Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce sa zic,putin cred ca e termostatul pt ca am verificat tubulatura ce vine de la termostat si era rece,la fel si radiatorul,in partea cealalta unde mai este o tubulatura aia a fost calda,nu prea fierbinte,iar am bagata mana intre radiator si acolo era un pic caldut pe interior iar motorul deja era cald si mie nu imi indica nimik in bord nici macar 60,oricum astazi imi pun blindajul sa vad daca o sa fie diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu-ti indica nimic in bord...

Daca motorul era cald, ai o problema cu G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. problema mea suna in felul urmator: Temperatura in bord se ridica la 90* dar pe vag-com nu depaseste 75* cu motorul incalzit bine. care ar putea fi cauza, termostatul defect, sau senzorul G62 obosit? pe vag-com nu am nici o eroare. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus blindajul,si nici o diferenta,dupa vreo jumate de ora de plimbare a urcat foarte putin peste 60,am verificat tubulatura de la termostat era rece,deci mam cam lamurit e senzorul cred,il schimb maine,vreau sa va intreb la voi in cat timp ajunge apa la 90?mie si inainte ajungea cam greoi la 90,in afara de masina din semnatura conduc zilnic un ford tranzit model 2008 la care apa ajunge si in 10 mine la 90 de grade fara a forja,mers normal.oare de ce la mine se incalzea greu si inainte sa imi fie senzorul dus,sau poate de mult nu imi mai indica bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate ai arse bujiile ce incalzec antigelul, parca PTC se numesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am alea 3 bujii,si cum pot sa imi dau seama daca sunt stricate?banuiesc ca si daca ar fi stricate dupa o jumate de ora tot ar trebui sa se incalzeasca apa nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin multumesc pt link,si pt ajutor!in mare parte am citit,dar nu am aflat cum pot sa imi dauseama daca aceste buji functioneaza,cum sa le incerc? astazi iarasi am umblat cu masina tot cam o jumate de ora si cu mare greutate a urcat pana aproape de a 2 linie,am verificat iarasi tubulatura ce vine de la termostat,am stat si mam gandit daca se deschide termostatul asta inseamna ca din radiator intra apa in motor?sau invers.in poza care am atasato 1 e tubulatura care vine de la termostat iar 2 e tubulatura care vine de la cele 3 buji,daca in bord imi indica intre 60-70 si tubul 1 era rece o problema sau nu cu termostatul,iar daca e ok termostatul e normal ca tubul 2 sa fie la fel de cald ca si corpul in care se afla cele 3 buji?

post-43313-1268159043_thumb.jpg

post-43313-1268159043_thumb.jpg

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare parte am citit,dar nu am aflat cum pot sa imi dauseama daca aceste buji functioneaza,cum sa le incerc?

Chiar eu am prezentat modul de diagnosticare in topicul indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sa rezolvat prin schimbarea senzorului de temperatura.la o temperatura exterioara de 2.5 grade si un stiil de condus care nu a depasit 2000 de rpm,in 6 km motorul a fost la 90 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Cosmin eu am citit tot topicul la care faci referire si tot nu am inteles cum diagnostichezi corect acele bujii de incalzire.

Eu am un multimetru de ala ieftineala daca masor voltajul de la alimentarea fiecarei bujii la masa ce ar trebui sa-mi arate sau cum se masoara cu un multimetru mai exact?

Sa inteleg ca tu le-ai scos si le-ai conectat direct la 12 V la baterie ca sa vezi daca sunt ok sau cum le-ai testat?

Eu cu clima oprita total pe OFF (am scaune incalzite) am pe indicator apa la 80 de grade cam in 5 km de mers prin oras, turatii de maxim 2500 dar asa in general nu imi sta acul batut in cuie la 90 ci mai variaza in functie de cum dau drumul la caldura, daca motorul nu merge in cuplu etc...banuiesc ca termostatul nu inchide perfect si de aia am probleme...dar deocamdata daca la drum lung am caldura in masina si temperatura imi sta undeva intre 80 si 90 banuiesc ca nu e mare problema.

L-as schimba dar nu prea am timp, si am vazut ca trebuie golit radiatorul, apoi reumplut, apoi aerisit deci este oleaca de treaba. Cineva spunea ca l-a schimbat fara sa goleasca radiatorul si a pierdut destul de putin antigel, oare se poate si asa?

O alta intrebare ar fi pe ce canal vad temperatura pe CLIMATRONIC in meniul secret? Eu am in total 45 de canale asa ca si informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez din postul 356:

- dupa indicatiile din topicul asta, verifica vizual daca ai acele 3 bujii.

- daca le ai, intr-o dimineata, scoate o fisa de la una din ele, pui o lampa de control pe ea, pornesti motorul si dupa cca. 1 minut ar trebui sa primeasca tensiune.

- daca primeste tensiune, scoate toate cele 3 bujii afara si verifica-le la baterie sa se inroseasca.

Multimetrul il pozitionezi pe scala de tensiune continua (pe langa scala de 20V mai are si semnul "=", nu "~"), pui conectorul neagru la masa iar conectorul rosu il bagi intr-o fisa de bujie si astepti pana iti arata 13-14V. Acelasi lucru il poti face cu o lampa de control.

La tine par sa fie bune. Termostatul insa NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineatza am observar ca cu senzorul cel nou numai imi sta turatia peste 1000 ca de obicei,si cam in 4 sec sau stins bujiile ce le indica in bord(de obicei stateau cam 10 sec poate si mai mult) si tremura un pic mai mult cam 15 sec tremura un pic,iar fata de alaltaieri nu miau mai cuplat bujile de incalzire a apei nu leam scos afara ca sa le verific dar alataieri cu senzorul vechi am pus mana pe corpul celor 3 bujii si era fierbinte dupa vreo 40de sec.astazi dimineatza a fost cam 0 grade si nu cred ca sau mai cuplat bujiile ca nu era prea cald corpul ala.pe la ce temp cupleaza bujiile alea?

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nush daca ai aflat intretimp, dar in poza atasata de tine una e teava care iese din radiator(cea calda), iar cealalta e de servo pt caseta de directie

LE: scuze, cred ca te refereai la aia ce se vede jos :(

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11 da la teava de jos mam referit,doar ca nu ma evidentiato destul de bine,vad ca ai alh,in general nu ai urmarit cam la ce temp iti pornesc bujile de incalzire a apei,am schimbat ieri senzorul cu ala vechi la rece imi statea la peste 1000 de rpm dimineatza si coborea incet si nici nu tremura asa dupa pornire,cu seznorul asta nou pe 900 de rpm a ramas oare sa fie defect sau asa e normal,au fost cam 0 grade diminetzile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand credeam ca problemele sau rezolvat cu termostatu si cu senzorul,apa ajungand relativ repede la 90 C astazi surpriza....dupa un drum de 60 de km din care 30% a fost urcare,cam dupa vreo 5 km la coborare vad ca apa tot scade pana ajunge sub 60,credeam ca e normal ca am coborat cu frana de motor,dar dupa ce am coborat nu am mai vrut urca peste 60 numai dupa vreo 15 km,ma gandesc ca nue e normal,dupa masa la intoarcere acelasi drum pana la urcare a fost apa la 90 dupa urcare tot la vreo 5 km de coborare apa a scazut sub 60 si in 40 de km deabea a mai urcat la 70.oare sa fie termostatul?inca nu a trecut o luna de cand lam schimbat cu unul nou,ce so fii intamplat cu el de so stricat asa de repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificata si temperatura atat pe engine cat si pe instruments, sa nu fie G62 de vina.

Dar din cele intamplate, pare a fi intr-adevar termostatul.

Ce s-a intamplat cu el? CALITATEA SLABA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea putin cred ca fie g62 pt ca de 1 saptamana lam schimbat,si era ok pana ieri cand am facut un drum mai lung si asta sa intamplat la coborare,cred ca sa deschis si nu a mai inchis la loc,asa in rest prin oras urca si statea la 90,eu cred ca din cauza calitatii foarte proaste,a costat 51 de ron,da oricum macar un an sa fii tinut,da o sa il dau jos si o sa il incerc incalzind apa pe aragaz.sa vad ce se intampla cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E irelevant testul cu apa fiarta. N-ai de unde sti la ce temperatura a deschis sau a inchis complet.

Si eu l-am fiert cel vechi si "la ochi" a lucrat corect. Pe masina... evident ca nu.

Asa ca resemneaza-te si cumpara altul. Eu am dat 30 de lei pe Wahler si n-am avut probleme. Probabil l-am nimerit. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil lai nimerit,si de data asta sunt 100% sigur ca e termostatul,cand o calc urca pe la 70 cand o las mai coboara un pic,dupa aia mai are momente cand urca pana la 80,am verificat tubulatura,evident era calda,ce sa mai zic,am incercat faza cu fiertul din curiozitate cu termostatul vechii asta deschide si inchide nush la ce temp,dar dupa ce lam fiert,am mers in baia si mam uitate pe centrala apa era in jur de 70 de grade si am pus termostatul sub robinet si nu sa deschis,oricum deja mam saturat tot sa schimb termostate,si senzori,mai schimb si termostatul asta....firma topan iti spune ceva?

post-43313-1268850138_thumb.jpg

post-43313-1268850138_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit de ea.

Am auzit doar de Behr, Wahler si cel OEM care din cate stiu e produs tot de una din cele doua marci.

Eu zic sa cumperi ceva cat de cat cunoscut, altfel depasesti valoarea unuia OEM si tot nu va fi bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi asta am zis si eu ca o sa caut un OEM asa cum am avut pe masina care banuiesc ca a fost din fabricatie,asa ca o sa caut Behr sau wahler,dar vreu sa vad si unul OEM la ce pret ajunge,daca stau sa calculez si antigelul ce lam pierdut schimband termostatul si senzorul,asta e trebuia sa le schimb deodata

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si TOPRAN e o firma cunoscuta de piese auto.

SI ca sa o lamurim cu bujiile:

varificarea cu aparatul de masura si cu lampa e informativa. Am intalnit cazuri unde consumul era de 9A pe fiecare bujie, dar masina pornea greu la rece. La demontarea bujiilor am ramas uimit cand am vazut ca toate se incalzeau la baza, nu la varf.

Deci metoda sigura 100% se demonteaza si se alimenteaza la baterie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de mare ajutor,astazi mam pus sa schimb termostatul vechii cu cel nou dar dupa ce lam montat odata si am vazut ca curge putin pe jos,lam demontat din nou crezand ca am gresit ceva ,dar a doua oara la fel nu vad exact pe unde ca e rau locul dar ma gandesc ca numai pe langa garnitura pe undeva.ce sa mai fac cu el is cu masina desfacuta in curte,cand apas usor furtunul aud cum sufla aer.oare ce sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!