Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Am sunat la Midocar si la Porsche sa intreb daca exista o asemenea actiune la masina mea si raspunsul a fost "nu". Eu am ridicat-o in septembrie 2009, dar fabricata cred ca a fost in august.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie vorba doar de un lot, intr-o anumita luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte posibil, o sa intreb miercuri pe 28 cand am programarea si trec pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blumotion nu are functia de start/stop, nu are rezervor pentru DPF, pentru ca acesta se regenereaza prin marirea temperaturii din filtru si arderea cenusei, are garda la sol micsorata, are relantiul scazut si rapoartele vitezelor 3, 4, 5 sunt altfel fata de un Passat normal, pentru o turatie mai mica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalizatorul este amplasat mai aproape de galerie si se regenereaza fara aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu s-a stabilit daca supozitia colegului ZImbri este adevarata... Ce diferenta exista intre 2.0-110CP si 2.0-140CP (ambele TDI CR)? Turbina e clar, cutia e clar (una are 5 trepte, una 6), injectoarele? altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu s-a stabilit daca supozitia colegului ZImbri este adevarata... Ce diferenta exista intre 2.0-110CP si 2.0-140CP (ambele TDI CR)? Turbina e clar, cutia e clar (una are 5 trepte, una 6), injectoarele? altceva?

Dimineatza...nu prea aveam somn si am rasfoit putin ETKA, unde am vazut ca atat turbinele cat si injectoarele de la 2.0 110cp(CBDC) sunt aceleasi cu cele de pe motorul 2.0 de 140cp(CBAB)....doar la cel de 170cp(CBBB)...difera injectoarele...si probabil si turbinele.

Totusi...imi erste greu sa cred ca diferenta de putere de la 110 la 140 cp,este doar din soft.

Modificat de dann778
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dann mai sapa un pic, la ambreiaj difera?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabail ca da, avand in vedere ca una are 5 trepte si alta 6... trebuie sa-mi reinstalez ETKA pe o masina virtuala, n0am avut de lucru sa pun Win7 - 64 bit si acum :(

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate trece numai din soft de la 2.0-110CP la 2.0-140CP ? Si daca da ce probleme pot aparea dupa resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti spun ca una din probleme va fi ca ambreiajul va ceda si uite cum e echipata una de 110 cai cutie viteze manuala Cod motor CBD/F Tip cutie viteze KQM,LLL Diametru 1 = 228 mm Diametru 2 = 228 mm Piesa noua Dinti 28 Versiune SAC comparativ cu una de 140 de cai cutie viteze manuala Cod motor CBA/F Tip cutie viteze KRM Diametru 1 = 240 mm Diametru 2 = 240 mm Piesa noua Dinti 23 Versiune SACHS .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 110 HP poate fi facut de 145 HP doar prin OPTIMIZARE de soft. STAGE 0 daca vreti sa l numiti asa. Nu este considerata resoftare pentru ca nu este.

De la 145 HP in sus incepe resoftarea. Acest motor a fost lasat la cai mai putini special, nu este inferior cu nimic celui de 140 HP.

Nu va mai faceti griji fara fond.

NU cedeaza niciun ambreiaj.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca da.

Uite aici

Vezi la prestari servicii + oferte extinse,

Chiptuning Tcmturbo Pentru Membri Forumului La Pret Special

Vorbesti cu Dragos Voinea si totul devine realitate.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si persoane care au facut aceasta optimizare (adica eu ;) ) - intra aici si discutam mai multe :

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am mers si eu cu un 2,0 cbdc 110cp blue motion pe un G 6 . Am ramas profund nemultumit de treapta a 5-a care undeva la 120.km/h si 2500 rot am apasat blana si abia urca in 5-10 sec abia a ajuns la 140-150 si tot urca dar super slow . In rest treapta 3, 4 urca linear pana la 4000 rot /min cum scrie la carte 100km/h in 11-12 sec . |E normal ?

Si inca o chestie la relanti nu poti accelera peste 2500-2800 ture .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce ai avea nevoie sa o turezi la relanti? E chestiune din soft si e foarte buna. Daca esti obisnuit cu motorizare de 3 l e normal sa ti se para lenesa. Eu o consider mai mult decat decenta, mai ales la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine dar nici sa depasesti un tir in jumatate de minut . Sau trebuie sa schimbi treapta de ex sa bagi a 4-a ca sa depasesti ?

aintrebam si eu pe cei cu 110cp . poate are masina vreo problema . pe vag nu da nimik .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi sportiv cu ea, treapta a 5-a o schimbi la peste 120 km/h. Daca mergi linistit, poti sa o schimbi si la 100, dar sa nu o forjezi, ca e subturata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok si la 120 cand apesi blana se duce putin masina sau tre sa iti iei 2 ziare mai sanatoase pana ajunge la 140-150-190 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te inscrii la raliu, eu zic sa iti iei mai mult de 2 ziare. Daca o folosesti pentru drumurile nostre nationale mioritice, e super-decent motorul. Tu esti obisnuit probabil cu o motorizare de 3 l. De diferenta asta mai pui de un motor.

Pe autostrada ajungi usor la 160 km/h (hai sa zicem in Germania ca sa fim legali pe forum).

Eu la octavia am avut curiozitatea sa fac un drive test sa vad cum se misca motorul de 1.6 CR diesel, comparativ cu ce am eu si vreau sa spun ca nu mi-a placut. La fel se intampla si in cazul de fata: nu are cum sa iti placa o motorizare sub cea cu care esti obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da .

ideea nu e sa comparam 2 motoare unu mic si unu mare ci 2 motoare identice . CBDC . intrebam daca masina nu e stricata sau are ceva probleme . pe vag com nu da nici un defect .

e posibil ca pinionul de vit 5-a sa fie prea mic incat sa nu aiba puterea sa impinga masina ceva mai sprinten decat o dacie 1300 de 64cp ? e totusi un motor de 110 cp pe care ii arata la vitezele inferioare a-3-a, a 4-a . Spun asta deoarece vit max pe talon este 193 km /h iar viteza la care schimbi a 5-a poate fi intre 80-120 km . Asta imi spune ca se intinde pe aprox o plaja de 100 km . ca si cum ai merge cu vit 1-a de la 0 la 100km/h.

Sincer eram cu 120km/h pe A2 si depaseam un tir si desi eram la blana ma urcasem pe pedala pur si simplu ca arunca ala numai praf de pe marginea drumului si abia inaintam cu 1-2m/sec fata de tir. Apoi am facut proba lasam pedala moale dupa care bagam blana ... se simtea asa f f f usor urca acu abia abia 130-140 ...... Daca mergi pe un drum cu 2 benzi ar trebui sa scrie pe masina interzis depasirea masinilor in mscare .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva este vorba doar de cutie manuala vs. automata? Eu zic ca 2.0TDI 110cp este un motor bine gandit si etajat, cu o cutie manuala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acest motor, ai in trapata a 4-a, 3000 rot/min la aprox.130 km/h, iar cu a 5-a ai 3000 rom/min la aprox 170 km/h, deci a 5-a la 120 km/h nu mi se pare o idee buna la un mers mai sportiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!