Jump to content

Cat Ai Platit In Service Pentru Seatul Tau


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

.............................................. pret + tva

Inspectie cu garantie de mobilitate: 180,5 + 34.30

Ce sa inteleg acum,ca ai primit o masina pe timpul inspectiei?La mine la ultima inspectie(cu ceva vreme in urma) am cerut o masina ca sa fiu "mobil" si pauza..."Stiti ca...pai sa vedem ca...nu avem nici una libera."

Atunci fratilor scrieti doar inspectie nu si cu garantie mobila!Si dupa ce am cerut sa vina sefu' mare si i-am explicat eu cum este garantia asta mobila m-am si trezit intrun Leon pt. cateva ore.Am impresia ca suntem luati de prosti iar daca nu ai curaj sa-ti deschizi gura si sa-ti ceri dreptul ai pierdut din start;La inspectiile regulare nu stau langa masina ca stiu din start ce-i fac asa ca vreau alta masina pt. 2-3 ore dar cand,sa zic are masina ceva si trebuie reparata,sunt lipit de mecanici pana masina e gata(bat in lemn,nu prea a fost cazul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 695
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    87

  • Cornel.B

    36

  • Matrixu

    25

  • X-Ecutor

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-au intrebat daca am nevoie... acuma nu stiu daca dadeau sau nu dar ei au intrebat :) Oricum nu aveam nevoie pentru ca am avut treburi la 5 minute de service si nu aveam ce face cu alta masina. Acuma va intreb pe voi pentru ca nu stiu cum e cu garantia asta de mobilitate: daca nu ai nevoie de alta masina poti opta pentru o inspectie "normala" (fara masina) eventual la ceva bani mai putini? Nu mi-a fost precizat daca se poate sau nu si doar dupa ce am plecat de la service m-am gandit la asta pentru ca bugetul a fost depasit putin fata de ce ma asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima revizie (un an)-Seat Toledo 1.6

Porsche Aviatiei

- verificare sistem electric/grup optic - 57,12

- verificare exterior autoturism - 57,12

- verificare anvelope - 28,56

- verificare cu auto ridicat - 71,40

- verificare compartiment motor - 85,68

- materiale mici - 22,49

- ulei Castrol 5w40 (1L) - 51,41

- ulei Castrol SLXpro (4L) - 195,64

- filtru ulei - 30,45

- filtru benzina - 98,23

- filtru aer - 68,40

- filtru polen - 37,62

- solutie parbriz - 9,12

- saiba buson - 0,64

Total - 813,88 lei

Acum va intreb pe voi daca se impunea schimbarea filtrului de benzina in conditiile in care am parcurs doar 8.600km (am un coleg proprietar de Skoda Octavia II Diesel cu peste 20.000km care a efectuat acum 2 saptamani revizia, nu la PoRo evident, au masurat oamenii pierderea de presiune pe filtrul de motorina si au considerat ca nu este cazul sa-l inlocuiasca).

Ce parere aveti de toate verificarile facturate gen: compartiment motor (85,68).

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La materiale sunt cu TVA preturile sau fara? In legatura cu filtrul de combustibil nu stiu ce sa zic... cred ca mai putea astepta. Dar am mai intalnit cazuri in care s-a schimbat la prima revizie (vezi si aici in posturi anterioare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele se "recomanda" sa fie schimbate si la revizia de 10.000. Pe mine m-au intrebat mai intai daca vreau sa le schimb (pentru ca e "recomandat" :D) ... si m-au prostit, acu asta e :P

Modificat de BC78ADI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel filtrul de combustibil se schimba la 30.000 km, iar la cele pe benzina la 60.000 km, cel putin asa scrie in cartea de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi poate la Ibiza dar la Altea(de exemplu) nu scrie absolut nimic.Schimbatul filtrului de carburanti difera de la benzina la diesel si poate(nu sunt sigur) si de la un tip de motor la altul.Sincer nu cred ca este obligatoriu;asta este o moda la noi de pe vremea lui "Lae" pe cand era benzina vanduta la negru si era amestecata cu alte lichide.La Altea cu motoare diesel este scris la 30.000km "a se verifica si scoate apa din filtru" iar la 60.000km inlocuirea obligatorie dar la benzina se poate doar recomanda,indiferent de nr. de km.

Deci,aici trebuie fiecare sa se documenteze inainte de a schimba ceva la masina ce trebuie si ce nu trebuie;ca el doreste ceva neaparat sa schimbe e treaba lui dar sa-mi schimbe mie in service ceva la masina fara a fi nevoie si fara sa ma consulte in prealabil se face service-ul respectiv penal(in adevaratul sens al cuvantului).

Eu,de exemplu,inainte de fiecare lucrare la masina intreb pretul final pt. a nu avea surprize neplacute la ridicarea masinii;nu de alta dar poate la "service-ul de peste drum" e mai ieftin.

Scuze de :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te duci cu masina la un service specializat vw (cazul meu PORO)nu cred ca se mai pune problema in ai interoga cu privire la ce au de facu la masina ta la reviziile anuale. Daca as fi apelat la solutia "service la colt de strada" cu siguranta costurile ar fi fost mai mici dar pierdeam garantia. De aceea am si intrebat daca se impunea schimbarea filtrului de benzina, in speranta ca poate stie cineva ce se specifica in ghidul de service dupa care ar trebui sa se lucreaze intr-un service adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekend-ul cea trecut mi-am facut revizia 2 ( la 26000 km). Service: Alto Syncro . Masina din semnatura : cordoba, 1.4 ,benzina, 85 CP

Mi-au schimbat filtrele de aer si polen , filtru de benzina, lichid de frana ( aerisit frane) , schimb ulei - castrol 5W40. Pe langa astea mi-au mai gasit o bucsa superioara fisurata si a trebuit sa imi inlocuiasca ambele bucse sperioare + refacut geometrie. Mai mult cureaua de la alternator era imbatranita si fisurata , motiv pentru care au schimbat-o. Mi-au recomandat sa-mi schimb si placutele ( mai rezista vreo 3000km) dar nu am mai avut bani si de asta.

Total - 1300 ron. (din care "materiale mici" - 40 ron)

Acum ma intreb: oare e normal sa schimbi bucsele si cureaua dupa 26.000 km? Mentionez ca am grija de masina si nu dau cu ea in gropi. Apoi mai e ceva? astea nu trebuiau schimbate pe garantie. Nu de alta, dar un set de bucse sunt 60 ron, manopera 250 ron , geometrie 150 ron.

Ce parere aveti ? Intrau pe garantie sau nu?

Si ar mai fi o problema : am un zgomot ciudat la motor ce seamana cu un suierat subtire ce se aude doar la rece. Cei din service mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la bendix. Mi-au zis sa vin in service sa-l dea jos si eventual sa-l schimbe. Teoretic si acest lucru intra in garatie, nu?

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la 26.000 ar fi trebuit sa schimbe pe garantie. Cu toate ca e aiurea ca au trebuit schimbate.

La mine in afara de filtre si ulei am schimbat un bec si 2 sigurante. Si am 50.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu cureaua de accesorii (alternator, compresor de clima) mi-au facut-o si mie. L-am pus pe mecanic sa se uite la ea si a ca n-are nimic, asa ca n-am schimbat-o. Te-au pacalit... de fapt ti-au furat bani din buzunar.

Bucsele intra in trenul de rulare, la care nu ai garantie decat un anumit numar de km. Din cate stiam, era vorba de 30.000 km, insa e posibil sa ma insel. Mie mi s-a schimbat pe garantie o bieleta de directie si s-a refacut geometria, desi trecusem de 30.000 km. Cred ca totul depinde de cat de bine dispus e cel care raspunde de garantii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa recunosc ca acea curea de accesorii era fisurata in mai multe locuri. Mai bine zis era cauciucul imbatranit. Era normal s-o schimb. Daca te lasa aia in drum te duci acasa cu trenul.

Problema mea nu e cureaua, ci inlocuirea bucse+manopera + geometrie care nu au fost facute pe garantie. Indiferent de ce spun cei de la service daca aceste lucruri intra pe garantie ei ar trebui sa se conformeze. Oricand poti proba cu factura de la service si documentele masinii ca operatiunile au fost facute in perioada de garantie.

Oricum am scris celor de la porsche.seat precum si celor din Spania . Sunt tare curios sa vad care va fi raspunsul lor.

Multumesc oricum pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a ajuta si alte persoane ce pot fi in situatia mea atasez raspunsul prompt al celor de la porsche.

"Stimate domnule Lucian,

Va multumim pentru faptul ca ati apelat la serviciile dealerului Porsche Bucuresti Aviatiei.

Reviziile la masina dumneavoastra se efectueaza din 15.000 in 15.000 km sau anual, care dintre ele intervin mai intai. In cazul celei de-a doua revizii, piesele care se inlocuiesc sunt uleiul de motor, filtrul de ulei, filtrul de combustibil, filtrul de aer, filtrul de polen.

Bucsele de bascule si cureaua de accesorii se inlocuiesc in termenul de garantie atata timp cat piesele respective prezinta un defect de fabricatie, material sau montaj. Orice alt tip de defect cauzat de uzura naturala sau de exploatare sunt excluse de la garantie.

In cazul in care se constata ca o piesa prezinta un defect in sensul garantiei, atat piesa cat si manopera aferenta montarii si demontarii acesteia sunt decontate in termenul de garantie.

Cu stima,

Marian Vaduva

---------------------------------------

Coordonator Tehnic

Porsche Inter Auto Romania

Porsche Bucuresti Aviatiei

str. Barbu Vacarescu nr. 201

020276 Bucuresti, sector 2

Telefon: 0040 21 203 29 12

Fax: 0040 21 203 29 30

Mobil: 0040 724 223 371

E-mail: marian.vaduva@porsche.ro

www.pba.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de asteptat. Orice piesa care se strica in garantie e din cauza utilizarii defectuoase sau a uzurii normale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca e bataie de joc. Sa nu mai zic ca porshe face ce vrea el. Raspuns de la Seat Spania imi spune sa iau legatura cu porshe si se vor ocupa cei de acolo de problema mea.

La urma urmei la ce umbla vorba ca trenul de rulare are numai 30k km garantie? Sa fie 2 ani ca si masina in garantie ca oricum daca se strica e vina drumurilor si a soferului? Nesimtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot da edit dar: Achizitionand pentru firma mamei o skoda octavia tour tdi intreb agentul de vanzari:

Garantia la trenul de rulare cat e? Cica exact cat garantia masinii!!!??

Dar cu specificatia ca: daca este defect de fabricatie ceea ce 99% nu se intampla. Totul pica din cauza soselelor noastre.

Asa ca garantie aproape nula(doar daca se rupe vre-un pivot sau mai stiu eu ce)

As avea o problema legata de revizia in strainatate. Plec pe 27:12:2008 din constanta, voi sta o noapte in arad si pe 28 dimineata voi pleca spre salzburg pentru revelion. Ma intorc pe 3 ianuarie.

As vrea sa o fac in afara tarii. Revizia de 60.000. Unde recomandati? Ungaria,austria, germania.

Trebuie programare in prealabil? Ma tine din drum sau se misca repede? pentru 2 ore m-as abate putin din drum.

Ca pret cum sunt?

O sa faca talente pentru ca am diverse chestii montate pe masina(navi aftermaket,footwelights,etc)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sop, parerea mea este sa-ti faci revizia de 60.000 in Romania. Preturile la reprezentantele de afara sunt cam aceleasi, daca nu un pic mai mari, vezi postul #448.

Pe de alta parte ai nevoie de programare, iar in perioada aia cred ca va fi cam aglomerat. Chiar daca masina nu are probleme si vei face strict revizia, va dura aprox 3 ore jumate. Cat despre mecanici, nu ai de unde sa stii ce te asteapta, daca sunt ok sau nu, mai ales ca nu esti decis in ce oras, la ce service. Legat de acest aspect poti sa-ti dau un exemplu legat de o revizie in Bruxelles: masina mea nu are filtru de polen/ habiltaclu (asa au fost facute la sf. de "cariera"), iar la ultima revizie, era trecut pe factura. Bineinteles ca s-a rezolvat dar a trebuit mai intai sa conving Consilierul de Service care sustinea sa TOATE masinile au asa ceva, iar eu nu am nici macar carcasa, apoi mecanicul, care s-a scuzat in cele din urma.

Piesele uzate nu le vei vedea, si le vor arunca ei in recipiente, containere speciale, iar de stat langa masina, nici vorba.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

Am efectuat revizia de 1 an la masina din dotare ( nu am ajuns la 15k de km dar sa implinit anul) si costul total a fost de 580 ron din care manopera a fost 192 ron.

Au fost schimbate:

1. filtru ulei,

2. filtru aer si polen - m-au intrebat daca le vreau schimbate (nu era obligatoriu) dar mi-au recomandat sa le schimb si pentru ca la noi praful e asa cum e si un alt motiv a fost ca masina e bagata pe firma si nu plateam eu am decis sa le schimb :icon_thumright:

3. ulei Castrol - aici imi apare pe factura 5 litri nu stiu daca a intrat atata dar nici ce a ramas nu mi-au dat inapoi. Aici am un semn de intrebare pentru ca verificand nivelul la joja imi arata ce e pana la max. Sper sa nu fie probleme ca au pus pana la max.

Au mai fost pe factura niste mici materiale si manopera. I-am pus sa verifice reglajul farurilor ca aveam impresia ca bat prea sus si mi sa comunicat ca oricum intra in revizie aceasta verificare.

In plus aveam plasticul de pe stalpul dintre usi pe stanga care tot se desprindea de sub cheder si i-am rugat sa rezolve si problema asta, deocamdata vad ce nu mai iese sa vedem daca ramane asa sau il apuca nebunia iar.

Per total sunt multumit s-au miscat repede in 2 ore era gata.

Dealer-ul este Dip Motors Brasov

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvy 2079 te-a costat OK, vezi post#453.

Pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa schimb filtrul cutare, ba mai mult l-au schimbat fara logica pe ala de benzina (tot prima revizie, 8600 km, aceeasi echipare).

Mie cel putin mi-au dat cam jumatate de litru din bidonul de 1l de ulei.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut revizia de 30 000. Mi-au schimbat toate filtrele, mi-au rezolvat scartaitul din spate si mi-au pus pe pozitie suportul de bricheta care cred ca l-am rupt dar acum nu mai merge decat bricheta :D. Totul m-a costat 604 lei si sunt multumit. Apropo, daca tocmai mi s-a schimbat fitrul de polen ar mai trebui sa-mi intre miros urat cand pun pe ECON sau recirculare (una din ele, nu stiu pe care functie imi baga un miros de aer imbacsit cel putin primele 10 secunde de la activare)?

Modificat de GildedBullet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon 1.6, 11500km, 1an

Am sunat la mai multe serviceuri pentru revizie:

METROTEHNICA Bucuresti:

-primul telefon: 3 mil si ceva - manopera cu totul adus de mine (ulei, etc)

-telefonul 2: 4.5 mil cu totul de la ei

PORSCHE BUCURESTI AVIATIEI:

- 9.8 mil cu tot de la ei

MECO PROD Targoviste:

- 5 mil cu tot de la ei

ALTO SYNCRO GRUP Bucuresti

- 6 mil cu tot de la ei

Am impresia ca unii dau preturi mai mici doar ca sa te duci la ei, si apoi cand vine factura, asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai logic :)

Metrotehnica mi-a zis telefonic maaaxim 600 si am platit 8 ... tot Leon 1.6, revizie 10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai,e simplu.e 200 de lei manopera

filttrul de benzina - 99 lei

filtru ulei - 24 lei

filtru polen - 40 lei

filtru aer -65 lei

depinde ce ulei foloseste fiecare service.majoritatea folosesc ulei mobil .deci mobil 5w40 - 4 litri -224 de lei sau 5 litri,deci mai adaugam 60 de lei

dupa un calcul mic rezulta aproximatic 720 de lei , la care se mai adauga materialele mici ,care sunt inca vreo 30 de lei.deci cam 750 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am bagat si eu ceva bani in masina respectiv consumabile.

Seat LEON 1.9 tdi 2001 Tip motor ASV

Preturile sunt:

Radiocomanda inchidere centralizata noua - 230 lei + 50 lei constatare(rescriere)

bucse bara stabilizatoare - 150 lei - cu tot cu manopera

Distributie(role,curea,pompa de apa) - 670 lei + 150 lei manopera

Filtru aer - 40 lei

Filtru motorina - 80 lei

Filtru polen - 38 lei

Radiocomanda si bucsele le-am schimbat la service SEAT(preturi de reprezentanta)

Distributia la un bun mecanic la garaj.

Filtrele le-am schimbat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!