Jump to content

Martori bord aprinsi


Clasicul
 Share

Postare recomandată

Salut.Astazi am intampinat o problema care mi s`a parut ceva serios.Dupa amiaza am plecat cu masina pe la bunici,la plecare mi s`a aprins martorul Check Engine cliparind.Cand am ajuns in intersectie mi s`a oprit motorul,am pornit dar nu se tura dekt pe la 3000 rpm si scotea un zgomot specific motoarelor care merg in 3 pistoane,vibra toata cand mergeam...Am oprito i`am pus contactul, la fel facea.Am oprito din nou,dar dupa aceea si`a revenit,martorul Check Engine ramanad doar aprins,numai cliparea.Care poate fi cauza.Masina este un VW Polo din 2001 6n2 1.4 benzina.

Modificat de sonykx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • Gebeleizis

    6

  • F l o r i n

    6

  • Polo83nud

    5

Nu te speria ca nu e nimic grav.Una dintre buji a cedat si vreu sa fie inlocuita sau una dintre fise .Cel mai simplu de verificat fara calculator este sa pornesti motorul si incepi sa decuplezi cate o fisa normal motorul o sa iti mearga si cu 3 buji intrerupt daca scoti una care e buna si motrul deja merge in 3 buji imediat o sa iti moara,si faci asa pana o gasesti pe aia care nu iti moare motoru cand o scoti.Acolo e devina ori fisa ori bujia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha.Multumesc de ajutor...chiar mi s`a luat o piatra de pe inima:))

Modificat de sonykx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare!am si eu o problema cu bondarul meu 6n2.e de 1,4 16v de 101cp din 2001.l-am cumparat acum cateva zile si ca sa dorm linistit l-am pus pe tester si a iesit ok(fara erori si fara probl)dar azi i-am dat putina talpa si s-a aprins check-ul de la motor.poate fi din cauza ca tre sa schimb distributia si uleiul?masina are 131 000 si cva de km si probabil cere niste investitii.orice sfat e bine venit.multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 101 cauze. Fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o pb cu un polo din 2001 motor 1.4. De cateva luni am martorul check aprins in bord.S-a mai stins,s-a mai aprins.Masina mergea bine,fara consum in plus.Am dus-o la o scanare si a dat o eroare la sonda lambda si sensor presiune oxygen.Martorul e din nou aprins in bord,dar azi am avut un drum de facut si mergand cu aerul conditionat pe treapta 2 ,am intrat in depasire si pur si simplu nu accelera.Figura s-a repetat de cateva ori,mai ales in oras,desi apasam acceleratia la maxim,nu accelera si mergea tremurand. Intr-un final si-a revenit si am ajuns acasa cu bine.Dar e clar ca nu pot sta cu ea asa.Va rog,astept sfaturi.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o diagnoza si posteaza erorile exact cum apar pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
decebalcruceanu

salut

 

am si eu un polo din 2000, 1.4i, 16v. am uitat pozitia aprinsa si nu mai porneste. am schimbat bateria si tot nu merge. am fost la tester si imi apare bobina de inductie, am verificat la fise nu vine scanteie, rezistenta la fise e foarte mare - peste 30 ohmi si la tester a mai aparut mesajul memory ram incomplete...

oare ce s-a intamplat? a patit cineva asa ceva?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare e la diagnioza?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut  am  un polo din 95 benzina si am avut  probleme cu ceasurile din bord l-am schimbat  cu unul de seat motorina fungtoneaza  ok in schimb  mi se aprinde  martorul de la ulei , pe cel  vechi  mi  se aprindea cel de la apa. care sa fie problema? In afara  de asta as vrea sa opresc sunetul acela strident din bord ,cum sa procedez? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu martorul check aprins si la o testare in service apare senzor temperatura 4 pini.Am schimbat si tot asa arata!Am desfacut eu mufa si am vazut ca nu mai are toate 4 lamelele unde intra piciorusele senzorului!Se poate sa fie asta problema ca nu face contact pe toti cei 4 pini?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca de aici e. Inlocuieste doar pinii defecti din mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt nou pe acest forum si sper sa ma ajute cineva cu un sfat, care a mai avut aceeasi problema: Am un Polo 6n2, 2001, TDI, 2001, motor AMF diesel, 75 CP, 55KW. Astazi de dimineata mergand spre serviciu mi s-a aprins din senin martorul galben de la bujii (semnul acela cu spirala) si ramane aprins intermitent tot timpul, pana opresc motorul. Daca repornesc masina, are acelasi comportament... Ce am observat este ca nu mai am stopuri pe frana (nu merge nici una din cele doua lampi stanga-dreapta) dar sus la hayon unde e lampa cu led-uri (cred) cand calc frana , e singura care se aprinde.

Multumesc pentru orice raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce inlocuiesti becurile de frana care sunt cel mai probabil arse o sa dispara atentionarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine sa fac lucrul asta. dar intreb si eu ca nepriceputeanu': e posibil sa ''pice'' ambele lampe in acelasi timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine sa fac lucrul asta. dar intreb si eu ca nepriceputeanu': e posibil sa ''pice'' ambele lampe in acelasi timp?

 

ambele lampi..... posibil una inaintea celeilalte... daca sunt ok becurile, switch-ul de frana este de vina. Intai verifica becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati avut dreptate. Am pus becuri noi, lampile se aprind pe frana iar martorul din bord s-a stins. Sper sa nu mai fie alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut,poate cineva sa-mi dea o idee?am un vw passat 1,8i gl din 1990 si dupa ce am completat cu apa vasul de expansiune a inceput sa clipare becul de temperatura de la bord imediat de cum pornesc motorul si nu se mai stinge.Am mers cu ea si functioneaza normal nu se incinge apa peste 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
lepadatu_alexander

Bună tuturor! Am achiziționat pentru soția mea un polo 6n2 1.0 AUC în 2 uși. Însă de o săptămână am o problemă. Am luat o groapă destul de zdravănă, iar după 2 secunde a scos un sunet ca de eroare de 3 ori, 3 bipuri mai exact destul de stridente de la bord, însă nici o eroare. După vreo 2 opriri, la pornire mi-a rămas aprins becul check engine și de atunci nu a mai dispărut. În plus de câteva zile îmi fluctuează la unterval de 2 secunde acul de la ceasul de temperatură a lichidului de răcire, ba coboară până la 0 și apoi urcă până la 90 după care din nou coboară și tot așa. Ar fi putut în urma șocului să se deconecteze vreo mufă pe dedesubt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAo diagnoza ca sa vezi ce erori ai. Banuiesc senzorul G2/G62, dar fara o diagnoza nu pot fi sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna baieti! am si eu o problema cu martorii aprinsi in bord,am un polo 6n din 97' 1,4 benzina..de vreo doua zile imi raman pe bord aprinsi martorii de la ulei si de la baterie...bateria este aproape noua si schimbul de ulei este facut de curand.nu se mai aude sunetul de la releu cand bag cheia in contact..ca si cum ar fi mereu pornit.este posibil sa fie ceva de la releu?si daca da va rog mult daca are cineva o poza cu releul sa stiu mai exact care este si sa il schimb sau sa incerc sa il curat.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la care releu te referi, cel de la pompa de combustibil sau alt releu?

martorii aceia se aprind din doua motive, ori nu mai incarca alternatorul (posibil releul de incarcare sau distribuitorul),  ori pompa de ulei este obosita si nu mai face presiune la ulei sa il urce in chiulasa!

verifica intai incarcarea bateriei cu un voltometru si daca incarca nu ramane decat problema cu pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o intrebare am vazut pe youtube pe un tip cu un polo 6n2 , care avea bord pe care ii arata si consumul, din cate informatii am gasit, tipul acela de bord se pune pe Vw lupo 3L 1.2TDI, deci....intrebarea este, daca se poate monta asa ceva, si ce modificari trebuie facute???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am rezolvat problema cu martorii de ulei si baterie...am scos toate releele din bord...le-am curatat cu un spray pt contacte...le-am montat la lloc si si-a revenit.Este posibil sa fi intrat apa..mai ales ca in ultimele zile a plouat continuu pe la noi pe aici.Multumesc oricum ALEXUTZ88.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut! Am un VW Polo 1.4, 44kw (2001) la care am cateva necazuri. Nu sunt prea mari, dar in lipsa unor carti tehnice ma vad obligat sa apelez la experienta si bunavointa unora dintre voi. Pentru inceput primul "mic" necaz si mai vechi este martorul baterie. Problema veche din 2011, atunci am cumparat masina, martorul ramane aprins dupa ce pornesc motorul si se stinge numai dupa ce turez motorul la 1800- 2200 r/min. In acelasi an am facut o diagnoza, am depistat mai multe deficiente la alternator, am inlocuit puntea redresoare, releu de incarcare, periile de excitatie, rulmenti etc. dar nu sa rezolvat. Nu-mi afecteaza cu nimic mersul motorului, dar as vrea sa revin la normalitate. Al doilea "mic" necaz este martorul airbag, care de cateva zile ramane aprins. Am facut diagnoza, airbag-ul din volan l-am verificat este in regula, celalalt de la pasager nu-l pot verifica deoarece nu stiu care este traseul cablului de alimentare. La diagnoza nu-i depisteaza rezistenta electrica, chiar daca se face resetare se reaprinde imediat. Mai sunt si alte "mici necazuri cu bordul, dar cu alta ocazie. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!