Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Adrian D. imi pare rau pentru comparatia de mai devreme, ma refeream doar la sunetul motorului cu capota deschisa, doar atunci sunetul la relanti este cam enervant. Dar sa fim seriosi nu o sa conduca nimeni masina cu capota deschisa, iar in habitaclu si eu am fost uimit de cat de silentios era, chiar am facut o gluma la test drive si i-am zis vanzatorului daca trebuie sa il pornesc din nou ca nu se auzea practic deloc (cand motorul era deja pornit).

In legatura cu masina ta ... ce pot sa mai zic decat ca mi se pare de vis.

Pachetul sport interior este primul pe lista mea de optionale, tapiteria ME2 e de efect, cusaturile, textura precum si restul de dotari din pachet pentru bani putini.

Singurul lucru pe care l-as adauga pe langa optionalele tale ar fi "Oglinzile si manerele in culoarea caroseriei" de putin timp se poate pune acest optional si este foarte ieftin 40euro.

Am salvat toate pozele tale si cand si cand le mai deschis si ma mai delectez :D.

Nu cred ca s-ar supara nimeni daca ai mai face poze si le-ai pune acolo in aria Masina mea :D.

Topicul tau de acolo e deja la favorite la mine in Mozilla :).

Offtopic:

Daca s-ar fi putut pune aceasta tapiterie ME2 pe Highline cred ca mi-as fi dat si camasa de pe mine ca sa iau un Highline, iar jantele pe 16" Atlanta de pe Highline sunt iarasi preferatele mele, dar combinatia aceea de Alcantra cu stofa Dropmag de pe scaune nu imi place (e o chestie de gust stiu), in special ca raman "urme" in functie de cum stai pe partea centrala a scaunelor care este imbracata in Alcantra (ma intelegeti voi la ce ma refer)

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Florinutz, la un golf echipare comfort line te-ai uitat ?

scaunele sint la fel ca si profil ca cele de la Me2 dar e alta stofa si exista si culoare deschisa (lattemachiato)

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar o luati pe aratura, daca imi permiteti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grig, merci de intrebare, cred ca mai bine continuam discutia cu configurarea in celalalt topic, sau pe privat... altfel se vor supara moderatorii si intr-adevar au dreptate acest topic despre 1.2tsi o sa fie poluat cu alte informatii ce nu vor fi necesare celor care vor cauta date despre 1.2tsi.

Ca sa dau un raspuns foarte foarte scurt, daca tot m-ai intrebat acum am inceput sa ma uit chiar la Highline (pentru ca vreau pachetul sport interior cu tapiterie ME2) :P nu doar la Comfortline dar nu imi place partea de tapiteria centrala a scaunelor Alcantra de pe Highline.

Revenind putin ontopic la 1.2tsi, am avut ocazia sa il simt pe Octavia 2 FL dupa cum cred ca am spus anterior, care in teorie pare o masina mai mare (in practic are aceeasi greutate) si am fost foarte placut surprins de felul in care se descurca cu Octavia 2 FL asa ca eu cred ca cine si-l va alege si pentru Octavia 2 FL va fi foarte placut surprins de agilitatea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat pe skoda.ro/de/com/hu si nu am gasit date tehnice despre 1.2-ul de pe Skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, pe site-uri nu sunt datele actualizate. Configuratorul este insa actualizat din cate am vazut.

Cand am fost la Brady cu ceva timp in urma, mi-au dat parca o foaie pe care erau datele tehnice, o sa o caut.

Dar oricum sunt practic aceleasi date ca la Golf 6 cu 1.2tsi acelasi cuplu aceeasi putere viteza maxima.

Oricum vorbim si de aceeasi platforma practic, "hainele" sunt diferite.

Sper sa gasesc foaia aceea si o sa pun datele din ea pe topic la Skoda Octavia 2 FL 1.2tsi ca sa nu se supere nimeni, ca punem date de la Octavie aici.

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florinutzu, date tehnice sunt si gasim, insa m-ar interesa si pe mine codurile cutiei de viteze si turbinei.

Turbina sunt 99% ca e Mitsubishi Heavy Industries... dar doar atat :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa obtin un cod pentru turbo pe seria mea 03F145701F pret 6258RON ce este foarte curios este faptul ca nu exista "X" pentru ea (piesa la schimb) .

Un lucru interesant si pe care doresc sa il aprofundez este ca motorul este asamblat la VW integral cu piese produse "in house" de VW .Ramane sa verific veridicitatea informatiei.

Nici o piesa nu vine cu "x" pe motor.

Turbo vine cu tot cu galerie.

Cutia este 0AJ300040RX pret 11900RON ENORM DE SCUMPA (cu piesa la schimb)

Modificat de Asigurator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info.

Ma indoiesc ca s-au apucat VW sa faca ei turbine.... ar fi o supriza placuta, dar ma indoiesc.

Sunt ingrozitor de scumpe ambele, in special cutia. Horror!

Le-am gasit amandoua la 3000 euro impreuna...... in Rusia! :S

Daca inainte ma gandeam la chiptuning... m-am razgandit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand turbina la o parte .Din ce am inteles mai sus este facuta de Mitsu

Nu stiu in ce masura sunt reale preturile din Rusia.Este nebunie acolo cu piesele de masini.

Sincer sa fiu , eu abia astept sa apara un soft (la un pret rezonabil) nu la 1/2 din masina (ABT).

Parerea mea este ca turbo-ul este ultima grija.Nu este ca si cu un soft creste presiunea atat de mult.Oricum are o limita de toleranta buna.

Oricum incerc sa mai ma interesez vis-a-vis de fabricatia motorului.

Intrebare turbo-ul de pe 1.4 tsi de 122 (03C145701T) de cine este fabricat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce va intereseaza atat preturile astea... normal ca sunt scumpe. Va asteptati la altceva? Cred ca la orice marca straina preturile mai ales la anumite componente sunt foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma mira in mod special , un far cu xenon la Mitsu este cu cateva milioane mai iefin decat turbo-ul si unul de Subaru este chiar mult peste asa ca...

Preturile le-am pus ........ sa fie.Cine mi-a spus codurile a mentionat si preturile asa ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viitoare plati pentru un 1.2 tsi: 43 RON pe an impozit si 185 RON pe 6 luni RCA + euro 5 fara taxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dus lucrurile putin mai departe si am inmatriculat masina pe numele mamei mele care este si pensionara.

RCA 150RON pe 6 luni si inpozitul <43RON.

Acest aspect te poate ajuta si la CASCO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand turbina la o parte .Din ce am inteles mai sus este facuta de Mitsu

Nu stiu in ce masura sunt reale preturile din Rusia.Este nebunie acolo cu piesele de masini.

Sincer sa fiu , eu abia astept sa apara un soft (la un pret rezonabil) nu la 1/2 din masina (ABT).

Parerea mea este ca turbo-ul este ultima grija.Nu este ca si cu un soft creste presiunea atat de mult.Oricum are o limita de toleranta buna.

Oricum incerc sa mai ma interesez vis-a-vis de fabricatia motorului.

Intrebare turbo-ul de pe 1.4 tsi de 122 (03C145701T) de cine este fabricat?

Turbo-ul de pe 1.4 TSI 122 e Mitsubishi Heavy Industries, de asta am spus ca sunt aproape sigur ca si la 1.2 e la fel.

Legat de softuri... sincer eu voi apela doar la casele de prestigiu pentru tuning VAG(MTM, Abt etc.) Stiu sigur ca astia testeaza produsul inainte si se gandesc la mai multi parametrii, nu doar boost-ul turbinei cum se intampla la majoritatea tuner-ilor.

Dezavantajul e costul... foarte mare. Cel putin la MTM, pachetul M-Cantronic, costa 1199 euro, dar iti asigura o crestere de la 105 la 140 cai la motorul asta, intr-un mod absolut sigur, si cu garantie pe motor(data de garantia masinii sau de MTM daca nu e cazul). Inca nu a aparut, se testeaza inca, dar 1199 euro??.... yuck

La Abt va fi mai ieftin cred, ca e o simpla remapare, dar garantia pe motor s-a dus.. s-ar putea si ei sa dea o garantie de la ei, nu cunosc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

MTM - 1200 eur

iar un soft pentru diesel 105cp la ABT porneste de la 850 euro (ca idee de pret, tind sa cred ca e ceva mai mult pentru TSI), in conditiile in care iti ofera 130cp pentru motorul asta

Dar suntem Offtopic, aria de Tuning este alta

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum chiar n-am dat-o in off-topic, ca doar despre motor discutam :)

In alta ordine de idei, Brasov -> Tg.Mures, consum 5.2% pe CB, intr-un ritm "semi-rapid", dus dracului motorasu asta :wub:(Insa pretentios la combustibil, observ diferente mari intr-e benzine, cu Alto 101 vad ca merge cel mai frumos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@samartean poti sa te uiti la masina ta sa imi spui daca tu ai urme de ulei pe racordul de plastic al admisiei de aer in turbo (exact la inbinarea cu turbo-ul)

Exista arie de tuning , teoretic si eu sunt in off topic dar doresc sa stiu daca asa sunt toate 1.2-urile sau deschid un topic nou cu probleme.

post-10025-1272177022_thumb.jpg

Modificat de Asigurator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in dimineata asta, eu nu am ulei pe racord, insa am 3300km, tu cati ai?

Poza e destul de slaba si nu prea imi dau seama, esti sigur ca e ulei? Uleiul de motor nu are cum sa ajunga acolo, ca doar aer vine din dreapta, dinspre filtru, spre stanga in turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 4400km ....

Nu cred ca este din motor din motor ci din turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dus lucrurile putin mai departe si am inmatriculat masina pe numele mamei mele care este si pensionara.

RCA 150RON pe 6 luni si inpozitul <43RON.

Acest aspect te poate ajuta si la CASCO

Interesanta "miscare". Daca vrei sa pleci din tara sau ai orice incident cu masina si trebuie sa mergi la politie iti va trebui procura notariala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai vad conditiile in care mergi la politie (Amiabil) atat in Romania cat si in straintatate.

Procura...depinde pentru ce ...

In majoritatea cazurilor fiind ruda de gr 1 nu mai este nevoie.Este adevarat pentru Politie , Financiar ....institutiiile statului cam se cere.Oricum o procura este relativ ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 4400km ....

Nu cred ca este din motor din motor ci din turbo...

Am inteles, insa oricum nu vad cum ar ajunge uleiul din turbo in dreapta, din moment ce aer-ul vine din sens opus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asigurator - ai aflat ce e cu uleiul ala pe racordul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!