Jump to content

Functionarea masinii pe timpul iernii


crazymih
 Share

Postare recomandată

daca s-a ajuns sa se compare corpul uman cu un morman de fiare si fluide....suntem de rasul curcilor... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, mi-ati inseninat ziua, pe bune. Pot sa-mi dau acum doctoratul cu tema de cercetare: pornirea motorului pe timpul iernii. Cu riscul de a fi offtopic, deoarece mie imi place sezonul cald, va intreb, ca sa stiu din timp. Vara, la peste 30 de grade, cum procedati? Ca doar vorbim despre extreme. Apropo despre proiectoare, stiu ca nu-i de bon ton sa le folosesti, dar am observat un lucru interesant. Neavand deocamdata xenon, am remarcat ca sansele mele de a lua toate gropile la rand pe un drum in interiorul localitatii, neluminat si necunoscut mie, se diminueaza sensibil daca folosesc si proiectoarele mult hulite.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo despre proiectoare, stiu ca nu-i de bon ton sa le folosesti

N-are nici o legatura cu "bon ton-ul".

http://www.telegrafonline.ro/pdf/d4e365ee1...5b53966c7b5.pdf

Citat din documentul atasat: "Politia ii atentioneaza pe cei ce obisnuiesc sa foloseasca

luminile de ceata in alte conditii decit cea pentru care sint destinate, ca risca, pe linga amenda, sa le

fie date si trei puncte de penalizare. Acest aspect se inscrie in gama ultimelor modificari aduse

legislatiei rutiere si are la baza faptul ca din ce in ce mai multi soferi au reclamat ca au fost frecvent

orbiti de proiectoare sau de lampi de ceata, folosite abuziv"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a ajuns sa se compare corpul uman cu un morman de fiare si fluide....suntem de rasul curcilor... :)

din pacate unii numai asa pricep :D daca le desenezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Stiam care sunt riscurile. In alte tari europene, de ex. Austria, iti iei de mult amenda pt. asta. Am vrut doar sa spun ca, desi subscriu la ideea ca trebuie sa fim civilizati in trafic si sa nu ne deranjam partenerii de drum, cateodata proiectoarele iti pot fi utile, cu conditia sa nu faci din exceptie o regula. Orisicum, cand bajbai pe o straduta intunecata, ele isi fac datoria. Sau rolul corner-ringului se limiteaza doar la parcare ori intoarceri? Cam palpitant sa o faci cu 30 de km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@msanyix: la diesel nu e nevoie sa aprinzi farurile inainte de a da la automat, timpul de 8 secunde sau mai mult cat tii pe bujii, pompa de motorina plus consumatorii care de regula raman cuplati de cu seara, cum ar fi radioul si ventilatia, trag destul curent din bateria amortita inainte de a actiona demarorul.

Si sincer eu n-as avea curajul sa aprind farurile inainte de a porni motorul nici macar la un benzinar. Dar aste e, desigur, doar parerea mea.

Topicul nu se refera numai la masinile cu motorizare Diesel in schimb ai dreptate ca la diesel nu este nevoie datorita bujiilor incandescente. Referitor la problemele cu pornirea din cauza ca am aprins faza scurta 5 secunde, haideti sa nu fim Dacioti. Este valabil ce zici tu la baterii superuzate, cum stim cu totii ca la Dacie se schimba bateria numai cand face scurt sau se intrerupea de tot. Daca nu mai tine bateria curentul sau se descarca? Nu-i bai scoatem seara si il punem la redresor sau il pornim dimineata cu cablu. Stiu, am avut Dacie cu baterie de 6 ani si daca nu-l porneam la primele 2 chei scurte puteam lua adio ca sa-l pornesc la a 3-a.

P.S. Am facut referire la Dacie fiindca este masina noastra de suflet, multi am inceput cu EL.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut!

am si eu o probelema ca multii alti posesori de passat (2002 1,9TDI 131cp 4motion 220.00km)

cum se lasa frig afara sub 10 grade ,porneste greoi ,cand e f frig trb sa dau 2 chei debia porneste ,trepideaza rau ,e zgomotoasa,si scoate f mult fum gri-alb(f putin spre albastru) parca merge in 3 pistoane sau in 2 ,dupa 1 2 minute fumul dispare si isi revine la normal ,masina trage cum trebuie.

mentionez ca bateria e noua ,bujiile noi,filtre-ulei noi,

are cineva vreun sfat concret ,cineva care a patit si a descoperit o posbila problema?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i intai o scanare. Verifica valorile injectoarelor si MAF-ul. Verifica senzorul de temperatura agent racire. Combustibilul folosit este OK din punct de vedere calitativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

motorina este buna(peco), am mai facut verificare ,singura problema o are la pompa de vacuum ,la stutul acela care a prins jos si scapa presiune ...

iar la injectoare unul din ele este la limita parametrilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Doresc sa va intreb care e modul de functionare a shocului la un motor TDI? Intreb asta deoarece am observat la 2 masini cu motor 1.9tdi ca dupa pornire turatia motorului e putin peste 900rpm pe cand la mine la masina din semnatura turatia este aceeasi si al rece si la cald putin sub 900rpm.

O alta intrebare. De ce toata lumea zice ca se obtine un consum mai mare pe timpul iernii decat vara? La masinile cu Turbo si Intercooler nu ar trebuii sa fie tot sistemu de supra-alimentare mai eficient? Ma gandesc ca intercooleru raceste mult mai bine aerul pompat de turbina daca temperatura de afara este scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema : nu mai porneste la rece.

Motor 2,5 tdi 6v akn 110Kw , 230.000Km la bord

- Daca sta mai mult de 2 3 ore nepornit, la temperaturi mai mici de 0 grade, nu se mai alimenteaza pompa de injectie, la injectoare nu vine motorina, motorul nu mai porneste.

- Bateria este noua, Varta Silver 84A, bujiile incandescente sunt OK, filtru motorina nou.

- Dupa ce se stinge martorul de incalzire ale bujiilor, dau la automat, bateria duce, motorul se invarte, incearca sa porneasca doar cat are (daca are) motorina la injectoare, 1 -2 sec dupa care se opreste.

- Dau din nou la automat, bateria duce, dar motorul nu mai vrea sa porneasca.

- Am incercat si cu spray, motorul incearca sa porneasca, dar totusi motorina nu vine la pompa de injectie, respectiv injectoare.

- Tractata masina porneste mai repede sau mai tarziu functie de cat am omorat la ea cu spray si automat.

- Dupa ce reusesc sa o pornesc nu mai sunt nici un fel de probleme, porneste la sfert, motorul merge normal, demaraj ca in tinerete, se tureaza normal, nu scoate fum de nuante dubioase.

- Am pus laptopul pe ea la cald (dupa ce a fost pornita si oprita) nici o eroare, totul Ok

- Am pus laptopul pe ea cand un a mai vrut sa porneasca error lipsa carburant pompa injectie

Daca a mai intampinat cineva aceasta problema, poate ma ajuta cu un sfat , ce trebuie sa mai verific, unde sa mai umblu pana sa demontez pompa de injectie

Va multumesc

Mihai

Modificat de gibanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

revin in legatura cu fumul albastru la pornire dimineata(porneste destul de greu ,parca in 3) ,de cateva zile am fost la mecanic am schimbat tachetii ca bateau rau si oringurile la injectoare,nu s-a modificat deloc pornirea ,tot asa greu si cu mult fum albastrui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De cand a venit frigul masina parca porneste intr-un piston...nu stiu ce sa ii mai fac zguduie rau si fum mult alb-albastru.

Nu incepeti cu bujiile ca sunt bune ...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica-le ,sa nu se fi ars intre timp,si din aceasta cauza porneste greu,verifica si siguranta la buji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt verificate ,in bord becul se stinge foarte repede ,nu ramane aprins,ideea e ca cu cat sta masina mai mult nepornita cu atat mai greu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste O-ringuri la injectoare, se gaseste kit complet la orice magazin mai de doamne-ajuta (cred ca se numeste "kit reparatie injectoare"), nu costa nici foarte mult si te scapa de problema descrisa. 100%.

Daca bine tin minte, pe mine la un Passat B5 m-a costat 400 lei, kitul+manopera, simptomele erau exact cele descrise de tine. La -20 oC dadeam la automat cate 1 minut (bineinteles pe reprize), iar cand pornea mergea intr-un cilindru sau 2 si inecam toata curtea in fum albastrui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am schimbat cand am schimbat si tachetii ,oring-uri bosch ,nu a fost nici o modificare

azi dimineata am desfacut furtunul de la admisie cel gros,pana sa pornesc masina si am gasit ulei acolo la cot atasez cateva poze

20121212114448.th.jpg

20121212114229.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu mai sunt idei :( .

Ai zis că martorul de la bujii se stinge repede, eu ţi-am sugerat să verifici ECT. Ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin cu noutati pentru cei interesati 


 in ultima luna am schimbat :


-bujiile toate noi ,nu era arsa niciuna doar ca nu mai avea rezistenta suficienta


-senzorul g62


- 2 injectoare ,pt ca aveau valori cam mari (adica 4,6 si 3,8) 


surpriza !!! masina merge la fel nu e absolut nici o diferenta ,acelasi fum des si mult dimineata la pornire 


 


astazi am lasat-o din nou la service sa dea chiulasa jos si sa schimb supape tot ce mai e pe acolo 


nu stiu de ce dar am o presimtire ca nici de data asta nu se va rezolva problema cu fumul ,pentru ca eu pur si simplu nu vad ce treaba au supapele cu temeperatura de afara ....de ce vara nu scoate fum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de fum,poate este abur,pe vremea asta.Consuma ulei mai mult decat normal?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece cand pornesc mai ales dimineata miroase intepator si la mine pana se incalzeste catalizatorul dar dupa dispare si aburul si mirosul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!