; CAYC este codul motorului, iar LHW este codul cutiei de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut tuturor, sunt posesorul unul golf 6 2.0 110 CP din 2009 care acum are 162.000 km. 

 

din cauza soferului anterior, volant are probleme, in sensul ca bate, dar ambreajul nu patineaza si functioneaza normal, pedala e doar mai tare. desi sunetul nu se aude sesizabil la relanti sau in treapta 1 cu frana de mana trasa (ca sa ii fac prroba), cand trec in a 4a si am intre 80-100 km/h si peste 2000 rpm, 'bataia' este sesizabila si chiar deranjanta. dupa ce trece de 130 km si sunt in a 5a deja nu se mai aude nimic. 

 

am citit o gramada despre volant SMF si DMF, si inclin spre varianta SMF dar as vrea sa va cer parerea: 

 

Din stoc, presupun ca are SMF - va rog sa ma corectati daca gresesc. din cat am citit pana acum, inteleg ca o volant SMF rezista mai bine la un cuplu mai mare (iau in considerare si ciptunning-ul de la tcm turbo care m-ar duce la 150 CP). Nu ma deranjeaza socurile / trepidatiile care nu sunt absorbite la fel de bine de SMF spre deosebire de DMF (avantaje care oricum mi se par prea mici in comparatie cu durabilitatea/costul SMF), pur si simplu vreau sa gasesc o solutie buna intre stilul meu de condus/ investitia in masina / costul reparatiei. precizez ca circul foarte mult in Bucuresti si intentionez sa schimb masina peste 3 ani max.

 

poate cineva sa imi spuna daca pot doar sa inlocuiesc doar volant SMF ? sau trebuie sa schimb tot kit-ul de ambreiaj ? din cautarile mele nu am gasit volant SMF .. stie cineva sa imi recomende ceva ? este ceva aftermarket sau trebuie sa ma orientez spre piesa originala. vreun cost estimativ ? 

 

in plus, a mai avut cineva problema asta ? sau alte sfaturi ? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la mine agata desi am schimbat si ambreiaju care a inceput dupa un an sa faca iar figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nastasoiuandrei

salut,

am si io o problema la cutia de viteze( cel putin asa cred)

la relanti schimbatorul nu merge cursiv, de 2 zile se aude un zgomot de frecare.

mentionez ca zgomotul se aude doar cand misc stanga-dreapta, cand bag masina in viteza nu agata.

devine din ce in ce mai greu sa misc schimbatorul.

 

va rog sa imi spuneti si mie cauze posibile si eventual solutii.

 

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am observat o diferenta intre schimbatorul meu, care intra foarte greu in viteza, comparativ cu un shimbator de pe vw golf 5 (1.9tdi). Care sa fie problema? Sau de ce este asa o diferenta mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. eu cand am achizitionat masina sh avea timoneria blocata nu mergea stanga dreapta schimbatorul intra doar inta 3 si a 4 foarte greau etxrem adica imposibil reuseam sa bag 1 si 2 doar dupa ce bagam in R. In fine am fost la service dupa vro 1 ora de chinuiala mi-a desfacut o piesa( nu stiu cum se numeste dar este extreme de banala este compusa din 2 parti una din aluminiu care coxase din cauza ca a stat mult si una din plastic) baiatu a unso cu vaselina si merege mai ceva ca noua intara in viteze etrem de usor ...Sunt extreme de ofticat ca nu am facut niste poze . Piesa ca idee se afla sub filtru deasupa cutiei de viteze pt lucrare sa demontat baterie filtru si cateva furtune  masina este g6 1.6tdi  105 cp variant. (manuala) pret manopera 50 de lei.

Modificat de sevtgv25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nastasoiuandrei

poti sa imi spui si mie un cost estimativ?

ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de obicei daca intervin probleme de acest gen , se recomanda inlocuirea intregului kit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdanboboc85

Salutare ,am si eu o problema la masina mea SH pe care am achizitionat-o in urma cu 5 luni mai exact un golf 6 din 2010 cu 180 miii km la bord masina e adusa de afara si luata din parc auto,recent i-am schimbat curele ,role ,transmisie .La pornirea de  dimineata motorul rece se aude un sunte metalic ca la lovirea a 2 piese metalice asta pana se incalzeste motorul 6-7 min apoi dispare eu unul nu il mai aud si se aude mai mult in partea din stanga la sofer in dreptul rotii cam pe acolo,pe langa asta dupa ce se incalzeste motorul si ajunge apa la 90 gr.  daca ai fac o forfecare  mai brusca,sau mai multe repetate in treapta -1- la calcarea brusca a ambreiajului se aude imediat o frecare ca intre doua piese (ca si cum sar invarti ceva si  freaca) care apoi dispare ,precizez ca motorul trage  in sarcina am demaraj nu se pare ca ambreiajul ar patina cel putin asa cred eu.  Nu am ajuns inca la mecanic ,daca poate cineva sa imi dea o idee ce ar putea fi defect  volant sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, poti avea si arcurile de pe disc cum a fost la mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanboboc85

Salutare vin cu o adaugare la ceea ce am spus putin mai sun despre simptomele pe care le acuza golful meu VI.Citind pe forum despre cum trebuie sa procedezi in caz de zgomote ciudate legate de ambreiaj am executat o manevra relatata de un abonat la acest forum si anume de dimineata  dupa ce am pornit motorul care era rece am asteptat cam 2 min si acel sunte mecanic semanand cu lovirea a doua piese metalice a aparut  atunci am calcat ambreiajul cam un sfert din cursa lui si sunetul sa accentuat ,imi da impresia ca atunci cand calc ambreiajul pana la fund dispare sunetul in proportie de 80 %. Am plecat la drum am facut cam 15 min de mers apoi m-am intors in locul de unde am plecat si ce sa vezi sunetul a disparut cand apa din motor a ajuns la 90 gr , am apasat pedala in ideea sa apara sunetul metalic si nimic zici ca e alta masina . Poate cineva sa dea un diagnostic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ceea ce spui tu este ceva normal, cand apesi ambreiajul , doar pe jumatate, de debraiaza doar putin si inca atinge ... (pedala neapasata abreiaj cuplat , pedala apasata ambreiaj decuplat ) . probabil din acest motiv auzindu-se acel zgomot, incearca sa faci un video,si daca vrei pot face acelasi lucru pentru a face o comparatie ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geo_ady192009

aveti grija cu automitric suceava ,eu am patit-o!in primul rand,te rup cand vine vorba de preturi!eu mi-am luat o masina noua de la ei,un vw jetta din 2011,am facut toate service-urile la ei,chiar si dupa ce a iesit din garantie pt k ii consideram foarte seriosi si profesionisti...pana cand m-am dus cu masina pt ca am sesizat un zgomot la relanti,un tacanit mai exact..au venit vreo 5 ''specialisti''au ascultat si au zis ca n-are nimica...asa face ea..si i-am intrebat ''da cum sa faca asa?,aste ok?daca vreau sa plec la drum lung pot pleca?''au zis k din privinta zgomotului pot pleca unde vreau ca asa face volant si e normal..unul a zis"baga-i gaz si dai shpan"ca n are rost s-o desfaci pt atata lucru...eu daca au vazut asa..am zis k na ..astia stiu sunt profesionisti..am plecat de acolo acasa(la 100km),am aj ok...am mai circulat pe ici pe colo,am mai parcurs vreo 300 km pana cand a inceput sa curga ulei din cutie si sa patineze ambreiajul..noroc ca eram aproape de casa si nu la drum lung cum au zis ei ca pot a ma duc..i-am sunat si le-am spus ce s-a intamplat si ala a zis"noi am zis sa dam cutia jos,dar n-ai vrut"..am ramas prost,cum naiba ati zis asa,daca eu stiam k au zis exact contrariul..daca ar fi spus asta as fi dat-o jos acolo imediat..dar m am lasat in baza unor incopetenti!!n am mai dus masina la ei,pt ca mi ar fi luat enorm s-o repar+ca increderea in ei este 0 acum..am dus-o la un alt service autorizat cu preturi jumate fata de ei...au depistat ca un arc din soarele de la placa de presiune s-a rupt,fiind angrenat in timpul miscarii de rotatie a motorului,frecand in capacul cutiei de viteze pana cand s-a santuit si a cedat..mi-a inundat ansamblul ambreiajului cu ului din cutie,cea ce a dus la patinarea lui..a trebuit sa schimb kitul de ambreiaj cu tot cu volant+cutia de viteze care nu am mai avut ce face cu ea cu capacul spart,un capac nou fiind vreo 1000 de euro..am gasit cu greu alta sh la vreo 800 de euro...toata lucrarea m a costat in jur de 6500 lei..ceea ce avand in vedere ca masina are 45000 km mi se pare aiurea..sper sa nu mai pateasca nimeni ce am patit eu,avand in vedere cat de greu se castiga banii in tara asta..si ce scumpe sunt masinile..prin urmare automitric suceava nu are profesionisti la service,habar n-au cei cu ei si aveti grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de ce nu ai mers pe garantie ? Pe culanta sau cum ii mai zice ? Faceai sesizare la vw si plateai doar jumatate din manopera ! Asa ceva nu e normal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geo_ady192009

oricum daca ar fi fost atat de specialisti,cei de la mitric,nu se intampla asa ceva cu masina mea...dar n au fost,au doar incapabili acolo..masina era iesita din garantie si cand i-am sunat si le am zis,nu mi-a spus"bai prostule,hai k te ajutam sa-ti platim jumate din cost,noi sau importatorul,fabricantul sau altcineva..mi-a zis k asta e..si sa-ti mai sp ceva...la ei jumate de pret este cat pretul intreg la alte service-uri..k acolo sunt atatia care stau la birou ce trebuie platiti din banii prostilor,pe cand la service normal..nu prea stau la birou.daca va duceti la reprezentante,stati langa masina si vedeti ce va face la ea,nu va lasati in baza lor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se stie ca trebuie sa stai langa masina ! Plus de asta trebuia sa suni pe la bucuresti pe undeva sa incerci! Eu ma refer ca iti plateau ei piesele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum daca ar fi fost atat de specialisti,cei de la mitric,nu se intampla asa ceva cu masina mea...dar n au fost,au doar incapabili acolo..masina era iesita din garantie si cand i-am sunat si le am zis,nu mi-a spus"bai prostule,hai k te ajutam sa-ti platim jumate din cost,noi sau importatorul,fabricantul sau altcineva..mi-a zis k asta e..si sa-ti mai sp ceva...la ei jumate de pret este cat pretul intreg la alte service-uri..k acolo sunt atatia care stau la birou ce trebuie platiti din banii prostilor,pe cand la service normal..nu prea stau la birou.daca va duceti la reprezentante,stati langa masina si vedeti ce va face la ea,nu va lasati in baza lor!!

Cind ai dus masina in service ti s-a facut o fisa de intrare?! in care semnalai problema x,y,z?Daca tu stiai ca acel zgomot strident nu este normal (TEHNIC) trebuia sa-l chemi pe sefu de atelier sa-ti semneze ca masina nu are numic. Asa pe vorbe -Verba volant scripta manent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei interesati la masinile care au volant dublu arcurile de amortizare cand se cupleaza ambreiajul se afla pe masa dubla iar ambreiajul este fara arcuri. La cel simplu e format dintr-o bucata mai usoara fara arcuri, acestea fiind montate pe ambreiaj. Eu am aceasta dilema momentan si din cate am citit s-ar recomanda o masa simpla pentru o masina avand cuplu mare. Masa dubla nu tine pentru cuplu mare va ceda repede. O data cu masa simpla apar si avantaje cum ca accelereaza mai usor insa pot aparea anumite vibratii la relantii/turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am fost azi la reprezentanta pentru ca de ceva timp se auzea un zgomot ciudat la masina cand plecam cu ea de pe loc , ajung la ei la service dupa 4 ore de asteptare , vine unu la mine ma cheama afara face testu si poc injectoru .la 20.000 km mie imi cade injectoru si dupa el ma pune sa platesc eu injectoru 31 de milioane masina fiind in garantie ! LA 20.000 km mie imi cade injectoru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ti.a cazut injectorul ?! Ce treaba are ? Si plus masina e in garantie fa scandal la ei ! Ca ce chestie ... ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul asta sa fie volant oare?

cand sunt cu pedala de ambreiaj pe la jumate se aude mai tare si se simt si niste vibratii in pedala

iar cand imping schimbatorul inainte sau inapoi nu se mai aude acel sunet

 

Modificat de Julwere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, e posibil - oricum, greu de diagnosticat dupa o inregistrare..... dar asa pare, mai ales din descrierea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic ! sa nu cumva sa fie vreun arc de la disc sau altceva care freaca si sa nu cumva sa se sparga altceva sau sa impinga in capacul cutiei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil este volant... si la mine se aude acel zgomot cand este la relanti dar in mers nu se simte nimica... un pusti de la servis mia zis ca daca nu trepideaza cand plec de pe loc si cand este la relanti nu are probleme volant, pun un video sa auzi cum face la mine. https://www.youtube.com/watch?v=rkDDPCv1Kd8&feature=youtu.be

Modificat de sevtgv25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sunet se apropie de ce se aude la mine, spune-mi cand impingi schimbatorul fara sa bagi in viteza ..se mai aude acel zgomot? vezi video meu min 1.14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!