Jump to content

VW Tiguan 2.0 TDI/140cp vs. Dacia Duster 1.5 dCI/110cp


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Esti sigur ca in Germania punctul forte este doar pusculita?

Ce alt avantaj are Duster peste Tiguan, in afara de pret?

Poti sa jignesti oare toate familiile din Germania care au optat pentru Duster ?...pe mine in nici un caz?!

Incep sa cred ca ori tu, ori eu si colegul de mai sus... cineva dintre noi are probleme serioase de intelegere. Omul iti atrage atentia (ca si mine de altfel) ca la o comparatie alegi niveluri de echipare similare si tu-i raspunzi ca "foaie verde loboda, curge apa-n lift", vorba lu' Badea...

Acea emisiune de la DW tv atrage atentia ca Duster incepe sa "manance" din concurenta asta insemnand ca acei clienti isi

puteau permite chiar un Tiguan sau alt Suv.

Nu are nici o legatura cu clientii care au achizitionat un Duster constransi de buget,primul lor Suv, ca vin de pe Dacia berlina etc

Asta e o gogomanie. Existau si inainte oameni care-si doreau un SUV de clasa mica dar erau la limita cu banii. Pentru acei oameni (care altfel probabil faceau un efort financiar si mai puneau 6-7.000€), Duster-ul este o varianta buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca nu a existat , nu exista si probabil ca nici nu va exista comparatie intre duster si tiguan, ok iti iei un duster daca esti vreun mic fermier in Romania si vrei sa spui ca ai suv si il folosesti doar in camp ca tractorul, in rest nu vad un motiv bun pt care sa achizitionezi o masina la care optiunile sunt aer conditionat, bandouri in culoarea masinii, care probabil ca va afla ce inseamna climatronic peste inca 10 ani, nu mai vorbim de navigatie, senzori de parcare si altele (asta este doar parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O noutate absoluta in gama Dacia este sistemul de navigatie si multimedia "MEDIA NAV" disponibil in optiune la un pret imbatabil 300Euro (TVA inclus). Sistemul cuprinde radio, USB si priza jack, Bluetooth® si sistem de navigatie integrat cu touch screen 7'' (18 cm). Tehnologia Bluetooth® permite utilizarea telefonului handsfree, sincronizarea contactelor si a istoricului apelurilor, precum si ascultarea fisierelor muzicale de pe suporturi portabile. Prizele USB si jack permit conectarea unui Ipod sau a unui smartphone.

Ce este mai sus am copy-paste dintr-o oferta Dacia primita acum prin email. Poate urmeaza si climatronic care sincer nu vad de ce este asa de nemaipomenit fata de AC simplu. Chiar si bizona asta mare branza. La AC parca nu pot inchide grilele de ventilatie intr-o parte? . In SUA nici nu vezi asa ceva. Este vara, dai aerul conditionat tare, este iarna, dai caldura tare. La ce ma ajuta ca sa vad ca sunt 28 grade sau 19 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un senzor in masina care iti regleaza temperatura ambientala la o limita decenta fata de A/C unde totul este la noroc si te mai loveste si cate o sinuzita in toiul verii. Macar un amarat de climatic puteau sa puna pe Duster, vrem nu vrem..tehnologia avanseaza si daca mie imi plac optionalele, de ce sa nu ma rasfat?

De ce sa ma uit la Led Tv cand pot sa ma uit la vechiul Sirius alb/negru pe lampi? cam asa suna asta cu A/C vs Clima.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriano pacat ca nu e ca pe Facebook ca iti dadeam un mare like .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O noutate absoluta in gama Dacia este sistemul de navigatie si multimedia "MEDIA NAV" disponibil in optiune la un pret imbatabil 300Euro (TVA inclus). Sistemul cuprinde radio, USB si priza jack, Bluetooth® si sistem de navigatie integrat cu touch screen 7'' (18 cm). Tehnologia Bluetooth® permite utilizarea telefonului handsfree, sincronizarea contactelor si a istoricului apelurilor, precum si ascultarea fisierelor muzicale de pe suporturi portabile. Prizele USB si jack permit conectarea unui Ipod sau a unui smartphone.

Asta e pt Lodgy, nu pt Duster (cel putin momentan)

Poate urmeaza si climatronic care sincer nu vad de ce este asa de nemaipomenit fata de AC simplu. Chiar si bizona asta mare branza. La AC parca nu pot inchide grilele de ventilatie intr-o parte? . In SUA nici nu vezi asa ceva. Este vara, dai aerul conditionat tare, este iarna, dai caldura tare. La ce ma ajuta ca sa vad ca sunt 28 grade sau 19 ?

Hai sa-ti explic (din punctul meu de vedere, bineinteles) de ce e climatronic "nemaipomenit fata de AC simplu".

1. Cumpar masina

2. Ma sui in ea

3. Pun climatronic pe 21.5 si apas pe AUTO.

4. The end. Nu mai ating clima. Ever. Poate doar ocazionalul "dezaburire rapida parbriz" iarna, cand e geamul inghetat.

Nu-l dau pe maxim cand e cald sa-mi sufle in fata, nu il mut ba la picioare, ba pe parbriz, ba etc, nu-l dau mai cald, nu-l dau mai rece, nu nimic. Pur si simplu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma incanta climatronicul. Tot timpul schimbam temperatura si niciodata nu era bine. Cand am frigul intrat in oase, macar 1 ora vreau caldura la maxim sa miroase a ars. Daca sunt agitat, transpir si la 20 grade. Am fost saptamana asta Timisoara-Sinaia si inapoi cu o masina cu bizona climatronic si BC. Inventii inutile, mai ales BC. M-am jucat cu consumul instantaneu, range, consum mediu ( 5,2 L/100 Km TDCI-Ford c-max, 115 CP). La ce mi-a folosit? Sa te distraga de la drum. Unii poate vor o masina care este doar o masina si poate vor sa stie pentru ce sunt toate butoanele din bord. De ex. eu nu vreau turometru la o cutie automata. In schimb vreau un voltmetru. Dacia din 1970 avea. Sa nu uit, aveam si comenzi pe volan-alta prostie-nu le-am folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alt avantaj are Duster peste Tiguan, in afara de pret?

Hai sa ma pun in pielea unui client german ce vine de pe o marca germana.

1.motorizarea este in favoarea Tiguanului ;ecart mare.Posibil sa conteze pentru cei ce vin de pe motorizari 120 cp +

2.Interior &confort in favoarea Tiguanului;ecart mare.

3.tinuta de drum in curbe etc aici este un ecrat mai redus intre Tiguan si Duster.Masina nu va fi folosita pe drumuri virajate.

4.Optionalele care fac diferenta:

Navi- am avut probleme in garantie cu vechea masina Vag si am platit din buzunar?Trebuie din nou sa platesc updateul ?

Pot monta dupa cumparare?Am am alte optiuni?

Climatronic-am avut probleme cu clima in garantie si am platit din buzunar?Se poate ceva mai simplu?

Webasto-pot sa imi pun eventual dupa?

Optionalele fac diferenta de pret ?Este un pret cinstit?

Apoi se consuilta cu sotia ,cei doi copii si decizia este luata :)

Dincolo de fasoane clientii germani sunt mult mai atenti la detaliile practice si eventual problemele avute in garantie.

Minusul principal al Dusterului este motorizarea firava aici sunt total de acord in rest este discutabil.

In general o masina se tine 3-4 ani maxim apoi se vinde asa cum o sa se intample si cu Dustar fie cu Tiguan o sa vedem ce o sa se aleaga din ele cand vor fi veritabile sh-uri.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inventii inutile, mai ales BC. M-am jucat cu consumul instantaneu, range, consum mediu ( 5,2 L/100 Km TDCI-Ford c-max, 115 CP). La ce mi-a folosit? Sa te distraga de la drum. Unii poate vor o masina care este doar o masina si poate vor sa stie pentru ce sunt toate butoanele din bord.

BC nu este pus sa te joci cu el in mers asta nu cred ca fac toti cei care au BC, el este pus acolo pt ati furniza anumite inf. Iar faza cu unii vor o masina care este doar o masina sunt de acord, insa nu sunt de acord ca ceea ce face Dacia se pot numi ,deocamdata cel putin, masini :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plina tara de cozi de topor. Motoarele de pe Dacia sunt si pe Renault si pe Nissan. Platforma de Logan este si platforma de Nissan. In curand veti vedea motoare Renault pe Mercedes A classe. Cred ca ai sarit calul zicand ca ce face Dacia nu se pot numi masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu de ce nu conduci ma o dacie daca sunt asa minunate?Si in primul rand motoarele de pe renault si nissan sunt pe dacia nu invers

Modificat de Robby1485
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good one! Cum e cu injectoarele la 1,5 dci? Cum e cu sunetul modern al ambreiajului? Cu cablul de la acceleratie? Cu greierasii renumiti din Renault-uri? Ce are Dacia ca motorizari top, restul au si peste, deci n-are rost sa spui ca ce are unul au si restul.

Si in legatura cu Clasa A, aia nu e masina! Chiar nu-si merita sigla de la Mercedes pe capota, parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest topic sunt anumite "opinii" care le poti cataloga doar in categoriile "aberatii" sau in cel mai bun caz jigniri.

Doar doua exemple va ofer, desi sunt mult mai multe:

"ceea ce face Dacia se pot numi ,deocamdata cel putin, masini" Cand afirmi asa ceva , potii fi catalogat paralel cu realitatea.

"Si si-au FACUT IMPRUMUT LA BANCA PENTRU LOGAN! Asta inseamna sa nu fii sanatos la cap" No comment!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote Alexanderdj:

Good one! Cum e cu injectoarele la 1,5 dci? Cum e cu sunetul modern al ambreiajului? Cu cablul de la acceleratie? Cu greierasii renumiti din Renault-uri? Ce are Dacia ca motorizari top, restul au si peste, deci n-are rost sa spui ca ce are unul au si restul.

Si in legatura cu Clasa A, aia nu e masina! Chiar nu-si merita sigla de la Mercedes pe capota, parerea mea!

Ai dreptate, ca si VW nu este nimic pe lume. Masini facute de extraterestrii. Bine, sa uitam de injectoarele Siemens de pe Passaturi care cad si masina se opreste in mers, sa uitam de usile si aripile indoite ca se strange gheata la Golf6, sa uitam de turbinele si distributia de la motoarele TSI, de macaralele de geam de la Golf4. Nu conduc Dacia dar am condus 13 ani si probabil voi mai conduce in viitor. Cred ca confunzi clasa A de la mercedes cu Smart-ul. Ce motorizari renumite are VW? Motorul 1,5 DCI are mai multi CP decat 1,6 de la VW. Renaultul facea common rail pe cand VW nici nu visa. Ei erau cu tractorul PD.

Pe diferenta de bani intre un Duster si un Tiguan mai bine fac o croaziera de lux cu familia pe Costa Concordia , fac imbunatatiri la casa, sau imi cumpar un garaj.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat-o prea personal, si in plus te asteptam cu achizitia unui duster si poate mergem impreuna intr-o croaziera, nu te supara, insa ,aperi o marca pe care nu o detii si sincer mi se pare ca o supraevaluezi, intradevar au si vw-urile probleme, clar nu sunt navete spatiale, insa sincer nu cred ca poti compara comfortul pe care ti-l ofera orice vw cu ceea ce iti ofera dacia , nu mai vorbim de siguranta. Cam atat am avut de spus, nu are rost sa dam frau liber frustarilor sau vorbelor spuse probabil doar dintr-o ambitie prosteasca in cazul de fata, pt. ca am impresia ca deja i s-a acordat mai multa atentie decat era nevoie marcii dacia.

Modificat de Robby1485
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia de pe motoarele de pe Duster nu mai este Delphi. Deci nu vom vedea celebra problema cu pilitura la ele.

Intersant cum toata lumea pe aici nu vede niciun atuu Dusterului, iar maisna asta se vinde si inca bine de tot :). Eu zic ca asa cum multa lume isi cumpara reno in loc de vw pt o diferenta in minus de 2000eur(din cauza pretului, nu cred ca isi ia nimeni un megane in loc de golf si sa zica ca si-a luat masina mai buna), asa isi ia si lumea duster in loc de tiguan pt o diferenta de 7000 eur in minus. Multora poate ca le e de ajuns confortul minim si dotarile minime din duster, altfel nu imi explic cum se vand atat de multe. Multi poate nu dau 2 bani pe diferentele majore dintre un 2.0tdi si 1.5dci 110cp. Exista si un astfel de segment de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi dau 2 bani pe diferenta dintre cele 2 marci (chiar daca nu-i au), unii nu dau 2 bani pe diferente, altii ar da 2 bani dar nu au, iar altii considera ca aia 2 bani pot fi folositi mai cu folos in alte scopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea are cum sa vada cineva acest atu. Aici nu suntem pe forumul Dacia sau Duster.. Aici oamenii sunt patimasi doar de Audi, Skoda, VW. Chiar daca vin cu ele pe platforma din vacante (nu este cazul meu) , tot nu recunosc...ca mai sunt si alte marci pe aceasta lume :lol:.

Cred ca din start nu este buna comparatia. E alta Marie cu alta palarie. Bune ambele, fiecare are plusuri si minusuri, la fel cum au si pret diferit, foarte diferit.

Un lucru mi este clar de multa vreme, oamenii din tara noastra conduc marca, nu masina in sine. Sunt mult prea multi care habar nu au la ce folosesc sistemele pentru care au dat bani grei, aceasta este cultura noastra in domeniul auto. Suntem o piata perfecta [pentru masini scumpe si muuuulte optiuni, sa fie acolo la numar, chiar daca habar nu au la ce folosesc. Nu este cazul celor de pe forum, sper si asa vreau sa cred...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Din pacate problema mea reala a acetui topic se indeparteaza de mine prin aceste comentarii.Eu am nevoie de o masina cu tractiune integrala si garda la sol fiindca in fiecare week-end timp de aproximativ un an voi fi pe valea prahovei.Acum la munte ninge si la bucuresti zapada sa topit, deci am nevoie de o masina cu care sa urc, pe sosea dar ceva abrupt. Cu golful sunt la limita fizica a posibilitatilor lui.Saptamana trecuta am plecat din parcare din sinaia seara pe gheta.Se topise zapada si apoi apa scursa a inghetat in parcare.Evidenta parcarea era in panta.

Asa cum am spus anterior ma voi duce la drive test la ambele masini si voi cumpara ce imi place si corespunde cerintelor mele (nu e vorba de bani). Din pacate in acest topic nu am aflat lucruri noi care le cautam.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intersant cum toata lumea pe aici nu vede niciun atuu Dusterului, iar maisna asta se vinde si inca bine de tot :).

Sunt si posturi favorabile... Fiecare isi cumpara masina potrivita, in functie de posibilitatile sale financiare, asteptarile si nevoile pe care le are. Nu trebuie sa blamam Dusterul. Simplul fapt ca se discuta despre el si ca se starnesc patimi inseamna ca si-a castigat un loc in piata.

Daca s-ar mai lucra la interiorul sau, la "stelele" EuroNCAP si s-ar mai ajusta pretul, probabil ca ar avea fani mai multi, chiar si printre membrii acestui forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut:Daca ai nevoie de masina pentru a-ti face treaba si nu esti fitos, mergi linistit pe Duster. L-am condus pe cel diesel de 110cp si 4x4 si chiar mi-a placut cum se misca pe zapada, ca n-ai confortul si "aerul" net superior din Tiguan, e alta discutie, dar ca masina se descurca destul de bine. STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cristianionut, nu aici gasesti raspunsul. Pentru Tiguan da, pentru Duster intra pe forumul lor.

Ce sa zic, nu fac discutie de drag, diferenta dintre ele este mare, mai mult la aspect si dotari zic eu.

Dusterul este mai spartan, de fapt spartan dar merge bine pe drumuri proaste si are intretinerea sigur mai mica.

Eu pe drumuri proaste numai asa ceva as lua. dar vad ca tu vrei ceva preponderent pentru strada si ceva urcus.

Nu inteleg de ce te mai intereseaza Dusterul daca nu este vorba de bani.

Repet, comparatia dintre aceste masini nu si are rostul. Dar de multe ori cenusareasa stie sa faca mai multe lucruri decat o printesa.

Numai ca una sta in camera de zi iar cealalta in bucatarie. Una merge la mall, cealalta la piata.

Mergi si fa un test. Obligatoriu sa fie 4x4. Banii sunt ai tai, parerile ale tuturor...

Succes la cumparaturi si ti cer scuze ca nu am putut sa ti fiu de vreun folos.

Sara buna la dumneavoastra.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest topic sunt anumite "opinii" care le poti cataloga doar in categoriile "aberatii" sau in cel mai bun caz jigniri.

Doar doua exemple va ofer, desi sunt mult mai multe:

"ceea ce face Dacia se pot numi ,deocamdata cel putin, masini" Cand afirmi asa ceva , potii fi catalogat paralel cu realitatea.

"Si si-au FACUT IMPRUMUT LA BANCA PENTRU LOGAN! Asta inseamna sa nu fii sanatos la cap" No comment!

Cred ca ti-ai ales locul nepotrivit daca ai chef de cearta!

In primul rand nu pot sa nu remarc ca tu, contrar regulilor acestei comunitati, ataci persoanele si nu ideea asa cum este corect! Si in plus, se pare ca esti unul din militantii contra gramaticii limbii romane.

Hai sa ma explic: nu poti numi un om paralel cu realitatea, si-a impartasit parerea lui si noi trebuie s-o respectam si eventual sa demonstram ca e gresita! Ai dreptate, Dacia face masini ca ceea de fabrica ei corespund descrierii autovehicului din legislatia rutiera a tarii.

Legat de citatul pe care l-ai luat din post-ul meu: cum ti se pare sa faci imprumut la banca, nu pe numele tau ca n-ai venituri "legale"(banii ii ia din chiria pe un apartament cu 3 camere) ci pe numele fratelui tau. Iti cumperi Logan-ul cu facelift sau cum i-o zice, model 2009, iti iei aproape full-option, dar renunti la jantele de aliaj si iei motorul de 1,4L Mpi pe masina. Dupa 3000 de km, mergi ca omul la tara sa faci gratar si sa "uzi" masina si la intors TE LASA AMBREIAJUL! Schimbul de ulei il faci la reprezentanta asa cum e normal ca sa pastrezi garantia si ce surpriza placuta, acesta a costat undeva in jurul sumei de 600 de ron sau chiar mai mult ca nu mai tin minte exact.

Nu mi-o lua in nume de rau, dar sincer nu inteleg de ce te incanta asa tare marca Dacia si implicit modelul Duster despre care purtam discutii pe acest thread.

De ce nu ti-ai luat un Logan sau ceva produs de Dacia si ti-ai luat Golf 3? Stii ce ma deranjeaza pe mine cel mai tare? Ca sunteti atat de entuziasmati de aceasta marca "romaneasca", dar nu intelegeti ca banii se duc la francezi si asta de ce? Pentru ca aceeasi oameni care au vandut strainilor tot ce are tara asta sub pamant, au vandut si Dacia. De ce credeti ca toti vin in Romania si se imbogatesc? Pentru ca deschis ochii se au vazut ca tara noastra are mult potential din multe puncte de vedere, dar romanii dorm pe ei! Din cauza noastra am ajuns sa platim benzina la acelasi pret cu nemtii si electricitatea s-o platim de 3 ori mai mult decat valoarea reala!

Inchei cu subiectele politice pentru ca oricum stiu ca post-ul meu va fi modificat si-mi tocesc tastatura degeaba. Dar nu uitati ca schimbarea incepe cu noi! Si inca ceva: nu sunt vreun bosorog rupt de viata, am doar 24 de ani!

Daca tot vorbim si de fiabilitate si de intretinere, credeti voi ca Duster-ul are articulatia gandita mai bine decat Tiguan-ul? Ca pica mai repede bucsele Tiguan-ului? Poate ca da, cine poate stii!

Daca voi credeti ca propriul vostru confort si siguranta nu merita niste bani in plus, e alegerea voastra. Dar mi-ar placea sa-i aud pe cei care-si vor lua Duster ca se plang ca au avut de ajuns undeva intr-un timp cat mai scurt si n-au reusit sa ajunga atat de repede pentru ca nu s-a tinut masina bine pe curbe si cand era vorba de vreo depasire, trebuia mult timp si spatiu si depasirile au fost foarte rare si greu de executat.

Am scris iar un post atat de lung, dar pentru ce? Vei intelege ideile expuse aici? Vei intelege ca o masina inseamna mai mult decat 4 roti si-o caroserie si bucse de bascula la 20 de lei bucata? Sper ca da!

A, si mai am ceva de spus. Nu mi se pare gresit sa conduci o masina pentru a arata un eventual statut social.

Sa zicem ca te intalnesti cu eventuali investitori intr-o firma pe care-o detii si care are nevoie de ceva finantare pentru a se dezvolta si in alte domenii sau altceva. Ce parere impresie lasi investitorilor daca apari cu o masina de 50.000 de euro si ce impresie lasi daca apari cu o masina de 15.000 de euro? Presupun de asemenea ca firma are doar 2 ani de cand e fondata...Bineinteles ca vor fi carcotasi care vor gasi partea negativa a acestui scenariul, dar se mint pe ei insisi.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profitul se duce la francezi, dar eu vad ca sute de oameni de la Spumotim-Johnson Controls din Timisoara pleaca cu salarii acasa pentru ca fac scaune de Dacia (bine, si scaune de Ford si Fiat), sute de oameni de la Elba care fac farurile pleca cu salar acasa, plus inca odata pe atati bani ia statul impozit pe salar, CAS, etc. Asta vad in orasul meu. In alte orase probabil se fac geamurile, acumulatorii, cauciucurile (probabil tot la Continental Timisoara), airbagurile, volanele, matritele, etc, etc. Tu ce vroiai sa ramana marca Dacia nevanduta si sa faca acelasi model 40 ani? Nu vezi ca nu suntem in stare sa facem nimic singuri? Cum nu este in stare nici SEAT de altfel sau Skoda. Ia sa plece de sub tutela VW sa vedem ce ramane din ele?

Eu cred ca tu jignesti. Ce te intereseaza pe tine ca unul si-a facut credit pentru Logan sau motoreta sau altceva? Iar faptul de a zice ca ce face Dacia nu se pot numi masini este iarasi o jignire grosolana. Poti sa spui ca nu iti place, ca nu este asa de buna, dar chiar cu extremisme din acestea radicale nu sunt deacord.

Cozi de topor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine ati inchide acest topic, TOTAL neproductiv, lipsit de rationament si de bun simt. Sunt numai si numai pareri personale, subiective si ati ajuns sa va aduceti injurii de dragul unei marci sau alteia. Nu exista nici o informatie utila in vederea alegerii unei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!