Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Test adica redline? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

iepumare, eu am diesel ambele masini si a mea (octavia) si a sotiei (golf). crede-ma ca stiu bine ce inseamna sa mergi corect in ceea ce priveste turatiile motorului, stiu ce efecte are mersul subturat, mai ales pentru turbina.... si merg la drum destul de intins, daca intelegi ce vreau sa spun (de multe ori la "blana", si tot nu am reusit performanta redline :( ). Voi credeti ca zona aia rosie e colorata asa doar pentru design, sau tocmai ca acul turometrului sa ajunga pe ea, sau mai bine zis sa fie atinsa zilnic?

Si ca sa revenim ontopic, sunt si eu interesat de fiabilitatea acestui motor si polotsi ne poate ajuta mult in privinta aceasta, dupa descrierea stilului de condus. Cati mai multi kilometri fara incidente !!!!

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele mici sunt 'predispuse' la a ajunge mai des in apropierea zonei rosii. Motorul este protejat intrucat alimentarea este intrerupta cand se intra pe rosu, ca atare nu e nicio problema chiar daca se intampla zilnic.

Cat timp acceleratiile se fac cu motorul cald nu trebuie sa isi faca nimeni griji.

Singura observatie pe care o am este atunci cand turatia de putere maxima nu coincide cu zona rosie, deoarece in acest caz performantele motorului scad. Se poate tura in continuare pana la rosu, dar nu e eficient.

Acest 1.2 TSI este un motor excelent pe Golf prin prisma performantelor, consumului si a taxelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa postez si aici parerea mea despre test drive , am postat si in topicul cu configurare dar scriu si aici

Azi am mers la dealer sa imi faca un scadentar pentru leasing si am avut o surpriza. Desi oficial nu dispun de niciun G6 cu motor 1.2 TSI , am gasit unul de test drive al unui director de vanzari. Era o versiune TL, manual , destul de simpla dar avea o cotiera confortabila. Singurul lucru care mi s-a parut nasol a fost volanul care nu era imbracat in piele si aveam o senzatie ciudata, ma gandesc ca dotarea unui G6 incepe cu acest volan imbracat in piele. In rest numai de bine. Desi am cca. 1,88m inaltime pozitia la volan era buna. Am ramas foarte foarte impresionat de aceasta masina, chiar nu ma asteptam. Ma dusesem cu entuziasm oricum sa fac test drive-ul dar nu a contat, masina chiar s-a comportat exemplar. O liniste totala in cabina, ambreiajul extrem de moale (poate prea moale dar era ok).

Cutia de viteze mi-a placut si ea, cel mai mult am mers cu 110 pentru ca erau doua radare in zona de test drive. Sincer nici nu mi-am dat seama cand masina a ajuns la 100 km/h dar a ajuns repede, cu aerul conditionat pornit pe toata perioada testului, doua persoane, rezervor un sfert smile.gif atat de repede incat nu ma mai intereseaza in cat timp ia suta, sunt sigur ca face fata la o depasire in Romania. Pentru tarile civilizate exista pilotul automat nu caii putere. Ma gandesc cum o fi pe Polo, nu aveau un Polo 1.2 TSI disponibil pentru test, dar eram curios. Media consumul pe BC era de 7,9l.

Pana sa fac test cu motorul pe benzina eram convins ca , caut un G6 de 90 sau 105CP, dar linistea pe care mi-a oferit-o aceasta versiune pe benzina m-a facut sa uit de diesel. Desi am inteles ca noile motoare CR de 1.6 de la VW sunt si ele foarte silentioase, parca prefer linistea motorului pe benzina, si normal diferenta de pret la achizitie in favoarea mea :-)

Oricum, pentru cine e interesat de aceasta motorizare, fie el Golf, Polo sau alta marca/model din grupul VAG, ii recomand cu caldura sa nu dea inapoi de la un test drive. Daca am parut prea entuziasmat, aceasta nu va fi prima mea masina, am avut si motoare diesel si benzina, de la 4cil la V8, si mai noi si mai vechi :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu zilele de canicula am observat si eu ceva la 12TSI-ul meu.

Cand ies de la servici (dupa 18) si urc in masina care sta la soare, fiind vreo 40C in ea, cobor geamurile, dau drumul tare la AC si plec. In viteza 1 si 2 la turatii sub 2500 parca sta pe loc si simti ca merge acceleratia in gol. In viteze mai mari nu se mai simte asa tare.

Overall se simte cum AC ia din puterea motorului.

Totusi, asa cum am mai spus, tot recomand cu caldura (bad choice of words :D ) acest motor oricui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele turbo sunt mai afectate de caldura exterioara decat cele aspirate. Dintre toate Diesel-ul este cel mai afectat deoarece trage volume mari de aer.

Este perfect normal sa simti scadere de putere si cuplu, deoarece aerul fierbinte de afara nu mai este racit de intercooler (care devine si el foarte fierbinte) la fel ca la, sa spunem 20 de grade celsius, deci vei avea o cantitate mai mica de aer care intra in motor (aerul cald are un volum mai mare decat cel rece)si implicit o putere scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic acest motor este mai putin afectat de temperatura exterioara pentru ca intercooler-ul e racit cu apa, si nu cu aer :biggrin:.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic acest motor este mai putin afectat de temperatura exterioara pentru ca intercooler-ul e racit cu apa, si nu cu aer :).

Dar si apa de la racire cred ca avea peste 40-50 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca e solutia perfecta. Dar asa cum e la voi (/noi) se simte mai putin cresterea temperaturii de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

100.000 de 1.2 TSI-uri fabricate (link)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare generala.. La noile Polo, Golf ce esapamente au in standard? aluminizate? si cam ce durata de viata ar avea/ este influentata durata de stilul de condus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La capitolul combustibil, as vrea sa intervin povestind un episod halucinant pentru un proapspat posesor de TSI 1,2. Pe scurt, masina a inceput sa aiba intreruperi evidente al motorului, atunci cand este in demaraj, ca si cum s-ar ineca! Nu pot sa merg cu mai mult de 110-120 km/h, iar pana acolo trebuie sa ajung cu blandete.

La service s-a dat vina pe benzina folosita: Carera 100 sau 99+. Mi s-a cerut sa alimentez de la MOL, dar si cu benzina asta motorul a avut acelasi comportament. In final, mi s-a spus ca sunt primul proprietar de TSI 1,2 care pateste asa ceva si ca (din cauza benzinei) va trebui inlocuit un injector!

As vrea sa stiu daca sunt intr-adevar primul care a patit asa ceva. Este benzina de vina sau am nimerit o masina proasta? A avut cineva probleme cu OMV/Petrom? Este EVO de la Mol mai buna?

Am masina de 2 luni, am facut 3300 km, iar problema a aparut pe la 2900.

Modificat de titelf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit sau patit asa ceva... se stie ca benzina la noi poate sa fie de proasta calitate - dar iti zic din proprie experienta ca nu depinde de producator, cat de statia de unde alimentezi. Eu am 8500km si motorul nu a avut o scapare pana acum, decat cand am alimentat cu MOL EVO, de la o statie aiurea. Cu Rompetrol ALTO 101 nu am avut inca probleme, sper sa fie tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW de la un injector?Sincer nu cred.Invocare benzinei nu este decat un motiv sa te agate sa nu faci masina pe garantie.Eu am cu masina 9000KM si am alimentat OMV/PETROM+ ROMPETROL dar nu de la o statie anume si in afara de mici fluctuatii cand era benzina slab calitativa nu am intalnit.

Vad ca nu ai spus de nici o eroare in bord..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul e supus unui defect de fabricatie la atat de putini km. Service-ul VW lasa mult de dorit. Trebuie facut pe garantie, eu as face scandal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW de la un injector?Sincer nu cred.Invocare benzinei nu este decat un motiv sa te agate sa nu faci masina pe garantie.Eu am cu masina 9000KM si am alimentat OMV/PETROM+ ROMPETROL dar nu de la o statie anume si in afara de mici fluctuatii cand era benzina slab calitativa nu am intalnit.

Vad ca nu ai spus de nici o eroare in bord..........

Am uitat de eroarea din bord: in 2 randuri s-a aprins ledul de "motor" plus cel de "ESP" (icon-ul cu drum alunecos).

In primii 1000 km parcursi am avut doar 2-3 fluctuatii de cateva secunde la drum lung.

Apoi, intr-o zi, cand am iesit pe A2 si am calcat-o spre 140km/h a inceput tragedia! Din fericire, nu facea decat in viteza a 6-a... Aveam vreo 2800 km parcursi. La service mi s-a spus ca diagnoza a semnalat dereglari de functionare la pistoanele 2 - 4, dar din cauze externe. Mi-au golit rezervorul si m-au trimis la MOL. Am facut imediat 300 km de probe pe A1 cu 140 - 180 km/h fara nicio problema (cu benzina EVO).

Apoi a inceput sa dea in nas prin Bucuresti in toate treptele de viteza, cu aceeasi benzina, de la aceeasi pompa.

Astept fara niciun entuziasm schimbarea injectorului, caci am presentimentul ca nu se va rezolva problema.

Injectorul e supus unui defect de fabricatie la atat de putini km. Service-ul VW lasa mult de dorit. Trebuie facut pe garantie, eu as face scandal.

Initial, mi s-a spus ca reparatia se va face pe garantie.

Oricum, daca isi vor schimba decizia, nici nu ma gandesc sa platesc pentru toata nebunia asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare !Eu urmeaza sa plec din tara cu masina ........ sper sa nu intampin probleme.Oricum sa imi aduc aminte sa iau si cartea de garantii cu mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoala problema. Eu am aproape 3k km, dar nu am avut probleme, insa nu am sarit de 140km/h. Iar benzina pe care o bag este Petrom sau OMV, 99+ si Carrera 101. In afara de faptul ca atunci cand pornesti motorul, indiferent ca sunt afara 38 de grade, porneste cu socul tras, iar in 5 sec se calmeaza la700RPM + mici fluctuatii la relantii nu am sesizat nimic. Oricum, tinete de capul lor sa rezolve problema pe garantie si te rog sa ne tii la curent cu problema. Iti doresc multa bafta in rezolovarea cat mai grabnica a situatiei in care te afli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de incurajari. O sa va tin la curent.

Fluctuatii la pornire exista si la mine, pret de 10-15 sec.

PS. Nici eu nu sar de xxxxxkm/h, dar atunci am facut doar o proba pe o portiune de 10km.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulemantul! Multumesc Vitezele postate nu sunt legale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lotta nu e socul ce ai zis tu :beerchug: si eu tot mi-am batut capu ca are ceva masina de tot face asa si pana la urma mi s-a zis ca defapt motoru se tureaza pana la 1000 si ceva ( 1200 ) de ture si dupa aia isi revine la 700 datorita faptului ca sa arda mai bine gazele cica ;) .Daca urmaresti numai vara o face asa si iarna mai putin. Socul iarna se trage altfel din cate am observat eu la 1.4 tsi 122 dar tot la fel e si la tine in sensul ca daca ii dai cheie motoru se tureaza pana la 1700 - 1800 instant si coboara la 900 de ture chiar 1000 si cand motorul este cald revine la 700 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

Am mutat discutia ref la softuri, resofturi, turbine, samd in aria potrivita, adica aici

Rog ramaneti ontopic

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Am uitat de eroarea din bord: in 2 randuri s-a aprins ledul de "motor" plus cel de "ESP" (icon-ul cu drum alunecos).

In primii 1000 km parcursi am avut doar 2-3 fluctuatii de cateva secunde la drum lung.

Apoi, intr-o zi, cand am iesit pe A2 si am calcat-o spre 140km/h a inceput tragedia! Din fericire, nu facea decat in viteza a 6-a... Aveam vreo 2800 km parcursi. La service mi s-a spus ca diagnoza a semnalat dereglari de functionare la pistoanele 2 - 4, dar din cauze externe. Mi-au golit rezervorul si m-au trimis la MOL. Am facut imediat 300 km de probe pe A1 cu 140 - 180 km/h fara nicio problema (cu benzina EVO).

Apoi a inceput sa dea in nas prin Bucuresti in toate treptele de viteza, cu aceeasi benzina, de la aceeasi pompa.

Astept fara niciun entuziasm schimbarea injectorului, caci am presentimentul ca nu se va rezolva problema.

Initial, mi s-a spus ca reparatia se va face pe garantie.

Oricum, daca isi vor schimba decizia, nici nu ma gandesc sa platesc pentru toata nebunia asta!

salut...vreau sa iti spun ca am avut si eu aceiasi problema ca si tine din prima zi cand am cumparat masina cu aceiasi martori aprinsi si cu acelasi ingatuiri si senzatie ca motorul se ineaca...am dus-o a doua zi la service si s-a descoperit o bujie ca nu e a masinii adica mai pe scurt era schimbata (3 erau de un fel si alta de alt fel facut prin china...)...au schimbat bujia respectiva si de atunci nu mai am probleme...si legat de fluctuatiile la relanti si de benzina folosita toata treaba e din soft-ul masinii...in august- septembrie trebuie sa apara upgrade-ul de soft care sa controleze pornirea la rece..deoarece daca temperatura de afara e mai mare decat temperatura motorului..acesta porneste fara soc....si cica acest upgrade ar seta ca pornirea sa fie facuta cu soc (motorul porneste accelerat pe la 1200 rot/min iar dupa ce motorul se incalzeste scade la 600-800 rot/min)...singura problema de care inca nu sunt convins e consumul....si pe aceasta cale doresc sa intreb care e consumul mediu la voi...la mine e 6,2...sanatate si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve, depinde cum o calci... La mine cand schimb in 2800,3000 rpm, consumul se duce undeva in 9,10. Iar daca schimbi conform indicatorului, este undeva la 8-8,5. Depinde de stilul de condus. Si consumul acesta este in Bucuresti, unde stii ce mizerie de trafic avem (si inca nu a inceput lumea lucrul, stai sa se intoarca toti din concedii+scoala). Extraurban, consumul este dat tot de cum te infigi in ea. De ex. in viteza a 6 a, la 100 km/h (nu mai stiu exact rpm, parca era undeva la 2200??), imi indica un consum de 5-5,5 l/100km. Insa nici la 120km/h nu iti creste mai mult, parca cu 1 litru in plus. Consumul este fara ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproape am facut 18.000 de km, si-am "sarbatorit" cu acceleratii si depasiri la un drum lung..dupa acestea, cum credeti ca mi-a multumit motorul? vechea poveste cu admisia..a plesnit iara tubul de admisie si pierde aer FSS :D . E a 3a interventie in service, maine ma duc sa-l lasa pe micut acolo. Am mai descris probleme prin posturile din luna mai, la vreo 11.500 de km. Senzatia..foarte neplacuta, canc calci tare la 2000, nu raspunde ca un turbo, nu raspunde cam deloc. Asta e problema generala la 1.2 TSI, daca te lasi la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!