Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Eu pot citi si pe climatronic temperatura lichidului de racire intrand in meniu apasand simultan "recirculare" + "sageata sus" si alegand canalul 57 sa 58.

Interesant este ca imi indica exact la fel si climatronicul si indicatorul de la 60 pana la 80 de grade Celsius. Atunci cand ajunge la 81 pe clima citesc cam 85 pe bord, iar la 82 pe clima e deja 90 in bord, 83 pe clima este un pic peste 90 in bord. In mod normal sta la 82 pe clima si 90 pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu contactul la senzor e posibil sa fie adevarata dar termostatul nu cred ca este .. l-am banuit si eu si principial vorbind nu prea are cum sa fie :D cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as face si un test la indicatoarele din bord, asta daca nu ai facut deja. Daca totul e bine, in timpul testului, acele indicatoare vor parcurge intreaga scala, dus-intors, apoi vor urca pana la verticala si vor reveni la pozitia 0.

Iar daca ai BC, compara consumul la ralanti cu cel pe care il aveai inaite, atunci cand motorul e cald si clima oprita. Orice functionare anormala a senzorilor de temperatura duce la o crestere a consumului.

Modificat de DosarPenal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-vedeti ca bordu nu afiseaza toate variatiile ... pe vag-com poate sa fie si 100 sau 80 el arata 90grade..... trebuie vazut pe vag-com la ce temperatura pornesc ventilatoarele.....

p.s. verifica temperatura de la engine si instruments.... sunt 2 senzori diferiti in acelasi corp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul cu instrumentele de bord deja l-am facut sunt ok merg cum trebuie ... o sa fac comparatia intre cei doi senzori de la engine si de la instuments ... dar teoretic la ce temperatura trebuie sa porneasca ventilatoarele si cum pot testa daca pornesc corect?

P.S. o sa ma uit si la consumul de la ralanti

Modificat de DraKu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa multe citiri am tras eu concluzia ca ar putea sa fie termocupla care sta in mufa care se conecteaza la ventilatoar/e, si anume F18 ?!.... voi ce parere avetzi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU gasesc acea termocupla la AVF meu ma poate ajuta cineva cu o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca isi ia temperatura de cuplaj din g83 (senzoru de temperatura). si calculatoru de ventilatoare decide cand sa activeze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica temperatura o ia de la senzorul dublu verde si calculatorul de ventilatoare ????

care e ala?? si atunci daca nu exista termocupla la avf ce sa fie de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma dispera temperatura cu pricina!

Ieri am venit de la munte si am mers mai incet 130 asa cu variatziuni pana in 180 si temperatura statea si mai jos fiind mai frig afara si mers constant intins motorul se racea si mai bine dar de ce ... sa fie termostatu ?? iar senzorul?? nu de alta dar vine :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma dispera temperatura cu pricina!

Ieri am venit de la munte si am mers mai incet 130 asa cu variatziuni pana in 180 si temperatura statea si mai jos fiind mai frig afara si mers constant intins motorul se racea si mai bine dar de ce ... sa fie termostatu ?? iar senzorul?? nu de alta dar vine :(

Ma lovesc si eu de aceeasi problema, temperatura indicata in bord nu este 90 dupa perioada tranzitorie de incalzire ci variaza in functie de temp ext si regimul de mers: in frana de motor temperatura scade, la semafor + cald afara creste, in sarcina + cald afara creste. Initial am crezut ca e termostatul si l-am schimbat dar se comporta la fel ;). O sa ii fac un test cu vagcom-ul desi nu cred sa am erori la G62/G2 - l-am schimbat iarna trecuta.

Vara e cald si nu mi-am facut probleme fiindca apa era in zona calda si motorul functioneaza aproximativ normal, dar vine iarna si nu e chiar bine sa mergi cu el rece.

Nu am idee ce ar putea fi, dupa simptome pare a fi termostatul dar nu e. Am pus mana pe furtunul de la radiator si e rece cat apa e sub 90, as zice ca motorul are un randament asa de bun incat sa raceste chiar daca termostatul e inchis insa nu cred ca e asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asta si eu am un termostat nou acasa ... nu l-am pus deoarece cred si eu ca nu este el de vina...

Sa fie electroventilatoarele ? si daca da de ce si cum ....? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag comu zice temperatura in grade cam cat arata ceasu deci senzorul e bun nu e decalibrat sau stricat adica acu de la ceas indica cam 75 vagcomu la fel 75.6grade la engine nu e nici o eroare ... Someone help :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce temperatura pornesc ventilatoarele la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e de la ventilatoare, am observat pe canicula - 38 grade - ca nu trece de 90, deci pornesc cand trebuie.

Oricum ventilatoarele prin pozitionare racesc radiatorul, nu blocul motor.

Ramane ipoteza care am anuntat-o mai devreme: de atata fiabilitate si din cauza varstei motoarele TDI in general si al meu in special (ASV) are un randament fff bun si nu pierde / degaja caldura. :D

Din pacate iarna se apropie si mi-e groaza cand o sa merg la -10 si nici nu o sa creasca deloc temperatura. Cred ca ii scot radiatorul de tot :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai verificat termostatul ca sa iti dai seama ca era de la el problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ceva samantza de mecanic in tine te prinzi ... era singura chestie care nu putea fii inregistrata ca eroare in ecu plus ca nu se incalzea ... inertzia termica a pastilei chimice era dusa nu de tot dar pe duca drept urmare nu ishi mai facea treaba in parametrii ... so aia a fost.

Plus ca nu am fost eu primul cu aceasta problema :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrein, simtomele de termostat stricat sunt variatii liniare si line ale indicatorului din bord intre 75 si 90 grade. In caz ca acul se misca brusc e f. posibil sa fie senzorul G62. Din pacate indicatia din bord nu este foarte precisa de aceea trebuie facute niste verificari.

Pentru verificarea termostatului poti face urmatorul test: Cu masina in miscare si motorul incalzit verifici temperatura raportata de VAGCOM. Daca variaza in jos in momentul in care lasi masina sa mearga in frana de motor sau la punctul mort poti spune ca ar putea fi de vina termostatul fiindca nu inchide circuitul si lasa apa sa se raceasca in radiator. In mod normal odata ajunsa la temperatura de lucru (87-90) apa nu ar trebui sa scada cat timp motorul este pornit decat in conditii extreme - temperaturi exterioare negative + frana de motor de exemplu. De asemenea verifica temperatura in vas cu un termometru, ar trebui sa fie apropiata de ce raporteaza vagcom-ul.

Pentru verificare senzorului e de ajuns sa fie o diferenta intre termometru si vagcom/bord. In orice caz termostatul + G62 sunt singurile componente care determina temperatura apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat pt ca mie la un service ( dupa ce mi-a pus VAG pe ea ca sa vada daca indicatorul din bord, indica identic cu ce arata VAG_ul ) mi-a facut urmatoarea operatiune de verificare:

m-a pus sa vin a doua zi dimineata prima data la service, pt ca motorul sa nu fie inca ff cald. Sunt cam 2 km pana la service ! Si in momentul cand am ajuns a pus mana pe radiator si pe niste furtunase de pe acolo sa vada daca termostatul lucreaza bine ( din cate am inteles eu, nu trebuia sa deschide inca circuitul pt ca motorul nu era inca cald 100%) si in urma si acestui test s-a dovedit a fi totul Ok. Masina imi face cald la interior ff bine, numai ca ajunge destul de greu la 90 (adica tre s-o calc ) ca sa ajunga, si cand ajunge ..daca cobor o vale imediat scade de la 90. Acest lucru m-a facut suspect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am remediat problema (termostat + sonda decalibrata) acul imi sta la 90 fix.

Trebuia sa procedezi in felul urmator:

- Cu vag com-ul conectat trebuia sa verifici in mers termperatura. La o functionare normala urca la 90 grade si ramane acolo +/- 5 grade. Daca se opreste undeva mai jos si ramane constanta inseamna ca ai sonda decalibrata, baga si termometrul in borcan si confirma ca indica mai putin decat real.

- Verifica si temperatura uleiului, nu ar trebui sa fie mai mult de 10 grade diferenta.

- in frana de motor temperatura nu trebuie sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura la ulei e buna ..adica nu e mai mult de 10 grade diferenta.

Si da ..in frana de motor imi scade temp la lichid !

Temp lichidului ajunge la 90 daca merg cu treapta 5 de viteza ! Daca am un drum mai lung si nu ii dau a 5-a ..atunci nu vad acula la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura uleiului ramane constanta cand apa variaza?

Cel mai bine te duci in service sa faci verificarile de mai sus:

-- daca temp scade sub 85-90 (pe VAGCOM, nu bord!) daca mergi la punctul mort si/sau in frana de motor si creste peste 87 in forja e clar ca termostatul nu functioneaza cum trebuie;

Daca schimbi termostatul ai grija ce iei, recomand ceva nemtesc BEHR daca gasesti. Eu am pus ceva italienesc si m-a tinut de la servis pana acasa!

Modificat de ccristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu mai racea de loc. era apa la 120 constant. cred ca a ramas blocat pe inchis. l-am schimbat cu tot cu flasa aia, ca se topise garnitura si pierdea antigel. termostatul e italienesc, cum zici tu...sper ca ai avut tu ghinion si nu sunt toate asa proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!