Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Mai baieti, tot citesc posturile voastre si as raspunde la multe afirmatii... dar chiar nu am timp.

M-am lovit si eu de problema banilor... in achizitionarea unei masini, chiar mi se aprobase creditul, eram asteptat cu avansul pentru O2 1.4 tsi, era vreo 15600 euro. Dar am renuntat in ultimul moment pentru ca rata era imensa pe multi ani. Asa ca am gasit actuala masina, sh, cu banii cash, mult mai putini, dar stiind absolut tot istoricul si intretinerea ei. Dar mi-am luat ce vroiam: adica motor turbo benzina.

Asa ca exemplul seamana putin.... de ce sa iti iei golf 6 1.4 mpi, care de abia se taraste, si nu mai bine un polo. Modelul nou arata super, poate chiar mai bine ca golful daca nu privim dpdv al claselor din care fac parte, cu motor diesel sau tsi?

Si ramai in tot in sfera confortului vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-adevar Florinutzu toate suna bine, mai ramane fiabilitatea.

Am stat si am meditat indelung asupra motorului astuia, sper ca si inginerii VW au facut asta :rolleyes:

- pe viitor s-ar putea sa fie cea mai populara gama de benzinare(variantele de 105 si 85 cai)

- distributia e pe lant

- turbo-ul e simplu, nu VGT

- practic e un 1.4 TSI mai mic, acelasi know-how

Sper sa am dreptate si VW sa nu fi facut rabat de la calitate

Per total oricum ai calculat bine si ai mizat pe ceva sigur, cu 1.4 MPI nu dai gres, te va duce motorul asta multi km.

Eu sunt un IT-ist obsedat de tehnologie, deh... daca nu optam pentru motorasul asta mi-o regretam.

Nu are rost sa comparam TSI cu TDI pentru ca o dam pe benzina vs diesel, un subiect vesnic disputat; dar cred ca unul din dezavantajele mari ale benzinarelor, cuplul, incepe sa dispara, cel putin la VW din cauza la turbo. Oricat am incercat sa ma conving sa cumpar diesel, n-am reusit... ce sa mai, mi-am vandut sufletul diavolului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, tot citesc posturile voastre si as raspunde la multe afirmatii... dar chiar nu am timp.

M-am lovit si eu de problema banilor... in achizitionarea unei masini, chiar mi se aprobase creditul, eram asteptat cu avansul pentru O2 1.4 tsi, era vreo 15600 euro. Dar am renuntat in ultimul moment pentru ca rata era imensa pe multi ani. Asa ca am gasit actuala masina, sh, cu banii cash, mult mai putini, dar stiind absolut tot istoricul si intretinerea ei. Dar mi-am luat ce vroiam: adica motor turbo benzina.

Asa ca exemplul seamana putin.... de ce sa iti iei golf 6 1.4 mpi, care de abia se taraste, si nu mai bine un polo. Modelul nou arata super, poate chiar mai bine ca golful daca nu privim dpdv al claselor din care fac parte, cu motor diesel sau tsi?

Si ramai in tot in sfera confortului vw.

... ok ai raspunde, dar nu ai timp ... funny :rolleyes:

In legatura cu propunerea ta de masina sh in cazul meu nici nu poate fi luata in consideratie, nu vreau sh sub nici o forma, mai bine pastrez solnitza decat sh.

In ceea ce priveste noul polo da e chiar placut :), pot sa spun ca am luat in consideratie si aceasta varianta insa spatiul din golf m-a facut sa trec rapid peste acest model si cu atat mai mult cu cat as avea nevoie de un portbagaj ceva mai mare decat la polo, cel de la golf ar fi ideal.

Oricum discutia continua offtopic.

Revenind la subiect merita 1700euro in plus pentru 1.2tsi ?

Adica aproximativ 100 milioane lei vechi luand in calcul si dobanda aproximativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am mutat discutia in topicul de configurare Golf6.

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1700 euro.. este o suma mare avand in vedere suma pe care o sa o achiti ca avans pentru masina. Eu unul nu as lua motorul 1.4 80cp. Acum depinde de fiecare.. as face orice sa iau pe golf minim 90 cp.. daca nu minim 100. Este totusi o masina grea care cu 4 persoane si bagaje devine si mai grea.. e pacat totusi sa ai un golf 6 si sa nu ai si un motor de nivelul lui. Zic eu, era 1.4 mpi 80 cp a apus deja. Acum daca poti scoate acei 1700 euro.. eu zic sa iei acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti totusi sa ramanem ON-TOPIC , deja am ajuns la versus-uri si configurare& achizitie

Strict 1.2 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu ... off-topic. Da merita 1700 euro 1.2 tsi, n-are rost sa mai spunem de ce... pentru ca s-a tot spus, D-nu Florinutzu. Iti iei masina pentru mai multi ani frateeee, mai lasa-ne cu mpi-ul ala. Acest motor este nou, da, si ce? Este vw!!! Pe langa banii aia care o sa-i bagi in rate , cu cat o sa mai iti creasca rata???? Pentru ca... pe langa placerea confortului, trebuie sa ai si placerea sofatului!!!

Ca de nu o sa te ia si o solenza din aia care ai tu si o sa te lupti si cu daciile 1310. Nici chiar asa...

concluzia mea cel putin o stii: ia turbo. Eu si altii incercam sa te sfatuim, tu fa cum crezi, dar nu ne mai stresa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laur_vd nu ne streseaza nimeni, omul si-a luat 1.4 MPI cu gandul ca e un motor fiabil, ieftin si care poate misca un Golf 6, care e mai usor decat ultimele 2 generatii.

As fi optat lejer pentru motorul asta de "era" veche daca in tara asta de ***** am avea autostrazi si nu ar trebui sa depasim incontinuu carute si TIR-uri supraincarcate care urca cu 40kmh o panta. Daca la 1.4 MPI iti trebuie 300-400m ca sa depasesti in urcare, la 1.2 TSI poate ai nevoie doar de 200.

175Nm de la 1550rpm eu zic ca e o performanta, mai ales ca e sustinut pana sus de tot in turatii, mai sus as zice decat orice diesel. Sunt convins ca la absolut orice test de acceleratie acest motor trage maibine decat 1.6 TDI 105 cp - din cauza ca diesel-ul are trepte de viteza mai lungi ca sa compenseze plaja mai mica de turatii(sa nu mai zic ca are doar 5 trepte), in timp ce TSI-ul isi permite trepte mai scurte, fapt ce compenseaza cuplul ceva mai mic(adaug ca vine cu 6 trepte, inca un plus).

Sunt curios de niste teste 80-120kmh la ambele motoare sa vad ce diferente sunt.

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... frateeee, mai lasa-ne cu mpi-ul ala. ...

... Ca de nu o sa te ia si o solenza din aia care ai tu si o sa te lupti si cu daciile 1310. Nici chiar asa...

... dar nu ne mai stresa. :somnmare:

Aduc spre atentie unui moderator mesajul de mai sus, si mai ales continutul lui, poate chiar dudu poate arunca o privire, am vazut ca ai postat mai devreme.

Ultima data cand am verificat definitia FORUMULUI, principala lui atributie este de a te informa, de a intreba decent si bineinteles de a primi un raspuns decent, asadar nu e vorba de a stresa pe nimeni, daca cineva se simte stresat precum userul laur_vd persoane ca el pot mai bine sa nu raspunda, pentru ca argumentele aduse si mai ales apelativele sunt de prost gust: "lasa-ne cu mpi", "frateeee" , "o sa ma lupt cu daciile 1310".

In principiu de 9ani de sofat, am avut cateva ocazii in care am evitat accidente teribile tocmai pentru ca in anumite momente am circulat cu viteza redusa. Dorinta mea este sa ajung din punctul A in punctul B cu un confort sporit si de aceea aleg marca VW Golf 6, nu am de gand sa fac curse, nu fac sprinturi si din partea mea toate daciile 1310 si alte solenze pot sa treaca linistite inaintea mea, nu mi se urca la cap cand vad ca sunt depasit de o masina de genul acesta, pentru mine a conduce nu inseamna a fi intr-o permanenta competitie.

Concluzia mea pe care am scris-o si intr-un alt topic, este ca nu mai punem pret pe viata noastra si mai ales celor dragi noua.

Am postat anterior un accident la 140km/h in afara localitatii pe E85 cand practic nu a fost vina soferului insa a avut viteza prea mare ca sa mai poata evita, ... rezultatul a fost sotia decedata si copilul nou nascut a ramas astfel orfan de mama.

Ce il costa sa mearga cu 30km/h mai putin ? Poate ar fi trait si sotia lui astazi. L-am vazut de curand, deja nu mai e un om normal.

Eu sunt unul dintre cei care merge cu adevarat cu 70 la ora pe DN1 (cred ca sunt unul dintre putinii) in localitati si in afara cu 110 maxim 120.

Si chiar si la 70 la ora intr-o localitate mi-a sarit in fata un copil alergand dupa o minge, cred ca daca aveam 80 sau putin peste nu il mai puteam evita.

Pentru mine viata mea, a familiei mele si a celorlalti participanti la trafic, chiar are prioritate.

Indiferent ce marca sau ce model este autoturismul, tot o gramada de fiare ramane, si atunci cand ma urc in masina nu consider ca ma urc intr-o masina valente sportive. Cine vrea curse si adrenalina le recomand cursele legale si pistele speciale pentru asa ceva. Drumul public nu este un circuit de raliu.

Am o avut ocazia sa conduc in vestul europei putin timp si am fost extraordinar de uimit de disciplina din trafic, de respectul soferilor, cum merg la 130 la ora toti in masa pe autostrazi prin Franta, cum in Germania toti se dau la o parte de pe prima banda in dreptul benzilor de accelerare ca sa le faca loc si celorlalti care tocmai intra pe autostrada. Peste tot sunt uscaturi sunt ferm convins, in Franta cei mai periculosi mi s-au parut motociclistii... dar ca nivel de condus suntem cred cei mai indisciplinati soferi din europa si cu atat mai mult avem pe mana masini cu 150-200cp sau poate si mai mult.

De curand am vazut declaratia unui pilot de raliu elvetian parca, care a condus pe drumurile publice din Ro si a ramas socat de ceea ce a vazut si a spus ca peste 90% din soferii din romania sunt indisciplinati si devin un pericol astfel pentru viata lor si mai ales a celorlalti participanti la trafic.

Consider ca sofatul trebuie sa fie o placere si nu o posibila sursa de necazuri de traume pe viata de nopti nedormite sau poate de ani grei de puscarie. Cu ce ma ajuta ca voi ajunge la destinatie cu 10-15 minute mai devreme ? Aceste minute le pot petrece bucurandu-ma de confortul masinii.

Banii nu cresc in copaci, se muncesc din greu de aceea mi-am pus problema ca 1700euro inseamna mult.

Cat de multe s-ar schimba daca am avea putin bun simt si respect si fata de unul care are un motor mai putin puternic, fara sa ne mai dam noi mari aratandu-i cine e mai tare din parcare, si mai ales daca am incepe sa pretuim viata.

Laur_vd nu ne streseaza nimeni, omul si-a luat 1.4 MPI cu gandul ca e un motor fiabil, ieftin si care poate misca un Golf 6, care e mai usor decat ultimele 2 generatii.

As fi optat lejer pentru motorul asta de "era" veche daca in tara asta de ***** am avea autostrazi si nu ar trebui sa depasim incontinuu carute si TIR-uri supraincarcate care urca cu 40kmh o panta. Daca la 1.4 MPI iti trebuie 300-400m ca sa depasesti in urcare, la 1.2 TSI poate ai nevoie doar de 200.

175Nm de la 1550rpm eu zic ca e o performanta, mai ales ca e sustinut pana sus de tot in turatii, mai sus as zice decat orice diesel.

nu am dat inca comanda, pentru ca oscilez din cauza banilor, am toata configuratia facuta Trendline cu lista de optionale clar definita dar nu ma pot decide 100% la motor inca, de aceea caut argumente decente si nu pareri ostile aruncate la repezeala ... (ca deh nu toti au cunoscuti cu octavie turbo cu istoric complet pe care o poti lua sh)

Sunt interesat de acest 1.2tsi dar din pacate nu pot afla prea multe despre el in afara de un test drive si cifrele de pe hartie pentru ca e oarecum devreme.

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D respect postul de mai sus,insa colegul cu stresul a cam zis in gluma...cu tot cu smiley cu mainile sus.

ONTOPIC:am mers cu octavia cu 1.2tsi si m-a impresionat...iti da impresia de forta de la 1800 rpm pe o plaja larga si sincer te bufneste rasul cand sti ca e 1.2 sub capota.ma intreb cum o fi pe polo,funny rau.per total e un motor excelent pt cineva care ar fi luat un benzinar de 1.6,e chiar peste.economie si dinamism deopotriva.

faza cu caii e relativa.si cu dacia(no offence) poti merge cu 70 pe dn si 130 pe autojegstrada,si cu a8.ideea e de confort la rulare,sa nu ai nevoie de cai si sa nu ai de unde,mai bine sa fie si sa fi cumpatat.eu am un GT,si nu sunt pilot de incercare in oras.ba chiar ma gasesti zilnic pe dn1 cu 70 pe tempomat.ideea e sa fi tu insuti,sa te simti bine impreuna cu familia ta,sa ai confort,restul e cancan...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florinutzu : iti spun frate dupa 2luni o sa ti se para si 1.2-ul ca este 1.4MPI pe langa masinile din Romania.In ritmul asta ajungi sa iti iei GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus 1.4 pe golf 4 si nu a fost o mare tregedie , ba chiar am ramas impresionat . destu de bun motorul.intradevar la drum lung am fost 5 persoane si bagaje cat cuprinde .... se simtea ca trage mai greu dar la drum lung nu este cine stie ce tragedie.plecarile de la semafor era un pic mai greoaie cu masina plina dar nu e un inconvenient prea mare.nu stiu dar numai la noi am vazut goana asta dupa cai ......sunt si in vest o groaza de masini cu motoare mici gen 1.2 sau 1.4 si nu se mai plange nimeni.legat de depasiri ......decat sa le fac la mustata prefer sa astept pana nu vine nimic din fata si o fac atunci.ma grabeste cineva?

din punctul meu de vedere 1700 de euro sunt ceva bani....aroape 20 % din pretul total al masini .......poate iei 1.4 iar cu restul de banuti faci o excursie cu familia in vest;)

Singurul inconvenient il vad la consum.....in aglomeratie foarte mare este destul de ridicat dar in Bucuresti nimic nu ma mai mira , unde si un diesel ajunge la 8-9%

toate cele bune si sper sa faci alegerea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca motorul de 1.4 de 80 cp e f mic pt masina de 1.2 tone. La 1.2 tsi, altfel sta treaba.. diferenta de 25 cai e destul de mare. Cel mai mult conteaza la reprize 1.4 80-120 - 22 sec, pe cand 1.2 tsi 80-120 - 13 sec, deci o diferenta f mare la reprize..La noi in ro se sta in coloana si cand vrei sa depasesti te rogi de ea ca sa reusesti depasirea. Spun din experienta pt ca am condus masina.. Intr-adevar, dif de 1700 euro pare mare, dar mai poti obtine un discount ceva.. iar masina nu o iei pt 1 luna, ci pt cativa ani.. deci... 1.2 tsi e alegerea perfecta pt 14700 euro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata niste argumente (cifre) foarte importante, dupa parerea mea :

Multumesc Sorin

80 - 120 km/h - 1.4mpi - 22sec

80 - 120 km/h - 1.2tsi - 13sec

Stiu ca suna putin a versus dar as vrea sa stiu unde as putea gasi mai multe date in acest sens, sau ca sa fim ONTOPIC in special pentru 1.2tsi (sau poate chiar si pentru alte motoare de genul 1.6tdi 90cp).

Am cautat pentru 1.2tsi dar nu gasesc, de acolo de unde ai aceasta cifra pentru 1.2tsi Sorin mai ai si altele ? in afara de cele clasice in cat timp ajunge la 100km/h sau viteza maxima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin poti sa spui de unde ai cifrele astea? In ce treapta sunt facute, a V-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Asigurator! De pe acelasi site am luat datele.. vw.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce cod are turbocompresorul de 1.2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata niste argumente (cifre) foarte importante, dupa parerea mea :

Multumesc Sorin

80 - 120 km/h - 1.4mpi - 22sec

80 - 120 km/h - 1.2tsi - 13sec

poti sa iti spun ca aceste argumente sunt in treapta a5a, in nici un caz nu ii ia 22 sec MPI-ului sa prinda 120, chiar am mers cu el si l-am testat cu un prieten.

la 80 poti sa folosesti treapta a3a si urci pana la 130 ( cam 125), asta daca ai nevoie cu adevarat, in cazul unei depasiri pe o singura banda si distanta e foarte mica, sincer eu folosesc masina pana la extrem in trepte atunci cand am nevoie, nu intru niciodata in depasire la 90 cu treapta a5a, folosesc treapta a4a sa fiu impacat ca voi intra in coloana.

Mi-a placut ceea ce a zis Florinutzu.

acum ca un mic argument, pe MPI poti monta si GPL cu un pret rezonabil ( cel cu care am mers avea aceasta modificare ) si pot sa spun ca mergea chiar foarte bine ( si eu mi-am montat pe MPI-ul meu de 1.4 GPL si merita :) ). Prietenul meu mereu se plange de golfu lui, ca mai bine isi lua tdi, sau tsi ca n-ar o baza in asta de 80 cai, chiar daca el merge numai cu 110 sau chiar 100km/h dar intr-o depasire ce faci? cruce si apesi pe acceleratie? poti sa fi cat de linistit cand intri intr-o depasire si vine din sens opus unul care nu l-ai vazut si te rogi de masina sa accelereze..eu zic ca toti iti vor pomeni motorul ales.

Cred ca poti sa arunci o privire si la jetta 1.6 mpi, e o masina foarte buna si cred ca poti sa faci o mica comparatie ( oricum la cate ai zis mai sus, banuiesc ca ai analizat foarte bine fiecare oferta ). Eu am o neliste cu masinile, intotdeauna parca as vrea alta, am studiat mereu ofertele intre SEAT / VW / skoda si pot spune ca; nu are rost sa iti cumperi VW cand skoda si seat folosesc aceleasi motoare acum 2 zile am fost la reprezentanta VW si skoda sa mai arunc un ochi, era curios de octavia 3 ( ma interesa scaunul mai mult ) si spre dezamagirea mea am constat ca masinile facute acum, parca le lipseste ceva, ori m-a innebunit calitatea ( ignoratia ca am un renault symbol a fost prima masina pe care am luat-o cu ochii inchisi :wub: ) , calitatea materialelor parca nu mai e aceeasi nici la skoda, vw ( la seat inca nu am fost ).

Chiar sunt foarte curios, de ce iti ei un Golf 6 cu prima motorizare si cu prima echipare TL?

Bani asa cum ai zis, nu cresc pe undeva, dar peste 2-3-10 luni o sa te gandesti, oare de ce nu am dat un 40 E in plus pentru o anumita motorizare? Eu am facut la fel, plin de entuziasm ( aveam 21 ani ) m-am dat jos din dacia 1310 an `93 si m-am urcat in renault , am ramas marcat, nu imi puteam imagina o masina cu geamuri elect, bordul cu toate becurile functionale sa nu mai zis de clima automata..dar ca orice minune, ea se uita si dupa cateva luni deja imi parea rau ca nu mi-am luat macar 1.4 16V ( 98hp ) si tot asa.

Am vazut ca ai comparat polo cu golfu, iar polo a picat din cauza spatiului, cel din porpagaj, dar avand in vedere ca poti rabata una din banchete va fi o masina foarte utila, eu am carat cu lupo un frigder la 190 si ambalat..chiar ma uitam cu o zi inainte sa cumpar acel produs..cu ce il voi cara..dar uite utilitatea masinii.

Ca sfat pentru ca esti nehotarat, iti spun sa nu iti cumperi momentan masina, iti va parea rau peste ceva timp.

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni , ce lagatura are toata discutia asta cu topicul.

Nu vreau sa par nesimtit , dar ne departam.In viitor daca cineva o sa doreasca sa stie ceva de acest motor si se va tot lovi de astfel de discutii , care privesc : configurarea , versus , etc... nu se va mai obosii sa citeasca si ne vom tot trezii cu intrebari ale caror raspunsuri se afla ascunse pe aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce cod are turbocompresorul de 1.2?

Asigurator caut si eu ca nebunul mai multe date despre turbina si cutia de viteze. Daca gasesti sa ma anunti si pe mine te rog.

Certitudini:

- 1.2 TSI depaseste 1.6 TDI 105cp si la elasticitate 13s vs 14,5s intre 80-120kmh

- motorul e produs la fabrica Skoda din Mlada Boleslav

- are 8 valve! .... Da, sunt sigur; desi unele informatii de pe net spun altceva

- distributie pe lant

- poti sa scoti un consum ridicol de mic. Azi am scos 7l/100km mediu pe o ora in Brasov intr-o aglomeratie de ora 8 dimineata, unde mai mult stai decat rulezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acesta nu este un Versus!!

Urmatoarele posturi pe langa vor fi sanctionate

Mersi!

Confirm, din ce am gasit si eu, motorul 1.2TSI are 8V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine voi afla codul pentru turbo + cv .Astazi este prea tarziu ... pentru mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta multi dintre voi au vazut deja prezentarea comerciala, in mare parte 3D, a acestui motor 1.2 tsi, e mai mult de fun dar pare bine facuta dupa parerea mea si contine si ceva detalii tehnice:

De asemena acelasi motor de 1.2 tsi pe Polo mi-a placut tare mult cum se "misca" si mai ales cum se aude cand este turat.

1.2 TSI pe POLO

Imi pare rau pentru offtopic-urile pe care le-am generat mai devreme dar incerc sa adun cat mai multe informatii ca sa pot face alegerea cea mai buna.

Multumesc pentru informatii ReiMNs, ca sa nu poluam topicul o sa continui discutia cu tine pe privat.

Mi-ai ridicat niste intrebari foarte interesante si chiar m-ai pus pe ganduri.

La un calcul rapid ca sa pun pe Golf 6 1.2 tsi in loc de 1.4 mpi, rata ar fi cu aprox 35 euro mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o parere subiectiva, a primului posesor de 1.2 TSI de pe forum:

- motorizare foarte economica; nu doar consum, dar si CASCO, RCA, rovignieta, impozit, intretinere.

- putere destula, pentru unele gusturi; nu vorbim de masini sport. Am facut weekendul trecut un drum de vreo 1200 km si crede-ma ca s-a comportant excelent la drum; nici vorba de stat dupa tiruri si nici macar alte masini.

- zgomot: la relanti motorul NU se aude deloc in habitaclu si foarte incet afara. Am avut multi pasageri care mi-au zis sa pornesc motorul, cand el era evident pornit.La turatii se aude chiar placut (zgmot de turbo). Comparatia anterior facuta mi se pare nefondata si as spune chiar rautacioasa. Ce am mai zice de zgomotul unui diesel.

- 1.2TSI vs 1.6MPI e clar => 1.2 TSI. La 1.4MPI mai este pretul, aici e subiectiv.

Modificat de Adrian D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!