Jump to content

Audi A6 2005 - sobolanul meu


Red

Postare recomandată

:) adevarul e ca sunt in tratative pt clusterul color cu cineva :) e mai complicat cu audi component protection !

decoamdata dimineata ajung jantele :)

Link către comentariu

Hai domnule ca nu se vad asa de urat canalele de la cele 2 spite.Fata de volanu alu` Aerofan :))

Modificat de DomaniG
Link către comentariu

De ce nu a aplicat aceasi metoda de la spitele de sus pentru cele inferioare? Ar fi fost mai ok dintr-o bucata

Link către comentariu

Da asa este , era mult mai bine dar de unde am pielea vine croita direct doar pt 3 spite, din cauza asta am ajuns sa am acele canale in plus...m

Link către comentariu

Volanul nu arata rau deloc, din contra e foarte ok lucrat. Cel mai bine se vede la imbinarile dintre pielea normala si cea perforata.

Multi "meseriasi" nu isi dau interesul sa-l faca cum trebuie si la imbinari iese mai gros pentru ca se intoarce pielea asa cum e ea (in mod normal se subtiaza )

Daca tu esti multumit e tot ce conteaza, dar pentru un tipicar va fi doar... aproape perfect.

Era foarte usor sa se faca un tipar pentru volanul tau. Se datea pielea veche jos, si dupa ea se facea noua husa. Prin Bucuresti costa in jur de 350 lei.

Daca ai iesit ceva mai ieftin, atunci nu mai e nimic de comentat la cat de bine s-a lucrat.

Succes cu masinuta ! E foarte frumoasa. :Driver:

Link către comentariu

Volanul l-am vazut si eu live si pot sa ii acord nota 9 si eu. imi place cum a iesit. pretul este foarte decent fata de ceea ce spune lumea pe aici, asa ca nu cred ca e ceva de comentat :) Abia astept sa vad jantele :D

Link către comentariu
Hai domnule ca nu se vad asa de urat canalele de la cele 2 spite.Fata de volanu alu` Aerofan :))

Cosminu... vezi-ti tu de masina ta si nu ma mai tot fredona cu volanul ala. Decat sa-mi fi pus husa mai bine mi-am pus piele pentru ca spuma incepea sa se decojeasca. A fost gratis asa ca pe mine ma multumeste.... daca ai ceva de comentat comenteaza la masina ta.

Link către comentariu

volanul de costat a costat 200 de ron tot, piele si manopera .. baiatul a zis la un moment dat chiar 150 .. si i-am spus ca daca iese bine si el o sa fie multumit , la sfarsit i-am platit 200 daca iesa de 10 ii plateam mai mult ! dar una peste alta si cu cele 2-3 mici imperfectiuni sunt fericit cu el si imi place ff mult

azi dimineata la 8:30 am descarcat jantele din camion (mi le-a adus un amic din bucuresti )... aici deja nu mai sunt multumit .. dupa parerea mea jantele sunt "darmate" chiar daca ele arata bine in poze darmate in sensul ca eu nu le voi pune niciodata pe masina in conditiile incare sunt .. sunt sgariate toate , nu lovite dar zgariate .. drept urmare am si vorbit sa le duc maine la reconditionat !

bine ca nu am dat mai mult pe ele .. ca si greutate au 10.5 kg si o rezistenta la greutate de 675kg/roata ... ceea ce e super bine pt o roata pe 18

la cauciucuri nu stiu ce dimensiune sa pun .. 235/40/18 sau 215/45/18 .. asta ar fi mai confortabila pt drumurile noastre dar nu stiu daca 215 incape pe 8j cum trebuie ..

245/40/18 e ce spune cartea , dar celelalte doua la care ma gandesc eu sun doar cu 1,1 % mai mici .. iar toleranta e pana in 3 %

post-5830-0-87193900-1297591083_thumb.jp

post-5830-0-79706600-1297591097_thumb.jp

Link către comentariu

daca e 8j nu are rost sa pui 215..e foarte mic. chiar si la mine pe 17 x 7,5j cand am incercat cu 215 era prea mic si iesea janta putin inafara cauciucului (multora le place asa dar pe masina mare nu da bine). Daca vrei cauciucuri cu protectie de janta eu zic sa pui 235 linistit fata spate macar sau 245 spate 235 fata

Cat despre jante nu par deloc daramate...par chiar noi..micile zgarieturi chiar daca le faci acuma ele o sa apara inapoi inevitabil asa ca nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme in privinta asta.

Modificat de abstrakt
Link către comentariu

Talonul la 245.40.18 e de 98mm, la 235 e de 94mm si la 215 de 96,7mm..

Deci cel mai confortabila o sa fie cu 245.40.18 si si o sa arate cel mai bine. Sincer cu 215.45.18 ar arata ridicol.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

mda , o sa ma mai gandesc la cauciucuri ..tre sa cantaresc cateva dimensiuni .. acum ca am terminat cu cantaritul jantelor .. n'are rost cum se uitau aia la mine cand ma duceam cu cantarul de baie sa cantaresc o janta :):) sunt foarte decis ca roata sa nu depasasca 20-21 kg maxim pe 18 ..

maine duc jantele la reconditionat .. macar un lac nou pe ele .. pana una alta am vreo 200 de km cu volanul cu imbracminte noua .. si e senzatie :)

Link către comentariu

pana la urma nu am mai dus jantele la reconditionat , cel putin pt moment .. pt ca am luat o solutie speciala de la Nigrin si am curatat aseara o janta ..apoi am dat-o cu pasta .. si situatia s-a schimbat .. are unele mici lovituri .. dar cred ca ele au sa revina de la pietre oricum si nu cred ca merita sa renunt la vopseaua originala .. le-am pus si pe aparat,iar cea mai nasoala cere 50 g de plumb .. deci nu e tragic, acum sa vina caldura :)

Link către comentariu

mda stiu, e vecin cu mine .. ale lui sunt pe 19 !!

ma tot gandesc la ce a spus Gicu mai sus .. 245/ e prea lat

235/40/18 sau 225/45/18 ... la 235 e cu -1.1 % mai mica in diametru roata decat ce am acum pe masina 205/60/16

iar 225/45 e cu 1.1 mai mult !

Modificat de Red
Link către comentariu

pune un 225/45 sau un 235/45 ,daca nu vrei sa pui 245/40.

eu tot jante pe 18 am pe a6 4f ,si caut un 255/40 sa protejez buza jantei de eventualele borduri.

Link către comentariu

am pus in dimineata asta 225/45/18 .. nu imi place cum vine pe masina deloc .. e cocostarg masina .. cred ca o sa fiu nevoit neaparat sa mai las un pic jos suspensia ..

oare reusesc numai din arcuri , adica sa le inlocuiesc cu unele mai joase ?

maine am sa incerc sa pun 235/40.18 .. sper sa fie varianta castigatoare ..

post-5830-0-71099100-1298033177_thumb.jp

post-5830-0-96191000-1298033202_thumb.jp

Link către comentariu

nu o sa fie nici 235/40 ,varianta castigatoare. din contra spatiul dintre anvelopa si aripa va fi mai mare.

cea mai buna solutie (cum am procedat si eu) arcuri eibach prokit. o lasa cu 3 cm

Link către comentariu

La asa masina e si pacat sa iei decat arcuri, recomand sa iei o suspensie street care doar sa coboare garda la sol a masinii, sau macar o suspensie oem sport de pe A6 ca din cate am vazut prin trafic sunt unele sesizabil mai joase, sau ceva reglabila de firma.

Link către comentariu

nu arata bine cu gumele astea mici. pune talon mai mic 40 si guma mai lata. dupa aceea cu suspensia poti pune si doar arcuri sport dar o sa se distruga mai repede amortizoarele originale.

Link către comentariu

Nu stiu in ce masura janta ca model te avantajeaza. Eu merg cu dimensiunea asta si masina chiar arata bine si nu o spun numai eu.

Link către comentariu

Seara asta am vazut un A6 black cu jante ca a tale in fata la Tresor. Arata destul de bine parerea mea :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!