Jump to content

Martori bord aprinsi


Clasicul
 Share

Postare recomandată

Verifica cele 2 fire de la alternator catre bord, mai ales in mufa cu 2 pini de sub lonjeronul stang, la trecerea de pe motor pe caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • Gebeleizis

    6

  • F l o r i n

    6

  • Marius77

    5

Salut!

 

Vi s-a intamplat cuiva sa se aprinda toate becurile in bord(in mers)?

Raman aprinse si dupa repornire, si dupa scos borna si pus la loc...

Altfel motorul porneste merge bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alte ceasuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vin si eu cu o problemuta...Nu mi se mai aprinde martorul de faza lunga in bord decat in zilele foarte friguroase. Cand se incalzeste in masina se stinge. Am patit de multe ori ca noaptea in trafic in afara localitatii sa ma bliteze aia de pe contrasens ca-i orbeam fara sa-mi dau seama, deoarece in bord nu mai apare nimic.

La masina din semnatura semnalul pt. martorul din bord trece prin releu sau vine direct de la comutatorul de faza lunga? A mai patit cineva ceva asemanator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare!

O problemă ciudată: martorul de la baterie stă aprins până când pornesc și turez motorul până la ~1500 rot/min. Imediat după se stinge. Acest fenomen apare de fiecare dată când pun cheia în contact, până la turarea motorului, indiferent de câte ori execut manevra, sau oricât de rar.

Am luat un alt alternator de la mecanic identic ca valori (un Bosch), al meu fiind un Valeo. La Valeo i-am schimbat puntea cu diode redresoare, perii noi, releu electronic nou, inele colectoare refacute (suprafata pe care aluneca periile colectoare.

Pe VCDS nu am nicio eroare, și încărcarea alternatorului este verificată; parametrii normali, peste 13.5V la baterie in sarcină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit aceeaşi fulie la ambele alternatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceeași fulie

Quote la postul anterior este sanctionat de regulament!

Modificat de ForceTurbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi vezi că aia s-ar putea să fie buba. Posibil să patineze. Se aude vreun sunet, scârţâit ceva în zona fuliei?

Dar până să umbli la fulie, care este tensiunea la bornele alternatorului când martorul este aprins? Încărcarea ar trebui să fie în jur de 14V. Ar trebui să măsori căderea de tensiune pe cablul care pleacă din alternator (măsori cu voltmetrul tensiunea între şurubul de la alternator şi borna +)

 

PS

Nu mai da qote postării anterioare pentru că este contrar regulamentului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara!

Am un VW polo 1.4 16 valve din 2000. Recent a inceput sa clipeasca in bord becul de la frana de mana si e insotit de un sunet. Alarma si martorul luminos se aprind aleator ca moment de timp: fie imediat dupa pornire, sau in timpul mersului fara sa apas pedala de frana.

Aparaitia erorii e aleatoare si nu am reusit sa identific o situatie in care pot reproduce problema. Daca opresc motorul si il repornesc eroarea dispare.

Frana de mana e lasata pana jos, iar lichidul de frana e in limite normale.

M-am uitat cu ochi de profan la discurile de frana si am vazut ca sunt mici denivelari care se simt si la deget.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, sa vedem ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca de vina e senzorul lichidului de frana. Mecanicul a spus ca nu se mai gaseste senzor care sa se potriveasca pe vasul lichidului de frana de pe masina pentru ca e prins de capac si trebuie cumparat un alt vas cu tot cu capac care impreuna costa cam 500 RON. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am si eu o mica-mare problema cu martorul portocaliu de la ABS, cand se stinge cand se aprinde. Am fost la o diagnoza si mi-a dat eroare la senzor/cablu fata stanga. Am schimbat senzorul (nou, Delphi), am verificat cablul si nu este intrerupt.

Modificat de Dec3BaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea exact asa cum apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!