Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Masina fiind din 2001, si alh , in cazul in care nu ai schimbat bordul e bord Motometer.Trebuie sa scoti bordul , strangi papaucii de la mufa verde a bordului(pin 2 si 17) si de pe bobina cititoare, apoi readaptezi cheile.Daca readaptezi fara sa faci si prima parte o sa iti revina problema(iti spun din propria experienta ca am patit la un prieten).Bordurile astea sunt un pic ciudate dar se poate rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci sa inteleg ca trebuie doar stransi niste papuci acolo? bordul trebuie dat jos cu totul?

post-15419-1189839814_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ceasurile de bord(instrumente), la golf ii ff usor sa le dai jos , are 2 suruburi torx .Ca sa faci treaba ca la carte trebuie si cei de la bobina cititoare, aici trebuie dat jos airbagu, volan , plasticaraia de sub volan.Apoi readaptate cheile si 100% nu mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La passatul meu e mai rau pe zi ce trece cu imobilizatorul. Nu prea mai imi recunoastre cheile briceag, iar cea de plastic nici vorba. Poate pune cineva poze cu procedura de curatare a bobinei sau a contactelor electrice (nu cred ca e prea mare diferenta fata de golf) sau imi poate da niste instructiuni mai detaliate? Atceva se mai poate strica pe acolo? Stiti vre-un service/mecanic in bucuresti (in afara de porsche buc) competent in treaba asta?

Mutumesc anticipat! :P

Testul cu VAG spune ca semnalul de la cheie e prea slab, dar face la fel cu toate 3 cheile, ceea ce ma determina sa cred ca cicitorul ar avea probleme.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa mergi la reprezentanta si acolo se va rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incredere deloc in reprezentanta. Mai bine il dezactivez decat sa las pe careva de acolo sa se uite la ea chiar si de la 10 metri, ca sa nu mai vorbesc de preturile demne de rols royce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vorbeste cu gokey , cu electricu" sau cu vioelectric . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut sint nou pe aici[la postat] si ieri am bagat o cheie facuta la un magazin pe care nu trebuia s-o bag decit in usa[in caz de forta majora] si de atunci nu mai merge nici cu cea originala ..si vin sarbatorile service -urile inchise oare o pot rezolva tot in a

cest fel sau ce sa fac? Mercy si Sarbatori Fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ceau,

Poate cineva sa explice si mie mai clar cum se readapteaza o cheie ca eu nu prea am inteles nimic, se foloseste sau nu vag-com-ul?

Daca nu ce se foloseste si de ce ai nevoie ?

Eventual care sunt etapele pentru demontare bordului pentru a curata bobina cititoare din jurul contactului si picioarele 1 si 17 din spatele bordului.

Am un Glof 4 si vad ca incepe si mie sa imi faca figuri IMMO din cand in cand.

Merci | SENSAURA | - membru sugar pe forum (ma refeream la bebe -nu te gandi la prostii !!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

readaptarea cheilor se poate face si cu vag com ( eu folosesc altceva , dedicat pentru chei ) in canalul 21

ai nevoie de codul pin din 4 cifre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Doar ceasurile de bord(instrumente), la golf ii ff usor sa le dai jos , are 2 suruburi torx .Ca sa faci treaba ca la carte trebuie si cei de la bobina cititoare, aici trebuie dat jos airbagu, volan , plasticaraia de sub volan.Apoi readaptate cheile si 100% nu mai ai probleme.

Intrebare?Cine poate spune ce se pote intampla daca refaci contactele bornelor de la cititor respectic bornele 2 17 din spatele bordului fara a readapta cheile?

Eu am fost la qokey(dorece s-a sters codul pin de pe brelogul de la cheia de plasticsi) -a incercat sa citiasca codul direct din compiuter insa nu a mers pe motiv ca este comp. "BOSCH"

A mai citit cineva din acest tip de compiuter si cum?

Modificat de sensaura
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai repede si eficient il citesti direct din eeprom ul de pe ceas ( hardware )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
readaptarea cheilor se poate face si cu vag com ( eu folosesc altceva , dedicat pentru chei ) in canalul 21

ai nevoie de codul pin din 4 cifre

De unde iei codul pin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinul se poate citi prin mufa obd sau prin citirea directa a eeprom ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salve,

Am si io o mica problema cu cheile si cu contactu. Am un golf V si acu 2 saptamini m-am trezit ca nu mai intra cheia in contact. Contactu curat, fara nimic "scapat" accidental inauntru. Pina la urma am hotarit sa adaug putina forta si a intrat cheia. Insa s-a activat imobilizatorul si nu am mai avut alta solutie decit readaptarea.

Acum citeva zile iar nu mai intra cheia usor in contact, mai incerc o data si merge fara forta bruta. De data asta motoru porneste.

A mai patit cineva ceva asemanator?

Ma gindesc sa schimb contactu/butuc. Puteti sa-mi spuneti cam la ce costuri sa ma astept?

Am alternative?

Nu vreau sa ma trezesc ca nu mai pot porni motoru, in mijlocu iernii undeva pe cimp, si sa mor inghetat :rolleyes:

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am urmatoarea problema. Cand am cumparat masina am primit 2 chei, 1 functionala si una noua nouta pe care mi s-a spus ca trebuie rescrisa sau ceva de genul (ambele tip briceag)

La intalnirea de ieri de la Galati a incercat un coleg (ToledoGl) caruia ii si multumesc sa imi rescrie cheia noua cu Vag Comander-ul care il avea, zis si facut procedura, masina porneste si cu cea de-a 2-a cheie care era noua, dar imi ramane aprins si clipeste continuu martorul cu cheita de imobilizator, iar pana sa recodeze a 2-a cheie nici macar nu pornea cu aceasta, dadea sa o ia si se oprea imediat.

Martorul din bord clipeste acum la ambele chei, inclusiv la cea care pana acum mergea fara probleme, dar masina merge ca si inainte.

Din ceea ce am citit in randurile de mai sus, s-ar parea ca trebuie facuta o scanare cu vag-com-ul si sterse eroarea care a aparut in Imo cand am incercat sa pornesc cu cheia neprogramata, care de altfel sper sa fie asa ca ma streseaza rau cheita aia care clipeste continuu

Voi ce parere aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu un client cu o asa problema

au incercat sa stearga eroarea cu vag com ( original ) nu merge

trebuie resetat immo

o optiune pe care o am in aparatul cu care programez chei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad zilele astea cand fac rost de un Vag-com daca merge, daca nu ce-i de facut? ca pana la Timisoara nu am cum sa ajung in nici un caz

Am sunat ieri pe cineva de la Bucuresti care se pricepe bine cu Vag-com, Comander si el zicea ceva ca cica acum am Imo Off si ca trebuie activat Imo On si dupa rescrisa din nou cheia, dar daca era sa fie cum zice el mai pornea masina?

Altceva pot sa apara ceva probleme daca merg cu cheita aia care clipeste continuu?

Pana la urma bag mana adanc in buzunar si ma duc la reprezentanta Scorpion si trebuie sa o rezolv :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut scanarea cu Vag com si imi da un cod de eroare, am facut rescrierea cheilor si cu Vag com-ul si tot nu vrea sa dispara martorul acela de la imobilizator, totodata am facut si procedura de sincronizare a celei de-a 2-a chei si acum merge sa deschid si sa inchid masina si cu aceasta(lucru care pana acum nu mergea).

Dau sa sterg eroarea aia si nu vrea

M-am uitat si pe Ross Tech Wiki http://wiki.ross-tech.com/index.php/01179 si m-am uitat si la chestia aia cu masurarea si am facut un printscreen

In continuare imi clispeste cheita aia, masina merge fara probleme, dar ma dispera cheita care nu vrea sa dispara

Astept sfaturi de la voi care va pricepeti

Postez si scanarea cu Vag-com si un print screen de la registru 25 Imobilizator

Golf_autoscan2.doc

post-11369-1227361129_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Am intrat si eu in clubul celor care au probleme cu imobilizatorul. Azi dimineata am bagat cheia am pus contactul, dar nu a miscat deloc bordul( nici ace, nici lumini). Masina porneste apoi se opreste imediat.mentionez ca imi pornetse ventilatia cand pun contactul si ca nu am computer de bord. Cum fac sa imi dau seama daca este de la bord sau de la bobina imobilizator etc?

Multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!