Jump to content

Martori bord aprinsi


Clasicul
 Share

Postare recomandată

si pana la urma care a fost cauza?

unde a intrat cu vag-ul?

oricum dupa atatea scanari cred ca ai inceput sa ai ceva habar despre diagnoze asa ca poti sa-ti cumperi singur un cablu si sa-ti rezolvi singur micile probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • Gebeleizis

    6

  • F l o r i n

    6

  • Polo83nud

    5

Salutare lamuriti-ma si pe mine,la un polo 6n2 an 2001 motor 1,4 16V ,cum incep ploile si trec printr-o balta mai mare mi se aprinde check engine si cand imi merge in 3 cand imi merge cum trebuie,cand clipeste cand sta aprins,am fost cu ea la diagnoza si mi-au spus ca e o problema la pistonul 1 ceva de amestecul de benzina nu mai stiu sigur,oricum au resetat eroarea am mers ceva saptamani cu ea ok si cum a dat o ploaie sau zapada si am trecut prin o baltoaca sa aprins iar si asa a ramas,problema e ca imi merge rotund motorul dar o mai ia razna uneori si se balbaie,iar consumul a crescut cu mult peste cat imi lua (50 ron - 110 km 11%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca trebuie sa cureti clapetata de acceleratie , apoi sa mergi la cineva cu tester si sa-ti calibreze clapeta !!!!

daca gresesc sa ma corecteze cineva, eu asa am patit si dupa aceasta operatiune nu mai am probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la e te referi ca iti consuna 11%?in oras sau cum?....parerea mea este ca ai o ploblema cu conda lambda cea de langa catalizator.....controleaza galeria si vezi firele de la sonda lambda daca sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se manifesta numai la trecerea prin apa, posibil sa fie o problema electrica, o mufa unde face contact imperfect, un loc undenu ar trebui sa ajunga apa etc.

codul erorii ne poate lamuri mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei iti fac eu o diagnoza.

Dar si eu sunt de aceeasi parere ci strengarul, este un contact imperfect sau ceva nu e izolat bine.

Si eu tot 6n2 am.

Stau in Crangasi.

Telefon pe PM.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la e te referi ca iti consuna 11%?in oras sau cum?....parerea mea este ca ai o ploblema cu conda lambda cea de langa catalizator.....controleaza galeria si vezi firele de la sonda lambda daca sunt ok

Legat de consum este chiar 12% in oras si nu in aglomeratie,eu merg mai mult dupa orele 20-22,la un motor de 1.4 eu zic ca este exagerat de mult.

Iar legat de check engine... am verificat amandoua sondele,par ok,am fost la un service si i-am facut un test si mi-a dat ceva de sonda lambda cea de sus de la motor legat de amestecul de benzina,la resetat si inca nu sa aprins.Revin cu detalii.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai scoti mansonul (husa) de la chimbatorul de viteze prin apucarea ramemei deptunghiulare a husei cu degetele indoite si tragi in sus de rama fara frica nu se rupe nimic..

erau pe forum si niste imagini cum se face ..dar momentan nu le-am gasit... o fotografie face cat 1000 de cuvinte...!

bafta!

Rugam coduri defect!!!!

Madalin D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

clipeste martorul de la ulei.

cand trec de 1200rot/min incepe si clipeste. La relanti nu, oare ce problema sa fie ?, sa nu am presiune de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am coborat cand s-a facut ziua, sa verific nivelul la ulei chiar daca nu am mai mult de 1000km de la schimb.

Constatari:

Nivel ulei ok, adica pana sus. Ma urc si dau cheie, cu inima stransa apas pedala, surpriza!, martorul de bord nu mai clipeste la peste 1200 turatii. Ajug la 4000 totul ok.

Frig nu este, in jur de 2grade, masina nu a mai fost pornita cam de o saptanama.

Totusi ramane intrebarea ce sa se fi intamplat?/ :))

Poate ma puteti ajuta cu sfaturi

Multumesc anticipat.

Modificat de Aditu
Scris cu majuscule si incorect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica pana sus?

Vezi ca trebuie sa fie ca in imagine (in zona b, daca este mai sus strici catalizatorul).

Poate ai avut un dop de gheata din cauza condensului daca a fost foarte frig.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, cred ca am o problema, uleiul se afla la nivelul C.

Ar trebui sa scot din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este in zona c e ok, numai sa nu depaseasca.

Nu-i asta problema care ai avut-o tu, oricum va mai scadea ceva in cateva mii de km.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, care ma poate ajuta si pe mine cu o scanare vag-com pentru masina sotiei mele, un Volkswagen Polo 6N din 2000, in SIBIU? Are o problema cu martorul check engine aprins de cand am cumparat-o, dar cineva imi spusese ca e de la diferenta de calitate a benzinei de la noi din tara fata de Germania. Motorul merge f bine dar mi-e sa nu aibe alta problema...Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal. Am un polo 6n 1.9 diesel si de cateva zile am o probema cu ea. Nu mai vrea sa pornesca las pe buji dupa 2-3 secunde se stinge martorul dar se reaprinde si palpaie inca vreo 10 secunde dupa care se stinge dar tot nu porneste. Am pornito impinsa si merge normal nu se vede vreo diferenta. Supa un drum mai lung adika dupa ce se incalzeste motorul si nu mai e nevoie de buji porneste normal, dar dupa racire la urmatoarea pornire la fel .

Nushiti ce poate fii ca e cam nasol sa imping de ia la fiecare pornire si nici nu e indicat ? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi bine sa o pui prima data pe tester.

Normal ar trebui sa porneasca si cu bujiile arse, a mea a pornit cu ele parlite si la -25 grade, dar mai depinde si de la motor la motor.

Faptul ca palpaie martorul de bujii poate indica ceva probleme pe partea electrica.

Cel mai bine ar fi sa o pui pe tester atunci cand nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

De aproximativ 1 luna sunt posesor de Vw Polo 9N ,an fabricatie 2004,47 kw. Astazi cand ma intorceam de la munca s-a aprins martorul EPC in bord si am vazut ca nu mai merg nici stopurile pe frana.Dupa indelungi cautari pe internet am observat ca problema cea mai des intalnita este stricarea switch-ului de la pedala de frana.

Intrebarile mele sunt : Altceva mai grav poate fi ? Este vreo problema daca mai fac ceva km cu problema asta ? (in jur de 50 km)

Si eventual imi puteti recomanda un service cu tester vag-com in sectorul 6 ,zona Crangasi sau in imprejurimi.

Multumesc

Modificat de ^^Splash^^
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nici o problema daca mergi cu swich`ul defect, decat cateva injuraturi de la cei din spate care nu vad stopurile aprinse.

daca iesi seara prin oras te putem ajuta, sau daca ai drum prin berceni, am vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul se poate repara prin schimbare :D, costa cam 50-60 ron si cand il schimbi dispare si EPC din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi mi-am bagat eu mainile pe acolo pe la switch , am invartit , am miscat ,am tras si intr-un final am observat ca s-au aprins stopurile ,asta fara sa am pozitiile aprinse sau frana apasata :).Si iar am invartit , miscat si s-au stins. Incerc frana si surpriza merg stopurile pe frana . Pornesc masina , verific stopurile pe frana , functioneaza perfect ,dar EPC inca e aprins . opresc motorul,stau vreo 5 minute , pornesc motorul ,stopurile pe frana merg, EPC s-a stins . :D si dupa un drum de 15 minute a ramas tot stins , stopurile functioneaza. Oare mai e nevoie sa inlocuiesc Switch -ul ? sau astept pana pica de tot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am facut iar scanarea cu vag com-ul si eroarea vine de la clapeta de la acceleratie ( codul errorii nu il stiu exact, dar ma uit si il scriu aici).

Eroarea se refera la turatia la relanti, care este prea mare (1000 rpm), si revine dupa aprox 50 km dupa ce a fost stearsa din memoria calculatorului...

Daca aveti idee de unde poate sa apara, si cum se poate rezolva, cum se poate curata clapeta de acceleratie si cum imi dau seama daca este defecta...

Mersi mult,

Senzorul tip potentiometru de pe pedala de acceleratie, este frecventa stricarea piesei respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a aprins martorul Check Engine in seara asta. N-am facut nimic diferit(bine, i-am pus benzina aral de 95, fara pb). Cine poate sa ma ajute cu o scanare in Bucuresti? Mi se pare dubios ca motorul are acelasi sunet, nu pare sa se fi intamplat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei doar scanare te pot ajuta cu cea mai mare placere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a ramas aprins, cel mai bine e sa faci o scanare sa vezi de la ce e si sa stergi eroarea. Daca apare iar, trebuie remediata cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!