Jump to content

Instrument Cluster stins,nu porneste!


docalucian
 Share

Postare recomandată

Dupa rumegarea constiincioasa a tuturor topicurilor,nu am gasit nimic de genu asta:

Instrument cluster stins total,motorul porneste si se opreste dupa 2 sec,si nu comunica cu VAG-COM-ul,la nici un modul si sub nici o forma!?

Pareri,defecte similare,remedieri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain Korovesid,dar tot incetosat sunt.

La un vecin cu un Golf5 si-a revenit dupa o zi si nu a mai avut probleme,dar nici el nu stie ce a avut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate bornele de la baterie pentru 10 min, pune-le inapoi si vezi daca porneste. BIneinteles daca toate sigurantele sunt in regula. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut asa si nimic.

Porneste 2 sec si se opreste(immobileser-ul).

Pe IC nimic;cand pun pozitiile,cu portiera deshisa, in loc de buzz se aude un bazait foarte fin ca si cum s-ar chinui.

Oricum mersi de sfat :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata problema , e posibil sa o fi luat razna eepromul IC-ului si sa se modificat niste cifre. :icon_redface:

O solutie ar fi citirea eepromului Instrument Clusterului pentru a vedea exact ce este acolo.De asemenea o resetare ECU cu ajutorul Vag k+can commander ar fi buna de incercat.

Ce tip de bord ai ? Ai activat pe el range sau iluminarea ceasurilor la punerea contactului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,nu pot comunica cu masina prin VAG-COM,nu am activat range,nici iluminarea la punerea contactului ci doar geamuri sus jos din telecomanda briceag,dar asta a fost acum 2 luni.

Am demontat IC-ul,am masurat ce am putut,l-am remontat si pt o perioada scurta de timp a revenit dar cu airbag fault si alte erori apoi s-a stinsdin nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar setarea cu geamurile nu are nicio treaba cu IC-ul ci cu modulul de confort.Eroarea cu airbag fault a aparut probabil de la demontare insa daca spui ca s-a stins iar inseamna ca este o problema cu el.Incearca cu un alt IC sa vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e dus ceva in IC. Incearca cu altul si vezi daca se aprinde macar ca de pornit nu o sa porneasca decat tot asa 2 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total corect Al Bundy.Cu alt IC poate se va aprinde dar nu va porni decat 2 sec din cauza immo.

Oricum ar fi am rezolvat-o singur;ceea ce va spun mai departe nu garantez ca va merge la alte masini si e numai cu titlu informativ,deci daca vreti va bagati daca nu,nu.

Deci,eu am avut banuiala ca probl este din alimentarea IC-ului.

Am demontat, l-am lasat,fara carcase si am pus mufele apoi am scurtcircuitat condensatorii aia mari de langa mufa albastra,cu o surubelnita fina invelita in vata umezita.

Am scos si am pus mufele din nou si gata merge,nu s-a mai oprit.

Nu stiu ce sa zic,sa fie electricitatea statica de vina?,sa fie umezeala,praful?

Ce spuneti,eu propun sa lasam topicul deschis pentru diverse pareri,pt ca mi se pare o problema destul de urata,mai ales daca nu esti acasa,si o patesti in drum.

Treaba fff grava e ca atunci cand se intampla nu comunica deloc cu VAG-COM,si nu puteam sa stiu unde sa umblu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai povestit mai sus am inteles ca nu te puteai conecta pe nici un modul cu vag?

Daca ai fi scos alimentarea IC-ului oare ai fi putut sa te conectezi? Cred ca mai degraba ai avut ceva contacte imperfecte(sau lipituri reci) pe la mufe sau pe placa...Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna asta cu conectarea la VAG-COM dupa ce am scos mufele de la IC,nu mi-a trecut prin cap.

Treaba cu lipiturile reci si contacte imperfecte nu cred ca sta in picioare pt ca trebuia sa fluctueze ceva nu?,gen pornire oprire,intreruperi etc dar IC-ul asta s-a oprit dintr-o data,noroc ca masina stationa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta 15 ( parca )

este arsa sau nu face contact

deaceea nu se aprinde bordul , nu poti comunica cu el , nu porneste !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ea m-am dus din prima Gokey si era buna.

Cu mufa albastra scoasa de la IC si conf schemei electrice pe pinul 23 aveam +12v si pe 24 masa.

Deci tensiune intra in IC.

Merci pt interesul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scoasa de la IC nu te poti conecta la nimic deoarece toate conexiunile de K si L trec prin Gateway care e in IC.

Curios ca nu si-a revenit dupa scoaterea bornelor, trebuiau sa se descarce condensatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condensatorii aia nu se descarca si ei in cateva minute??? Probabil a scos borna, si a conectat-o imediat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si asa, scoate bornele, amndoua, fa o punte cu un cablu de pornire intre + si - pune contactul, rasucestel si pe pornire , conecteaza pe urma inapoi bornele bateriei si vezi ce zice.

P.S. Casetofonul l-ai schimbat cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy :)

golf 4 nu are K si L, doar K-line, si daca scoti bordul din mufe poti comunica cu toate ecu-rile instalate in afara de bord(logic) si motor care are K line inseriat prin bord(diagnoza si transfer immo). K line e legat in paralel la toate modulele.

@Costel Diaconu cand nu a pornit, iti afisa km si ceasul sau doar lipsa martorilor(sau a unora dintre ei)? ce tip de bord ai?

legat de borne... daca scoti siguranta bordului si astepti cateva secunde e acelasi efect, condesatorii tot se descarca doar ca print-o resistena de sarcina mai mare(electronica bordului) si nu resistenta mica cazul cand atingi bornele intre ele(scurt circuit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am mai avut la un amic. problema a fost in bord. a fost vorba de o lipitura rece am inteles. dar altii au recurs la rescriere cu problema ta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul lexxus a venit saptamana aceasta sa ii scanez masina pt acest lucru, nu dadea eroare, am scos bornele si dupa 1 minut le-am pus inapoi. Si-a revenit!

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asa citind printre randuri si printre pareri,se contureaza ideea condensatorilor de filtraj obositi care dau scurgeri de tensiune mari la masa si rezultatul e ca si cum nu s-ar alimenta bordul.

Treaba cu scurtcircuitarea bornelor scoase de pe baterie e o idee buna,n-am mai apucat s-o aplic pt ca acu merge IC-ul.

Casetofonul nu l-am schimbat(inca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 nu are K si L, doar K-line, si daca scoti bordul din mufe poti comunica cu toate ecu-rile instalate in afara de bord(logic) si motor care are K line inseriat prin bord(diagnoza si transfer immo). K line e legat in paralel la toate modulele.

La care adaugam Airbagul si dupa schema de mai jos scadem ECU care are si can si K line. Parerea mea.

can_k_line.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e schema de Golf 4? Eu cred ca nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, m-am conectat pe moduld e airbag si pe modul de climatronic, SEPARAT , fara sa fie legate la bord. Pe firul ala gri :D SI mergeau ambele. AM avut nevoie de + si -, atat . Asta la golf IV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schema e de Octavia 1 dar e identica cu golf IV.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!