Jump to content

Martori bord aprinsi


Clasicul
 Share

Postare recomandată

salut!sunt posesorul unui polo 6N 1997 999cm'.la bord exista martor luminos la golirea rezervorului sau doar zona rosie a indicatorului?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • Gebeleizis

    6

  • F l o r i n

    6

  • Polo83nud

    5

dar spune ce tip de bord ai ? modelu cu ace ca la golf 4 sau ca la golf 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ca la golf 3 nu ai indicator de rezervor gol ! pompa galbena , ai doar zona rosie atat !! eu am polo 6n 999 cmc din 1998 si am bord ca la golf 4 , si am indicator de ala , dar se aprinde cam aiurea .....cand mai am de facut cam 80 km ....dupaia se stinge , dupa o vreme iar se aprinde ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna! Am un Polo 1.4i 16 v 74 kw din 2000 si azi mi s-a aprins martorul EPC. Ar putea fi din cauza montarii uni carlig de remorcare cu instalatia electrica aferenta? Mentionez ca suspectez ca conexiunea electrica s-ar putea sa nu fie buna deoarece am mers cu o remorca atasata iar unele semnale luminoase la remorca nu merg (pozitie, ceata, cand aprind farurile nu mai merge bine nici semnalizarea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un Wv polo din 2000 1,4 16V motor aua mi se aprinde chek dimineata si trepideaza daca nu o accelerez 1 minut pana se incalzeste,la test imi da rateuri la pistonul 1 iar presiunea la pistoane este buna,iam schimbat ,supape,bujii,injectoare,fisa bujii,bobina de inductie,valvola erg,filtru benzina,sonda lamba si NU STIU CE SAI MAI FAC VA ROG UN SFAT....?ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut.

am si eu o problema. azi dimineata dupa ce am pornit masina martorul check engine a inceput sa palpaie. motorul se aude intrerupt dar nu foarte puternic.mi-a zis cineva sa nu fii facut condens la fise sau bujii. nu prea am pornit-o zilele astea. masina este un lupo 1.0 2001. ce as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti-le diagnoza.

Cauze posibile,

1.jeg in calapeta de acceleratie, curatata si adapata

2.sensorul de temp apa defect

3.sensorul de oxigen defect.

4. bobina de inductie cu crapaturi sau fise coapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o pb la polo . De cateva zile mi s-a aprins check-ul in bord si asa a ramas .Am inteles ca trebuie scanata sa vad ce are . Cine stie o persoana priceputa si nu foarte scumpa in Buc sau Targoviste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . Acuma miam facut si eu un cont pe adresa asta si asi avea si eu o intrebare legat de tremuratul motorului in relantiu ce ar putea fii la un polo 6n1 din 99 motor 1.4 44 kw 60 cp ? daca ma poate ajuta cineva multumesc cu respect Lorand

ce inseamna triunghiu ala galben cu semnu exclamarii in el care se aprinde in bord cu o sageata care il inconjoara? masina nu porneste de ce oare? am avut accident cu ea....invarte motorul dar nu porneste..... ms mult

Poti avea probleme cu cipul asa face daca nu ai cip in el invarte motorul si nu porneste incearaca cu cheia de rezerva poate porneste triunghiul ala inseaman esp nu are nici o legatura cu pornitu motorului

Salut trebuie sa ti se aprinda o statie de benzina cand ajunge pe prima linie rosie daca ai un bord ca si ala de golf 4 daca ai unu mai vechi nu stiu ce sa zic .

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dj, e foarte alambicat postul tau.... poti sa postezi numai problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,banuiesc ca nr de tel era pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este sonda lambda de amonte ,ori e dusa ori nu face contact bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu un martor aprins in bord, mai exact martorul pentru frana de mana ( un cerc cu semnul exclamarii in mijloc ). Un "cunoscator" mi-a spus ca e pozibil sa se fi dus ferodourile.Ceva pareri?

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid de frana ai suficient ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am verificat lichidul de frana...dar frana tine destul de bine... oricum mi-am comandat asta ferodourile pe spate ( 55 ron ) iar in momentul cand o sa le inlocuiesc o sa verific si lichidul de frana

Bft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la lichidul de frana si ferodouri ... mai are altcineva pareri??? Credeti ca este posibil sa se aprinda martorul din cauza distributiei ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba. Mai poate fi de la comutatorul franei de mana. Verifica, un puf cu spray-contact sau chiar inlocuit. Oricum ar fi, trebuie sa rezolvi problema prin metoda eliminarii, adica rezolvi o chestie, treci la urmatoarea si tot asa.

P.S. Prin rezolvat a nu se intelege doar vizual ci practic pr-zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Aurelian...In weekend o sa inlocuiesc ferodouri + lichid frana si totodata o sa verific si acel comutator

Bft !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema : inlocuit ferodouri, completat lichid de frana , am dat cu spray contact pe intrerupatorul care activeaza martorul franei de mana.... Concluzie: "Problem solved"

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

Am un polo 1.4mpi 44kw din 2001.

Tocmai am rezolvat o scurgere masiva de ulei (era defect senzorul de ulei) si mecanicul mi-a recomandat sa spal motorul pt ca uleiul distruge izolatia cablurilor in timp.

-am spalat motorul la o spalatorie auto si imediat dupa a inceput sa traga cu intreruperi.

-am parcurs aprox 40km asa cu intreruperi si doar dupa vreo 25km a inceput sa se aprinda martorul CHECK in bord

-am scos toate fisele de pe bujii si le-am curatat bine (erau pline cu un fel de ulei amestecat cu rugina si apa).

-acum motorul merge bine dar a ramas aprins martorul CHECK.

Aveti idee daca mai e vreo problema? Sau trebuie doar sa-i sterg eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa o scanare sa vezi de la ce s-a aprins, stergi eroarea si daca se reaprinde vezi ce-ti zice scanarea din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi dimineata mi s-a aprins martorul galben cu semnul de pompa de alimentare. Acul indicator de motorina este aproape de zona rosie. In afara de faptul ca rezervorul este aproape gol, mai poate insemna si altceva ? Eu asteptam sa se aprinda becul rosu care sa ma atentioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos toate fisele si bujiile si le-am curatat bine. Dupa vreo 10km s-a stins martorul check deci s-a rezolvat. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!