Jump to content

Probleme aparute intre incheierea contractului si livrarea efectiva a autoturismului


Florinutzu
 Share

Postare recomandată

Treaba asta este o magarie veche... Iti calculeaza pretul in euro dar platesti in lei la cursul agreat de dealer... Si eu am pierdut cca 300 de euro din diferentele de curs cand am luat Passatul. La fel am pierdut in trecut si cand am cumparat Logan si cand am cumparat Megane... De vina este legislatia mizerabila din Romania!

Nici eu nu inteleg de ce nu pot plati dealerului in euro, pentru ca el la randul lui plateste masina catre fabrica din Germania tot in euro...

Totul in defavoarea cetateanului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vina , daca putem spune asta , e legislatia , care nu permite sa faca tranzactii intr-o alta moneda decat cea oficiala ( leul in Romania ) nici unei firme inregistrate aici .

Oricum in majoritatea statelor exista aceasta lege si exact de asta s-a optat pentru introducerea unei monede unice peste tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta este o magarie veche... Iti calculeaza pretul in euro dar platesti in lei la cursul agreat de dealer... Si eu am pierdut cca 300 de euro din diferentele de curs cand am luat Passatul. La fel am pierdut in trecut si cand am cumparat Logan si cand am cumparat Megane... De vina este legislatia mizerabila din Romania!

Nici eu nu inteleg de ce nu pot plati dealerului in euro, pentru ca el la randul lui plateste masina catre fabrica din Germania tot in euro...

Totul in defavoarea cetateanului!

Exact la diferente de genul acesta ma refer, de in jur de 300 euro. Sunt bani nu gluma, pentru mine sunt multi, mentionez concret ca masina respectiv Octavia 2 Drive 1.4mpi 16v 80cp va costa 12.500 euro cu tot cu tva, cu tot cu pret de oferta, inclusiv si pretul de reducere aplicat pentru angajati PORO (am pe cineva in familie angajat poro). Iar in conditiile in care voi da 3500 euro avans concret respectiv aprox 150 milioane lei si credit pentru 9000 euro, 300 de euro suplimentari inseamna foarte mult, dat fiind ca numai eu stiu cum am tras de fiecare suta de euro ca sa strang pentru avans.

Off topic :

Am plecat de la un logan full (daca se poate numi asa) si ajunsesem pe la vreo 11.000 euro, hyundai accent, kia ceed si ulterior VW Golf (dar avea 350 de litri portbagajul cu roata de rezerva temporara, si in final doar 270 litri cu roata de rezerva normala, deci pentru mine pica varianta aceasta) si in felul asta am zis NU! la toate variantele de mai sus si asa, mai strang din buci pentru inca 1000-1500 euro si schimb clar clasa de la dacie logan "full option" la Skoda Octavia 2 Face Lift.

Ca optionale ar fi :

4 difuzoare suplimentare

Maxi Dot

Scut Plastic

Telecomanda briceag

Culoare metalizata

Va rog sa nu insistati pe subiectul 1.4mpi 80cp ca e slab ca e insuficient ... pentru unii poate este, pentru mine in schimb nu, am condus vechea O2 cea cu 75cp chiar de prin 2004 avand doar AC si fara cotiera fara Maxi Dot si tot nu vroiam sa ma mai sui in a mea Solenza.

Fiecare euro in plus la pret inseamna multe sacrificii pe alta parte, chiar ma gandesc sa renunt la culoarea metalizata pentru ca inseamna cam 350 euro cu tot cu tva dar am zis ca aspectul exterior este unic si sa nu imi amintesc de fiecare data cand ma duc la masina ca nu am avut bani nici de vopsea metalizata (pe care de fapt mi-o doresc). Asa ca in nici un caz nu mai pot ridica pretul mai sus de 12.500 cu tot cu tva. Alternativele la banii astia sunt triste... le stiti si voi prea bine.

Sper sa se schimbe si la noi legislatia asta naibii o data ca innebunim de tot, pierdem o gramada de bani asa in toate domeniile nu numai auto, pentru ca trebuie sa trecem totul in ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca fiecare euro conteaza, ca doar nu cresc in pomi banii;

Si, sincer, mi se pare o magarie, daca asta o sa faca PLR...mai ales ca ai pe cineva care lucreaza acolo.

Eu ti-am zis ca nu mi s-a intamplat asa ceva...si de aceea raman fara cuvinte.

Intr-un fel inteleg si pozitia PLR, ca si eu am firma si nu imi convine sa pierd, insa ma gandesc si la mine si la cat de greu se castiga EURO azi.

Oricum, PLR ramane cea mai buna alternativa de leasing, dupa parerea mea, deoarece nu se uita sa iti traga teapa ca alte firme de leasing...

S-o stapanesti sanatos si te asteptam cu un Topic la sectiunea Masina mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu prea inteleg ce vrei tu sa spui prin contractul initial si contractul final . Din cate stiu eu exista un singur contract care se semneaza inainte de a achizitiona masina , iar in momentul achizitionarii acesteia se va semna un proces verbal de predare-primire .

Si dupa ce vine masina incep si ratele, asa ca poate atunci , la fiecare factura sa platesti diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!