Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema, de cand am schimbat distributia masina se incalzeste muuult mai greu. Adica indicatorul de temperatura ajunge relativ repede la 90 si sta acolo, dar in masina continua sa vina aer rece pentru inca mult timp, in cele din urma vine caldura. Ce ar putea fi de vina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e doar o coincidenta cu schimbarea distributiei. Problema ta cred ca este caloriferul infundat.

Il poti testa daca ii scoti furtunele si bagi apa cu presiune in calorifer, in ambele sensuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clima pornita iarna nu face decat sa-ti porneasca INUTIL ventilatoarele de racire de sub capota. Asa ca, sub +4 grade, e indicat sa ai climatronicul pe ECON, caci compresorul oricum nu porneste.

:) De acord cu tine dar de ce cand geamurile se aburesc la temperaturi exterioare sub 4 grade si cand compresorul nu ar trebui sa porneasca, o data ce actionezi AC acesta dezabureste imediat masina? Daca nu e "vina" compresorului atunci a cui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu compresorul, se dezabureste pt ca tot curentul de aer, care intre timp s-a mai incalzit, este dirijat catre geam. Am observat de mai multe ori ca plec din oras catre Moldova la 5 oC, clima pe auto, geamurile nu se aburesc, si pe masura ce urc spre pasul Tihuta si temperatura scade sub 4 oC, geamurile se aburesc -semn clar: compresorul s-a deconectat. Incepand coborarea catre Dorna temperatura creste si compresorul cupleaza din nou, disparand umezeala de pe geamuri, in tot acest timp climatronicul fiind pe AUTO. Am observat acest comportament de mai multe ori, atat la Passat B5 din 2000, cat si la A3 din 2003.

Nu pot sa exclud posibilitatea ca o masina mai recenta sa aiba ceva sistem de dezumidificare, dar practic nu vad cum se poate realiza fara a condensa apa undeva in exterior - care ar putea ingheta, distrugand o parte a sistemului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare distinsi colegi!am citit toate toate parerile si sfaturile voastre dar eu am problema urmatoare .la mine creste temperatura pana in zona rosie aproape in sarcina si pe urma daca dau drumul la caldura reusesc sa o scad dar am observat ca daca dau drumul la faruri sau proiectoare creste tot mai mult cu cate o [cenzurat].am pus mana pe furtun si nu era atat de cald precum arata indicatorul.tiind sa cred ca e senzorul de care vb.voi pt ca nu inteleg de ce creste temp. asa mult la indicator

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu, trebuie sa schimbi termostatul. Te costa 50 ley + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai pus mana pe furtunul care vine la radiator si e normal sa fie putin cald pentru ca termostatul ramane blocat pe inschis si astfel lichidul de racire nu ajunge in radiator ca sa se raceasca.Incearca sa mergi cu masina cat mai putin pana schimbi termostatul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati avut dreptate cu termostatul !l-am schimbat eu azi in circa 20 de min.problema am rezolvat-o doar pe jumatate pt ca de incalzit nu mai incalzeste dar daca dau drumul la faruri imi arata indicatorul imediat cu circa 10 grade mai mult .cu cat am mai multi consumatori cu atat imi arata mai mult pe indicator.reactia este imediata si sigur nu este datorata altrnatorului din cauza ca alimenteaza mai multi consumatori.daca ma ajuta cineva multumesc anticipat :beerchug:

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un contact slab la borna de masa undeva. Verifica-le pe cele principale: motor-caroserie-acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o !contact slab la borna la baterie.acum acul sta fix pe 90 indifrent cum merg.multumesc pt sugestii si sfaturi :icon_thumright: :wub:

drumuri bune la toti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salutare.

Mie imi sta acul de la temperatura in mod normal undeva pe la 80 de grade:

ac temperatura

O sa incerc sa fac si eu sa verific furtunele de la radiator daca se incalzesc cand imi ajunge motorul la 80 de grade.

In rest am incercat sa ma uit pe climatronic la temperatura apei dar nu stiu exact ce canale ar trebui sa fie...pe 57 si 58 nu-mi arata nimic.

Nu as vrea sa schimb termostatul degeaba...imi puteti spune o metoda prin care sa aflu sigur daca acesta este de vina.

Variatiile acului sunt mici deci nu cred sa fie senzorul de temperatura...o sa incerc sa cobor un deal in frana de motor dupa ce se incalzeste apa sa vad daca scade.

Alte pareri despre ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu ventilatia pornita la ralanti, timp de vreo 5 minute, dupa ce ai facut un drum de vreo 30 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asa ma gandeam si eu sa stau la ralanti si sa dau ventilatia la o temperatura mare gen 27 grade si la maxim banuiesc ca nu ar trebui sa se miste acul de la temperatura iar daca acesta incepe sa scada inseamna ca termostatul nu se mai inchide?

Intrebarea mea este daca el este tot timpul deschis atunci cum imi ajunge temperatura la motor la 80-90 de grade la mers prin oras?

Asta iarna mi-a pornit (la a treia cheie) si la -27 si chiar si atunci dupa 5 km mi s-a ridicat acul de temperatura la 80 de grade...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi lucru l-am patit si eu cat a fost frig afara. Acul nu mai ajungea la 90 de grade indiferent cat o turam sau daca stateam pe loc. Acum de cand s-a mai incalzit face exact invers, adica imi indica un pic peste 90 de grade cateodata. Pe Vagcom imi indica 93-95 de grade cand acul depaseste 90. S-o fi zapacit termostatul? To asa nu vreau sa-l schimb degeaba si sa fie din cauza vreunui senzor, sau mai stiu eu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu deschide complet in temperatura de regim, evident ca vei avea mai mult de 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

pe yiparts am gasit codul 050121113D pentru termostat si garnitura poate sa confirme cineva ca este corect?

in alta ordine de idei o sa mai studiez problema si daca devine deranjanta o sa schimb termostatul, deocamdata mai astept avand in vedere ca temperatura sta pe la 80 de grade nu cred ca este atat de grav voi ce parere aveti?

Ca si crestere temperatura mie mi se pare ca este o crestere normala adica in 4 km de la pornire ajunge la 80 de grade in conditii de turat lin pana in 2500 fara forjarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e care este temperatura maxima "normala", adica cea peste care se pot intampla tot felul de lucruri nefericite (sa arda grnitura de chiulasa ETC)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 110 iti fierbe antigelul.

Garnitura de chiulasa se arde cand iti arunca antigelul din instalatie si motorul e incins.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor si scuze pt postare la TDI

Oare trebuie sa-mi fac probleme, temperatura la motorul meu 1.6 SR benzina AKL variaza, cand este cald afara, intre 93-98. Asta din cauza ventilatorului de pe radiator care porneste pe viteza maxima pe la 95 grade, nu porneste cu viteza mai redusa la temperatura mai joasa.

Ce parere aveti? Cine stie ceva despre motor AKL, cu un singur ventilator mare la radiator sa-mi spuna si mie care este comportamentul normal al termocuplei/ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,cam acuma o luna de zile datorita faptului ca temperatura la apa cu greu trecea un pic de 60 de grade am schimbat termostatul,pana acuma vreo 3 zile a functionat bine ajungea pana la 90,cam greoi dar ajungea,dar azi am incercat tot posibilul ca sa il fac sa ajunga macar peste 70 dar nu am reusit,am verificat tubulatura ce vine de la termostat la radiator acesta fiind rece,la fel si radiatorul,ce ma pus pe gand e faptul ca in partea cealalta unde se afla situat senzorul de temperatura,am atins partea de fier si era foarte cald nu puteai tine mult mana pe ea,si in bord apa nu era mai mult de 60 de grade cu tot ca am umblat cu masina cam o jumatete de ora,iar tot in partea aia vine un furtun gros care merge tot la radiator,iar printre ventilator miam strecurat mana usor si era un pic caldut radiatorul din partea interioara(parca ar fi 2 radiatoare),oare e dus senzorul?termostatul?sau poate fii de la faptul ca e cam frig afara si nu mie pus blindajul si asta il raceste asa de tare.astept parerile voastre

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum descrii situatia (radiator rece, motor fierbinte) ti dus senzorul. Fa intai o scanare, daca e defect ar trebui sa apara eroarea. De fapt sunt ferm convins ca trebuie schimbat senzorul G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Intrebare pentru posesorii de TDI:

Daca stau cu motorul pornit la ralanti fara sa-l accelerez ar trebui sa ajunga dupa 1 ora sa zicem apa la 90 de grade ? Sa zicem ca afara sunt -4 grade si clima este setata la 22 de grade pe ECON.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu is aproape sigur ca e senzorul,doar ca am mai patit odata sa se duc senzorul,dar atunci odata indica,odata nu, de la 90 de grade coborea la 60 si de astea,acuma doar ca urca foarte greu si cel mult pana la 70 de grade,oare lipsa blindajului nu il influenteaza?

bbogdanmircea nu cred ca o sa iti ajunga apa la 90 de grade oricat lai lasa pornit,poate vara cand e canicula,dar pe frigurile astea nu cred

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai scutul nici acasa?

Am un amic cu Passat B5 tot TDI si nu are scut deloc. Dar temperatura ii ajunge la 90 (poate doar putin mai tarziu).

Eu as suspecta tot termostatul. Chiar daca e nou. Am mai vazut pe cineva pe forum cu aceeasi problema. De vina era termostatul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Eu am auzit pe cineva care intrase intr-o discutie mai aprinsa cu niste colegi cu masini in care sustinea ca a pune carton sau orice in fata radiatorului de la masina nu ajuta cu nimic la o incalzire mai rapida a motorului la masinile moderne...poate ajuta la vechea dacie...e drept ca am mai vazut si eu oameni cu masini gen Toyota Corolla, Skoda Octavia 2 care umblau cu cartonul pe grila din fata sau alte chestii si imi venea sa rad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!