Jump to content

Golf 6 GTI


blordc

Postare recomandată

  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Am mai gasit 2 situri cu single mass

 

Loba-Sachs din UK. "Although this clutch kit is rated at 550Nm, this is conservative. We have cars runinng up to 700Nm on this set up." Insa cam usor zic eu 6,7kg SMF, tot kitul fiind 13,6kg, cam 1270 euro 

si

De la ECS tuning care se gaseste numai in state si ar fi o varianta destul de buna pentru mine 

ECS Asta fiind ceva mai greu 7,25 kg SMF, 949$ pretul e bun insa cu taxe s-ar putea sa ajunga la fel ca cel de mai sus.

 

Greu tare de ales mai ales ca sunt asemanatoare insa diferenta ar fi intre cele enumerate in zgomotul produs la relanti. Cum cineva m-a sfatuit sa contactez un service de la care sa iau piesele si tot ei sa le si monteze pentru a avea garantie pe lucrare si piese. Conteaza si foarte mult cum sunt instalate aceste componente ca pot in a rezulta prin defecte din start la componente noi. Centrarea e cel mai importanta fiind nevoie de sculele OEM. Am sa pun un link si la diy clutch la golf 6 gti pentru cine vrea sa vada cam la ce ar trebui sa se uite cand e schimbat ambreiajul.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Am cumparat filtrele toate pe KNECHT si am mers pe Motul Specific 504, 5W30 care il astept sa vina maine si apoi ii fac schimbul. O sa vin si cu impresii.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am fost intr-un mic concediu pana la Magura langa Brasov, masina trage bine. Am facut cateva teste mergand turat cu masina uleiul nu a trecut de 106 grade. Mers constant 130 km/ora sta cam la 103 grade. Nu a mancat deloc in acest concediu cam 1000 km. Pana in prezent multumit. O sa revin si cu poze.

Link către comentariu

Sa nu imi zici ca ai urcat cu ea la Magura...

Link către comentariu

Am fost si pe drum si mai rau insa mers incet cu grija merge oriunde :). Am mers chiar pana in mijlocu satului. Frumoasa zona.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Si pozele promise.

post-17944-0-26682000-1401477821_thumb.j

post-17944-0-72801400-1401477831_thumb.j

post-17944-0-62338000-1401478490_thumb.j

Modificat de blordc
Link către comentariu

Salut, frumoasa masina

Sfatul meu este sa mergi pe varianta cu volant stock si un ambreiaj un pic mai tare (daca ai nevoie), loba am avut pe S3 si mergea foarte bine in ture mici si medii, zgomotul era foarte mic dar in ture mari nu schimba bine.

Nu stiu cum mergi tu cu masina, dar pe mine ma deranja cand mai faceam mici excese cu acceleratia sa mi se poticneasca schimbatorul intre trepte.

Sunt colegi de pe forum care au probleme cu diferitele kit-uri de ambreiaj single mass si sunt care nu au nici o problema dar aprox. 1000 de euro sunt multi bani pentru un kit care nu merge cum ar trebui.

Link către comentariu

Ai schimbat si cilindrul ala pe care il dau cei de la sachs performance separat  ? multi zic ca de acolo e problema schimbarii treptelor !

Link către comentariu

Tot ce tine de ambreiaj a fost schimbat la data respectiva, inclusiv uleiul din cutia de viteze.

Destul offtopic, colegu' plimba-te cu masina sanatos si voios.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Eu am trecut de putina vreme pe sachs performance sre. volant dmf stock, chiar cea a mașinii adică nu am schimbat-o. Am urmat sfaturile lor... Smf pt racing, dmf pt daily driver. Înlocuirea volantei cu una noua se face prin inspectarea celei vechi. Daca e buna nu are rost sa o schimbi. Am luat discul, placa de presiune și cilindrul de la ei. Toate sachs performance. Vreo 700e. În afara de pedala mai tare și niște mici vibrații la plecare (datorate materialului mai "rugos") e foarte asemănător cu stock ul. În wot schimba foarte bine doar ca e asa brutal încât îmi e ca rup tampoanele motorului dacă îl operez cât de repede se poate :-)

Înainte sa îl iau am cautat un pic și probleme pe la alte kit uri am mai văzut pe când la acesta în afara de primele unități nu prea sunt

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Imi poti spune de unde ai luat piesele si unde le-ai instalat?

 

Sunt mai multi colegi care au mers pe Sachs single mass si sunt multumiti si m-au sfatuit sa merg pe aceasta. La fel am si eu putine dubii legate de cum se va comporta la relanti (zgomot) ca in rest din spusele lor merge excellent. Am stat si m-am gandit in teorie iti apar vibratii din cauza ca e masa usurata insa nu ar trebui sa fie prea mari deci in cote acceptabile insa se compenseaza prin performanta. Daca stai mult cu masina la relanti poate ar deveni deranjant insa din cate am inteles se simte mai pronuntat doar cand ai AC pornit. Accelerarile sunt mai puternice ca nu mai intampina greutatea masei duble iar decelerarile mai puternice, neavand inertia masei duble. Din cate am discutat cu mai multi mecanici nu va fi afectata cutia daca e folosit cum trebuie ambreiajul, deci o sa trebuiasca sa inveti sa mergi cu el. 

 

Ma gandesc sa upgradez si piston diverter valve cu unu de aici, stie cineva de unde as putea lua din Romania sau Europa?

Link către comentariu

De la orice magazin de piese sau reprezentanta Vw :) e aprox 240 Lei. Spui ca doresti piesa cu codul:

06H145710D

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Multumesc, o sa ma duc zilele astea si o schimb ca am inteles ca e mult mai buna decat cea cu componente din plastic.

 

Ar mai fi o piesa care o caut insa cei de la reprezentanta din Constanta nu au auzit de ea. O clama din metal care se pune pe la turbina care intra in vibratii pe la 3000 ture si se aude un zgomot metallic, sunt obisnuit cu el insa daca exista un fix de ce sa nu il aplic. Am gasit pe Youtube un filmulet Volkswagen 2.0T TSI Wastegate Actuator Rod Rattle Fix (CCTA & CBFA). Stie cineva de unde l-as putea comanda?

Modificat de blordc
Link către comentariu

Multumesc pentru link.

 

Se pare ca aceasta problema e foarte des intalnita afara insa nu am vazut pe nimeni aici sa se planga. Se pare ca exista un TSB 21-11-03 o sa incerc si eu la dealer sa vad ce zice cu toate ca nu mai am masina in garantie.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Se aud acele vibratii la toate 2.0 TSI-urile 2009-2013, dar numai undeva intre 2.200 - 2.800 de turatii (uneori chiar pe o plaja mai restransa) si la accelerari line si constante. Poate lumea s-a obisnuit cu sunetul acesta, cum am facut-o si eu dupa 2 masini cu acest motor. :)

Dar daca exista o rezolvare in Romania (fara a comanda piesa din SUA), sa ne spui si noua. Sau ai putea organiza un "group buy". :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

La mine se aud undeva intre 2700 si 3200 ture, o sa va tin la curent cu ce am rezolvat. Teoretic acea piesa dupa cum se vede si in linku de mai sus are cod de audi si se pare ca si ei au aceiasi problema si deci s-ar putea comanda direct de la reprezentanta PART # 06J145220A

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am fost ieri la reprezentanta au zis ca nu au nici o chemare in service pentru aceasta piesa si atunci am comandat-o eu fiind 94 lei ceea ce e ok. Deci cine e interesat la reprezentanta se gaseste cu codul de mai sus.

 

Pentru DV cu codul 06H145710D cica nu ar fi pentru masina mea si ar fi 06H145710C. Stie cineva cu ce difera cele 2 fiind doar ultima litera diferenta?

Link către comentariu

Then they release 06H 145 710 D for TFSI and 06H 145 710 C for TSI engines.

Link către comentariu

Multumesc, deci e acelasi upgrade sa inteleg doar ca au coduri diferite pe masina. Piesa la reprezentanta e 315 lei deci cred ca ma duc sa o comand si pe asta cu litera C pt a mea.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Alex, zztuning. Va face doar galagie, nu ajuta cu nimic pentru performanta. 

Link către comentariu

Nu ajuta si chair pierzi la raspunsul acceleratiei, testate pe fosta mea masina.

 

Cu admisie sport se aude frumos insa :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!