Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Ai gheata sau zapada in senzori , asta-i motivul pt care te atentioneaza aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zapda nu am si gheata se poate ca am spalat ieri masina si ziua nu a fost asa frig dar noaptea...a fost -14 si se poate fi inghetat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tor stat sa ma gandesc , de ce spalati masinile pe frogul asta infernal ? Va plac usile inghetate ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alata ieri am ajuns din Germania si masina ii neagra dar era alba de la sare si ieri ziua nu a fost foarte frig si am zis sa dau sarea aia jos..si de asta am spalato...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind comentariile de mai sus, observ ca pt unii colegi de forum ar fi buna o tasta cu limba romana scrisa corect gramatical. In alta ordine de idei, acest topic cu probleme caracteristice nu a fost deschis pe post de chat, ci pentru probleme serioase.....intai sa puneti intrebari, ar fi bine sa dati intai un search pe google. Imi pare rau ca sunt asa dur din prima zi a anului, dar ma minunez cand vad atatia conationali nestiind sa scrie corect limba lor materna. Multi km fara incidente si la multi ani !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut . Am un passat cc 2010 2.0 tdi 4motion . Acum 2 zile vand am pornit masina mi-a aparut un volan rosu in bord ( in acelasi timp auzeam un motoras cum s-a oprit) Mi-a ramas volanul blocat ( nu mai pot lua viraje stanga/dreapta deloc) . Masina porneste fara probleme.

Am chemat un tip cu calculatorul care mi-a deblocat volanul, a sters erorile, dar a ramas doar mecanical steering wheel. Mi-a zis ca e posibil sa fi intrat apa la motorasul de servodirectie si datorita frigului sa fi inghetat si sa astept sa se dezghete. A verificat si motorasul primea curent , a verificat siguranta, doar ca nu mai vrea sa porneasca servodirectia. In seara respectiva volanul mergea fara servo, mai greu ca la dacie. Astazi de dimineata volanul a ramas intepenit de tot . I s-a mai intamplat cuiva ? Ceva sugestii ?

Modificat de silviua
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

La cati km sau interval de timp se schimba distributia la 2.0 170cp, an 2011:)?

La a mea, 2011, 170 cp, CFGB, la 210000.

 

Unde gasesc codul scris de tine :)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea masinii sau in certificat la rubrica D.2 ai un grup de 8 litere, gruparea de 4 din mijloc reprez codul motorului.

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Andrei pentru informatie...deci sa stau fara griji...!!!;) mai am o intrebare cum memorez fuctia scaunului pentru ca am incercat cateva variante ce mi-sau zis si nu reusesc sa memorez..poate sa fe defect din butoane ..pentru ca noaptea eu nu le vad cu leduri in ele sau nu trebuie sa aibe lumina rosie cand este seara..ca-si restu de butoane amele sunt albe nu se aprind seara..dar nu stiu asa sunt sau trebuie sa aibe lumina in ele..?dar fuctia de memorare nu merge si nu stiu ce poate sa aibe

Mersi Andrei pentru informatie...deci sa stau fara griji...!!!;) mai am o intrebare cum memorez fuctia scaunului pentru ca am incercat cateva variante ce mi-sau zis si nu reusesc sa memorez..poate sa fe defect din butoane ..pentru ca noaptea eu nu le vad cu leduri in ele sau nu trebuie sa aibe lumina rosie cand este seara..ca-si restu de butoane amele sunt albe nu se aprind seara..dar nu stiu asa sunt sau trebuie sa aibe lumina in ele..?dar fuctia de memorare nu merge si nu stiu ce poate sa aibe

Pentru memorare, iti setezi scaunul si oglinzile si tii apăsat pe tasta M+(1, 2 sau 3) in functie de pe ce pozitie vrei sa-ti memoreze setările, pana auzi un piuit. Asta cu contactul pus. Apoi, scoti cheia si tii apăsat pe butonul de deschidere de pe cheie, pana cand auzi acelasi piuit si-ti memorează si poziția in functie de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun deci chiar ca probleme caracteristice care incep sa mi se intample si mie

 

A carapat plinta spate de deasupra portbagajului - presupun ca de la frig

ASF becurile de la cornering s-au ars cum spunea cineva mai sus.

 

Ma poate ajuta cineva cu un vin de la un vw cc facelift sa pot sa comand plinta aia spate si sa sper ca vine cel metalic.

 

Mai stie cineva cat mai costa acea piesa ?

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea e crapata si nu am gasit aftermarket sau mai ieftin pe la vreun service cum ziceau in paginile anterioare unii colegi de forum. La ultima verificare era aprox 900 de lei fara manopera.

Eu as incerca sa accesez asigurarea pentru a o inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea e crapata si nu am gasit aftermarket sau mai ieftin pe la vreun service cum ziceau in paginile anterioare unii colegi de forum. La ultima verificare era aprox 900 de lei fara manopera.

Eu as incerca sa accesez asigurarea pentru a o inlocui.

 

Da pana la urma cum se numeste piesa respectiva ? Eu am gasit cod pt piesa metalica - 3C8-853-465-A-041 sper ca nu e acelasi si pt cea de plastic

 

Am vazut foarte multe anunturi cu dezmembrari de passat cc ideea e ca la urmatoru inghet sa nu o schimbi iarasi ...

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ornament haion luneta. Cred ca e acelasi cod, dar nu sunt 100% sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa dau 900 de lei mai bine caut la toate dezmembrarile din tara. Astia-s nebuni la cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exact acelasi cod si la piesa metalica si la ce de plastic. Chiar si daca se comanda pe baza VIN-ului de la un CC Facelift, nu garantează nimeni ca nu vine cel de plastic, deoarece in softul lor de piese nu se menționează nicaieri materialul din care este fabricat. Evident, piesa vine doar pe comanda, in baza unui avans, nerambursabil, in cazul in care nu este piesa sau nu se mai dorește...

Pretul este, intr-adevar, in jur de 900 lei, fara manopera.

L.E: Partea proasta cu dezmembrarile e ca nimeni nu da separat ornamentul de haion, iar haionul complet este undeva pe la 300-400 euro!

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exact acelasi cod si la piesa metalica si la ce de plastic. Chiar si daca se comanda pe baza VIN-ului de la un CC Facelift, nu garantează nimeni ca nu vine cel de plastic, deoarece in softul lor de piese nu se menționează nicaieri materialul din care este fabricat. Evident, piesa vine doar pe comanda, in baza unui avans, nerambursabil, in cazul in care nu este piesa sau nu se mai dorește...

Pretul este, intr-adevar, in jur de 900 lei, fara manopera.

L.E: Partea proasta cu dezmembrarile e ca nimeni nu da separat ornamentul de haion, iar haionul complet este undeva pe la 300-400 euro!

 

Am cautat si din ce am gasit eu sunt 2 coduri diferite pt plastic si metalic(sau alt material) respectiv 3C8-853-465-A-041 - metalic si 3C8-853-465-041 - plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Corect. Asa stiu si eu - ca cel cu 'A' este cel din metal.

Si eu l-am cautat la dezmembrari, poate nu in toata tara, dar fara succes. M-am gandit apoi ca e foarte probabil sa nu se poata demonta.

Nu stiu cum s-ar comporta cel din metal, dar fiind lipit pe haion, cel mai probabil cel din plastic ar crapa in timpul incercarii de dezlipire.

Modificat de supercow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita deranjul pentru ornamentul ala, decat daca poti sa pui de metal. Orice plastic se va rupe din nou metalul se contracta si dilata enorm, plasticul ala e clar gandit prost si se va rupe de fiecare data.

P.S. Ca idee, cand au fost zilele astea -20 de grade noaptea nu mi se mai inchidea poarta la curte decat cu cheia, ca limbuta de metal pe care o misca clanta iesea din locasul ei de pe toc. Practic tot gardul s-a contractat aproape 1 centimetru. Cu cat piesa de metal e mai mare cu atat e mai evident, iar un plastic casant nu are ce sa caute lipit pe o bucata de metal lata de aproape 1.5 metrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tacane usor dupa ce o pornesc, iar cand se incalzeste nu se mai aude? Vreun injector? Sau vreun tachet? A sunat si inainte sa schimb uleiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte posibil sa fie de tachet... dar greu de zis (fara sa ai masina) si cam devreme - nu stiu cati km are masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,

 

Fost, vorbit si lasat pana cand ne dau banii afara din casa.

 

Au montat la cineva dupa codu 3C8-853-465-A-041si a venit metalic.

 

Puteti sa comandati pt ca o sa vine metalice dupa codul de mai sus si ei mi-ai arata 3C8-853-465-A-041 - cod nou 3C8-853-465-041 - cod vechi

 

D 172 090 A2 - adeziv recomandat

 

Piesa de la ornament 922 Ron

Adeziv 170 Ron

Manopera in jur de 200 Ron

 

Total = 1292 pt o chestie strict estetica - nu intra apa nu are nici o alta functionalitate.

 

Nu merita sa iei din dezmembrari pt ca nu se poate da jos e lipita cu un adeziv si ea cand e demontata se taie cu un cutter si la fel risti sa iei tot din plastic.

 

Ramane la latitudinea voastra daca o schimbati sau va deranjeaza atat de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o las asa, mi se pare ca reprezinta perfect CC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha ! bartro +1 ! :) 

 

Eu nu stiu daca-l am de metal sau de plastic dar am sa investighez dimineata, cert e ca nu e crapat , sper sa ramana asa ca nu dau 1200+ lei pe el.

 

Celor care s-a crapat , vi s-a crapat acum iarna de la gheata ? Intra apa sub el si il forteaza sau de ce se tot crapa ? Poate descoperim fenomenul si evitam sa adaugam si noi crapatura reprezentativa a cc-ului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din plastic la frig se contracta la cald se dilata nu ii plac extremele am citit mult pe formuri din SUA si acolo li se crapau de la temperaturile foarte ridicate, pe cand la noi pare ca se intampla la temperaturile foarte scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!