Jump to content

Audi A6 2005 - sobolanul meu


Red

Postare recomandată

dar nu inteleg de unde atata inversunare .. pe capul lor , asta e , e un RCA , s-a produs un accident s-a dovedit ca nu am mintit cu nimic .. doar ca ei nu vor sa plateasca ,

pe ei , OMNIASIG cine poate sa-i pedepseasca ?

Link către comentariu

sunt niste jegosi...e plina criza si nu vor sa mai plateasca,le-au scazut veniturile,au pierdut porceala aia de dinainte de criza...

Link către comentariu

Din pacate, nimeni in Romania nu-i poate pedepsi.

In urma cu ceva timp, un nene de la CSA vorbea la radio si spunea - cu amaraciune - ca unica posibilitate de a schimba sistemul de asigurari din Romania este sa ne facem asigurari in Germania, Austria si alte tari cu apa calda la robinet. Nu stiu cum naiba e posibil asa ceva, avand masina inmatriculata in Romania, dar tot el spunea ca preturile sunt comparabile, iar nivelul de seriozitate mult ridicat.

Link către comentariu

Ciao

Cere in scris treaba cu contraexpertiza, din ce stiu nu pot sa ceara asa ceva fara un motiv temeic, daca el exista trebuie sa stii si tu de el. De asemenea cererea ta trebuie sa fie tot in scris, cu nr. de intrare la ei.

Bafta

Link către comentariu

in sfarsit o veste care cred ca o sa puna capat intregii tevaturi ...

cei de la asigurari au reusit sa dea de o doamna , care este la curatenie la REAL iar domana le-a declarat ca in ziua respectiva in jurul pranzului se afala pe acoperisul real pt curatenie

la coborare s-a dus sa verificie parcarea iar in parcarea laterala a gasit urmele de la accident , cioburi si plastice , dar ca nu a vazut efectiv coliziunea ,

Seful de daune din arad a cerut anchetatorului sa complecteze pe concluziile anchetei cum ca vina este in totalitate a celui cu mazda .. asa ca mai mult de atata nu cred ca mai au ce sa vrea !

am sunat si eu femeiea respectiva azi sa-mi spuna si mie ce a vazut , asta de frica sa nu cumva sa-i zica cei de la asigurari sa declare alte tampenii !ca acum sincer ii cred in stare .. din pacate femeia e in spital cu tetita ei .. spera sa iasa luni cand or sa o caute cei de la asigurari sa dea declaratia scrisa iar mai apoi astept acceptul de plata ...

deja am devenit Colombo! :))

Link către comentariu

VICTORIE !!!!!!!!

maine se comanda piesele , in sfarsit ..dupa ff mutl stres si certuri si nervi , asiguratorul o sa faca plata pt piese ,

am comandat bara de sline 2009 pana la urma , daca nu se poate de atunci o sa pun S6 2005 ..

vedem ce pot rezolva cu piesele !

Modificat de Red
Link către comentariu
Din pacate, nimeni in Romania nu-i poate pedepsi.

In urma cu ceva timp, un nene de la CSA vorbea la radio si spunea - cu amaraciune - ca unica posibilitate de a schimba sistemul de asigurari din Romania este sa ne facem asigurari in Germania, Austria si alte tari cu apa calda la robinet. Nu stiu cum naiba e posibil asa ceva, avand masina inmatriculata in Romania, dar tot el spunea ca preturile sunt comparabile, iar nivelul de seriozitate mult ridicat.

:)

Treaba este ca jegosii de Romania sunt filialele acelor companii selecte din vest, pe care 'mama si tata' ii lasa sa-si bata joc de bastinasi, cata vreme sistemul si mediul de afaceri le permite. Intelegi ?

Link către comentariu

cam asa e , oricum daca nu se rezolva .. iesa urat de tot !

ma puteti ajuta cu o poza de la bara cu codul : 4F0 807 105 FGRU

multumesc

Link către comentariu

intr-un final am reusit sa ma decid si la bara , pana la urma am ales bara de S6 2005 , am zis ca e mai bine sa pastrez anul de fabricatie , la o eventuala vanzare nu ar ridica asa multe semne de intrebare pe deasupra pt bara de s-line 2010 mai trebuiau comandate unele lucruri in plus , capacele de la sprituitoare , grile , si ceva adaptoare pt sprituitoarele de faruri ( aici nu sunt sigur ca cei de la piese nu au batut camapii )

la inceputul saptamanii viitoare sper sa am masina gata si sa arate cam ca si in poza ,doar cu grila de s6 ^_^

abia astept sa conduc din nou sobolanu :)

post-5830-1280237254_thumb.jpg

Modificat de Red
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

dupa un secol de tergiversari si o gramata de kkt-uri am reusit sa scot masina din service , a durat fix 1 luna !

masina per ansamblu a iesit bine , vopseaua caci asta ma interesa in prima faza sa nu se vada difernete.. a iesit perfect .. cred ca mai bine nu se putea , urmeaza maine sa-i dau un polish si sa o spal, nu a fost spalata saraca de ceva vreme

mai trebuie sa-i montez farul de pe stanga, care nu a venit la timp din cauza ca dom'soara de la asigurari care a comandat piesele a plecat in conjed ..dar spre surprinderea ei s-a intors prematur sa-si faca treaba pana la capat .. in fine .. maine montez si farul si fac toate reglajele de finete ..

niste can-canuri din povestea asta .. am stat in service sambata dimineata de la 9 la 15:30 si am muncit cot la cot cu mecanicul de acolo ( daca nu eram acolo ,masina nu era gata

si 100 % apreau o gramada de alte incurcaturi ) spre surpinderea mea am primit si o oferta de job acolo :blink::) dar careia nu i-am dat curs ..

am uitat complect si eu si mecanicul care a finalizat masina sa-mi puna suruburile de la scut iar ieri pe la 140 de km/h s-a desprins :( noroc ca nu s-a spart, s-a ciuntit doar un pic

nevizibil .. asa ca si ala trebuie sa-l schimb

un furtun de la intercooler s-a comandat gresit iar ca sa folosesc masina l-am folost tot pe cel vechi doar ca am fost nevoit sa adaug un colier .. surpriza de DACIA :vaidecapulmeu::)

capota nu cred ca nu e originala si parca tabla e mai subtire pe ea ,cand in chid capota parca e mai usoara si tabal se valureste de la socul inchiderii , vreau sa o antifonez si sa o intaresc cu un strat de folie bituminoasa de 3 mm din aceea care se foloseste la insonorizari

dar cel mai fericit e ca am iesit cu masina pe strazi si ca vopseaua a iesit bine, iaca si niste poze, masina e murdara si nepolisata

post-5830-1281345916_thumb.jpg

post-5830-1281345931_thumb.jpg

Modificat de Red
Link către comentariu

Uite ca mai avem un lucru in comun, acum ca ti-am vazut iar masina. Si eu m-am ales initial, dupa reparatie, cu o capota dubioasa, foarte subtire, cu care am stat putin, pana cand am inchis-o la un moment dat si apasand pe ea, s-a indoit. :offtopic:

Evident ca nu am vrut sa stau asa pt ca se vedea, si am schimbat-o cu una originala. Cand am dat-o jos pe cea veche, am aflat ca deja incepea sa rugineasca dupa o luna, fiind prost primerizata presupun. Plus ca mie dupa cateva deschideri de capota, incepuse sa imi pocane. Dup-aia am aflat ca ea este de fapt formata din 2 foi de tabla cu un mastic intre acele foi. Acel mastic se uscase si se desprinsese de o foaie, asa ca atunci cand inchideam capota sau o ridicam, mereu pocanea pt ca se lipea de cealalta foaie. Incredibil de proasta capota. Mi-e frica sa nu fie si cazul tau, daca atunci cand apesi cu un deget incet pe centrul ei si se lasa inseamna ca nu e originala.

Pt A3 a fost destui bani capota, pt A6 nici nu vreau sa ma gandesc. Oricum, nu as investi in ea cum ai zis mai sus, pentru ca probabil e de proasta calitate..

LE: Sper ca totusi scoti sigla cu S6 de pe grila :huh:

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

azi am fost si am schimbat si celalalt far, totul e perfect, s-au imbinat toate aproape de 100% corect dar per ansamblu e mult mai bine finisata decat era inainte de lovitura, in ceea ce priveste capota .. intr-adevar e super proasta, dar azi dupa masa merg sa iau material de insonorizare care am sa-l aplic pe interiorul capotei pt a o rigidiza !

cat despre sigla .. da o sa fie schimbata curand, doar ca am comandat sigla de s-line care nu are prinderea ca cea de S, e cu banda dublu adeziva si e mai lunga, am incercat sa o pun dar la prima adiere de vant ar fi cazut, am promisiune ca o sa primesc o litera "A" in relief si atunci cu mici modificari siga de S6 o sa devina A6 :) mult mai bine .. sper si cred ..

mai am doar 2 chestii de rezolvat acum urgent, un racord de la intercooler care e ciupit si nu l-am schimbat ci l-am carpit caci au comandat gresit si un bec pe pozitie imi face figuri, am pus becoleduri din acelee cu can bus, si nu cred ca face contact bine, cand merge cand nu .. si e cel de pe dreapta, tre sa dau jos filtru de aer sa ajung sa-l scot .. dar per total sunt fff multumit de noul look al masinii si de finisaje, chiar daca am avut o multitudine de peripetii pana la urma a iesit bine !

hai noroc si la mai bine !

Modificat de Red
Link către comentariu

Frumoasa masina ! Am citit in mare tot topic-ul: cum erai fericit la inceput pentru masina si pentru accesoriile originale ce ai reusit sa le pui, iar dupa un eveniment neprevazut si deloc placut ai ajuns sa te bucuri ca masina ta este cum era inainte :salut:. Din pacate cam asa stau lucrurile pe la noi...

PS: Daca faci casco-ul incearca sa nu profiti deloc de el, sa ii consideri "bani aruncati" dupa 1 an fara evenimente si vei fi mai fericit, acum tu stii cu stau lucrurile sa ai masina lovita.

Link către comentariu

A iesit frumos si sper sa nu mai ai parte de astfel de evenimente :) ..imi poti spune si mie te rog preturile la bara de S6 si grilele care trebuie schimbate?

Multumesc.

Link către comentariu

Confirm ca masina a iesit imncredibil :blah_: arata intr-un mare mare fel, felicitari Mircea pentru bijuterie. Excelenta :rolleyes:

Link către comentariu

ai grija cu ce dai pe capota. cineva si-a pus aluband (insonorizare) si din cauza caldurii smoala aia se topeste si incepe sa curga; mai ales la 60 grade sau cate or fi cand masina sta la soare cu tabla,ore in sir,plus ce caldura mai degaja motorul.

Link către comentariu

multumesc de aprecieri si incurajari .. !

referitor la bara si la grile , nu stiu exact sa-ti dau un pret pt ca eu am platit diferenta doar de la ce trebuia sa fie la ce am luat eu !

pot insa detalia un pic , trebuia sa iau bara normala de a6 cu ornamentele de crom cu grilele normale , am psu ce am pus eu si am platit 100 de ron diferenta !

din cate am inteles bara ar fi fost 2800 de ron si grilele cate 110 ron fiecare !

legat de folia de insonorizare sa stiti ca si eu m-amgandit laacest aspect si anume ca poate sa curga ! acum sunt si mai in dubii ..

am luat aseara o coala de DYNAMAT EXTREME ,( 90 de ron 60 de cm X 40 de cm ) acum aceasta folie are un strat de aluminiu peste zmoala ,

o parte se lipeste pe capota la mijloc e zmoala iar mai apoi un strat de aluminiu ! o sa pun si poza !

eu m-am gandit sa pun doar in mijlocul capotei unde nu are ramforsaje si nu e dublata , plus de asta acolo am si o bucata de pasla, nu e tabla goala , as pune dynamatul sub pasla care acopera zona centrala a capotei !

ideii ? sugestii !?

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

O mai lasi asa putin si cand faci casco o schimbi la un "accident" in parcare, sau vreo piatra aruncata de o masina

Link către comentariu

Daca tot era pe asigurare si nu era cazul sa te uiti la bani pentru capota, de ce nu ai cerut una originala? Banuiesc ca daca ai observat acum faptul ca nu e tocmai ok, observai si atunci. Drumuri bune de acum :(

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!