Jump to content

Martori bord aprinsi


Clasicul
 Share

Postare recomandată

Sal.Acel martor e de la ESP si nu influenteaza cu nimic functionarea motorului.Pana la urma scanteie vine?Daca da tre sa porneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • Gebeleizis

    6

  • F l o r i n

    6

  • Marius77

    5

Si eu am patit faza cu becul ABS stins aprins. In combinatie se auzea pe fatza un zgomot ciudat la franare.

De vina erau placutele care ajunsesera la fier.

Solutie, am schimbat si discurile si placutele. Bineinteles ca am verificat si senzorii si contactele.

Acum merge perfect.

Poti verifica placutele cu mana sau cu vederea daca dai jos roata/rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACeeasi problema si la mine, am spalato si acum sta martorul de la portbagaj deschis. L-am sters cat am putut pe dinafara dar vad ca nu a dat nici-un rezultat. Am mai avut problema asta prin vara cand mi se aprindea cand foloseam spalatorul de luneta, de atunci am evitat sa il mai folosesc si spalam luneta doar la benzinarii, dar vad ca acum a fost afectat de spalare...deci ce sa facem sa scapam de el? varianta mai ieftine decat cea de 600 de mii :(?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , oameni buni.

Sunt nou pe acest forum. I-am luat tatalui meu un VW Polo Classic 1,6, 75 cp din 1999 si sunt ceva probleme... Poate aveti ceva idei, sugestii.

Pt ca stergatoarele porneau singure, in timpul mersului, fara sa atinga cineva maneta, am fost la un service, care a zis ca e o problema din blocul de contacte. L-a desfacut si l-a curatat si nu mai face asa. Insa pt operatiunea asta a fost nevoie se se demonteze volanul. Si ca sa se convinga ca a rezolvat problema, a pus contactul si a dat drumul la stergatoare (teste etc) si abia apoi a montat la loc volanul.

Ideea e ca acum stergatoarele nu mai pornesc singure, in schimb a ramas aprins becul de la airbag :P

Aveti idee ce pot face ca sa se stinga ? Merci anticipat.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca e din 1999, inseamna ca are acelasi bord ca la 6n si martorul de la airbag se afla sub cel de avarii, daca vrei sa mai functioneze airbag mergi la cineva priceput cu laptop si vagcom sau daca vrei doar sa fie stins acel martor de airbag scoate capacul acela de la martor airbag se scoate ca orice buton de pe consola aceea (tragi de el de marginea din dreapta) si ii scoti mufa, acum depinde ce vrei.

Bafta :D

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... asa cam vrea sa mearga si airbagul (sper sa nu fie cazul niciodata), daca tot il am :(

Stie cineva o asa persoana priceputa , cu softul necesar (sau ce ii trebuie) ca sa ma rezolve cu pb asta?

PS. Despre noxe... nicio idee? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu VAG-Com te poate ajuta in ambele privinte - in cazul Airbag-urilor e posibil ca, odata stearsa eroarea stocata, sa dispara martorul din bord.

Cat despre noxe, vezi ce iti iese la scanarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tnx, allex... ideea era daca stie careva pe cineva cu asa echipament (un nume, un nr de tel...)

plus ca nu sunt sigur ca inteleg: cu VAG-com-ul zici ca poate sa imi modifice gazele evacuate de motor?? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza si tu locatia din profil. Vezi aici este un topic cu persoane care te pot ajuta cu o scanare. La scanare iti pot aparea erorile majoritatii senzorilor de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi intrerupator e vinovat si pentru lumina din portbagaj? Sau e altul?

La mine nu sint probleme cu indicatorul de bord ci cu lumina din portbagaj.

Se aprinde cind vrea ea si sigur nu e de la bec sau dulie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi intrerupator e vinovat si pentru lumina din portbagaj? Sau e altul?

La mine nu sint probleme cu indicatorul de bord ci cu lumina din portbagaj.

Se aprinde cind vrea ea si sigur nu e de la bec sau dulie.

Dap, acelasi intrerupator este pt martorul de la bord si pt becul din portbagaj.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am un polo 1.0 , 60 cp din 2001 recent adus din germania. Martorul "check" s-a aprins. Am fosl la o diagnosticare unde au fost gasite 4 erori: 3 cilindri inecati si senzorul de turatie, ceva probleme. Erorile au fost sterse si reluata diagnosticarea. Nici una din probleme nu a mai aparut. Mi s-a spus ca e posibil sa fii innecat motorul , sau sa fii mers subturat....

Martorul s-a reaprins dupa aprox. 500 km.

Ar putea fii din cauza benzinei? sau aveti idee de alte motive posibile. Motorul merge rotund, nu da semne ca ar fi vreo problema...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la o noua scanare, ne putem da cu parerea cat vrei tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Trebuie sa scanezi de modulul engine pentru erori cu vag-com si sa vezi care este problema. La mine era un contact prost la sonda lambda. Daca vrei, scaneaza si posteaza rezultatul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Benzina poate fi o cauza, dand o eroare legata de sonda lambda. Am avut aceiasi eroare pe vechea masina si a fost stearsa cu VAG com.

Totusi este bine sa o mai scanezi odata ca sa fi sigur ca nu este ceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Si eu am zis ca este de la benzina pentru inceput, dar daca eroarea reapare dupa fiecare resetare, indiferent de benzina folosita, este destul de probabil sa fie un contact prost pe circuitul sondei lambda. Cel mai bine ar fi sa vedem eroarea din vag-com. Daca erai din Bucuresti, te ajutam eu cu scanarea, poate totusi gasesti vreun membru prin Bv care are interfata si Vag-Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am cumparat un vw polo variant 1.4i (60CP) 2001. O saptamana mergea ceas, dupa o saptamana se aprinde beculetul in forma de motoras (cred ca catalizator), dupa aia EPC, motorul merge bine, fara zgomote ciudate. Dupa aproape doua saptamani pornind de la semafor, motorul cald, parca ma franeaza motorul nu se mai tureaza peste 1200 - 1300 rot/min nu trage la sarcina deloc, lasand acceleratia motorul ramane la 1000 de turati si scutura de numai. Opresc, repornesc, tot asa. Dupa 3-4 incercari i-si revine. Am patit de vreo 3-4 ori asa. Care poate fii problema, ce ma sfatuiti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi 3 cauze: 1 ai alimentat cu bezina proasta incearca sa-i bagi carrera 100 si da-i putina talpa pe "

autostrada" 2 ti s-a stricat sonda lambda.. 3 poti avea o bobina arsa.(asta am patit si eu mergea in "suturi". cel mai bine fai un diagnostic dar eu cred ca ti s-a dus o bobina de inductie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate trebuie curata clapeta de aceleratie

o recomandare ... verifica si sonda de temperatura a apei de la motor si aia poate pica

eu am trecut prin asa ceva... si se pare ca acum problema cu clapeta de acceleratie a revenit

si trebuie curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scan cu Vag-Com sau similar.. vezi exact eroarea (o notezi si o scrii apoi aici) si eviti presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la scanare si am gasit urmatoarele erori, au fost scrise pe o hartie deoarece nu mergeea imprimanta aparatului: 17950 P1542, 16605 P0221, 17967 P1559, si 17987 P1579 - spunea ca toate se refera la clapeta de acceleratie. Dupa curatirea clapetei erorile au reaparus, la fel si neregurile initiale. Au zis ca nu exista alta solutie doar de schimbat clapeta - f. scump. Ce parere aveti? Mai pot incerca si altceva? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomen asemanator a fost si la masina mea tot ca a ta, si tot asa ziceam sa ii schimb bobina, clapeta de acceleratie, etc. si am descoperit ca era de vina ''luleaua'' de la aprindere e cea din interiorul capacului distribuitor (cel din dreapta motorului) desfa capacul acela si verifica sa nu ai ceva intreruperi pe acolo.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius77

Daca mecanicul a verificat si circuitele electrice ale clapetei, daca a facut cum trebuie setarea de baza(la unul din coduri, o explicatie ar fi ca, a fost apasata pedala de acceleratie in timpul adaptarii/setarii de baza), atunci, este posibil sa trebuiasca inlocuita. Pe cablul/conectorul care vine la clapeta, ar trebui sa vezi :

1. intre pinii 4&7, cu contactul pus, sa ai tensiune de 4,5V min.

2. fara contact , intre pinii 3&7, (cu clapeta inchisa) sa ai rezistenta 0(zero) si cu clapeta usor deschisa, rezistenta sa fie "infinit".

3. aceiasi pini (3&7) cu contactul pus, trebuie sa ai iarasi 4,5V min.

Kicker - la erorile pe care le-a prezentat, este exclusa varianta ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut iar scanarea cu vag com-ul si eroarea vine de la clapeta de la acceleratie ( codul errorii nu il stiu exact, dar ma uit si il scriu aici).

Eroarea se refera la turatia la relanti, care este prea mare (1000 rpm), si revine dupa aprox 50 km dupa ce a fost stearsa din memoria calculatorului...

Daca aveti idee de unde poate sa apara, si cum se poate rezolva, cum se poate curata clapeta de acceleratie si cum imi dau seama daca este defecta...

Mersi mult,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut iar scanarea cu vag com-ul si eroarea vine de la clapeta de la acceleratie ( codul errorii nu il stiu exact, dar ma uit si il scriu aici).

Eroarea se refera la turatia la relanti, care este prea mare (1000 rpm), si revine dupa aprox 50 km dupa ce a fost stearsa din memoria calculatorului...

Daca aveti idee de unde poate sa apara, si cum se poate rezolva, cum se poate curata clapeta de acceleratie si cum imi dau seama daca este defecta...

Mersi mult,

Salut, probelema cu martorul CHECK si eu am avut-o, la mine venea de la benzina proasta, am reusit sa sting martorul cu benzina OMW carera 100 :offtopic: . Ca sa fiu si mai sigur, ieri am pus-o pe tester , si intradevar CHECK-ul mi se aprindea de la sonda...Cat descpre calapeta, o demontezi de pe galeria de admisie si o cureti cu un spray de contacte, sau de rugina .... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!