Jump to content

Tunning Passat CC


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Exemplul dat de Nighty e egal cu 0. Asa si ce daca sunt multi cu xenon aftermarket neomologat? Stim cum se ia RAR-ul la noi.

 

Improvizatii romanesti care raman nesanctionate de autoritati. Asta nu le face bune de ceva.

 

Orbesc pe ceilalti soferi si nu va doresc sa va orbeasca chiar un coleg de-al vostru cu xenon AM fix inainte de o trecere de pietoni cu pietonul pe ea.

Sper sa nu apara povesti cu "ale mele nu deranjeaza, eu le reglez" si alte justificari care nu isi au rostul.

Reglarea manuala dupa fiecare pornire a motorului? :))

Nu am zis ca sunt bune sau ca face bine.

Amele erau reglate normal si bateau foarte bine.

 

Pai ce sa mai zici de cei cu masini de anglia care nu-si au farurile reglate? De cate ori mi s-a intamplat sa cred ca are faza lunga si mai dadeam cate-un flash...si apoi cand imi arata ca e pe faza scurta, imi facea radiografie...

Zic doar ca omu isi pune ce vrea cat inca au atatea masini asa ceva montat pe ele.

 

Eu daca n-am xenon din fabrica, inseamna ca gata..tre sa nu mai pun? Pun frate..schimb ce trebuie schimbat cat sa fie ok si sa bata bine si sanatate.. N-am sa-mi gauresc masina sa bag spalator faruri sau eu stiu ce...sa dau mii de euro pentru o lumina alba :)

Am si eu o curiozitate..poate e vre-un mecanic sau cunoscator pe aici care sa stie cu exactitate.

 

Care e diferenta dintre motorul 2.0 TDI de la CC ( an sub 2012) cu 140 CP si cel cu 170 CP? Ce componente importante difera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti iei becuri albe, nu pui csenon - daca nu vrei sa dai "mii de euro".

e pacat ca au facut bine instalatia electrica, daca se prajea toata cablaraia intr-o masina de la csenoane, poate nu isi mai puneau toti.

sunt prea multe diferente incat sa il transformi pe cel de 140 in cel de 170; poti face soft si ajungi la 170cp, dar sa schimbi toate componentele care difera e prea complicat.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de bun e acel soft. Avantaje ca avantaje...A mai facut cineva re-softare pe passat cc 140 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut eu retrofitul la cc'ul meu si aici ma refer la tot mai putin spalatoarele de faruri. credeti`ma ca este diferenta de la cer la pamant.

 

Pana nu ai condus masina cu xenon adaptiv nu ai cum sa zici ca nu merita sa dai banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evacuarea de la un Passat CC R36 ar merge pusa pe un 2.0 TDI?

$_57.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si de la un 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut eu retrofitul la cc'ul meu si aici ma refer la tot mai putin spalatoarele de faruri. credeti`ma ca este diferenta de la cer la pamant.

 

Pana nu ai condus masina cu xenon adaptiv nu ai cum sa zici ca nu merita sa dai banii.

 

...normal, nu se compara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evacuarea de la un Passat CC R36 ar merge pusa pe un 2.0 TDI?

$_57.JPG

 

Ce poza ai pus tu e de la 4motion , R36 are cate 2 bucati pe parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Passat-u b6 R36 are o singura evacuare pe fiecare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Evacuarea de la un Passat CC R36 ar merge pusa pe un 2.0 TDI?

$_57.JPG

 

Ce poza ai pus tu e de la 4motion , R36 are cate 2 bucati pe parte

 

nu stiu de unde ai scos tu asta ... la o scurta cautare pe mobile.de am vazut ca mai toate passat cc r36 sunt 4motion dar niciuna nu are evacuare originala cu tevi duble pe fiecare parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Da unde ati vazut voi 2 evacuari pe fiecare parte? E evacuare de V6 3.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am zis clar ce fel de evacuare e... De 3.6, nu stiu de ce va impacientati asa.. Ca are 2 sau 10 iesiri e tot o frectie :))

Finalele ti le pui cum doresti..

 

Sa revenim la intrebare...odata ce mi-ati raspuns ca merge, cu ce m-ar ajuta fata de cea actuala? Ceva cai ++ si un sunet mai sportiv?

 

Revenind la o intrebare de acum cateva zile...si-a facut cineva resoftare la motorul de 140 CP diesel? ( passat cc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai era un baiat pe aici care si-a pus pe 1.9 TDi softul de 2.0 TDi si, la sugestiile noastre si pentru ca mersese o data, avea de gand sa puna softul de 3.2 FSi ca sa aiba 250cp.

uite, evacuarea - daca e facuta bine - ajuta motorul sa respire mai bine, NU iti da cai putere, cum de altfel nici "filtre de aer sport" nu o vor face.

fa-ti ceva custom daca vrei sa fie ok, dupa care vii cu un soft care sa profite de un traseu mai liber / larg si da, o sa "iti dea cai putere"..

sunt multi pe forum care au resoftat motorul asta, poate nu doar pe CC - dar conteaza pe ce masina e pus!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala ar fi ca 2.0TDI cuplat cu orice evacuare nu se aude foarte sportiv. Plus de putere se poate daca faci DPF delete si soft, practic stage2.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, este nu ar fi chiar aceeasi "frectie" daca esapamentul are una, sau mai multe iesiri pe fiecare parte. Trebuie gasita si fusta care are spatiile pentru tobe mai late, fata de cele care sunt cu doar o iesire, si pentru a evita taieturile/latirile in fusta, care de multe ori ies strambe. Mie de exemplu, nu-mi plac cele care au doar o singura gaura pe fiecare parte... pentru ca arata ca o roaba (e doar o parere, pt care as alege sa am cate doua tobe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala ar fi ca 2.0TDI cuplat cu orice evacuare nu se aude foarte sportiv. Plus de putere se poate daca faci DPF delete si soft, practic stage2.

Eu is total pe langa cu modificarile de genu..insa chiar ma tenteaza.. Am sa ma mai uit si pe alte topic-uri in sensul asta.

Acel "DPF delete", la ce te referi mai exact? e o chestie de soft sau? In cazul in care vreau sa o vand sa zicem si sa aiba DPF, se poate reveni?

 

Ms mult pt sfaturi si celorlalti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da unde ati vazut voi 2 evacuari pe fiecare parte? E evacuare de V6 3.6.

 

la w8.... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Intrebarea era unde au vazut in poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca CC R36 are cate doua pe fiecare parte, da se pare ca sunt custom - toate cc r36 care le-am vazut eu avea custom exhaust cu cate 2 tevi si asa e OEM sunt cu 1 singura la fel ca la 4Motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate _Alex... Ori probabil este si cu cate 2 iesiri atunci cand o configurezi tu din fabrica. 

Cum e la cc-ul normal, cu cate 2 tevi ...asa ar putea sa fie cu iesire dubla si cu 2 tevi pe fiecare parte..


Frumos..dar oare cat ar ajunge ambele + transport :D

Te cam sparge la bani transportul...

Gasisem DRL de-alea la pret bun de prin hong kong dar era numa 90 euro transportu si 20 euro piesa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Standard are cate o iesire pe fiecare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat costa, dar tare curios am devenit, si le voi da un email dupa ce termin cu examenele :) Poate vom face o comanda de grup daca nu vor fi asa scumpe, impartind suma transportului...

 

Ma uitam la clipul piesei: Kiesza - Hideaway , si am observat superbul CLS parcat la inceputul clipului, cu : "diffuser"-ul din linkul de mai sus cu ornamentul acela gri intre tobe. Arata bestial!! :D

Modificat de eniss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios de preturi, o sa arate mai sportiv si mai frumos de sunat o sa sune cam la fel si puterea o sa cam tot la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-as baga la o comanda.

Si sunt si DRL led-uri...stai sa dau linku aici..

 
Nu vad diferenta intre cele la 140euro din europa si astea din hong kong.. 
Dupa cum am zis pretul tarnsportului e mare.
 
PS: M-as baga si eu la o comanda pt evacuare si ornament daca n-ar fi foarte scump.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!