Jump to content

Temperatura motor nu ajunge la 90


RoSonic
 Share

Postare recomandată

La mine nu sare de 79-81 de grade orice i-as face. Verificat cu vag-comul in engine si instruments aceeasi temperatura. Uleiul la fel avea 80 de grade. Trebuie schimbat termostatul? Ma gandesc ca nu mai inchide la fel de bine. Am de schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Am dat de o belea fratilor, temperatura motorului nu trece de 50 de grade, nici dupa o ora de mers... Pompa de apa daca ar fi fost, presupun ca se infierbanta mai degraba. E vorba de Golf IV 1.9 TDI, 90 CP.

Ce as putea sa verific?

Mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie termostatul blocat pe deschis.

LE: Presupun ca sti cum sa verifici termostatul si ca iti indica bine in bord.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatu...daca nu senzorul de temperatura.... verifca temperatura in engine cu temp din instruments si cu temp.. ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare, motorul se incalzea mai greu decat de obicei, iar la coborare pe panta, indicatorul de temperatura a lichidului de racire cobora undeva pe la 80 de grade. M-am uitat la altii, acul nu se misca de la 90 de grade. Am schimbat termostatul (aprox 100 roni incluzand aici si antigelul), iar acum acul urca la 90 de grade si ramane acolo indiferent pe unde si cum merg. Am coborat pante de peste 7-8 km, si in frana de motor si la liber, cu viteze de peste 100 km/h, la temperaturi exterioare de sub -15 grade si acul a ramas la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura motorului nu trece de 50 de grade, nici dupa o ora de mers... Pompa de apa daca ar fi fost, presupun ca se infierbanta mai degraba.

In masina iti baga caldura normal, sau doar asa de forma? Intr-adevar, pompa de apa e exclusa.

Daca nu ai caldura cum ar trebui, s-a blocat termostatul pe deschis. Daca ai caldura, doar ca nu-ti arata bine la bord, e senzorul de temperatura G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sch.termostatul acum o luna ,se incalzea f.greu ,si spre mirarea mea nu a fost blocat pe deschis,si inchidea bine,problema se pare ca e ce mi-a spus un mecanic inainte de a-l schimba "este slabit,deschide prea repede",acuma se incalzeste simtitor mai bine,dar tot nu cum as vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vezi ca paletii aia sa nu fie inghetati datorita vremii reci !!!

Am un prieten care a patit-o la un Cielo !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e ciudat la mine e ca acel furtun care pleaca din coltul de sus al radiatorului spre motor e cald, fierbinte chiar. pe cand furtunul de la termostat e rece. chiar si marginea aceea a dariatorului e calda(pe partea soferului). oare sa se transmita caldura de la apa din motor? daca ar fi termostatul deschis ar trebui sa fie si furtunul de jos cald, nu?

Subscriu la aceeasi problema.

Cum ai rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Alaturi de temperaturile negative a aparut o problema: Temperatura indicata pe bord ajunge ceva mai greu la 90 grade si apoi in frana de motor (coborare) sau stationat la relanti scade. Chiar si la drum intins daca nu-i dau pedala nu sta la 90 grade. Ce trebuie verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 4 ani cand s-a adus masina de afara a avut o problema asemanatoare: cadea temperatura de tot - la minim, a fost inlocuita o piesa, ceva bulb de 90 lei si apoi a fost functionat perfect normal.

mentionez ca pompa de apa nu a fost schimbata - in 4 ani masina a facut 42.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul de temperatura al apei (G62). Dar daca era el, nu trebuia sa-ti scada doar in lipsa sarcinii la motor. Cadea total aleator.

Ideal ar fi sa verifici cu un vagcom si temperatura pe grupul ENGINE, si s-o compari cu cea de pe INSTRUMENTS. Daca sunt egale si cad ambele cand cad, tot la termostat ajungi.

Eu l-am schimbat pentru aceeasi problema: scadea temperatura cand nu mai era motorul in sarcina sau il lasam la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu...nu trece temperatura de 80..85 de grade ..caldura baga in masina doar ca nu ajunge la 90 de grade..doar cand ma las in pedala si atunci foarte rar

sa fie numai senzoru de temperatura g62 sau si termostatul defect? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus, eu votez pentru termostat in aceste cazuri. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu temperatura motorului, termostatul l-am schimbat anul trecut pt ca nu ajungea apa la 90 acum ajunge dar treaba e ca daca las aeroterma la treapta 2 scade temperatura motorului la relanti ,ce ar putea fi sau este normal...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot termostatul. :o

Ce marca ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu mai stiu ce firma dar este luat de la volksparts si cam 100 ron am dat pe el,oricum nu vad de ce ar fi termostatul din moment ce imi sta apa numai la 90 si urca relativ repede la temperatura asta doar ca se raceste cind dau drumu la aeroterma la relanti in mers nu scade temperatura motorului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, ca n-ar trebui sa-ti scada temperatura in orice conditii, odata ajunsa la 90.

Nu stiu cum a fost la tine cu termostatul vechi, dar la mine apa ajungea la fel de rapid la 90, insa in stationare cu motorul pornit sau la coborarea unui deal, cu motorul in ralanti sau frana de motor scadea spre 70.

Ventilatia la mine merge tot timpul cat e motorul pornit, deci nu stiu cum era temperatura daca o opream.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se intampla sa scada,ori sa treaca putin de 90 de grade.Care ar putea fi explicatia?

Am termostat nou,VEMO.

pune un termostat original.

am schimbat eu la a3-ul meu si a costat 130+TVA, dar nu mai am probleme... cand ajunge apa la 90 acolo sta batut in cuie.

pe clima imi arata ca variaza temp apei de la 88 la 92 de grade ceea ce e f bine.

inainte nici mie nu imi statea apa cum trebuie...adica in timpul mersului varia mult.

termostatul vechi lucra, dar nu in parametrii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dam prea usor vina pe termostat pe vremea asta!

E rece,e zapada,e trafic dat peste cap, blocaje,e naspa!

Si nu in ultimul rand e o diferenta mare de temperatura ,intre cea din motor si cea de afara unde ...respiram!

E firesc sa se incalzeasca greu motorul...cum la fel de firesc e sa urce rapid temperatura atunci cand avem viteza ,fata de situatia in care stam blocati in trafic si motorul toarce la relanti. termostatul saracul , trebuie acum sa stea inchis mult timp ,apoi sa se deschida partial...si cand sa se deschida total( dam si noi talpa ca e liber in fata) apoi, iar se raceste motorul( situatia in care stam blocati in trafic si motorul toarce la relanti) si tot asa....tot drumul.

Si noi zicem ca-i defect....poate nu e asta situatia, poate e mai bine sa verificam si sa nu dam banii pe piese prea repede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu mai stiu ce firma dar este luat de la volksparts si cam 100 ron am dat pe el,oricum nu vad de ce ar fi termostatul din moment ce imi sta apa numai la 90 si urca relativ repede la temperatura asta doar ca se raceste cind dau drumu la aeroterma la relanti in mers nu scade temperatura motorului..

pai e relativ normal sa fie asa, mai ales cand e f frig afara si mororul nu e cald de mult timp.

datorita catitatii mici de combustibil ars la relanti nu are de unde sa rezulte o cantitate mare de caldura, iar daca tu dai drumul la aeroterma o parte din caldura e ventilata in habitaclu, deci motorul se raceste.

daca vrei sa nu se raceasca tine acceleratia la 2000rpm si nu se mai raceste.

termostat eu mi-am luat pe original, a costat undeva la 150 lei, dar e impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles trebui sa iau un termostat original sa fiu sigur ca deschide in parametri normali...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu daca ce patesc eu are legatura sa nu cu acest senzor (G62) despre care se discuta aici. Am patit de doua ori, in anotimpul rece, o data azi dimineata, alta data de vreo luna, sa-mi scada temperartura de la 90 de grade, dar nu pana la 0, ci pana pe la 80, 75...50 de grade,nu mai putin de atat, asta dupa 30 de km facuti cu masina mai mult in afara localitatii, deci motorul e cald. Mi s-a intamplat cand am ajuns cu masina in aglomeratie, semafoare (motor la ralanti). In plus, cred ca nu doar mi s-a parut, aerul ce venea pe grile nu era foarte cald, deci inclin sa cred ca temperatura nu e indicata eronat, ea chiar scade. Care ar putea fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!