Jump to content

frana servo la cremvuste


kerosen
 Share

Postare recomandată

salutare. m-am apucat gospodareste de cremvust', dupa vreo 3 ani de stat in curte(de cand am mers cu el ultima oara) sa nu radeti la noi la gogosar i se zice cremvusti' :rolleyes:

am desfacut tot sistemul de franare, directia si am mai peticit pe dedesubt. intentia e sa treaca ITP-ul. oricum fara frane si directie foarte bune, nu intentionez sa umblu cu el pe drum.

asa ca am inceput restaurarea .franele aratau jalnic, ma mir ca nu au fost foarte blocate, doar un piston la un etrier se misca greu. am curatzat tot. pompa de frana, pistonasele spate, repartitorul pentru puntea spate si etrierii fatza. sabotii si placutele de frana le aveam cumparate de vreo 2 ani si acum le-a venit vremea. acum functioneaza si arata ca noi :) amortizorul de directie si axul pivotant de la directie le mai astept si apoi adun si directia

acuma intrebarea mea:

in partea din fata a burdufului de la servo frana este o conexiune de aer cu un furtun scurt cam de vreo 15 cm care la mine atarna pe acolo si este inchis in capat cu in tub de plastic strangulat. unde trebuie sa fie racordat respectivul furtun?

am studiat manualul de reparatie HAYNES si nu se specifica deca ca este "air conection"

in poza a doua am indicat cu o sageata rosie furtunul respectiv. cine stie unde trebuie legat , rog sa imi raspunda, multumesc

cateva poze din lucru

post-3308-1271186505_thumb.jpg

post-3308-1271186519_thumb.jpg

post-3308-1271186534_thumb.jpg

post-3308-1271186561_thumb.jpg

post-3308-1271186768_thumb.jpg

post-3308-1271186776_thumb.jpg

post-3308-1271186784_thumb.jpg

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze cu sistemul; de franare dupa ce a fost desfacut complet, curatzat si montat la loc

post-3308-1271188952_thumb.jpg

post-3308-1271188976_thumb.jpg

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este vorba de futunul de vacuum ce leaga burduful pompei servo de galeria de admisie(care este localizat pe partea cu pompa de frana), este un furtun ce se afla in partea din fata a burdufului( in directia de mers a masinii) , pe tija ce transmite comanda de frana in pompa.

in cazul in care nu confunzi legaturile, si furtunul despre care vorbesc (cel din fata) se leaga tot la motor, cine stie exact unde anume se leaga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai facut curos, si m-am bagat sub bus de dimineata,

la mine acelasi furtun doar mergew in partea de sus, dar nu face legatura cu nimica,doar sta acolo atarnat.

frumos bus, imi place, dar cat timp erai la punte, de ce nu ai facut-o si reglabila... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel furtun se duce pe sub aripa fata, undeva in stalpul din spatele scaunului de la sofer si acolo se termina. nu este nici o tragedie daca nu ajunge pana acolo cu conditia sa nu se infunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca "furtunul"care iese di fata tulumbei de servo sa fie pentru egalizarea presiunii atmosferice si ca functionabilitate tre sa fie destupat tot timpul

de aceea este si intr-un spatiu protejat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: ca idee, pui un furtun din plastic, curat, si sufli/tragi aer, si vezi ce se intampla...dar la motor precis n'are ce sa caute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, ma gandeam eu ca e pentru ca sa lucreze membrana de vacuum corect, si sa nu faca depresiune in fata- cu alte cuvinta sa poata "respira" tulumba de vacuum.

referitor la puntea reglabila- nu ma intereseaza nici un fel de modificari functionale pe masina asta, efectiv vreau sa o fac sa functioneze bine si corespunzator, si sa ma folosesc de ea. curatzatul pieselor si vopsitul e un defect profesional al meu.

Visit My Website

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezuma-te la pictat, aia iese bine.

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci.

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s

am studiat manualul de reparatie HAYNES si nu se specifica deca ca este "air conection"

e vorba cumva de manualul meu Haynes care de ani buni nu a mai ajuns la casa lui ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!