Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Calorifer infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Astazi am observant o chestier ciudata la masina si anume ca apa ajungea la 90 grade si scadea putin in jos pana la urmatoarea [cenzurat] si dupa un timp iara urca,caldura in masina baga,am circulat aproape o ora cu masina prin oras si putin prin afara cu viteze si de 100 km,facea chestia asta si in mers.oare la ce sa ma astept?afara sunt -10 grade.sa fie senzorul care indica temperatura sau termostatul?

 

numai bine si astept pareri.

 

Multumesc

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul clar. astea sunt primele semne de oboseala. un termostat bun nu trebuie sa oscileze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura apei ajunge la 90 grade repdede pot sa zic,dar problema este ca astazi la -10 grade a scazut putin sub 90 grade pana la urmatoarea linie,este normal?sa fie din cauza ca e frig acuma si intra aer rece la motor?sa ma pregatesc de investitii cumva?

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa termostatul in pace.  E normal iarna.   Fa o proba si opreste caldura.  O sa vezi ca nu o sa mai scada temperatura motorului de la 90 de grade.  Caloriferul ce baga caldura in habitaclu raceste bine de tot motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis un prieten ca e normal dar pana acuma nu am sesizat aceasta problema,adica iarna trecuta.adevarul ca era frig si caldura era la  treapta 2 si uneori la treapta 3 la ventilator si dat la maxim pe cald...caldura baga bine in masina.

 

multumesc mult de raspuns si parca m-am linistit putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza senzorul de temperatura atat in Engine cat si in Instruments si daca nu sunt diferente semnificative, e bun.

Acum iarna e destul de normal sa scada temperatura motorului pana pe la 78-80 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Laurentiu Sorin

Va salut!

  La masina din semnatura am observat ca dintr-o data se incalzeste mai greu ,iar temperatura nu mai urca la 90 ,sta pe la 70.Daca o forjez urca spre 90iar daca o las mai moale si cresc puterea ventilatorului scade iar.Aceasta problema nu am avuto iarna trecuta,indiferent cat de frig a fost afara.Temperatura urca la 90 si statea acolo nemiscata.Ce credeti termostatul sau senzorul de temperatura G62?

  Ce marca de termostat,senzor ar fi mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e termostatul,ai cu 2-3 post-uri mai sus cum sa verifici senzorul G62. Pe forum (cat si eu) la termostat se recomanda Behr iar senzor G62 NUMAI original sau Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu Sorin

  Am schimbat si senzorul, Hella si termostatul, Wahler si are aceleasi simptome.Cand am coborat si am mers in frana de motor ,am dat ventilatia mai tare nu a mai stat la 90grade a coborat pana la 70grade.Cand am ajuns pe drept si am accelerat a inceput sa creasca.Ce poate sa fie? Va rog, o mana de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doar la coborare indelungata in frana de motor a scazut temperatura, e normal. In frana de motor nu se arde carburant, deci motorul nu produce caldura si se raceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Nu cred ca e normal pentru ca pana acum acul statea pe 90 indiferent de situatie.Pe diagnoza nu da nici un defect.Oare are influenta celalalt senzor de temperatura,cel de pe radiator?O trebui schimbat si el?G83,parca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe diagnoza ce temp iti arata pe engine si pe instruments, sa fie foarte apropiate valorile. Nu trebuie sa dea eroare neaparat.

Si vezi in mers ce temp ai pe engine. POate sa-ti indice in bord 90, chiar daca tu ai de ex 78 pe  vag-com.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Aseara am mai observat ceva.Cand am ajuns acasa de la serviciu,32 km, am pus mana pe furtunul de apa care este dupa termostat si era rece.Radiatorul de asemeni, rece.Deci termostatul nu s-a deschis dupa 32 km? E normal sa nu ajunga motorul la 90 grade dupa atati km?Chiar daca jumatate din drum cobor, (traseul este Busteni - Breaza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e ok. mai ales la coborare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

 Totusi ,iarna trecuta se incalzea mai repede si ramanea bat pe 90 grade.

 Ieri am setat climatronicul sa-mi arate temperatura.Cand apa a ajuns la 90 pe climatronic arata 85-86.Mai mult nu a crescut indiferent cat am forjato.Termostatul este la 87o.Este ok? Dar daca am lasat-o la relanti si am dat ventilatorul mai tare a inceput sa scada si pe bord si pe climatronic:80-78.Nu era normal sa inchida termostatul si temperatura sa ramana constanta?  La intoarcere de la servici cu chiu cu vai a ajuns pana la 68o (afara -17o).Nu stiu ce sa mai fac , ce sa mai schimb,oare sa schimb si sonda de temperatura de pe radiator?Este identica cu G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic masina, la -17 gr. sa ramana acul pe 90. cu ventilatorul de caldura pornit este greu, aerul de la ventilator raceste mai repede decat poate incalzi motorul sa tina echilibrul de 90', stai linistit ca termostatul e pe inchis si tot nu face fata. In cel mai fericit caz sa te ajute pune o husa pe tot radiatorul si ai sa vezi ca se schimba treaba.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Laurentiu Sorin

 

Diesel-ul se incalzeste mai greu decat benzina, iar la temperaturi scazute, ex( -17 grade) cu clima setata la 22-23 grade, pe treapta 2-3, la relanti e posibil sa scada temperatura motorului. Cat timp in mers(sarcina) motorul se incalzeste catre 90 grade, termostatul e ok.

Spuneai ca jumatate din drumul pe care il parcurgi la intoarcere il cobori, asta insemnand consum mic de combustibil si implicit caldura mai putina. Stai linistit, masina nu are nimic.

 

Daca tot spui ca nu se incalzeste cum ar trebui, poti sa vezi ca este de vanzare grila pentru iarna , care se aseaza peste grila capotei. Search ' skoda winter cover' sa vezi despre ce e vorba. Mai era un coleg pe forum care dupa ce si-a montat aceasta grila zicea ca are numai beneficii pe partea cu temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt curios daca in conditiile astea,uzura motorului este putin mai mare,tinand cont ca temperatura oscileaza intre 60-90 grade.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are nimic masina ta, lasa-o in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Inseamna ca am schimbat termostatul si senzorul de temperatura degeaba? Mecanicii lui peste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in frana de motor de exemplu, nu se injecteaza deloc motorina, deci nu are loc ardere in cilindri, nici degajare de caldura.

DEci la coborare se va raci apa orice ai face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazand multa activitate pe topicurile de genul asta...am zis sa verific si eu...

La un drum de 13 km/50min in oras apa nu ajunge la 90...

Pe ceasuri arata undeva intre 70-80Grade iar pe torque 65-70grade maxim...

Aceasi valoare arata si pe VCDS...

La frigurile astea eu ma gandesc ca este normal...sa imi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ieri am mers 50 de min prin oras cu caldura pe auto nu mi-a ajuns apa la 90' doar un moment cand am prins o linie mai libera si am tras de ea putin dar cand am ajuns la semafor iar a cazut, dupa aia am facut un experiment, am oprit caldura pentru 5 min. si acul a intepenit pe 90'. Cum am dat drumul la caldura cum a inceput sa scada putin in stanga. Cand e f. frig asa se intampla urban, poate la drum intins se mentine ca este turatie constanta si mai ridicata. Masina  nu are nimic, incearca sa opresti putin caldura sa vezi ca e cum spun eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!