Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

De multe ori chestia asta se întâmplă din cauza mersului îndelungat subturat nu neaparat din cauza benzinei (se depune una alta pe sonda lambda şi asta nu mai dă informaţii corecte la ECU, de aici probleme cu consumul, puterea, ralantiul).

Oricum ai avut intuiţie bună cu metoda pe care ai aplicat-o :icon_thumleft:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: Imi trage masina dreapta, am fost cu ea acum 2 luni la auto-soft, i-am facut geometria-toate bune si frumoase pe calc, plec de acolo tragea in continuare. Am zis totusi sa schimb si anvelopele cu cele de iarna sa vad daca se schimba ceva, ioc. Am revenit vinerea trecuta la auto-soft, le-am povestit ce si cum, ca nu mai am garantie, bun va mai platesc odata doar sa nu mai imi traga masina dreapta. E stramba? Nu domne masina nu are nicio problema si pe geometrie arata totul bine. Au incercat sa o regleze din cadru ( bascule) dar toate suruburile ( 4 bascula si 3 pivot dreapta) erau blocate, mi-au zis sa ma duc la service sa le deblochez si sa revin pentru o reglare ulterioara. Mi-au lasat si volanul stramb spre stanga.

Intrebarea mea e de ce nu au vrut ei sa forteze suruburile alea? Le-a fost frica? Se pot rupe? Daca da, nu se pot pune altele in loc? Si daca mai aveti si alte sugetii de ce ar putea masina sa traga dreapta, daca totusi geometria arata ca ea sta drept pe drum, pe toate unghiurile. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câteva idei:

- verifică sistemul de frânaresă nu rămână vreo roată puţin înfrânată;

- presiunea să fie egală în pneuri;

- mergi drept prin zăpadă şi uită-te daca roţile din spate calcă exact pe urmele celor din faţă. Din ce zici n-ar trebui să fie probleme aici, dar aşa ca să fii sigur;

- mergi şi la alt service să verifici;

Nu ai zis de ce a început să tragă la început, ai schimbat ceva sau aşa din senin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câteva idei:

- verifică sistemul de frânaresă nu rămână vreo roată puţin înfrânată;

- presiunea să fie egală în pneuri;

- mergi drept prin zăpadă şi uită-te daca roţile din spate calcă exact pe urmele celor din faţă. Din ce zici n-ar trebui să fie probleme aici, dar aşa ca să fii sigur;

- mergi şi la alt service să verifici;

Nu ai zis de ce a început să tragă la început, ai schimbat ceva sau aşa din senin?

O sa verific asta cu roata infranata

Presiunea e egala

Daca geometria spune cu laserul ca e ok, mi e greu sa cred ca pe zapada sa fie altfel

Nu am sesizat de cand

Ma duc si la altii dar auto soft sunt cei mai buni, diN ce zice lumea

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si stand-urile de directie pot fi dereglate, chiar daca sunt cu laser.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai luat vreo groapă mai zdravănă şi s-a deformat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o fabia 1,1.2 benzina si am urmatoarea problema!

---dimineata porneste din prima merge frumos iar dupa circa 1 minut incepe sa mearga in 2 pistoate aprinzandu-se si martorul in bord,o opresc , o pornesc din nou si dupa aceea merge perfect rotund mereu pana a 2 zi dimineata, cand se repeta fenomenu....

---am facut dioagnoza cu vag. si aveam o singura eroare pe cilindru 1 ,i-am cumparat bobina respectiva noua si fenomenu s-a repetat din nou..avand aceeasi eroare,i-am schimba si bujiile si la fel ,

---am presupus ca e injectorul, pe care l-am schimbat cu injectorul 2 sa vedem daca eroare se muta pe cilindru 2 dar tot pe 1 a ramas.

-----astept si parerile voastre---

ms frumos

post-115473-0-25387000-1357252443_thumb.

Modificat de gla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile au mai rămas:

- compresia pe cilindrul respectiv (puţin probabil având în vedere că se manifestă ocazional)

- fişa de pe cilindrul respectiv

- probleme de conectică între ECU şi bobina de inducţie sau injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cand mergea prost sa scot bobina afara i-am pus si io bujie si dadea un fel de scanteie ... am masurat la injector si ii vine curent .....

sa fie ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudsemnatu, pe langa ce ti-au spus si colegii si eu cred ca de la gropi si drumurile "excelente" se poate sa se fi deformat ceva si oricat reglezi unghiurile tot nu sta drept.

Ai putea face o verificare si la alt service cu alt stand laser sa vezi(poate e dereglat aparatul lor)

Verifica etrierii, posibil unu sa apese putin pe disc de obicei ala din partea in care trage dar eu cred ca asta e putin probabil...

Cauciucurile nu is roase pe o parte mai rau?

Ai spus ca volanul momentan ti l-au lasat spre stanga cand is rotile drepte?sau am inteles eu gresit?

P.S: Luna trecuta cand am pus cauciucurile de iarna am observat ca la cauciucul stanga fata e putin mai mancat pe partea din interior. Asta inseamna ca roata nu calca drept si musai o geometrie asai? Cand imi fac geometria imi verifica si rotile din spate cum calca? Sau doar cele din fata?

Multumesc.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglarea geometriei consta in ajustarea partilor de suspensie fata si spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e cu volanul pe stanga, dar mi au dat revenire...maine ma duc la service sa se uite si ei la tot ce inseamna punte fata si Sa imi greseze suruburile de la bascula, pivot dreapta etc. Apoi iar la geometrie

Plus ca mie la peste 120 simt o mica vibratie in volan,e franare tot la 120 la fel...dar aici banuiesc trenul de rulare aka anvelopele

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi eu am vibraţia asta la peste 120 şi cred că de la anvelope se trage. Iniţial îmi vibra de pe la 90, erau jantele cam strâmbe, le-am îndreptat, dar mi-a arătat nenea ăla de acolo că s-au cam deformat anvelopele (cred că din cauza gropilor luate din neatenţie şi am cam luat câteva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, nu eram prea in clar cum se face. Atunci musai si la mine o geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cand mergea prost sa scot bobina afara i-am pus si io bujie si dadea un fel de scanteie ... am masurat la injector si ii vine curent .....

sa fie ECU?

Eu cred ca ai o supapa cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

aveti cumva un filmuleti cu schimbul de ulei la scoda fabia 1.4 16v bby 2002

se pune si in filtru ulei la schimb? eu asa stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus.

Uite:

Da, inlocuieste neaparat si filtrul de ulei.

post-25544-0-36645000-1357847253_thumb.j

post-25544-0-49171000-1357847267_thumb.j

post-25544-0-33304500-1357847346_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmuleţ nu am dar ţi-am ataşat nişte instrucţiuni.

Ideea este că după ce scoţi şurubul ăla din fundul băii de ulei să scoţi şi buşonul de umplere şi filtrul de ulei ca să curgă tot uleiul (mă rog aproape tot). Motorul să fie cât de cât cald.

Atenţie cu şurubul ăla mai ales la montare să nu-l bagi strâmb să strici filetul de la baie că ai pus-o.

Ar fi foarte recomandat să ai şurub şi şaibă nouă (nu este scump).

După ce s-a scurs tot pui şurubul (la 30 Nm, dacă nu ai cheie dinamometrică asta ar însemna tăricel dar nu exagerat....nu ştiu cum să-ţi explic, depinde de muşchii fiecăruia :lol: , eu vrut să strâng o dată un şurub la 25 Nm fără cheie dinamometrică şi s-a spart imbusul :10[1]: )şi filtrul şi torni uşor uleiul.

Atenţie să nu pui tot uleiul care scrie acolo dintr-o dată pentru că s-ar putea să depăşeşti nivelul maxim şi după aia trebuie să scoţi din el. Pune pentru început cu vreo 300-400 grame mai puţin decît specificaţiile, porneşte motorul, lasa-l câteva minute să meargă, timp în care urmăreşti prin zona motorului dacă totul este în regulă (să nu ai zgomote ciudate, să nu arunce ulei pe undeva).

După asta opreşti motorul îl laşi vreo 10 minute şi verifici uleiul. Dacă este mai puţin de jumătate mai completezi vreo 200 grame, dacă este pe la jumătate îl laşi aşa şi mai verifici zilele următoare, s-ar putea să mai scadă puţin.

Orientativ cantitatea dintre nivelul minim şi maxim pe jojă este de 1 litru.

Asta mi-a venit în minte acum, nu ştiu să-ţi zic mai multe pt că la mine este altfel filtrul de ulei, poate ştiu mai multe colegii cu Fabia.

LE

Acum am văzut şi pozele Carminei.

Dacă ai filtru ca ăla din poză umple-l înainte cu ulei, dacă ai tip cartuş nu ştiu cum se procedează.

Şi eu prefer să scot întâi şurubul şi apoi scot capacul....ca să nu mă murdăresc prea tare, aşa iese uleul cu mai puţină viteză la început.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi am mai uitat să zic ceva: dacă ai filtru cu carcasă metalică precum în poze după ce îl scoţi să verifici dacă a rămas garnitura pe filtru şi nu cumva a ramas lipită pe suportul din motor. Dacă se întâmplă ultima fază când pui noul filtru nu mai etanşează bine şi o să ai o fântână arteziană cu ulei şi îţi aruncă tot uleiul afară foarte rapid. De asemeni filtrul se strânge cu mâna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am facut

acuma vin de la schimb

a intrat aprox3.5 litri ulei 5w 40 liqou moly si filtru mahle cost total de 150 ron

am efectuat schimbul acasa pe groapa si baitul de la magazin mi-a pus si stampila pe carte service

merci frumos

WebRep

Rată totală

Site-ul nu are rată

(voturi insuficiente)

WebRep

Rată totală

Site-ul nu are rată

(voturi insuficiente)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ştie cineva ce rol au grilele care se află în zona prtbagajului, lângă geam, la skoda fabia combi (cum deschizi portbagajul, în partea de jos a geamurilor laterale de la portbagaj e o mască/grilă)? Sunt pentru aerisire sau pot fi montate difuzoare acolo? Aş vrea să-mi pun difuzoare audio şi în partea din spate a maşinii, dar în portierele din spate nu este nici o degajare în tabla de sub faţa uşii şi nici nu mă bag să fac eu vreo găurire "neautorizată".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am boxe acolo, chiar daca nu sunt conectate, nu stiu de ce-asa am luat-o ...la mine sunt boxe :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat cineva (daca se poate) sa-si monteze o banda cu leduri (albe/rosii) pe faruri/stopuri la fabia?

ceva de genul

led_type_R_30_mica.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa faci asa ceva? E brad de Craciun? Nu sunt ilegale ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am boxe acolo, chiar daca nu sunt conectate, nu stiu de ce-asa am luat-o ...la mine sunt boxe :))

le ai din fabrica? si eu sunt interesat de ceva boxe pe spate , dar acel spatiu pare prea mic pentru a pune ceva boxe de calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!