Jump to content

Probleme spalator luneta Octavia 2


Clodius
 Share

Postare recomandată

Este o problema arhi-cunoscuta pata de rugina pe capitonajul de plastic la hayon. Da jos motorasul, desfa-l (o sa ramai uimit de ce gasesti in el, un fel de namol amestecat cu rugina si vaselina), curata-l temeinic cu ceva spray de frana, spray de contacte, motorina, o pensula, ce ai la indemana, unge rotitele dintate cu vaselina si asambleaza totul la loc si nu o sa mai ai nici scurgeri nici rugina. Roaga-te sa iasa bratul stergatorului de pe motoras fara prea mari batai de cap, restul e floare la ureche, are surubele torx care se desfac foarte usor.

Modificat de AndreyPH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta dacă nu s-a rupt țeava din ax, caz în care trebuie kit de reparație.... Improvizat ceva... Sau alt motoraș... La alegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,pentru ca stergatorul de luneta nu mai functiona decat cu intermitenta si ramanea mai tot timpul blocat am decis sa-l inlocuiesc.Am cumparat  un motoras Magneti-Marelli si a fost inlocuit la service.Problema este ca motorasul este de break si are o cursa mult mai lunga decat cel de sedan.Exista cumva vreun reglaj al cursei?!!/Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 7/29/2015 at 2:18 PM, Al Bundy said:

Am mai intalnit problema asta, se freaca un furtunas de armatura bordului si se taie, din pacate, cam costisitoare interventia, se da bordul jos pentru asta.

 

De ceva timp mama mea, posesorul Skodei, se plângea de miros de umezeală/mucegai și apă la nivelul podelei șoferului (în zona ambreiajului, pedalei moarte). 

 

Astăzi am identificat că sursa provenea din furtunașul spălătorului lunetei care are o imbinare cam la 20-30 de cm de la intrarea in habitaclu (cam lângă maneta de deschidere capotă motor). Furtunul de o calitate extrem de slabă a crăpat exact la îmbinare. 

 

După demontarea multor elemente, am descoperit că de-a lungul timpului a băltit foarte multă apă cauzând serioase probleme cu rugina în zona șoferului. De asemenea, acel element de spumă, probabil de izolare termică sau fonică, era îmbibat cu apă, rugină, mucegai fiind irecuperabil. 

 

Problema furtunașului a fost rezolvată printr-o improvizație cu un alt furtun, căci pentru schimbarea sa coresponzătoare era nevoie să se demonteze cred că inclusiv bordul pentru a se face legătura cu furtunul principal care provine de la motorașul de la rezervorul de lichid (spatele motorului). 

 

Morala poveștii : fie nu mai folosiți deloc spălătorul spate dacă identificați simptomele, fie remedați problema în timp. util. Atașez urmările. 

WhatsApp Image 2023-07-17 at 16.09.42.jpeg

WhatsApp Image 2023-07-17 at 16.54.56.jpeg

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!