Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

nu ma supar stai linistit.

dar aia la dealer au o scarba pe ei de nu iti vine sa crezi.

stii cum mi-a zis?

domle diesel-ul e un motor lenes din nastere,noi acum l-am pus sa munceasca si prin urmare producatorul a zis ca sa scutim

piesele care sunt in miscare,arbore,pistoane etc sau consmul de ulei?

si producatorul a zis sa scutim piesele ca sunt mai scumpe decat un litru de ulei sau doi.

ca nu a zis nimeni ca noua generatie de CR nu va mai consuma ulei ca vechile PD.

deci mergeti cu bidonul de ulei in portbagaj in permanenta.

asta a fost explicatia celui de la service.

momentan vad ca uleiul e ok,am mai facut aproape 3 mii de cand i-am facut schimbul,sper sa ramana asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de ulei nu are legatura cu numarul de rotatii pe minut.

de exemplu, eu avand DSG, la drum intins, la orice depasire vede 4000 rot/min.

am aproape 13000km, nu mi s-a aprins becul la ulei si sper sa nu se aprinda.

daca ai merge cu ea numai pana in 2500 rot/min, dar apasata pedala pana in podea, vei avea cu siguranta consum mai mare de ulei.

daca esti in viteza a5-a, la 1900 rot/min, avand 100km/h, si accelerezi maximum pana la 2500 rot/min, consuma mai mult ulei decat daca retrogradezi si accelerezi fin pana in 4000 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primii 12000 km, mia papat si mie ulei, aproape 1l. Dupa prima revizie sa asezat consumul de ulei, in sensul ca nu am mai completat, acum am ~33000 km.

P.S. Am intotdeauna un bidonas cu 1l de ulei in portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa cum am spus si in descriere scopul final e un chiptuning cu care vreau sa ajung la nivelul variantei de 140 de cai a motorului. AS vrea sa stiu ce au facut diferit cei de la VW la cele 2 motoare

2.0 TDI DPF Cr 110cp 250Nm

2.0 TDI DPF Cr 140cp 320Nm

Presupun ca diferite sunt doar turbina si injectoarele la cele 2 motoare.

Cat priveste transmisia eu am cutia cu 5 trepte. Din cate vad eu toti spun ca ambreajul e cel care sufera cel mai mult dupa un tuning la motor. As vrea sa stiu pentru ce plaja de cuplu sunt calculate cutia si ambreajul stoc de pe cele 2 variante de motorizare.

Am condus ambele variante si mi se pare mult mai vioi cel de 140cp urca mai rapid in turatii si atunci cand apesi putin acceleratia simti raspunsul mai bine.

Daca stie cineva un site unde pot gasi datele astea ar fi SUPER :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pdf-ul pentru "service training self study" pentru motorul de 140 de cai dar nu gasesc pe cel pentru varianta mai slaba. Vad ca in oferta VW deja a disparut motorul de 110 fiind probabil mai scump de fabricat decat 1.6TDI care are performante similare si consum ceva mai mic.

Nu pot atasa fisierul pentru ca e prea mare il puteti gasi in linkul de mai jos

www.dsd.go.th/itrain/km/kboc/2010_TestProject_WSC40/Automobile/DOC33_IL_40CA/DOC33_IL_40CA_1680_Diesel_Engine_2.0L_TDI_CommonRail_BIN5_UL.pdf

Modificat de zimbri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce performante similare sa aiba motorul de 2000 cu cel de 1.6. nu te mai uita la CP uitete si la cuplu.au fost 10 masini la oferta 2.0 110 cp.5 rosi si 5 albe. mie imi consuma 6 in oras si 4,5-4,7 in afara,am mers si cu 200 :icon_cool: este foarte important rodajul cum il faci.eu l am facut ca la carte si masina imi consuma putin.

Modificat de Crisilo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI DPF Cr 110cp 250Nm -> tot 250Nm are si 1.6, doar ca are 105cp. S-o aduci prin Buc si sa ne zici si noua daca ramane consumul tot la 6 dupa aia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina chiar consuma 6-7 in oras eu stau in afara bucuresti si lucrez in centru capitalei multiubite :P . Acum iarna scoate 8-9. Astea sunt cifrele generale dar poti ajunge si la 15 consum daca te ajuta putin traficul ;) . Cat priveste consumul in afara am trecut foarte rar de 5 si numai pe autostrada cu mers la 140 sau mai mult. Nu pot sa zic nimic de motorul de 1.6 pentru ca nu am mers cu el niciodata si nici nu stiu pe nimeni sa fi mers.

Dar ne abatem de la subiect. Eu vreau sa stiu diferentele intre cele 2 motoare si cutii de viteze cu cat mai multe amanunte. Poate cine stie daca nu costa foarte mult pot face niste mici schimbari fizice pe langa remap.

Modificat de zimbri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Zimbri, vad ca ai trecut in semnatura 140 de cai. Inteleg ca ai facut resoftarea.

Pana la urma ai mai studiat diferentele dintre cele 2 motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Conform recensamantului am observat ca suntem cativa utilizatori ai acestui tip de motor

Conform cautarii nu este un topic deschis in mod special pentru aceasta motorizare

Se poate sa continuam discutia cu impresii despre 2.0 TDI - 110 CP ?

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele primare in domeniu VW (ultimele 2 masini au fost OPEL) am inteles ca e alta turbina si alt intercooler si bineinteles cutia de viteze in 5 trepte. Singura explicatie logica ar fi consum mai mic, alta nu vad, mi-as fi dorit un 140CP, dar daca asta a picat, e buna si asa wink.gif

Probabil din acelasi considerent (consum)au scos si motorul 1,6 TDI

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au neaparat legatura cai cu consumul, poate sa consume mai putin extern si mai mult in oras, depinde si de utilizator.

:)

ii faci chip daca vrei si ajungi si la 140 cp fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum adica de ce nu au scos mai mult !?

E marketing ABC. Avem 1.6 TDi @ 90cp apoi 1.6 TDi @ 105cp si de aici pana la 2.0 TDi @ 140 cp trebuia umplut golul, pentru a oferi variante tuturor clientilor.

A se vedea la Audi A4 B8 (daca nu ma insel) 1.8 TFSi de 120 CP, in conditiile in care multi producatori scot mai multi cai putere (dar cuplu evident mai mic) din 1.8 aspirat. Asta pentru ca exista clienti care au idei preconcepute impotriva downsize-ingului, justificate sau nu, care i-ar retine de la a cumpara un 1.4 TFSi cu aproape aceleasi specificatii.

Scuze de :offtopic:

@ ondin: Pai nu asa e normal, ca o masina sa consume mai mult in oras decat in afara lui !? :huh:. Vorbim strict de motoare termice, nu hibride.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ma refeream la valorile anteriore si ulterioare chipuirii, unde media de consum, la o putere mai mare a motorului, in mod paradoxal, poate sa scada, si nu la consum urban/extra in general.

cu toate ca daca se merge extraurban numai supraturat cred ca se poate depasi lejer astfel chiar si consumul urban.

:)

de aceea am si spus ca totul depinde de utilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ondin: Am recitit postul tau si trebuie sa imi cer scuze. M-am grabit in afirmatii.

OnTopic: Nu difera si injectoarele fata de motorul de 140 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate stiam eu puterile diferite la 1.9 sunt doar din injectoare si turbina....de soft nu stiu..doar din punct de vedere mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand injectoare si tubo diferit automat difera si softul

Referitor la 2.0 110 cai mi-a s psus un amic plimbat prin europa mai mult ca ar fi o versiune "sugrumata" din soft doar pentru consum mai mic si pentru asigurari mai mici, in tarile in care caii putere influenteaza acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei care au 110 cp, nu am vazut pe nimeni sa se planga de performantele motorului sau consum. Eu unul sunt multumit de amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de obisnuinta... eu vin de pe un Opel de 160CP si uneori simt lipsa calutilor in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da. Masina are ceva dotari in plus, e diesel, mi se par multi km facuti in 20 de luni, dar omul si-a luat diesel si probabil si-a amortizat-o deja.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...vin 3500 km lunar...destul de mult am zis si eu...dar macar tind sa cred ca sunt reali :)

as vrea sa o testez undeva. un sfat in afara de reprezentanta?

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina aia a fost rezervata pana ieri, suna sa vezi daca o mai are... restu' nu merita, le-am vazut pe cele din Brasov si Slatina, am avut de ales intre ce am acum si cea de la Braila, numai ca la asta am putut verifica km reali ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Latest Update:

M'am vazut azi cu omul...a venit in Bucuresti cu masina, arata ok per total, o janta era lovita cam urat, si prin interior cam neingrijita...murdara...dar se rezolvau.

Problema e ca am verificat la reprezentanta VIN'ul WWWZZZ1K7AW11048Z, iar ultimul istoric la VW era din februarie 2011, cand avea 115.000 km.

Nu vreau sa ma gandesc cati avea acum.

PS: nu am mai verificat istoricul accidentelor, insa parbrizul era schimbat si nu la reprezentanta (in coltul din dreapta fata se vede si stickerul de la cei care au efectuat operatiunea). Pe langa asta aripa stanga spate era revopsita. Insa, inca o data, nu am mai intrat in detalii dupa ce am aflat ca e umblata la KM.

Din start am renuntat...si am fost baiat finut si i'am lasat 150 de lei sa se intoarca...cu mentiunea...'noi sa fim sanatosi'...

Experienta... ce sa zic...

Multumesc lui Dumnezeu!

Numai bine.

Modificat de octavyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!