Jump to content

Martori bord aprinsi


Clasicul
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns. Tocmai am descoperit ca este si un furtun ciupit, furtunul de recirculare a gazelor arse, sau ceva de genul. Mai intai il inlocuisesc si dupa aceea sa vad daca coboara viteza la relanti la cat ar tb sa fie (aprox 800 rpm din cate am inteles). In prezent relantiul sta undeva la 1160 rpm, iar pe scaner apare ca motorul functioneaza la relanti ca si cand ar fi sub sarcina (27%)...

Daca aveti mai multe detalii despre asta,...

Am o intrebare totusi: cat de mare este posibilitatea sa fie o problema cu clapeta de acceleratie?(in sensul sa fie defecta) in principiu sper sa se poate rezova cu o curatare ...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • Gebeleizis

    6

  • F l o r i n

    6

  • Bratony84

    5

Am fost si la un alt mecanic, l-a pus pe tester si deasemena a zis ca trebuie schimbat.

As incerca si ce ai scris dar am anumite nelamuriri:

- mufa de la clapete cam asa arata (imaginea atasata)

- are doar 6 pini, cum masor ?

- cu un simplu voltmetru pot face masuratorile?

- pe care pin pun + si pe care - ?

Mersi de indrumare, daca pot face si eu incerc.

Mufa_clapeta.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...n-ai specificat codul motorului; vezi doc.

Ai nevoie de un multimetru; ai de masurat rezistente si tensiuni.

Nu conteaza cum le pui; la masurarea tensiunii, in caz ca sunt ivers, iti va indica o valoare negativa iar, pt. rezistenta chiar nu conteaza cum le pui.

post-3949-1212918928_thumb.jpg

post-3949-1212918942_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare si maine incerc operatiunea.

Masuratorile le fac cum ai precizat inainte pe mufa care vine la clapeta cu contactul pus sau demontez clapeta si pe mufa clapetei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit doc? :rolleyes:

Mai mult decat atat, logica ar spune ca: valorile rezistentelor din tabel ar trebui masurate pe mufa clapetei iar tensiunea pe mufa de pe cablu...zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema:

- alt meserias (de data asta mecanic)

- a curatat mufa de la calculator, si niste mufe care fac legaturile cu niste senzori de la motor, inclusiv de la clapeta

- adaptare

Merge ceas.

S-au stins martorii pe bord si nu mai am probleme.

Totul la 70 lei in loc de 2200 cu cat am gasit clapeta noua si nici nu ar fi rezolvata problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si :icon_thumright: cine o da? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

curata clapeta de acceleratie ... nu trece la inlocuire ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai rezolvat problema ... te ajut eu cu becu de airbag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
daca nu ai rezolvat problema ... te ajut eu cu becu de airbag

am rezolvat acea problema.

acum am insa alta. care dateaza de ceva vreme, dar inca nu i-am gasit rezolvare. poate ma poti ajuta tu cumva...

motorul merge perfect, egal, turatie relanti normala etc.

DOAR atunci cand pornesc aerul conditionat scade atat de mult turatia incat se opreste motorul de cele mai multe ori. daca accelerez din pedala, e ok. dar altfel, singura nu reuseste sa isi regeleze turatia de relanti cand merge ACul

Poate cineva sa ma ajute cumva?

tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Trebuie verificat ambreiajul fuliei de la compresorul de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat acea problema.

acum am insa alta. care dateaza de ceva vreme, dar inca nu i-am gasit rezolvare. poate ma poti ajuta tu cumva...

motorul merge perfect, egal, turatie relanti normala etc.

DOAR atunci cand pornesc aerul conditionat scade atat de mult turatia incat se opreste motorul de cele mai multe ori. daca accelerez din pedala, e ok. dar altfel, singura nu reuseste sa isi regeleze turatia de relanti cand merge ACul

Poate cineva sa ma ajute cumva?

tnx

hmm...

adica tu vrei sa zici ca o amarata de fulie, care e angrenata de o amarata de curea de cauciuc... e in stare SA OPREASCA MOTORUL??!

Motor pe care nu reuseste sa il opreasca nici propria greutate a autoturismului, de peste 1 tona??!

(atunci cand o lasi in viteza si uiti sa accelerezi, ea singura isi compenseaza turatia si se mentine la o turatie de relanti care permite motorului sa functioneze in continuare!!)

de ce nu face asta si cand dau drumul la aerul conditionat?

tnx, anyway... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
alexandru cel mare

Am si eu o problema cu polo al meu: martor ABS aprins la prima pornire dimineata. Daca opresc masina si motorul dupa ce merg cateva sute de metri, la o noua pornire martorul se stinge imediat dupa ce masina se misca de pe loc si nu se mai aprinde decat daca masina sta mai mult timp nepornita. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea de patanii in ale abs-ului iti spun ca cel mai probabil ai un contact imperfect la cablul de la una din rotile din fata, sau (mai rar) inelul de ABS e plin cu mizerii si senzorul este pacalit.

Pariez ca la o scanare cu vag-com iti va da eroarea "semnal intermitent" :lol:

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru cel mare
Din experienta mea de patanii in ale abs-ului iti spun ca cel mai probabil ai un contact imperfect la cablul de la una din rotile din fata, sau (mai rar) inelul de ABS e plin cu mizerii si senzorul este pacalit.

Pariez ca la o scanare cu vag-com iti va da eroarea "semnal intermitent" ;)

Ce e vag-com-ul? Am mai auzit de el dar nu stiu ce este. Ai idee daca pot scoate senzorii sa-i verific/curat si care ar fi procedura? Merci pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva de pe forum din rm. valcea sa-ti scaneze masina si vei sti sigur la care roata ai eroarea. De obicei apare contacte imperfecte la cablurile/mufele care merg la roti. Inelele de ABS se afla pe planetare pe partea de langa roata, orice mecanic stie care sunt. Le dai cu perie de sarma si gata. Dar repet, la tine sunt convins ca e din contacte. Primul lucru, trebuie sa scanezi masina cu vag-comul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ai verificat sa vezi daca airbag-ul din volan este la locul lui?Umbla vorba prin targ ca la unele service-uri mai sunt baieti-combinatori care le scoate sa le vanda.......si e posibil de asta sa-ti fi ramas becul eprins in bord!!!Mie mi-au zis niste baieti care au lucrat la service ca atunci cand duc masina la service sa stau cu ochii pe ea sa vad ce-mi face la ea,ce se schimba si atunci nu am remuscari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Depinde, nu as zice ca e acelasi deoarece mie mi tot timpu aprins martoru ( aprox de 1 an :D) iar becu din portbagaj merge normal, se aprinde cand deschid si se stinge cand inchid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boogyF1clasic

Via-a vis de bec

becul este mereu alimentat cu curent comanda de aprins -stins este pe minus daca firul este inrerupt si da la masa se aprinde

daca indica portbagaj deschis inseamna ca firul de minus atinge undeva caroseria .si eu intampin acesta problema (iarna f frig si firele care sunt prinse de telescopul de la portbagaj din cauza flexarii si rasucirii in momentul inchiderii si deschideri sau intrerupt si dau la masa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
pai... asa cam vrea sa mearga si airbagul (sper sa nu fie cazul niciodata), daca tot il am :icon_cool:

Stie cineva o asa persoana priceputa , cu softul necesar (sau ce ii trebuie) ca sa ma rezolve cu pb asta?

PS. Despre noxe... nicio idee? :))

salut

am un polo din 2001 si am aceeasi problema cu martorul de la airbag,

cum ai rezolvat tu ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu VAG COM sa vezi ce eraoare ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , oameni buni.

Sunt nou pe acest forum. I-am luat tatalui meu un VW Polo Classic 1,6, 75 cp din 1999 si sunt ceva probleme... Poate aveti ceva idei, sugestii.

1. Pt ca stergatoarele porneau singure, in timpul mersului, fara sa atinga cineva maneta, am fost la un service, care a zis ca e o problema din blocul de contacte. L-a desfacut si l-a curatat si nu mai face asa. Insa pt operatiunea asta a fost nevoie se se demonteze volanul. Si ca sa se convinga ca a rezolvat problema, a pus contactul si a dat drumul la stergatoare (teste etc) si abia apoi a montat la loc volanul.

Ideea e ca acum stergatoarele nu mai pornesc singure, in schimb a ramas aprins becul de la airbag :icon_thumright:

Aveti idee ce pot face ca sa se stinga ? Merci anticipat.

2. Am fost cu ea la revizie ca expira ITPul si nu au iesit noxele. Dar au iesit niste valori enorme... 7,8 in loc de maxim 0,5...

Toba finala avea o gaura, cam uruia, dar am astupat-o cu niste mastic special...

Care poate fi problema? Sa fie doar o eroare de masurare a noxelor generata de faptul ca esapamentul nu e etans? Sau e posibil sa mia fie si alte probleme mai grave?

Tnx.

Salut Io i-am schimbat sonda lambda si bujiile

si am dat si spaga da asta e altceva

si a fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am adus masina de afara si era lovita in spate, dar nu aveam nici un martor aprins.

Dupa ce am scos din service, am observat ca nu mi se mai stinge martorul de la AirBag, m-am dus la un electrician care prima data a verificat mufa de sub scaun daca e conectat cum trebuie, dupa cara a efectuat o scanare. A gasit o eroare cu airbag`ul, a sters eroarea si de atuncea nu mi sa mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am rezolvat si problema cu oprirea motorului la pornirea aerului conditionat.

Dar asta dupa ce am umblat pe la vreo 3 tipi din lista aia cu detinatori de VAGcomuri, laptoape, cable, mufe, brice si carice... Toti se uitau prin datele afisate pe laptop, pareau ok, si nu stiau ce are masina. Unul singur a zis ca teoretic trebuie resetata clapeta de acceleratie, dar ca "softul de la comp meu de bord nu are comanda asta " :icon_thumright:

Abia al patrulea nene, mi-a rezolvat pb... in 15 secunde dupa ce a cuplat laptopul la mufa din bord :winter:

Merge perfect acum!

Mai a ramas pb cu noxele , unde rezultatul e ca sonda lambda e moarta. No signal!

Stie cineva cam cat costa asa ceva?

Merci

Si bafta tuturor! Grija mare pe mana cui ajungeti cu masinile voastre! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!